Snel vetrouwd, ruim assortiment

Zie titel

Heel fijn om hier te bestellen

Overzichtelijke site, bestellingen heb je in no-time geplaatst. Mocht je er online niet uitkomen, dan is telefonisch contact makkelijk gelegd en wordt je netjes geholpen. Levering vindt ook altijd correct plaats, eventuele backorders volgen snel. Ik bestel onze kantoorartikelen hier al jaren elke keer zonder poespas.

Producten zoals beschreven, bedankt.

Snel bezorgd!

Vandaag besteld is ook echt de volgende dag in huis

Hallo Hedy, dank voor je mooie review. Fijn dat het pakket - zoals het hoort - snel in huis was. Het gaat ook bij ons wel een enkele keer mis hoor, maar dan lossen we het altijd snel en goed op. Dankjewel namens alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Dankjewel Pia, veel groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Correcte en snelle afhandeling

Bestellen is heel eenvoudig zonder onnodige poespas. Vervolgens keurige en adequate follow-up. Van de bevestiging tot aan de levering toe.

Beste Willy, wat een mooie omschrijving. Dankjewel voor je bestelling en voor je mooie review. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

De keuze is reuze

Bob, je bent TOP!! Dankjewel voor deze dikke 10

Aanrader!

Voor het eerst besteld. Levering ging in beide gevallen sneller dat verwacht en artikelen voldoen volledig aan de verwachtingen. Dit ga ik vaker doen. Lekker makkelijk, snel en goed!

Beste Mark, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank voor je bestellingen en voor deze mooie review. Veel groeten van team Kantoorartikelen.nl

Vlot, correct en handig afgehandeld !

's avonds aanvraag gedaan, direct geregistreerd en vlot vervolg mails ontvangen met aangeven van moment van afleveren wat ook gebeurde.

Beste Henry, heel erg bedankt voor je bestelling en voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Hartelijk dank namen het gehele team bij Kantoorartikelen.nl

Super snelle levering (ook in deze drukke tijden)

Product is precies zoals omschreven op de site. Super stevige stoel voor redelijke prijs.

Wauw wat een mooi compliment. Heel veel plezier met je stoel Michel !

Goede en snelle levering!

TOP!!

Beste Marie-Chantal, bedankt voor jouw TOP-review. Veel groeten van ons team bij Kantoorartikelen.nl

Snelle levering en netjes verpakt. Min puntje: hoge verzendkosten

Beste Magdalena, Hartelijk dank voor jouw order en jouw review. verzendkosten zijn nooit leuk maar uiteindelijk kosten verzenden altijd geld. We blijven ons best doen om het betaalbaar te houden maar we willen ook ons kwaliteitsniveau kunnen bewaken. Hopelijk weer tot een volgende keer. Veel groeten van team Kantoorartikelen.nl

TOP

Keurig geleverd wolgens afspraak

Dankjewel Marga !

Prijs/kwaliteit uitstekend

Alle artikelen worden meteen de dag erna geleverd en de kwaliteit is prima

Beste Ella, heel erg bedankt voor je bestelling en voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Hartelijk dank namen het gehele team bij Kantoorartikelen.nl

Goed verpakt

Dankjewel Jan Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

erg positief

De door mij bestelde telescopische bezemsteel werkte niet. Deze werd direct vervangen door een exemplaar dat wel werkte.

Fijn dat het snel is opgelost Bouko en heel leuk dat je deze mooie review hebt geplaatst. Veel groeten Team Kantoorartikelen.nl

snel en helemaal wat ik bedoelde

Ik heb lang gezocht maar de insteek hoezen zijn precies wat ik nodig had. Ben er heel blij mee

Beste Noor, heel erg bedankt voor je bestelling en voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Hartelijk dank namen het gehele team bij Kantoorartikelen.nl

Top winkel!

Goede prijs, snelle levering,echte aanrader!

Een tien ! Worden we hier heel blij van Oksana. Dankjewel

keurig op tijd geleverd

Duidelijk en snel geleverd ook gelijk de factuur erbij is ook erg fijn

Bij andere leverancier een maand gewacht op deze stoel, bij Kantoorartikelen.nl, slecht 4

Bij andere leverancier een maand gewacht op deze stoel en uiteindelijk niet kunnen leveren, bij Kantoorartikelen.nl, slecht 4 dagen! Prima service!!

Beste Eric, Fijn dat we je hebben kunnen helpen en hopelijk bevalt de stoel. Heel veel groeten namens al mijn collega's bij Kantoorartikelen.nl

Alles Perfect!

Snelle service en bezorging! Zelfs in deze moeilijke periode! Top!

Heldere en plezierige website

zie boven

Snelle levering.

De website is duidelijk en de levering is snel.

Goede en snelle levering

Producten voldoen prima, levering en bestelling liepen gemakkelijk en snel.