Korte levertijd is goed bevallen

Ik heb het product nog niet gebruikt, maar het ziet er veelbelovend uit

Fijn dat u zover tevreden bent. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering!

Goed product, snelle levering!

Zoals het ook hoort. Bedankt voor de mooie review Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Het bestelling was goed

Zo hoort het natuurlijk ook en altijd fijn om dit bevestigd te krijgen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

super snelle service voor een kleine klant als ons (nu nog)

Medewerker Olaf zeer klantvriendelijk en Igor Soons supersnel geschakeld vanuit een prive situatie!! 1 dag later alles in huis.

Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en dat alles goed is opgelost. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima geregeld

Alles volgens afspraak en in orde

Goed om te horen en zo hoort het natuurlijk ook. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima, snel en makkelijk

Prima, snel en makkelijk

Dit horen we graag ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle zending

Ik kon het niet vinden wat ik zocht even gebeld ,een vervangend product aangeraden besteld en snel geleverd

Fijn om te horen dat wij u konden helpen om een alternatief te vinden. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

super service

alles snel geleverd

Fijn om te horen, dankjewel. Groeten van Team kantoorartikelen.nl

Binnen 1 dag bezorgd!

Indien voorradig is mijn bestelling altijd heel snel bezorgd. Meestal al de volgende dag! Fijne service!

Goed om te horen dat u tevreden bent. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering en goed product.

Dat horen wij graag. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snelle service producten goed geleverd

producten worden snel geleverd, altijd op voorraad.

Fijn om te horen. Dankjewel Pia Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Webshop met een uitgebreide collectie en zeer vriendelijke en vlotte service.

Dat horen wij graag! Bedankt voor de mooie review Kaila Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Bestellen oké leveren slecht

Bestellen oké Levering belabberd geen service Neer gekwakt in de hal

Fijn om te horen dat u tevreden bent over de bestelling. Maar het is wel jammer dat de verzending niet naar wens is verlopen. Wij zullen dit zeker meenemen in onze gesprekken met de transporteur. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Superscherpe prijzen en snelle levering.

Goed om te horen. Bedankt voor deze mooie review ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Nette en vlotte levering.

Fijn om te horen, dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima product

Ik kon het makkelijk vinden op jullie site en een snelle levering

Dat horen wij graag, bedankt voor de mooie review Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer aan te bevelen bedrijf!

Snelle probleemloze levering, elke keer weer!

Mooie review en fijn om te horen! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Heel goed! Snel!

Ik had per ongeluk 2x de bestelling gedaan doordat de computer erg traag was. Ne 1 telefoontje geregeld. Volgende dag de bestelling in huis. Klasse!

Gelukkig alles meteen en goed opgelost! Zo hoort het ook. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Goede en snelle service. Goede prijsstelling

Goed om te horen dat je tevreden bent Iwan. Bedankt voor de mooie review ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede prijs/kwaliteitverhouding, levert conform afspraak

Geleverd conform afspraak

Zo hoort het natuurlijk ook. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima geregeld

Betrouwbaar en goed verzorgd conform afspraak

Bedankt voor het mooie compliment, Henk Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Ringbanden die ik heb besteld waren de volgende dag al in huis. Netjes verpakt.

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede leveringen

altijd correcte en goede leveringen

Goed om te horen en zo hoort het natuurlijk ook. Dankjewel Pia Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle en goede service

Wij bestellen regelmatig bij Kantoorartikelen.nl. Duidelijke website en de artikelen worden snel geleverd. Wij zijn tevreden.

Mooie review, dankjewel Tammy ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Veel keuze, zeer vlotte levering.

Fijn dat er de nodige keuze is en op de website aangegeven staat of er voldoende voorraad is en wanneer artikelen leverbaar zijn. Levertijd klopt.

Goed om te horen dat u tevreden bent en alles op tijd is geleverd Groeten van Team kantoorartikelen.nl