Artikel prima, verzending scoort matig

beste, artikel is wat we besteld hebben, maar dit verzonden wordt in een doos is absurd. Het is een A4 planner wat uitstekend in een enveloppe als brievenbuspost verstuurd had kunnen worden in plaats van in een doos! Met vriendelijke groet, Margreet Schooneman Zorgbemiddeling WilgaerdenLeekerweideGroep

Goedemorgen Margreet. Helaas is het in ons distributiecentrum nu nog niet mogelijk om artikelen in een envelop te verpakken. Dit gaat allemaal geautomatiseerd. Het heeft zeker onze aandacht en wij werken aan een oplossing. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Korte lijnen, snelle levering

Voor alle kantoorbenodigheden onze leverancier. Met een telefoontje worden de artikelen de volgende dag geleverd.

Fijn om te horen dat je heel tevreden bent Leo. Een dikke 10, daar zijn wij heel blij mee. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima, snelle levering

Bedankt voor de mooie review Els. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering.

Bedankt voor de mooie reactie Guy! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

heel positief

veelal op voorraad en een snelle levering

Bedankt voor het mooie compliment ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

duidelijke website en vlot geleverd

Goed om te horen. Dankjewel Michiel! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goed en snel

Duidelijkheid, transparantie, goede communicatie en snelle correcte zending

Onze dag kan niet meer stuk, een hele mooie review !! Bedankt Piet. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

verkeerd product geleverd

U hebt een multomap met een ringdiameter van 26 mm geleverd, terwijl ik een multomap met een ringdiameter van 32 mm had besteld. U hebt dus niet datgene geleverd wat ik besteld had. Ik heb dan ook aangegeven de map te willen retourneren.

Goedemorgen Alfred. Er stond inderdaad in de kopregel van de Multomap een fout bij de afmeting van de ringdiameter. Niet goed maar kan helaas wel eens voorkomen. U hoeft deze map niet te retourneren. U mag deze gratis behouden. Excuses voor het ongemak.

In orde

Soms TE grote verpakkingen. Kan soms kleiner.

Klopt helemaal Liliane. In ons distributiecentrum gaat alles geautomatiseerd. Het heeft zeker onze aandacht om dit probleem op te lossen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Service, geen gedoe, altijd op tijd

Besteld in no time, razendsnel geleverd, nooit schade of foute levering.

Fijn dat u tevreden bent ! Een dikke 10 Top! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

altijd netjes op tijd

Overzichtelijke website en nette complete leveringen

Altijd goed om te horen, dankjewel Hans Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

doosjes kapot

Ik had vier doosjes met paperclips besteld, samen met andere artikelen. Helaas waren drie van de vier doosjes kapot en lagen alle paperclips los in de grote verpakkingsdoos. Ik heb de doosjes moeten plakken zodat ik de paperclips er weer in kon stoppen. Ik ben dit niet gewend van kantoorartikelen.nl. Normaal worden alle artikelen keurig en op tijd geleverd

Het kan een keer gebeuren dat er bij het vervoer iets misgaat en pakketten in de verdrukking komen, dat er teveel gestapeld wordt of dat de inhoud verschuift. U kunt ons hierover altijd bellen of mailen, zodat wij dit voor u kunnen oplossen. Fijn om te horen dat alle andere bestellingen die u bij ons heeft gedaan wel goed zijn gegaan. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

TOP Bedrijf

Super Service en snelle levering

Een dikke 10, daar doen wij het voor. Dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Volgende dag al geleverd

Super!!

Goed om te horen! Dankjewel Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Levering van mijn bestelling was prima, maar ik heb de spullen bij bestelling betaald, en ontvangen, maar geen factuur. Bij navraag heb ik vernomen dat deze enkele dagen na levering pas verstuurd wordt. Aangezien ik geen betalingen mag doen zonder factuur, krijg ik hier gelijk vragen over en daar word ik niet blij van. Kantoorartikelen kan ik overal bestellen, dus volgende keer bij een concurrent.

Bedankt voor uw feedback. Dit is inderdaad erg vervelend. Wij zijn druk doende om dit zo snel mogelijk op te lossen. Wij hopen natuurlijk dat wij u als klant behouden. Onze excuses voor het ongemak. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

ziet er goed uit...

Super ! Dankjewel Willem Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Waarom

De verpakkingen van zowel de paperclips alsook de elastiekjes waren open gebarsten respectievelijk gebutst.

Helaas wordt er bij het vervoer wel eens iets beschadigd, Peter. Dat is natuurlijk niet fijn. U kunt dit met een foto mailen naar [email protected] Onze excuses voor het ongemak. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima verzorgd, maarvoor een brievenbuspakketje 6.95 bezorgkosten wel erg veel.

Prima verzorgd, maarvoor brievenbuspakkerje wel enorm veel.verdendkosten

Helaas ontkomen wij er niet meer aan om verzendkosten te factureren. Hier zit niet alleen het verpakkingsmateriaal in maar ook o.a. de inpak- en vervoerskosten. Fijn dat u verder tevreden bent. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Dankjewel Wout. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer goed!

Uitstekend!

Mooi Bart ! Dankjewel. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Doen wat ze beloven.

Ruime keuze aan producten en een super snelle levering!

Goed om te horen dat je tevreden bent Guy. Dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede service en snel geleverd

Top !! Hier doen wij het voor. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle bezorging van kwaliteitsproducten

De bestelde artikelen werden de volgende dag al bezorgd. Ze waren uitstekend verpakt en voldoen perfect aan mijn verwachtingen. De prijs is uitstekend.

Fijn dat je zo tevreden bent. Dankjewel! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

zeer goed

Goed om te horen ! Dankjewel voor de dikke 10! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering, goed product.

Dankjewel Marika. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl