Over het algemeen zeer tevreden

1 kanttekening: De bestellingen die wij plaatsen worden eigenlijk altijd bezorgd bij onze buren. Hier reeds meerdere malen over gebeld met jullie Klantenservice Hopelijk wordt er wat aan gedaan. Veroorzaakt overlast bij onze buren wat wij als niet prettig ervaren

Goed,

Het verzenden duurt langer dan de meeste winkels maar dat maakt niet uit het product was sowieso goedkoper bij jullie Ik had iets besteld van het merk Katrin

Goed en snel

Goed en snel

TOP!!

Praktische website. Supersnelle levering van de bestelde artikelen!

Keurig verzorgd!

Mijn bestelling, die uit meer delen bestond, is in één keer afgeleverd. Keurig verpakt, bijna jammer om het mooie stevige verpakkingsmateriaal wég te doen.

goede servcie complexe bataling

De keuze en prijzen zijn ok, de betaal wijze vanuit Belgie is omslachtig, het zou veel makelijker zijn als je direct met bankcontact kunt betalen. Dit zou ook de levering niet vertragen.

Vlotte verwerking

Prima bestelprocedure

Levering heeft alleen iets langer geduurd dan verwacht, maar er zat ook een weekend tussen....

bestelling bijna nooit in 1 keer geleverd maar wel vooruit betalen

ik geef een matig cijfer, heb nog bijna nooit meegemaakt dat de bestelling in 1 keer afgeleverd wordt, terwijl op de website staat dat het op voorraad is en direct wordt afgestuurd. Dan baal ik er ook van dat je vooruit moet betalen , ook als vaste klant, en dat je de factuur pas ontvangt nadat de hele bestelling uitgeleverd is. Dit kan dan soms een maand duren. Al met al niet tevreden, heb het nu diverse malen geprobeerd maar ga nu op zoek naar een andere leverancier van kantoorartikelen nadat ik de rest van de bestelling hopelijk deze week binnen krijg.

Goed maar kan beter

Moest langer op de bestelling wachten dan vermeld op de website De verpakking was niet goed dichtgeplakt waardoor het product zichtbaar was

Uitstekend geleverd

Proces en producten zijn tijdig en naar verwachting prima afgeleverd.

Fijn dat er snel geleverd werd.

snel geleverd

communicatie goed snelle levering

Het duurde een beetje lang voordat het kwam

Het is fijn spul maar ik gebruik het niet om in te binden. Het zijn bij mij kabelgoten voor de modelspoorbaan.

Good collection of Office supplies

Good collection of office supplies at competitive prices and trustworthy delivery.

Thnx Andy, we very much appreciate your review. Kind regards, Team Kantoorartikelen.nl

Goede kwaliteit

Betaalbare ergonomische stoel gekocht die snel is geleverd met intacte verpakking. Geen moeilijke montage, alles wat nodig was zat in de doos, klik en klaar. De stoel (Topstar) zit comfortabel en voelt stevig aan.

Dankjewel Kim, wat een mooie review. We wensen je heel veel plezier met je mooie nieuwe stoel !

Super geregeld Alleen de bezorger zou het iets verder kunnen bezorgen

Beste Arjan, bedankt voor jouw bestelling en voor de review. het servicelevel van DHL verschilt een beetje per regio, afhankelijk van met welk been de bezorger is opgestaan zeg maar. Hopelijk wordt dat in de toekomst wat beter. Veel groeten Team kantoorartikelen.nl

Zeer klantvriendelijk en denken mee in geval van problemen.

Was iets mis gegaan met Ideal. Doen alles om te zorgen dat je je bestelling op tijd krijgt.

Beste Johannes, bedankt voor het compliment. Wij vinden goede service ook echt heel belangrijk, daarom besparen we niet op een goede klantendienst. Dankjewel namens de collega's van die afdeling!

Hulde, Prima levering & Snelle service.

Hoewel in eerste instantie via de e-mail was aangegeven dat een 2 tal artikelen op nalevering stonden bleken zij bij ontvangst toch aanwezig te zijn.

Fijn dat het allemaal in één keer goed is gegaan Hans. Soms zit het mee. Groetjes van ons hele Team

Goede en duidelijke website. Snel bestellen us hierdoor mogelijk.

Danjewel Hanny, we zijn zelf ook heel blij met de nieuwe webshop!

Prima service, snel en accuraat.

Beste Jules, bedankt voor de mooie review en veel groetjes van Team Kantoorartikelen.nl

Altijd snelle levering!

Bestelde spullen zijn altijd binnen paar dagen binnen. Ideaal!

WAARDELOOS!!!

Duurt ruim 3.5 weken. Wordt geen track en trace gegeven waardoor pakket zonder info buiten openingstijden aangeboden wordt. Ligt 2 weken in opslag vervoerder, wordt retour gezonden en weer opnieuw naar ons gezonden. Wordt afgeleverd bij een pakkeshop dus zelf ophalen waar een zwaar beschadigd pakket ligt. Kortom Waardeloos laatste keer dan ik hier bestel.

Beste Peter, Heel vervelend wat er allemaal is misgegaan. We geven wel altijd keurig aan of aan artikel op voorraad ligt overigens, maar we hebben inderdaad een poos geen track and trace codes binnen gekregen van onze vervoerder omdat onze server was verhuisd. In jouw geval is het een kettingreactie geworden waar jij de dupe van bent. Dat vinden we oprecht erg. Is het papier wel nog bruikbaar ? IK zal je straks even rechtstreeks benaderen om mee te denken over een oplossing. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, Salesmanager

Product ziet er goed uit , netjes verpakt en snelle levering

Dankjewel Ria, altijd fijn zo'n opsteker. Veel groetjes van ons hele team !