Precies wat ik nodig had en de volgende dag in huis!

Even zoeken in de shop en hoppa precies wat ik nodig had voor een faire prijs. Ook nog eens de volgende dag in huis!

Alles zeer snel geleverd

Bestelling gedaan op de site, direct bevestigd en de volgende werkdag in huis. Persoonlijk vind ik het wel een aandachtspunt als het een deellevering is dat je dit ook communiceert. Nu verkreeg ik 1 track and trace, dat maakte het wat verwarrend bij het ontvangen van het eerste pakketje. In de verzendbevestiging stond ok niet dat het om twee pakketjes zou gaan. Gelukkig kwam het tweede pakketje 20 minuten na de eerste. :-)

Snelle levering en perfect product

Goed en snel aangekomen, netjes verpakt en goede kwaliteit.

levering deels op tijd

Een deel van de levering is niet aangekomen

Belachelijk

Ik heb 5 Radeermesjes besteld welke binnen één dagen geleverd zijn, waarvoor complimenten. Echter 5 Radeermesjes zijn niet groter dan kinderporno en werden afgeleverd in een kartonnen doos groter dan een schoenen doos. Hierdoor zijn de bezorgkosten veel te hoog, dit had in de kleinste enveloppe met een postzegel opgestuurd kunnen worden!!!!!!

Dank voor uw bestelling en voor uw reactie. Ik begrijp dat het u zich afvraagt waarom een klein artikel in een doos wordt verzonden. Toch kan ik het uitleggen. Ook al is het niet altijd de beste oplossing, al onze orders worden in een volledig geautomatiseerd magazijn verwerkt. Dozen lopen over een loopband, enveloppen niet. Bovendien raken artikelen in een envelop sneller zoek of beschadigd. Dus er zit wel een gedachte achter. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers

vriendelijk, snel. zeer goed

zeer goed

Dankjewel voor deze mooie review

Supersnelle bezorging!

Zoals altijd een snelle en betrouwbare transactie!

Beste Martinus, hartelijk dank namens alle collega's bij kantoorArtikelen.nl

Niets op aan te merken

Vlot, prima.

Beste Kors-Jan, je maakt onze dag helemaal goed met deze dikke 10 !!

duidelijk en goede levering

Goede overzichtelijke webshop en vlotte afhandeling van de bestelling.

Gisteren artikelen besteld. Direct bevestiging ontvangen. Vlotte berichtgeving over verdere status en vandaag dag bestelling in goede orde ontvangen.

Beste Adarte, Wat een fijne review. Heel erg bedankt voor je bestelling en voor de moeite die je hebt genomen voor het plaatsen van deze review groetjes Team KantoorArtikelen.nl

Prijstechnisch goed, simpel te bestellen en een snelle levertijd.

Prettige ervaring

Dankjewel voor de fijne review. Veel groeten van team KantoorArtikelen.nl

Artikelen prima, verpakking vaak beschadigd

De doos is vaak beschadigd bij aankomst en dus soms ook de artikelen. Nu maakt dit bij kantoorartikelen vaak niet uit, maar toch... Vandaag een doos vol losse paperclips ontvangen, de doosjes waren niet goed gesloten. Wel goede vriendelijke telefonische service als ik een artikel zoek en online niet kan vinden.

Beste Sandra, De dozen hebben het onderweg zwaar te verduren waardoor dozen met pennen of paperclips wel eens open kunnen springen. Erg vervelend. We experimenteren momenteel met verschillende soorten vulmateriaal en hopen dit probleem snel opgelost te hebben. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers

prima bedrijf

snel en goed, gewoon zoals voorspeld.

Dankjewel voor de fijne review. Veel groeten van team KantoorArtikelen.nl

Verkeerde bezorgd maar fantastisch opgelost

Ik heb op de website spiraal bloknotes en ik kreeg gelijmde bloknotes. Een telefoontje en het wordt geregeld! Helemaal top!

Beste Erica, Een foutje kan er wel eens insluipen maar ik ben blij dat het goed is opgelost. Dank voor het compliment. Veel groeten team Kantoorartikelen.nl

Super die thuiswerkplek!

Fijn om te horen Jan ! Thnx en veel groeten van Kantoorartikelen.nl

slechte levering

slechte levering

Beste Henny, Vervelend om te lezen. Kun je aangeven wat er verkeerd is gegaan? Wellicht kunnen we je helpen. Graag even het ordernummer doorgeven. vriendelijke groeten Jorgen Sweers, Salesmanager

Bijzonder tevreden.

In eerste instantie out of stock, back order ontvangen en later netjes afgeleverd volgens afspraak.

Dankjewel voor de fijne review. Veel groeten van team KantoorArtikelen.nl

Makkelijk besteld, netjes verpakt en snel geleverd

De site is overzichtelijk dus je vindt snel wat je zoekt. Besteld en betaald en de dag erna netjes verpakt, coronaproof afgeleverd. Ik zou niet weten wat daarop aan te merken is. Houden zo!!!!

Beste Frans, Dank voor de mooie review. Veel groeten van team KantoorArtikelen.nl

Goede kwaliteit papier - en snel geleverd

Bestellen gaat makkelijk - en een dag later al binnen :-)

Helemaal zoals verwacht en beter

Beste Roos, Je laat ons blozen. Heel erg bedankt voor je review. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Heel snel en goed geleverd

Niets toe te voegen

Wederom prima en snel geregeld!

Vriendelijk geholpen door de klantenservice en supersnelle levering.

Wat een fijne review, heel erg bedankt Mark ! Veel groetjes vanuit Limburg van heel ons team

Zoals altijd alles op voorraad en snel geleverd

Rond 18uur besteld zelfde avond gestuurd en dag daarna hadden we alles. zoals altijd zijn wij super blij met handeling, levering en kwaliteit :).

Heel erg bedankt Alicja !

ondanks de coronadrukte de volgende dag geleverd

Dankjewel Rico, het lukt niet altijd maar wel meestal. Gelukkig !