Pluspunten

Snelle levering Snelle reactie op mail Mooie bril, zacht mat zwart montuur, prachtige glazen! Koker is een aanrader! Wordt geleverd in zakje ( tevens poetsdoekje) en hard kartonnen doos.

Pluspunten

Prachtige kwaliteit en snelle levering

Band kunnen afwisselen

Pluspunten

Goede afhandeling en mooie producten

Omschrijf de verschillende lenzen beter voor welke zicht of omstandigheden welke lens beter is

Pluspunten

Top bril!

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Gratis retour Uitgebreidere productinformatie. Op de site staat een zwarte bril, ik krijg een bruine. Bril is te breed en kan niet op maat gemaakt worden, dus als de afmetingen er bij stonden dan had ik nu niet voor niks besteld. Zonde van de tijd en het geld. Ik heb de gok genomen dat weet ik, maar hoop dat jullie er iets aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Gezocht naar retailers, deze lijst is leeg op jullie pagina, dus ook daar kon ik niet passen.

Pluspunten

Snel en netjes geleverd.

Pluspunten

Snel, mooie producten, goeie aanbiedingen

Pluspunten

- goede helpdesk via facebook messenger - net product - komt afspraken na - de bril (bsg3) doet niet onder voor een Anon m3. welke prijstechnisch een stuk duurder is. - ga zo door.

- de door mij gekochte bsg3 kreeg ik opgestuurd in een case van de BSG2. Reden is mij niet bekend. - als tip wil ik meegeven dat de losse lenzen (in mijn geval de low-light) lens een eigen platte hard-case meegestuurd krijgt. Zo kan je de extra lens makkelijk en zonder kans op beschadigen meenemen als je gaat skien/boarden. Een voorbeeld is de ANON M3. Deze hebben een hardcase voor de goggle en een vlakke lage case voor de extra lens.

Pluspunten

Mooie zonnebrillen tegen scherpe prijzen, goede snelle levering

Op de website zouden meer foto’s van de brillen moeten staan waarop ze worden gedragen

Pluspunten

Super snelle en goede service

Geen

Pluspunten

Zeer snelle bezorging en goede service!

Pluspunten

goede service!!

Pluspunten

Hele snelle levering, mogelijkheid om verschillende lenzen skibril aan te kopen, automatisch voorstel van site om meerdere producten aan te kopen met korting.

Misschien is het een idee om meerdere combinaties te verkopen. Hiermee bedoel ik de ene band van de skibril in combinatie met een andere lens

Pluspunten

Levering heel snel en product ziet er goed uit!

Minder grote verpakking/kartonnendoos voor zon klein product

Pluspunten

Mooie producten met goede kwaliteit, top klantenservice, snelle bezorging. Mooie company :)

Geen, blijf zo doorgaan!

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Dat het ergens in een winkel komt, om te passen en te bekijken!

Pluspunten

Producten zien erg netjes uit. Kwalitatief erg goed.

Bestelafhandeling moet beter. Heb geen emails ontvangen zoals een bestelbevestiging of een verzendbevestiging. Dit is erg onplezierig

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Als u op de website zegt vandaag besteld, morgen in huis is dat geen 3 tot 4 dagen later. Wil zeggen, is nog niet terecht en waarom moet ik een leveradres opgeven als ik het zelf moet gaan halen op een Postkantoor ???

Pluspunten

Top brilletjes voor een mooie prijs! Service is ook prima in orde! Een keer minder tevreden = service verlenen en een wederzijds goeie oplossing voorstellen! Blueprint team is top! In het bijzonder een 10 voor de service van Rutger!

Nope

4 stars: good service, well treated

Positive

Exactly as promised, fast delivery product is good

Pluspunten

Snelle service en goede prijs/kwaliteit. Getwijfeld over de hardcase, maar gelukkig er ook bij genomen. Erg fijne hoes! Al met al erg happy met mijn aankopen!

De producten in real life zien er beter uit dan de plaatjes op de website. Met betere foto's zou je een beter beeld krijgen van de producten

Pluspunten

Goede en snelle service. Soms leuke aanbiedingen

Pluspunten

Service perfect.Snelle mail terug.etc.

Pluspunten

Nadat de aflevering van het pakketje niet soepel is verlopen heeft Blueprint dit super opgelost. Behulpzame/meedenkende en snelle reacties. Echt top service!