Super! Bedankt voor de snelle service.

Een goede ervaring met Kantoorartikelen.nl. Niet zomaar een webwinkel. Maar een bedrijf waar je de mensen ook goed telefonisch of per e-mail kan bereiken.

alles netjes op tijd

Mooie collectie

nette snelle correcte levering

zie boven

Doen wat ze zeggen

Wel goed

We bestellen bij jullie al een tijdje hotcemel maar er zijn elke keer zakjes kapot en ligt dus los in de doos nu weer 5 en andere keer ook geen 5 maar 2 of 3 hoop dat jullie hier iets aan doen gr h mermans

snelle en correcte levering

werkt zoals het moet, snelle en correcte levering, kortom tevreden met mijn aankoop.

Snel

Snelle goede service volgens afspraak

Geheel volgens verwachting

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Altijd goed geholpen en tijdige levering!

produkten komen netjes en verzorgd binnen

snel en makkelijk

Goede en snelle service

Spullen waren op voorraad en zijn dag later verzonden, top. Daarnaast is de klantenservice ook goed, had wat vragen en die zijn goed beantwoord.

Van bestelling tot aflevering verliep alles duidelijk , soepel en gladjes .

snel, goede kwaliteit, goede afhandeling.

ruime keus, kwalitatief goede producten.

Goed artikel, goede prijs en snelle levering.

Goed en snel geleverd

Super geholpen :-))

Zeer vriendelijke mensen

Top klantendienst. Issues met de verzending maar dit lag niet aan hun. Zeer vriendelijk

Uitstekend!

Hele duidelijke site! Alles gevonden wat ik nodig had! Ik kom hier zeker terug!

Heel goed!

Alles kunnen vinden op de website en in deze tijden toch nog een snelle levering. Helemaal top!

Beste Roos, wat een mooie review, daar maak je ons allemaal heel blij mee. Groetjes team Kantoorartikelen.nl

Op tijd geleverd, zelfs met deze drukte!

Hallo Jan, dank voor je mooie review. De eer komt in dit geval ook GLS toe. Fijne feestdagen namens het hele team van Kantoorartikelen.nl

Halve bestelling ontvangen

Op de website vond ik alles wat ik precies nodig had. Verwonderd en blij over de emmers die ik vond, dat waren precies die ik nodig had. inmiddels zo'n twee weken later heb ik alleen de emmers ontvangen die ook nog eens niks lijken op wat ik dacht te bestellen. De rest van de bestelling heb ik nog niet ontvangen..

Etiketten besteld, de volgende dag al bezorgd, hier kom ik zeker nog terug als ik weer iets nodig heb.

Hallo Maud, wat fijn om te horen, dankjewel Veel groeten Team Kantoorartikelen.nl

Super scherpe prijs en kwaliteit

Zoals afgesproken ook nagekomen dus super tevreden

Beste Norman, Dank voor je order en voor deze fijne review ! Veel groetjes van alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Snelle levering, goede service, meer heeft een mens niet nodig.

Beste Katja, Heel erg bedankt voor je mooie review...worden we hier allemaal erg blij van. Fijne feestdagen alvast en veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Duidelijke website en super snelle levering

Dankjewel !!!