Snel geregeld

Makkelijke bestelprocedure op de website. Daarna snel en netjes afgeleverd. Keurig op de hoogte gehouden via track & trace over tijdstip levering.

Prima, keurig op tijd, goed verzorgd ingepakt

Prima, keurig op tijd, goed verzorgd ingepakt

Tevreden over info en aflevering

Betrof kleine bestelling kantoorartikelen, maar zijn correct en snel afgeleverd. Site geeft voldoende informatie over de ruime keuzes.

Snel levering en afhandeling van vragen

Zeer tevreden.

Betrouwbaar

Zeer tevreden.

Lekker degelijk bedrijf. Heerlijk samenwerken op deze wijze.

Laatste keren niet zo tevreden over de verzending

Leveringen altijd keurig op tijd echter laatste paar keer niet tevreden over de manier van verzenden. Tray met blikjes werd in een doos ingepakt met de bestelde cup a soup waardoor er van de doosjes cup a soup niets overblijft tijdens het transport.

Zeer vlot en goed

super snelle levering

snelle levering en vriendelijk geholpen

top firma

perfect

Bestelling ( zeer uiteenlopende artikelen ) werd compleet binnen 1 dag geleverd. Geen overbodige verpakking en dat alles tegen een zeer acceptabel;l prijsniveau.

Snel en goed geleverd

Een heel ruim assortiment, goede zoekmogelijkheden op de site, redelijke verzendkosten (want gratis verzending bestáát niet), kortom: helemaal goed.

Meer dan uitstekend

Vandaag een bureaustoel gekocht bij kantoorartikelen.nl. Na fatastisch advies zit ik nu heel lekker. Dank jullie wel.

Prima doos helaas iets aan de grote kant

Heb deze dozen besteld om spullen op te sturen naar Malta. De dozen zouden 1000 x 500 x 500 mm zijn volgens de beschrijving. In het echt blijken ze iets groter waardoor ze niet voldoen aan de maximale maten van Post NL. Gelukkig is de eerste doos desondanks toch in Malta aangekomen.

Goed en snel verzonden!

Super snel geregeld!

Dankjewel voor deze mooie review, het is altijd zo fijn om te lezen dat onze klanten tevreden zijn. Veel groetjes Team Kantoorartikelen.nl

goed te werken met de site

concurrerende prijzen

Dankjewel Rob !

Mooi op tijd

Een hele domme, domme verpakking! De mapjes (afmeting 15x16x0,8 [cm]) zaten in een doosje van 31x22x12 [cm]. Een enorme verspilling van karton! Denk een aan het milieu! Bovendien hadden de insteekmapjes in een enveloppe verpakt kunnen worden en door de brievenbus gedaan worden. Dus ook geen afspraak nodig om het pakje af te geven.

Dank voor de feedback, al vinden we een 1 als totaalcijfer wel een hele strenge afstraffing. Momenteel is ons automatisch magazijn nog niet geschikt om kleinere verpakkingen te vullen maar er wordt gewerkt aan een oplossing. Vriendelijke groet Jorgen Sweers, salesmanager

Snelle levering tegen mooie prijs. Meer kan ik niet wensen.

Dankjewel Mahdi, worden we blij van !

Bedankt Rudy !

perfect

Blijf het nog steeds bijzonder vinden. Om 15,30 besteld en de volgende ochtend om 09.45 geleverd. Zo hoort het misschien maar maak je niet zo vaak meer mee.

Dankjewel Robert. Het lukt ook niet altijd hoor, we zijn afhankelijk van onze bezorgdienst DHL. Dus in dit geval gaat de pluim ook naar hun. Vriendelijke groetjes van ons hele team!

Prima webwinkel

Goed werkende site. Zeer snelle levering.

Dankjewel voor je bestelling en de mooie review. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes van iedereen bij Kantoorartikelen.nl

Aan woord gehouden en keurig afgeleverd.

Fijn om te lezen dat het naar wens was Nico!

Altijd correct en op tijd.

Bestellingen worden altijd snel en correct geleverd. Nog nooit een misser meegemaakt.

Beste Gerrit, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor deze mooie review! Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

PRIMA

PRIMA

Superbedankt voor deze dikke 10 Suzanne !

Goede website. Eenvoudig bestellen, snel geleverd en goed verpakt.

Hartelijk dank voor de bestelling en deze review. Veel groetjes Team Kantoorartikelen.nl