Onjuiste informatie over levertijd

Voor het betreffende artikel stond op de website dat het de volgende dag geleverd zou worden. Na betaling krijg je een mail met een andere datum een week later. Ook op die datum niet geleverd, daar krijg je geen mail van. Als je fan kijkt in de orderstatus zie je dan een datum die nog weer 11 dagen later is. In totaal dus 19 dagen op artikel moeten wachten, ipv 1.

Hallo Hilde, Heel vervelend om te horen. Normaliter zou dit niet mogen gebeuren omdat wij altijd real-time voorraad status vermelden. We gaan uitzoeken wat er gebeurd is en we zullen dit naar jou terugkoppelen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, Salesmanager

Blij tevreden

Het is de eerste keer dat ik via jullie iets besteld en ik was blij dat ik überhaupt heb gevonden en dat het ook (op z'n voor mij korte termijn) toch op tijd binnen was. Her was ook nog precies hoe/ wat ik wilde. Ben er echt blij mee.

Beste Juklan, fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dankjewel voor de mooie review. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

servicegericht en snelle levering

Bedankt voor de mooie review Kees !

perfect

perfect

Geen doos onbeschadigd ontvangen

Prompte levering maar alle dozen waren beschadigd en deels open aan zijkanten.

Beste Reyk, Bedankt voor jouw aankoop en review. Hopelijk waren de bestelde artikelen niet beschadigd, anders moet je het even laten weten hoor. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, salesmanager

zeer positief

Binnen de afgesproken levertijd ontving ik het bestelde, na vooraf duidelijke en correcte informatie te hebben ontvangen van de vervoerder.

Beste Marcel, fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent. Dankjewel voor de mooie review. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Perfecte afhandeling, zeer snelle levering en dat alles tegen een vriendelijke prijs.

Supersnelle levering

Had niet verwacht maar de volgende dsg al bezorgd!

Dankjewel voor het mooie compliment Kitty !

Dankjewel Felipe, met een 10 maak je ons heel erg blij. Hartelijke groeten van het hele team bij Kantoorartikelen.nl

Mooi snel geleverd en op tijd.

Beter kan het niet, en ook telefonisch een 10

Heel fijn om te horen Jack, we besteden veel aandacht aan onze klantenservice en het is altijd fijn wanneer klanten dat waarderen, daar doen we het voor. Veel groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Slecht verpakt

Jammer dat kwetsbare spullen als papier, een leren map en plastic hoezen in een te ruime doos verpakt zijn, zónder opvulmateriaal. Hierdoor zijn de hoeken van de artikelen allemaal wat ingedeukt. Is niet zo gek met papier. Leveranciers maken er vaak een hobby van om dozen onnodig helemaal vol te proppen, maar als het echt moet dan laat kantoorartikelen.nl het blijkbaar achterwege..

Beste Daniel, ik zal dit terugkoppelen met onze logistiek want we beschikken sinds enige tijd over een milieuvriendelijk product om de dozen mee te vullen, dus dat had gewoon moeten gebeuren. Dank voor je feedback ! vriendelijke groeten Jorgen Sweers

Vandaag besteld, morgen in huis.

Heel erg bedankt Margot ! Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

SUPER SNELLE LEVERING

Prima en snel antwoord via de mail, vooraf, voordat ik de bestelling plaatste. De bestelling de volgende dag correct en netjes bezorgd. Ik beveel Kantoorartikelen.nl aan

Beste Carla, dank voor de bestelling en voor deze mooie en warme review Heel erg bedankt en Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Toppie

Snel besteld en snel binnen

Dankjewel Barry !!!!

Vlot, en goedkoop!

Vlot, en goedkoop.

Heel erg bedankt en Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer goed; makkelijk bestelproces en snelle levering

Zie hierbovrn

Dankjewel Hanny !!!

Goede website, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering!

Prima bedrijf, doen wat ze beloven.

Wat een fijne review, superbedankt René ! En hopelijk tot een volgende keer Vriendelijke groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Overzichtelijke website.

Dankjewel Joke, maak je ons blij mee, met zo'n dikke 10!!! Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Vlot geleverd

Heel Nederland kan de gevraagde spullen niet leveren, echter kantoorartikelen.nl wel Top

Fijn om te horen dat he tevreden bent Willem, we doen ook echt ons best. Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Aanrader

Snelle opvolging, persoonlijk contact, prima advies.

Dankjewel Patrick, dat vinden we fijn om te joren Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Nergens meer te krijgen, alleen bij jullie.

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen Irma Vriendelijke groeten van Team Kantoorartikelen.nl

De spullen netjes geleverd!

Alles werd netjes geleverd! Betrouwbaar

Hossa !

Lekker snel en goed geholpen. Aanrader !

Goede prijs, lekkere koffie.

Mijn ervaring met de koffie was al eerder zeer goed doordat ik een pak bij de supermarkt had gekocht. Door de zeer gunstige prijs bij Kantoorartikelen.nl direct 12 pakken aangeschaft. Helaas was er in de doos 1 pak al geopend (gebruikt?), waardoor er ca. 100 gram van het pak van 500 gram aan losse bonen door de overdoos lag. Blijft het eindresultaat: hele lekkere koffie.

Hartelijk dank voor de bestelling en voor de fijne review. Wij verkopen nooit aangebroken verpakkingen, dus het vermoeden is eerder dat de verpakking tijdens het transport is beschadigd. Stuur svp even een mailtje naar onze klantendienst (info@) en we zorgen voor een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, salesmanager

Snelle service en levering volgens de verwachting

Wat fijn, een tien !! Groetjes team kantoorartikelen.nl