Accurate levering in een verspillende doos

Bestelling werd keurig op tijd geleverd. Jammer dat een paar navullingen in een veel te grote kartonnen doos waren verpakt. Buiten de verzendkosten voor een pakket had het ook makkelijk in een enveloppe gepast.

Goede service!

Goed!

Dankjewel voor de order en voor deze mooie review. Veel groeten team Kantoorartikelen.nl

Besteld en de volgende dag in huis. Keurig verpakt.

Levering te laat

Ik had keurig op tijd besteld voor levering de volgende dag, alleen kreeg ik een dag later pas mijn artikel.Beetje jammer... Voor de rest prima service, heb ook netjes mijn track&trace gekregen op de dag van levering.

Hallo Chris, dat is inderdaad jammer. We zullen de prestaties van onze vervoerder nauwlettend volgen want ze moeten wel doen waar wij en jij voor betalen. Excuus voor het ongemak. Vriendelijke groet Jorgen Sweers, Salesmanager

Prima service en snelle levering van goede kwaliteit artikelen

Mijn bestelde artikelen werden volgens afspraak zeer snel verstuurd. De artikelen zijn ook van prima kwaliteit. Bedankt!

Superbedankt Erwin !

Degelijk

Prima, welliswaar niet de beloofde "voor .... uur, de volgende dag besteld" maar voor zover op voorraad binnen 4 dagen binnen. Ook nalevering keurig ingepakt bezorgd. :)

Hartelijk dank voor deze mooie review. Maar we gaan toch nog even nakijken waarom de levering langer heeft geduurd dan beloofd. Vriendelijke groeten Team Kantoorartikelen.nl

Fijne site, vlotte bestelling en levering. Prima.. 😊

Vandaag mijn koffiebonen besteld en de volgende dag geleverd. Simpel online bestellen via goed werkende site. Niets te klagen. Toppie. 😊😊

Elke keer weer zijn we heel blij als we een tien krijgen. Dankjewel en laat de koffie goed smaken. Hartelijke groeten Team Kantoorartikelen.nl

Snel, correct, goedkoop

Fijn

Superbedankt voor die dikke tien !!! Veel groeten Team Kantoorartikelen.nl

Eerste en zeker NIET de laatste keer! Top!

Fijne, overzichtelijke website. Makkelijk bestelproces. Goede communicatie en vriendelijke bezorger.

Beste Astrid, dankjewel voor deze bijzonder mooie aanbeveling. Groetjes van iedereen bij Kantoorartikelen.nl

de website geeft een duidelijk overzicht

De bestelmethode is zeer eenvoudig, de website overzichtelijk en een ruim assortiment. Via Google gevonden.

Dankjewel Duurt en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Zeer goede service, en snelle levering. Ook aan de telefoon word je vriendelijk en goed geholpen. zeer leuk en vooral Goed bedrijf.

Beste Marlon, een tien en een dikke pluim voor onze binnendienst. Wij zijn weer helemaal blij !! Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

We hebben pas 1 bestelling gedaan. Dat ging goed.

Dankjewel Hans !

Bestelling snel thuis bezorgt top!

Marleen, dankjewel voor deze superdikke tien. Daar maak je ons zo blij mee :-) Groetjes team Kantoorartikelen.nl

Vele malen goedkoper dan Office Centre en binnen een dag geleverd

Beste Benjamin, wat een mooie review! Hartelijk dank namens ons hele team !

Snel en vriendelijk advies

Voor de eerste bestelling contact opgenomen en alles werd snel geregeld.

Hallo Lorena. Wat fijn om te horen dat wij u goed hebben geholpen. Bedankt voor de mooie review en de groetjes van ons team bij Kantoorartikelen.nl

goed product ! snelle levering! precies wat je er van verwacht !

Hallo Danny, dankjewel voor deze geweldige review! Groeten van ons hele team bij Kantoorartikelen.nl

Snelle service en levering

Voor herhaling vatbaar!

Hallo Sandra, wat fijn om te horen! Hopelijk tot snel! Groetjes team Kantoorartikelen.nl

Correcte en snelle levering. Alleen jammer dat niet via track en trace bekend was op welke dag de bezorging zou zijn. Nu was ik toevallig thuis.

Beste Will, hartelijk dank voor je bestelling en voor het geven van deze dikke tien! Jammer dat de track and trace niet werkte. We werken er hard aan om dit in het vervolg te voorkomen. Vriendelijke groeten, team Kantoorartikelen.nl

Snelle en correcte levering

De bestelling was er op één dag en was precies zoals gevraagd.

Beste Lenci, heel fijn dat je tevreden met ons bent. Bedankt voor de review! Groetjes team Kantoorartikelen.nl

Dank voor jullie hulp !

Nieuwe printer nodig en even contact gezocht met ze. Super advies gehad, ben erg blij met deze Kyocera !

Dankjewel voor deze fraaie review en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groetjes van het hele team bij Kantoorartikelen.nl

Snelle levering, keurig en netjes verzorgd.

Zeer tevreden, snelle service, keurig verpakt.

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Vriendelijke groeten, team Kantoorartikelen.nl

Prima behandeling, verzending!

Op tijd geleverd.

Beste Ilona, hartelijk dank voor uw bestelling en de review! Groetjes team Kantoorartikelen.nl

Goede service mijn bestelling snel binnen.

Een tien! Heel erg bedankt! Daar worden wij erg blij van. Groetjes team Kantoorartikelen.nl

Dankzij de overzichtelijke site vond ik snel de planner die ik zocht.

Via Google kwam ik uit bij Kantoorartikelen.nl Een goed overzichtelijke site met duidelijke omschrijvingen van de producten, natuurlijk inclusief afbeeldingen. Snel afgeleverd. Helemaal goed.

Beste Rene, dank voor je mooie review. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Voldeed volledig aan de verwachtingen

Prima afhandeling, goed product.

Heel erg bedankt voor deze mooie review! Groetjes Team Kantoorartikelen.nl