Pluspunten

Super snelle levering en ruim assortiment

Nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Brillen hebben een mooie uitstraling.

Informatie m.b.t. de retour procedure zou standaard bij het pakket moeten zitten. Retourneren is voor eigen kosten, dit wijkt af van het gangbare binnen E commerce. Ik had spiegelende en gekleurde glazen in mijn brillen zitten. Deze vond ik slecht het zonlicht filteren. Ik was met bril op nog met mijn ogen aan het knijpen. Ik vind de informatie op de site summier.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Great glasses, ultra fast delivery and a price everybody can afford to pay

Pluspunten

Wij hebben onlangs een bestelling geplaatst voor een design your own model. Er volgende enig mail verkeer met medewerker Jeanine. Zij heeft ons correct geïnformeerd en geholpen, en kon ons een identiek standaard model aanbevelen. Onze bestelling werd correct geleverd en de service was in 1 woord top! Nogmaals bedankt hiervoor !

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit. Brillen zijn erg licht je voelt bijna niet dat je hem op hebt.

Géén

Pluspunten

Goeie brillen, prima prijs, snelle levering. Mooie designs etc. etc.

Uitleg op de webshop over verschillende soorten, bijv. wat is het verschil tussen de rubber versie en de normale versie

Pluspunten

De Dag nadien geleverd, supersnel. Dit is reeds mijn derde bril van dit merk, en van allen tevreden.

Pluspunten

Mooie ultracomfortabele zonnebrillen tegen zeer democratische prijzen vind ik alleen bij blueprint.

Foto's van de brillen op een model als extra op de site, zou het kiezen misschien vergemakkelijken.

Pluspunten

Snelle en goede levering

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Nette verpakking

Brilafbeeldingen op de site wijken af van de daadwerkelijk bril. Niet duidelijk welke zonnebrillen de modellen nu dragen... Erg lastig om de regeling betreffende het retourneren te vinden op de website.

Pluspunten

Mooie brillen snel thuisbezorgd

Het retourneren is niet duidelijk aangegeven en ook op eigen kosten.

Pluspunten

de bestelling was er super snel. en toen ik had gebeld met een probleem werd ik super goed geholpen

er staat een foutje op de site als je je eigen bril ontwerpt bij het front.

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

snelle duidelijke levering tegen een eerlijk prijs. Alles heel goed verpakt en razendsnel in huis!

4 stars: good service, well treated

Positive

Love you products and everything has been going super easy

Suggestions

1.) you had a offer a few days ago and it was written, 30% extra on every product... SInce you also offered me a 10% starter discount, I believed you could combine them, but unfortunately not... maybe next time write it a little more clear, but still 30% is already awesome!! I am just sayin 2.) It is a pity that some beautiful models are not available anymore

Pluspunten

Prima bril en snelle verzending. Goed verpakt en tevreden.

Pluspunten

Goede snelle service,,zelfs vervangende glazen gekregen!

Pluspunten

Leuke acties en mooie brillen. Snel geleverd

Pluspunten

My 3rd pair and they are great sunglasses. Unfortunately this pair did not last long as I got them Friday and lost them in the sea on sunday.

Keep on rolling, it's a great product!

Pluspunten

Ze zitten erg goed!

Pluspunten

Uitstekend product.

Gratis verzendkosten boven de €20,- En ik mis een brillendoekje. Het hoesje waar de bril inzit is niet fijn om je glazen schoon te maken.

Pluspunten

Snel en duidelijk! de kwaliteit en de prijs koen goed overeen

Geen

Pluspunten

Ik was op mijn goede blueprint zonnebril gaan zitten, deze had het helaas niet overleefd. Dezelfde dag een nieuwe besteld en de volgende dag in huis. Top service met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Mooie brillen, Zeer goede klantenservice. Probleem gehad met het montuur van de bril en dit is snel en perfect opgelost.

Absoluut geen negatieve punten!

Amsteldijk 216

1079 LK Amsterdam