Top webside

Fijne webside vlotte levering goed verpakt aanrader

Lekker snel, ook naar Belgie!

Gister besteld, vanmorgen al geleverd

Snelle levering, prima uitleg en voorstel welk product te nemen. Prima prijs / kwaliteit verhouding

heel korrekt

Heel tevreden; levering is super snel !

Sterke aanbeveling van kantoorartikelen.nl

De gevraagde goederen zijn in goede staat en met de glimlach geleverd!

Kwaliteit in producten (A-merken), levering (binnen 2 dagen), duidelijke informatie bezorgen.

In mijn (vroegere) werk kon ik altijd gebruik maken van kwaliteitsproducten. Kantoorartikelen.nl levert die ook aan particulieren. Een service waar ik nu graag gebruik van maak. Ik ben zeer tevreden over de producten, levering en begeleidende informatie.

naar verwachting

naar verwachting geleverd

Ruim assortiment en snelle levering

Prettig zoeken op de website van het ruime assortiment

Netjes en goed geleverd

Volgende dag de artikelen goed ontvangen

Snelle levering en producten zijn in goede staat geleverd, erg tevreden!

Goede prijs, supersnelle levering

Goede prijs en kwaliteit en alles heel snel geleverd.

Hallo Anja, dankjewel voor deze mooie review. Daar doe je on seen groot plezier mee. Veel groeten van het hele team Kantoorartikelen.nl

Bestelling van de lange adem.

Er wordt een product aangeboden en vervolgens mag je weken wachten omdat het niet op voorraad is. Zeg dat dan. Uiteindelijk afwikkeling bestelling wel dik in orde.

Beste Willem, dank voor jouw review en excuses dat je langer op jouw bestelling hebt moeten wachten. Dat is zeker niet de gebruikelijke gang van zaken bij ons. Heel vervelend als dat gebeurt. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, salesmanager

Meerdere malen wat besteld en echt zeer tevreden. Je kunt op hen vertrouwen want ze verdienen het.

Dankjewel Margriet, bedankt weer voor jouw bestelling en voor deze hele mooie en lieve review. Team kantoorartikelen.nl

Kan beter.

De Artikelen zijn goed van kwaliteit. Maar helaas als ik bestellingen binnen krijg zijn sommige verpakking flink beschadigd of artikelen liggen los in de doos terwijl ze in de verpakking horen te zitten. Dit komt de laatste tijd regelmatig voor.

Beste Herman, dank voor jouw bestelling en voor deze feedback. Er lopen momenteel een aantal proeven met nieuw opvulmateriaal. We hopen dat deze problemen hiermee tot het verleden gaan behoren. Vriendelijke groet Jorgen Sweers, salesmanager

Een dag later dan toegezegd op de site...

... en daardoor was mijn pakketje helaas te laat voor het doel dat ik ermee had.

Beste Willem, heel vervelend om te horen dat jouw bestelling te laat werd bezorgd. Wij versturen alle orders echt op tijd, maar helaas zijn alle bezorgdiensten het laatste jaar overbelast en is het eerder regel dan uitzonderingen dat pakketjes te laat bezorgd worden. Wij werken met twee gerenommeerde bezorgdiensten maar dit is gewoon de realiteit van dit moment helaas. Met vriendelijke groet Jorgen Sweers, Salesmanager

Correcte en snelle levering.

Zoals reeds eerder, weer een correcte en snelle levering.

Dankjewel Wiel !!

Niet alles op voorraad

Het is lastig dat niet alle artikelen op voorraad zijn. Daardoor komt de levering in delen en is het overzicht kwijt of alles wat besteld en betaald is ook echt geleverd is.

Beste John, op onze site staat bij elk artikel aangegeven wat de levertijd is. Wanneer artikelen niet bij de eerste levering zitten, worden ze altijd zonder bezorgkosten nagestuurd. Facturen volgen pas na levering. Vriendelijke groet, Jorgen Sweers - salesmanager

Gisteren besteld en vandaag al ontvangen! SUPER!

Dankjewel Jos, wij worden heel blij van zo'n mooie review. Veel groeten Team kantoorartikelen.nl

Levering veel later

Na de bestelling op 26-4-2021 werd een verwachte leverdatum in week 21 bevestigd. Toen dat niet gebeurde 2 x telefonisch contact gehad en men kon mij niet vertellen wanneer de levering precies zou plaatsvinden. Uiteindelijk werd de bureaustoel in week 26 pas geleverd.

Dank voor jouw feedback. Heel vervelend als artikelen te laat worden geleverd. Helaas is er een run geweest (en nog steeds) op thuiswerkplekken waardoor alle voorraden zijn uitgeput en de levertijden enorm zijn opgelopen. Excuses voor het ongemak. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Netjes en snel geleverd

Alles is compleet en goed geleverd

Dankjewel Evert en hopelijk tot een volgende keer. groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Bestellen, 24 uur wachten, tada!

Bestellen was heel eenvoudig. Alles was op voorraad en ik bestelde op tijd. De volgende dag werd mijn bestelling bezorgd. Enige puntje van aandacht was de hele dunne plastic strip om de doos papier. Die was zo dun dat hij het bovenste pak papier indrukte door de doos heen. Verder prima geregeld!

Dankjewel voor deze mooie review. De plastic draadstrip...tsja, ik vrees dat vrijwel alle papierfabrieken het papier op deze wijze leveren, dat is iets waar wij zelf geen invloed op hebben. Dank voor jouw feedback. Veel groetjes Team Kantoorartikelen.nl

uitstekend!

snelle levering, vriendelijke klantenservice en goede producten!

Isa, je maakt onze dag helemaal goed met deze mooie 10 !

Gewoon goed

Zending beschadigd buiten hun schuld en alle spullen vervangen zonder enige discussie. Dat ben je gewoon goed !

Dankjewel voor deze fijne review. We maken helaas regelmatig mee dat goederen onderweg beschadigd raken. Onze klant mag daar nooit de dupe van worden dus lossen we dat zo netjes mogelijk op. Fijn dat het gewaardeerd wordt Groetjes Team kantoorartikelen.nl

Makkelijk besteld, snel geleverd en van goede kwaliteit

heb verder niets toe te voegen.

Hallo Jack, We hebben zelf nog wel wat wensen voor onze webshop, maar het is fijn dat je zo tevreden bent. We doen ons best. Veel groeten team Kantoorartikelen.nl