Zeer snelle levering!

Zeer duidelijke website. Makkelijk bestellen en snelle levertijden!

Correcte hulp bij vragen. Goed bereikbaar. Snelle levering

Goed om te horen dat je tevreden bent Suzanne. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Vlotte levering en bezorging DHL

Ik kon mijn artikel vlot vinden in uw website. Aanmaken van een account en betaling ging makkelijk en duidelijk.

Goed om te horen dat alles gebruiksvriendelijk is. Dankjewel voor de mooie review Paul! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Super snel bezorgt! Goed geregeld!

Snel en volledig bezorgt. Geheel volgens wens.

Een dikke 10 ! Dat zien we graag. Dankjewel Sita Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

producten zijn precies zoals beschreven op de website

Dankjewel voor de mooie review Mohammed! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Fantastische eerste kennismaking !

Na contact te hebben gehad met de vriendelijke klantenservice heb ik voor onze Stichting een eerste bestelling geplaatst en deze net al ontvangen. Fijn dat ik voortaan onze postzegels en andere kantoorartikelen op factuur kan bestellen! Tot service!

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Wij zien uw bestellingen graag tegemoet. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering. Helaas via dhl

Snelle levering. Alleen DHL heeft het pakket onbeheerd bij de voordeur achter gelaten.

Fijn dat je bestelling wel snel en goed is ontvangen. Maar zeker niet goed dat het onbeheerd bij de deur wordt achtergelaten!! Onze excuses hiervoor.

Goede snelle levering

Wij bestellen reeds een aantal jaren onze kantoorartikelen, goede en snelle levering.

Altijd goed om te horen. Dankjewel Pia Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Met dit bedrijf zakendoen is altijd een plezier. Supersnelle levering en de service is een dikke 10.

Dit horen wij graag Adele. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

transporteren van pakket papier blijft een probleem

Zoals al vaker gemeld zijn de dozen met papier niet meer om aan te zien tegen de tijd dat ze hier arriveren.

Heel vervelend als de levering van de dozen papier bij het vervoer misgaat. Als u ons doorgeeft welke dozen stuk zijn, gaan wij dit natuurlijk voor u oplossen. U kunt dit mailen naar [email protected] Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

GOED PRODUCT

GOEIE PRODUCTEN EN SNELLE LEVERING

Dankjewel voor de mooie review Mat. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

op tijd geleverd

voldoet aan mijn verwachtingen

Altijd fijn om te horen dat op tijd is geleverd. Bedankt voor je review Bert. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede ervaring

Mijn ervaring met Kantoorartikelen.nl ervaar ik als uitstekend. Ruime keus en vlotte levering. Ook de communicatie verloopt soepel.

Goed om te horen dat je tevreden bent en dank voor de mooie review Anton. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Geweldig. Goed bereikbaar en zeer snel geleverd.

Geweldig. Goed bereikbaar en zeer snel geleverd.

Dank voor de mooie review Leo! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Niks op aan te merken, gewoon goed

Keurig ontvangen wat we hadden besteld. Snel en efficient. Redelijke prijs. Goede facturatie

Een mooier compliment kunnen wij niet krijgen! Bedankt Iwahn. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snel en goed

netjes

Snel en goed, dat horen wij graag Jeroen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer tevreden over aanbod, snelheid en producten!!

Zeer tevreden!

Helemaal top ! Dankjewel Stefan Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

perfect

Tja, plotseling liep mijn printer "droog ", Guido van Kantoorartiekel.nl heeft er zorg voor gedragen dat het probleem binnen 12 uur is opgelost, hulde!!

Fijn om te horen dat u tevreden bent en dat het probleem met de printer ook snel is opgelost. Bedankt voor de mooie review! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel leveren

Snel leveren

Mooi ! Bedankt voor deze review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

prima!

prima!

Helemaal top, bedankt voor je review ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

slecht afgeleverd

De dozen met papier zijn beschadigd, waarbij van een de plastic verbinding los zat en de tweede doos is beschadigd en is niet rechthoekig meer.

Goedemiddag, Helaas gaat er bij het bezorgen wel eens iets fout, onze excuses hiervoor. Als u een mail stuurt naar [email protected] met een foto van het beschadigde papier dan gaan wij dit uiteraard voor u oppakken en zo snel mogelijk oplossen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Korte levertijd is goed bevallen

Ik heb het product nog niet gebruikt, maar het ziet er veelbelovend uit

Fijn dat u zover tevreden bent. Bedankt voor de mooie review. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering!

Goed product, snelle levering!

Zoals het ook hoort. Bedankt voor de mooie review Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Het bestelling was goed

Zo hoort het natuurlijk ook en altijd fijn om dit bevestigd te krijgen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

super snelle service voor een kleine klant als ons (nu nog)

Medewerker Olaf zeer klantvriendelijk en Igor Soons supersnel geschakeld vanuit een prive situatie!! 1 dag later alles in huis.

Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en dat alles goed is opgelost. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Nijverheidsstraat 10

6433 JZ Hoensbroek