Vlotte levering

Snel, vlot, gezwind en vlug

Blij te horen dat u tevreden bent. Team Kantoorartikelen.nl wenst u een Goed en Mooi 2023

snelle en correcte verzending

Snelle en correcte verzending zo vlak na de feestdagen. Prima assortiment.

Dat is een mooi compliment, dankjewel Vivienne Team Kantoorartikelen.nl wenst je een Goed en Gezellig 2023

Vlotte levering!

De cv levering is snel en netjes

Altijd goed om te horen. Team kantoorartikelen.nl wenst je een Goed en Mooi 2023!

alles waar gemaakt wat ze beloofden

super

Fijn om te horen. Team Kantoorartikelen.nl wenst u een Mooi en Goed 2023

Goede kwaliteit sn bezorgd

De mappen zijn van goede kwaliteit. De bestelling en verzending gingen soepel

Dat is een mooi compliment Eric! En fijn om te horen dat ook de verzending met de Kerstdrukte goed is verlopen. Alvast een gezellige jaarwisseling gewenst. Groeten van Team kantoorartikelen.nl

Bestelling snel geleverd

Bestelling was snel geleverd, aanrader deze webwinkel.

Fijn te horen Wendy. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

10 producten in 1 keer besteld, krijg 10 pakketjes.

Bij alle producten stond dat het wanneer vandaag besteld, morgen geleverd zou worden. Nu ben ik een week verder en heb ik pas de helft ontvangen. En dat ook nog in veel verschillende pakketten.

Beste Mathilde, Dat is vervelend om te horen. We hebben het even nagekeken en je hebt gelijk, jouw bestelling is door onderbezetting in ons magazijn met vertraging verzonden en er staan inderdaad enkele artikelen in backorder. Normaliter had dat we op het moment van bestellen zichtbaar moeten zijn middels een status "langere levertijd" bij deze artikelen. Onze excuses voor het ongemak, we gaan alles zo snel mogelijk nasturen. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, salesmanager

Goed om te horen Jan. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snel besteld en snel geleverd

postzegels en zonder verzendkosten ontvangen.

Bedankt voor je compliment Boudewijn. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Pakje is op tijd afgeleverd

Ik vind dit zo'n flauwekul! Pakje is op tijd afgeleverd. Wat wil ik daar nu nog aan toevoegen. Spaar mij dit volgende keer alstublieft! Met vriendelijke groet, Ruud van der Ark

Onoverzichtelijk

Ik ben tevreden over de producten, de klantenservice en de webshop. Maar ik krijg tegenwoordig geen levering meer in 1 keer. Daarbij krijg ik per levering een mail dat er iets verzonden wordt, maar ik heb totaal geen overzicht wat er dan verzonden wordt. Ik bestel gemiddeld eens in de twee weken, dan heb ik soms nog niet eens alles binnen. Ik vind het jammer dat de bestelling zo verspreid geleverd wordt en dat ik niet kan zien wanneer ik nou alles binnen heb.

Hallo Patricia, bedankt voor jouw feedback. De afgelopen maanden waren heel veel artikelen slecht leverbaar (papier, artikelen met chip en zowat alles wat uit China komt). Daarnaast was/is er onderbezetting in de hele logistieke keten. Met als gevolg dat er veel vertragingen zijn opgetreden. Heel vervelend, excuses daarvoor. Het goede nieuws is gelukkig dat de voorraden weer goed aangevuld worden en dat ook de vervoerders hun zaken beter op order krijgen, de vertraging betreft daar nu nog 5-7% van de pakketten. Hopelijk houden ze deze stijgende lijn de komende maanden vol. Hartelijke groet, Jorgen Sweers Salesmanager

Op de tevoren aangegeven dag kreeg ik alle bestelde artikelen in goede orde bezorgd.

Ik had al eens eerder een bestelling gedaan bij dit bedrijf en was ook toen al volledig tevreden; en deze keer ook weer.

Goed om te horen dat u tevreden over ons bent. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

compleet, niet duur en snel

professionele artikelen, mooie prijs en snel geleverd

Fijn te horen Hans! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

prima artikelen en prima service

erg tevreden, geweldige service

Een dikke 10 daar zijn we heel blij mee , Gerdien Dankjewel! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Fijne toeleverancier

Nieuwe site is nog even lastig zoeken, nog niet aan gewend. Wat een probleem blijft is de aanlevering van pakken kopieerpapier A3 en A4. Meestal zijn de dozen volledig naar de knoppen en vaak zijn de pakken papier erin ook al gescheurd.

Beste Dick, Het klopt wat je zegt, vooral de verpakkingen van het A3 papier springen snel open. Dit probleem is bij ons bekend en wij zijn druk bezig om hier een oplossing voor te vinden. Als je beschadigde pakken ontvangt, laat het ons weten dan ruilen wij deze graag voor je om. Bedankt voor je feedback. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snelle goede service ...

altijd zeer snelle service en levering

Thanks voor het mooie compliment. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Altijd snel en goed geleverd

Al regelmatig hier iets besteld. Altijd naar volle tevredenheid geleverd.

Altijd heel fijn om te horen Ewout! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede service !

Goede service !

Bedankt Karin Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Met dank & super

Dank voor meedenken en oplossen van ons probleem. Zonder papier zitten is niet grappig. En dan binnen een uurtje iemand op de stoep met paar doosjes papier is echt geweldige service. Met dank, helemaal super.

Fijn dat jullie zo tevreden over de service zijn, daar doen we het ook voor. Alvast een mooi weekend. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl.

Grote collectie en snel geleverd

Onze kantoorartikelen bestellen we altijd bij kantoorartikelen.nl Er is een grote keuze mogelijkheid en de verzending gaat altijd snel.

Goed om te lezen dat jullie zo tevreden over ons zijn Suzanne ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering!

Vandaag besteld, morgen geleverd. Top!

Bedankt John! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snel en netjes

laat in de middag besteld, 2dagen later in huis. Super!

Altijd leuk om te horen Jan. Bedankt ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Punctuele afhandeling order

Vanaf begin tot ende zijn afspraken nagekomen. Jammer is altijd weer te constateren dat de doos waarin producten zaten 5x te groot is, hetgeen niet echt duurzaam door gedacht is!

Dat is een mooi compliment Max ! Wat de verpakking betreft heb je helemaal gelijk. Wij zijn daarover in gesprek met onze logistieke partners. Het probleem is dat de bestelling in het magazijn volledig automatisch verpakt wordt en het doorvoeren van wijzigingen omtrent het verpakken veel tijd en voorbereiding eist. Dank voor je feedback Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Heb online besteld, hetgeen perfect ging. Artikel omschrijving was goed en voldeed aan de verwachting. Snelle bezorging.

Mooi om te horen, zo vroeg op de ochtend! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering en lage prijs

Blij mee kunnen weer even vooruit

Dat zijn 2 complimenten, mooi om te horen! Groeten Team Kantoorartikelen.nl