Zeer slechte klantenservice

Recent een bestelling gedaan. Gaan aantal zaken niet goed (ontvangen product anders dan op website weergegeven), dus in contact met de klantenservice. Ook na reminder wordt er al een aantal weken niet gereageerd. Nog steeds geen oplossing ontvangen erg teleurstellend. Koop al sinds het bedrijf bestaat mijn brillen hier, mede omdat de klantenservice goed was. Nu helaas wel anders....

Super service!

Het model van bril dat ik had besteld gleed voortdurend af, contact opgenomen en mocht de bril retourneren, tussentijds contact gehad wat heel fijn was! Ook was de reactie tijd mega snel en werd er goed meegedacht. We dragen beide blueprint en de vorige brillen zijn erg lang meegegaan. Andere brillen besteld maar de glazen waren lang niet zo fijn als die van blueprint! De brillen zijn echt een aanrader. De complimenten voor de goede service van Karel!

Fijne klantenservice!

Helaas was mijn pakketje door het bezorgbedrijf niet afgeleverd terwijl op de track en trace stond van wel. Met behulp van Blueprint eyewear een onderzoek aangevraagd. Van het bezorgbedrijf weinig tot zinloze reacties. Blueprint eyewear daar in tegen heeft mij fantastisch geholpen en terwijl het niet hun schuld is, mijn bestelling opnieuw verstuurd! Bedankt!

disapointed

I have placed the order on 29 th november 2020, and the order is not shipped by now. They have a terrible customer service, i have sent them a lot of emails and they are replaying in 2 or 3 days as per my last email i have sent them on monday and still no answer. They are finding a lot of excuses and nothing to solve this issue. I can paste here all the emails and the excuses found by them. we are nou on the 23rd, almost one mount later and still i don't have a reasonable answer from they're customer care department.

• Would you recommend us? No

superleuke producten en een fantastische klantenservice

Ik heb inmiddels 5 brillen van Eyewear, het design is mooi, ze zitten lekker en ze zijn betaalbaar. Met 1 van deze brillen had ik een probleempje, na veelvuldig dragen was de topcoat van het frame gaan afbladderen, na een mailtje aan de klantenservice heb ik een hele nieuwe bril ontvangen! Superservice. De klantenservice reageert snel en denkt echt met je mee. Een dik compliment dus voor Blueprint Eyewear!

Prachtige bril, goede service

Ik bestelde de bril in de namiddag en de volgende ochtend had ik de bestelling binnen om 10 uur. Daar was ik echt blij mee. Er zat een kleine vervorming in het montuur, maar toen ik dat aangaf bij de klantenservice stuurde ze me direct, kosteloos een nieuwe. En die ontving ik de dag erop. Ik ben super tevreden en ik raad deze winkel ten zeerste aan.

Problemen opgelost

Ik schreef eerder een zeer negatieve review aangezien ik grote problemen ondervond met een retournering. Blijkbaar was er een probleem met de klantenservice van Blueprint en duurde het lang voor dit probleem opglost was. Ze hebben zich hiervoor verontschuldigd en mij onmiddellijk geholpen van zodra het probleem opgelost was. Ik denk dat ik veel pech heb gehad. Van mijn skibril ben ik nu wel heel tevreden en ik zou opnieuw bij hen kopen. Hopelijk valt dit probleem niet meer voor! Zonder dit probleem had ik waarschijnlijk 4 of 5 sterren gegeven.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst las ik op deze website verschillende reviews over Blueprint (ik weet het, verkeerde volgorde). Ik schrok een beetje omdat er nogal wat negatieve reviews tussen zaten. Ik had mijn skibril (+ gratis zonnebril) op zondag besteld en 6 dagen later zou ik vertrekken naar oostenrijk, dus ik was bang dat deze niet optijd zouden binnen komen. Gelukkig was mijn ervaring compleet anders. Dinsdag (met carnaval) werd mijn bestelling geleverd. De skibril (BSG3.1) is van super kwaliteit en de magnetische lens werkt goed. Ook de zonnebril is van goede kwaliteit. Al met al, de bestelling was snel geleverd en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

Snelle levering en respons

Duidelijke site, snelle bezorging en goede kwaliteit. Boven verwachting!

Top service en kwaliteit

Ik heb een skibril en een zonnebril van Blueprint en ze zijn beide top! Binnen een dag ook in huis. Super service

Had een skibril besteld op maandag en dinsdag al in huis. Ziet er helemaal gaaf uit, erg blij mee!

Geweldige service en top bril!

Mooie, duidelijke website met snelle verzending! Brillen zijn ook echt top ; enorm goede kwaliteit voor een uitstekende prijs. Ben echt fan! Een aanrader!

Super brillen

De kwaliteit van de brillen doen weinig onder dan die voor de topmerken. Wel jammer dat er weinig stores zijn waar je de brillen kunt passen.

Helemaal top

Net terug van vakantie. Wat een top skibril. Vooral het wisselen van lenzen was handig toen we opeens slecht weer kregen in de middag.

Goede hulp

Voor mijn eerste skivakantie was ik op zoek naar een skibril. Omdat dit mijn eerste keer was, wist ik niet precies wat ik moest kopen. De klantenservice heeft mij hier goed bij geholpen!

Goed spul

Goed spul. Niet de eerste keer dat ik bestel, kwaliteit is echt net zo goed als de duurdere merken. Aanrader

Top goggles

Met uitstek fijnste Goggles! Magneten zijn top!

Super Skibril

Op vrijdag om 22:00 besteld en zaterdag voor 12:00 bezorgd, zodat het nog net op tijd voor wintersport was. Top Service en top kwaliteit brillen!

ik ben overstuur

4 december heb ik een zonnebril besteld. Blueprint Eyewear heeft me een barcode gestuurd om de locatie van het pakket te volgen. De bezorgservice van PostNL zegt dat ze geen pakket hebben en dat deze niet is verzonden. Neem contact op met de afzender om dit probleem op te lossen. De afzender van Blueprint Eyewear reageert niet op berichten. Onlangs antwoordde Blueprint Eyewear me eindelijk dat ze het probleem zouden oplossen en me het pakket zouden sturen. Als gevolg hiervan reageert de afzender opnieuw niet op mijn berichten. Pakket is nog niet verzonden. Meer dan een maand is verstreken sinds mijn bestelling, hoewel Blueprint Eyewear zei dat levering naar Rusland 4-6 dagen zou duren. Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Ik ben overstuur

Ongeloofelijk

Niet te bereiken via telefoon, e-mail, Instagram, Facebook... Ze lezen de berichten op Facebook en beantwoorden ze niet. Ik heb mijn product dan maar gewoon teruggestuurd en het pakket is bij hun toegekomen maar nog steeds geen enkele vorm van communicatie. Heel onprofessioneel.

Na 1 week nog steeds geen nieuws over mijn bestelling naar België

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, is er nog steeds geen nieuws. Ik heb het bedrijf twee keer gemaild en tot nu toe geen antwoord. Ze zeggen op de site dat het twee tot vier dagen kan duren dus dit vind ik wel heel veel. Bovendien krijg ik geen antwoord. Tot nu toe slechte ervaring, ik hoop dat de bril de moeite is.

Hoe kan deze groep oplichters 5 sterren krijgen

Wat een rommel. Niet te bereiken na aanschaf maar wel instagram volspammen.

Dramatisch

Zeer slechte ervaring mee! Sterker nog Mn skibril niet eens binnen gekregen! Je hoeft ze niet te bellen of een e-mail te sturen want ze zijn werkelijk onbereikbaar ! Ik zou het nooit niet aanbevelen wat een dramatische losers zijn het zeg !

misleiding

k bestelde een zonnebril in Rusland, het duurde meer dan 14 dagen. Pakket nog steeds niet verzonden

• Would you recommend us? No

Hi Anton, Your order was shipped the same day you ordered. This is the tracking number: https://postnl.post/details/?barcode=LA628441772NL

Geen echte Sale op blackfriday

De hele week al gespamt met mails dat er een dikke actie zou komen. Vandaag de mail dat er tot wel 70% korting wordt gegeven. Wanneer je echter op de pagina kijkt is er niet 1 artikel wat met 70% korting wordt verkocht. Dikke oplichterij/lokkertjes dus.