Jammer

Ik had verwacht orders in verschillende kleuren te krijgen. Ik heb er nu 5 grijze.

Beste Jur, Dank voor je bestelling en jammer dat het niet naar verwachting is. In de omschrijving staat echter vrij duidelijk dat het om een grijze ordner gaat, dus los van het sfeerplaatje waar meerdere kleuren te zien zijn, ben ik van mening dat de kritiek niet terecht is. Maar je mag de ordners altijd retourneren. Vr gr Jorgen Sweers, salesmanager

Zeer betrouwbaar!

Alle artikelen verkrijgbaar en een zeer goede prijskwaliteit. Meteen de dag na bestelling geleverd. Prima!

Prima.

Gemak en met superlevering

Een 9, omdat er altijd ruimte is voor verbetering, maar ik kan het nog niet vinden. Overzichtelijk assortiment en een handig favorietenlijst, eenvoudig bestellingen terugkijken. Bestelling 9 van de 10 keer de volgende dag in huis. Ontzorgen 2.0 ik word er blij van.

Vanessa

Top helemaal goed

Ontzettend bedankt voor je mooie review Vanessa !! Veel groetjes Team KantoorArtikelen.nl

uitstekende service

Het bestelproces is gemakkelijk en alles werd snel geleverd.

Wat een fijne review, dankjewel Nelly

zoals altijd weer PERFECT !!

Gisteren besteld en vandaag alweer geleverd. Denken goed met klanten mee !! Waarvoor dank!!

Diana toch...je laat ons blozen ! Heel veel groetjes van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

0 sterren

Pakket werd snel geleverd, welliswaar bij de buren maar keurig op tijd

prettige leverancier

Probleem bij Kantoorartikelen blijft het transport, oftewel de schade die ontstaat tijdens transport. Dozen kapot of zelfs opengescheurd. Schade aan pakken papier. Is al meermaals gemeld

Prima, snelle levering

Prima, snelle afhandeling

Voortreffelijk

Snelle levering van een prima product en goede communicatie

Dankjewel Erik, voor je opdracht en voor de review Namens het hele team bij Kantoorartikelen.nl

Snel en correct !

Dankjewel voor deze super review Joke! Veel groeten, Team Kantoorartikelen.nl

Uitstekende prijzen

Fantastische service. Gisteren besteld, vandaag al in huis!

We blozen er bijna van Stephan... Daar doen we het voor. Fijn review!

heel snel en correct

prima dienstverlening

Dankjewel voor deze super review! Veel groeten, Team Kantoorartikelen.nl

Super service, snel verstuurd en prima verpakt.

Website is makkelijk en overzichtelijk. Super service, snel verstuurd en prima verpakt.

Huub, superbedankt voor je order en voor deze review

hele snelle levering. Zeer tevreden.

Heel erg bedankt Astrid. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Geleverd, precies zoals besteld, en op tijd.

Zie boven.

Thnx Jos !!!

Wauw

Super geholpen en snel geleverd!

Dankjewel voor deze super review! Veel groeten, Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering, dure en milieuonvriendelijke verzending

Voor alleen een paar stickers hoeft echt geen doos met plastic voor de bescherming te worden gestuurd. Een enveloppe zou ruim voldoende zijn. Ik moest het snel hebben en kreeg dat ook. Dat was fijn. Maar in een doos versturen is echt milieuonvriendelijk en duur!

Dank voor de feedback. Het probleem is bekend en er wordt door alle partijen hard gewerkt aan een duurzame oplossing. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers

Snel en goed verzorgt!

Dankjewel Martijn. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Iets minder verpakkingsmateriaal zou mogen van mij

Hallo Floor, We werken hard aan een duurzame oplossing. Probleem is bekend. Dank voor je review. Groetjes Team kantoorartikelen.nl

producten waren van uitstekende kwaliteit en de volgende dag geleverd, verder ook netjes geprijsd

Super snelle levering!

Fijne site, veel keuze maar vooral snelle levering!

heel erg tevreden

Heel erg tevreden Super snelle service!

Lekker snel en goed bezorgd!

Ik was op zoek naar brievenbakken , bij jullie vond ik de juiste soort snel op de website, maar ook de goedkoopste vergeleken met andere aanbieders.

Dankjewel Peter, fijn om te horen. super review! Veel groeten, Team Kantoorartikelen.nl