Geen echte Sale op blackfriday

De hele week al gespamt met mails dat er een dikke actie zou komen. Vandaag de mail dat er tot wel 70% korting wordt gegeven. Wanneer je echter op de pagina kijkt is er niet 1 artikel wat met 70% korting wordt verkocht. Dikke oplichterij/lokkertjes dus.

Pluspunten

Snelle levering en respons!

Foto online komt niet overeen met werkelijke bril. Glas is online brown en werkelijk groen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

snelle levering, goeie service in het verleden. Een keer nieuwe glazen gekregen omdat er veel krasjes op waren gekomen.

Het ziet er allemaal professioneel en gelikt uit maar lijkt erop dat de kwaliteit van de lenzen steeds slechter wordt. In de begintijd waren de brillen best aardig, maar snap nu dat ze doorlopend acties hebben. De prijzen die eraan hangen zijn echt veel te hoog. Veel spiegeling aan de binnenkant van de bril waardoor het juist vermoeiender kijkt en dat terwijl het gepolariseerde glazen moeten zijn. glazen slijten en beschadigen snel. jammer van de leuke looks maar voor mij geen Blueprint meer.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De levering en de kwaliteit van de meeste producten

- De retourprocedure (kosten voor de klant, is niet meer van deze tijd denk ik) - De gratis levering vanaf 75E is ook wat aan de hoge kant in mijn beleving. - De beschrijving van de producten kan specifieker

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Good service and fast delivery. Good looking ski goggle design.

the design of the ski googles makes them very easy to scratch. The rubber band of the ski goggles is of poor quality. After only six days of skiing the rubber band got really worn out.

Pluspunten

Ik heb Blueprint Eyewear leren kennen in Saalbach! Topteam, top zonnebrillen en ski goggles etc.

Houd het goed!

Pluspunten

Fatsoenlijk verpakt en snel bezorgd na betaling. De Noosa X is een stevige, mooie zonnebril. Zit goed, kijkt prettig. Boven verwachting!

Op dit moment geen, keep up the good work.

Pluspunten

geweldige goggles werken erg goed!

door mijn slechtweer bril zie ik niet beter dan door mijn normale bril, als het weer slecht is. dus misschien dat daar naar gekeken kan worden

Pluspunten

Snelle levering en snelle reactie bij vragen.

Pluspunten

Zeer snelle levering en een prachtig product

Pluspunten

Goede prijs / kwaliteit Producten Snelle aankoop via website Next day Delivery werkt prima

Meer productlijnen !

Pluspunten

Goede producten, goede prijs en snelle levering! Wat wil je nog meer?

4 stars: good service, well treated

Positive

Amazing service

Pluspunten

Super goeie levering, mooie producten en snel. Het enige nadeel vind ik wel de lenzen hebben niet een extra hoesje, dat was wel prettig geweest. Vooral als je al een box heb t, en 2 van die boxen is wat groot en lastig om mee tenemen in de skipas.

Bij de losse lenzen dus ook even een simpel zakje omheen. Zodat ze minder snel beschadigen.

Pluspunten

Hele snelle levering

Er zat al een krasje op een vd viziers, volgende keer misschien iets beter controleren.

Pluspunten

Snelle levering (volgende dag al in huis) Mooi design Overzichtelijke site

Jammer dat de site in het Engels is, ondanks dat het een Nederlands bedrijf is.

Pluspunten

Héél snelle afhandeling. Ook duidelijk en voortdurende info wat betreft aflevering.

Pluspunten

Snelle levering, perfecte product omachrijving! Kon me geen betere brillenset wensen.

Pluspunten

Pluspunten

Super mooie en goeie goggles! Ik bestelde ze donderdag avond laat en kreeg ze de volgende dag al in huis super service! Ik kocht de goggle met actie prijs van €149,00 naar €99,00 super fijn!

Naar mijn mening geen!

Pluspunten

Top, mooi product super snelle levering.

Contact adres en telefoon nummer op de website zetten.... heb eerder besteld bij een ander bedrijf waar ook geen contact gegevens van waren en dat bleek een oplichters site te zijn. Hierdoor in de eerste instantie enige twijfel om te bestellen . Gelukkig ongegrond!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen

Pluspunten

Zeer snelle levering, netjes verpakt, prachtig product!