Goede service in deze tijden

Dankjewel Patrik, het vergt wat aanpassingen maar gelukkig wordt het door onze klanten op waarde geschat. Fijn dat je zo tevreden bent en dank dat je ons dit laat weten. Veel groeten van team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering, Goede passende service! Erg tevreden!

Hallo Angelo, wat fijn dat je zo tevreden bent. Dank voor jouw bestelling en voor de moeite die je hebt genomen om een review te geven. Hartelijke groeten van het hele team Kantoorartikelen.nl

Top !!

Dank voor jullie service in deze barre tijden !

Beste LBK, Dank voor jouw bestelling en voor de moeite die je hebt genomen om een review te geven. Een tien, daar doen we het voor. Hartelijke groeten van het hele team Kantoorartikelen.nl

slecht verpakt

we hebben diverse kantoorartikelen besteld waaronder archiefdozen. deze worden geleverd zonder verpakking en gewikkeld rondom met plakband waardoor de dozen natuurlijk kapot gaan bij het eraf halen van de plakbanden. ook printerpapieren waarvan de verpakkingen stuk zijn. erg vervelend om kapotte bestellingen te ontvangen.

Beste Siska, vervelend om te horen. Waarom heb je dit niet even bij ons gemeld? Dan lossen we dat gewoon op want zo hoort het vanzelfsprekend niet afgeleverd te worden. Stuur de klacht o.v.v. je ordernummer even naar info@kantoorartikelen.nl, dan lossen we het netjes voor je op. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, Salesmanager

Super snel geregeld! Toppie!

Stikkers nodig voor de regels van het coronavirus ! Superop tijd gekregen

Op tijd bezorgt

Top klantenservice, zeer vriendelijk, ook mijn bestelling werd meteen de volgende dag geleverd.

Top klantenservice, zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook mijn bestelling werd meteen de volgende dag netjes geleverd. Een echte aanrader!

Bestelling op tijd ontvangen

Alleen is €12 duur voor 24 rollen toiletpapier maar verder netjes afgehandeld.

Levering van artikelen was goed.

Chapeau,

Voor; de snelheid van leveren, het product en netjes verpakt en de aflevering door de Post.

Beste Sepp, superbedankt voor je mooie review! Veel groeten van heel ons team

Snelle service, duidelijk verhaal en hulp.

In deze moeilijke omstandigheden tgv het Covid-19 virus zijn wij gedwongen om via digitale weg te werken. Daarom een betere werkplek noodzakelijk. Binnen 24 uur geregeld!

Fijn om te lezen dat het inderdaad allemaal snel geregeld was Jeroen. We passen ons zo goed mogelijk aan. Hartelijke groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Mijn ervaring is goed!

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: goed, netjes en tijdig afgeleverd.

Dankjewel Maudy !

zo maar klaar

Fijn dat het allemaal zo snel gelukt is. Zonder gedoe.

Een 10. Wij zijn happy! Dankjewel en veel groeten uit Limburg van Kantoorartikelen.nl

Prettige leverancier, snelle levering.

Wij zijn over het algemeen tevreden over deze leverancier. Wij blijven wel aantekeningen plaatsen bij de wijze van levering. Huidige transporteur levert veel schade op aan verpakkingen. Met name dozen papier worden altijd kapot aangeleverd. Dit is al meermaals aangegeven.

Beste Dick, Dank voor je review en sorry voor het ongemak. Er lopen momenteel tests bij meerdere vervoerders maar het vervoeren van lossen dozen printpapier blijkt toch overal voor dezelfde problemen te zorgen. Erg vervelend maar het heeft onze aandacht. En krijg je papier beschadigd binnen, gewoon even melden. We claimen het bij de vervoerder, alleen zo kunnen we ze opvoeden. Dank voor je vertrouwen in ons ! Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Goede snelle service

Top service!!

Beste Marie-Chantal, wat een mooie review! Daar maak je ons erg blij mee. Veel groeten van team Kantoorartikelen.nl

Superbedankt Brigitte !! Groetjes van ons allemaal

Uitstekend verlopen

Uitstekend verlopen

Beste Geert, bedankt voor je bestelling en voor jouw review. Hartelijke groeten van team Kantoorartikelen.nl

De website vind ik nog niet heel erg fijn. Het is lastig om je eerdere bestellingen te zien en vandaar uit te bestellen. Verder gaat het allemaal prima. Snelle levering

Dankjewel Fransisca, We gaan je feedback doorgeven aan onze IT-ers, wellicht kunnen ze deze functie wat bijschaven. Vriendelijke groeten Team Kantoorartikelen.nl

prima levering

snel en overzichtelijk

lekker snel geleverd

Een tien ! Dat is voor ons een perfect medicijn tegen de Corona-blues. Dank namens ons hele team bij Kantoorartikelen.nl

snelle afhandeling, goed product

Makkelijk vinden, snel bestellen en levering, goed product

Hoi George, dank voor je fantastische review. Van een tien worden we happy!

Aardige klantenservice, slechte bezorging

De afgelopen weken ging het een en ander verkeerd met de bezorging van de artikelen. Kantoorartikelen.nl kon hier niets aan doen. De klantenservice was elke keer heel aardig en behulpzaam. Ze deden er alles aan om de problemen op te lossen. Mijn complimenten!

Prima product, voor een goede prijs en op tijd bezorgd.

Ik heb niks aan te merken op Kantoorartikelen.nl. Alles was prima. Ik heb een product ontvangen wat aan mijn verwachtingen voldeed en het werd op tijd bezorgd. Ze waren ook een stuk goedkoper dan enkele andere aanbieders en hadden geen belachelijk hoge bezorgkosten. Al met al, prima!

Beste Jill, dit is echt één van de mooiste reviews van het jaar !. Heel erg bedankt. Hartelijke groeten van ons hele team bij Kantoorartikelen.nl

Super, snel en goed!

Zeer vriendelijke klantenservice!

Mede namens de dames van onze binnendienst; heel erg bedankt voor je compliment Connie.

Fijne nieuwe site !

Super ! Snel en goed.

Dankjewel voor je aankoop en voor deze mooie review. Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl