Na productie fout in materiaal een uitstekend oplossing geboden ,Chapeau

Onlangs vloerverwarming slang aangekocht bij Cv compleet tijdens het leggen bleek er een productie fout is de slangen te zitten dit ontdekt terwijl we al bijna klaar waren Bijna 500 mtr gelegd .Na contact zeer snelle reactie en is er een uitstekende oplossing geboden ..Daarvoor Dank

Een goede en super snelle levering

Smidags besteld en de volgende dag al in huis En een goeie uitleg

uitstekende service

men reageert snel op de vraag, goede relatie !

Prima winkel

Ik ontving een defecte RF ontvanger en kreeg snel een vervangend apparaat. Goed bereikbaar ook en een vriendelijke en servicegerichte ondernemer.

Hoge prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Supersnel!!!

Supersnel geleverd geen poespas alles compleet geleverd en kwalitatief hoogwaardige materiaal

Helemaal top. Erg tevreden

Erg tevreden en goede communicatie. Ik twijfelde over de dikte van de platen en of deze zouden passen op onze ondervloer. Na prettige en snelle reactie werd er gelijk meegedacht. Uiteindelijk alles goed gekomen en was ruilen niet nodig. Al met al erg blij met de bestelling en onze vloerverwarmingsset.

Verkeerde spullen geleverd

Spullen besteld en dan wordt een goedkopere alternatief geleverd, dan moet je alles weer retour sturen en vervolgens de klus uitstellen. Kost veel tijd erg jammer

De materialen zijn nog niet geleverd

U gaf aan dar er 1 onderdeel niet voorradig is en vraagt mij om een reactie helaas heeft u hierop niet meer gereageerd De bestelde materialen zijn nog niet geleverd

Makkelijke bestelling online

uitstekend

snel en goed geleverd, komen afspraken na.

Goede prijs, snel geleverd, zeer goede service

Bij bestellen een onderdeel vergeten. Telefonisch doorgegeven, werd direct toegevoegd en kon dit deel via rekening achteraf betalen.

Goede prijs snelle levering

Goede ervaring

Prima op tijd geleverd!

Prima op tijd geleverd!

Vriendelijk, meedenkend: topservice!

We hebben tijdens onze verbouwing meerdere keren iets gekocht bij CV Compleet en altijd een topservice ervaren! Er werd meegedacht, zowel telefonisch, per mail als videobellen. Het contact was dan ook erg persoonlijk. Klant helpen staat hier voorop. Zeker een aanrader!

Goed bedrijf

Duidelijke site. Veel keus. Snel geleverd.

Mijn ervaring is goed

De eerste keer het vorig jaar was prima , en nu de tweede keer is ook goed , goed besteld goed en snel afgeleverd , prima

Ruiterpad 23 3911 SJ Achterberg

031 775 06 49