Gewenste artikelen waren snel te vinden, bestelling super snel geleverd. Kwamen keurig verpakt op aangegeven tijd aan. Uitstekend, voelt erg vertrouwd.

Vlot geleverd. Een toevoeging aan de bestelling werd binnen een uurtje geregeld. Echt klasse. Zeer tevreden.

gewoon goed

Perfect en snel geleverd

Het was supersnel in huis en precies zoals besteld. Dus top

Prima service en prijs/kwaliteit

Hallo Jan, dankjewel hoor voor deze mooie review. Veel groetjes uit Limburg van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Netjes en snel

Een 10!!!! Thnx Leendert, zijn we blij mee :-)

snelle service

fijne en snelle service.

bedankt voor de order en de review vrgr team Kantoorartikelen.nl

Mooie boekensteunen

Snelle levering van stevige boekensteunen. Misschien als kleine tip: verpak ze in een kleinere doos, nu was de verpakking wat beschadigd omdat ze te veel ruimte hadden. De boekensteunen zelf zijn goed overgekomen.

Beste Paul Pieter Dank voor de mooie en nuttige review, we geven jouw feedback door aan onze logistiek. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Goede en snelle levering .

Ben een tevreden klant .

Heel erg bedankt!

Supersnelle service!

Besteld en de volgende dag op tijd in huis, daar wordt ik vrolijk van!

Hallo Theo, dankjewel hoor voor deze mooie review. Veel groetjes uit Limburg van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Snel en juist geleverd

Bestellen via de website was toegankelijk. Juiste producten binnen de verwachtte termijn geleverd.

Fijn om te horen dat je tevreden bent Pieter ! Veel groetjes van Team Kantoorartikelen.nl

SUPER SERVICE !

Snelle en goede service. Prima producten

Hoi Suzanne, dankjewel voor die mooie tien ! Wij worden daar erg blij van. Groetjes van alle medewerkers hier

Vlot en geordend!

De bestelling kwam goed georganiseerd binnen,en betreft een no-none,mileu-vriendelijk notiti-boek,voor een scherpe prijs!!Het is erg geschikt om snel een idee neer te schrijven,en de ideeën bij elkaar te houden!!

Hallo Gavin, dankjewel hoor voor deze mooie review. Veel groetjes uit Limburg van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Prima materialen en vlotte levering.

De bestelde materialen waren de volgende werkdag al in huis. Goede kwaliteit materialen.

Superbedankt Wilma !

Goede kwaliteit, snelle levering, correcte prijs.

Zo af en toe moet je investeren in kantoorartikelen dus, waar ga je dan heen ? Na enig zoekwerk ben ik uitgekomen bij "Kantoorartikelen.nl" ... Even het één en ander met elkaar vergelijken, blijkt dit totaal onnodig. Winkelmandje vullen, bestellen en betalen gaat allemaal vrij eenvoudig. Vaak is het wachten tot je bestelling eindelijk een keer aankomt. Zo niet bij Kantoorartikelen.nl ... Vrijdagnacht besteld, maandagmorgen al geleverd. Van mij 10 sterren van de 5 !!! Natuurlijk blijven we altijd scherp mbt kwaliteit / prijsverhouding maar in de toekomst weet ik waar ik moet zijn. TOP !!! Amerikacars.com / Ronald.

Ronald, jij wint de eervolle vermelding van mooiste review vd maand! We zijn erg blij en vereerd met deze lovende woorden, dankjewel daarvoor en tot een volgende keer, Veel groeten, Team Kantoorartikelen.nl

Gister besteld, vandaag in huis!

Na jaren scheidingsstroken van het werk te gebruiken was het nu echt tijd om ze zelf aan te schaffen. Eerst gekeken op andere winkels, maar nergens te vinden. Toen vervolgens Kantoorartikelen.nl gevonden en gekozen uit het enorme assortiment. Gelijk besteld en het was een dag later in huis!

Dankjewel Andrea, wat een mooie beoordeling zeg !

Goede en vriendelijke service

medewerkers zijn behulpzaam, en vriendelijk

Dankjewel Annelies, de dames van de orderdesk waren erg blij met jouw beoordeling. Groetjes van Karin, Jacqueline, Tessie en Michele

zoekt zaken voor je uit en komt afspraken na

Mijn vraag is direct opgepakt en er is moeite voor gedaan om te zoeken naar het gevraagde product en na bestelling de levertijd zo mogelijk te bespoedigen.

Fijn om te horen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Veel groeten van team kantoorartikelen.nl

Wederom weer tevreden!

Zoals altijd een Snelle levering

Hallo Sarina, dankjewel hoor voor deze mooie review. Veel groetjes uit Limburg van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Goede, makkelijke site, product snel geleverd.

Goede, makkelijke site, product snel geleverd.

Heel erg bedankt voor de mooie review!

snelle site om te bestellen met een retesnelle levering.

top.

Een 10 :-) Juuuj!!! Dankjewel Jan Willem !

heel gunstig alle fasen van het kopen zijn snel en transparant

Ben blij dat ik jullie gevonden ook voor de toekomst. Deze koop was in alle opzichten prima. Ik kom terug voor andere artikelen.

Hallo Uwe, dankjewel hoor voor deze mooie review. Veel groetjes uit Limburg van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Snelle levering maar matige verpakking

Ik had een rol papier besteld. Niet duur en snel geleverd. Helaas was de rol niet verpakt, maar de adressticker was gewoon op de rol geplakt, het papier is beschadigd tijdens transport dus het eerste stuk kan ik vast weggooien. Niet zo netjes.

Hallo Mieke, als het goed is hebben we het alsnog netjes opgelost. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Duidelijke website, goed communicatie, snelle en nette levering

Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht en zelfs nog meer. De website is duidelijk, het betalingsproces makkelijk. Goede communicatie over de levering en een snelle levering.

Goede service snelle levering

Gebeld, vriendelijke behulpzamen klanten service. Snelle levering