Goede ervaring

Mijn ervaring met Kantoorartikelen.nl ervaar ik als uitstekend. Ruime keus en vlotte levering. Ook de communicatie verloopt soepel.

Geweldig. Goed bereikbaar en zeer snel geleverd.

Geweldig. Goed bereikbaar en zeer snel geleverd.

Niks op aan te merken, gewoon goed

Keurig ontvangen wat we hadden besteld. Snel en efficient. Redelijke prijs. Goede facturatie

snel en goed

netjes

Zeer tevreden over aanbod, snelheid en producten!!

Zeer tevreden!

Helemaal top ! Dankjewel Stefan Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

perfect

Tja, plotseling liep mijn printer "droog ", Guido van Kantoorartiekel.nl heeft er zorg voor gedragen dat het probleem binnen 12 uur is opgelost, hulde!!

Fijn om te horen dat u tevreden bent en dat het probleem met de printer ook snel is opgelost. Bedankt voor de mooie review! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel leveren

Snel leveren

Mooi ! Bedankt voor deze review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

prima!

prima!

Helemaal top, bedankt voor je review ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

slecht afgeleverd

De dozen met papier zijn beschadigd, waarbij van een de plastic verbinding los zat en de tweede doos is beschadigd en is niet rechthoekig meer.

Goedemiddag, Helaas gaat er bij het bezorgen wel eens iets fout, onze excuses hiervoor. Als u een mail stuurt naar [email protected] met een foto van het beschadigde papier dan gaan wij dit uiteraard voor u oppakken en zo snel mogelijk oplossen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Korte levertijd is goed bevallen

Ik heb het product nog niet gebruikt, maar het ziet er veelbelovend uit

Fijn dat u zover tevreden bent. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering!

Goed product, snelle levering!

Zoals het ook hoort. Bedankt voor de mooie review Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Het bestelling was goed

Zo hoort het natuurlijk ook en altijd fijn om dit bevestigd te krijgen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

super snelle service voor een kleine klant als ons (nu nog)

Medewerker Olaf zeer klantvriendelijk en Igor Soons supersnel geschakeld vanuit een prive situatie!! 1 dag later alles in huis.

Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en dat alles goed is opgelost. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima geregeld

Alles volgens afspraak en in orde

Goed om te horen en zo hoort het natuurlijk ook. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima, snel en makkelijk

Prima, snel en makkelijk

Dit horen we graag ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle zending

Ik kon het niet vinden wat ik zocht even gebeld ,een vervangend product aangeraden besteld en snel geleverd

Fijn om te horen dat wij u konden helpen om een alternatief te vinden. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

super service

alles snel geleverd

Fijn om te horen, dankjewel. Groeten van Team kantoorartikelen.nl

Binnen 1 dag bezorgd!

Indien voorradig is mijn bestelling altijd heel snel bezorgd. Meestal al de volgende dag! Fijne service!

Goed om te horen dat u tevreden bent. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering en goed product.

Dat horen wij graag. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snelle service producten goed geleverd

producten worden snel geleverd, altijd op voorraad.

Fijn om te horen. Dankjewel Pia Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Webshop met een uitgebreide collectie en zeer vriendelijke en vlotte service.

Dat horen wij graag! Bedankt voor de mooie review Kaila Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Bestellen oké leveren slecht

Bestellen oké Levering belabberd geen service Neer gekwakt in de hal

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de bestelling. Maar het is wel jammer dat de verzending niet naar wens is verlopen. Wij zullen dit zeker meenemen in onze gesprekken met de transporteur. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Superscherpe prijzen en snelle levering.

Goed om te horen. Bedankt voor deze mooie review ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Nette en vlotte levering.

Fijn om te horen, dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima product

Ik kon het makkelijk vinden op jullie site en een snelle levering

Dat horen wij graag, bedankt voor de mooie review Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Bedrijfsgegevens

Nijverheidsstraat 10

6433 JZ Hoensbroek

045-5229311

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.