Mooi snel geleverd en op tijd.

Beter kan het niet, en ook telefonisch een 10

Heel fijn om te horen Jack, we besteden veel aandacht aan onze klantenservice en het is altijd fijn wanneer klanten dat waarderen, daar doen we het voor. Veel groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Slecht verpakt

Jammer dat kwetsbare spullen als papier, een leren map en plastic hoezen in een te ruime doos verpakt zijn, zónder opvulmateriaal. Hierdoor zijn de hoeken van de artikelen allemaal wat ingedeukt. Is niet zo gek met papier. Leveranciers maken er vaak een hobby van om dozen onnodig helemaal vol te proppen, maar als het echt moet dan laat kantoorartikelen.nl het blijkbaar achterwege..

Beste Daniel, ik zal dit terugkoppelen met onze logistiek want we beschikken sinds enige tijd over een milieuvriendelijk product om de dozen mee te vullen, dus dat had gewoon moeten gebeuren. Dank voor je feedback ! vriendelijke groeten Jorgen Sweers

Vandaag besteld, morgen in huis.

Heel erg bedankt Margot ! Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

SUPER SNELLE LEVERING

Prima en snel antwoord via de mail, vooraf, voordat ik de bestelling plaatste. De bestelling de volgende dag correct en netjes bezorgd. Ik beveel Kantoorartikelen.nl aan

Beste Carla, dank voor de bestelling en voor deze mooie en warme review Heel erg bedankt en Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Toppie

Snel besteld en snel binnen

Dankjewel Barry !!!!

Vlot, en goedkoop!

Vlot, en goedkoop.

Heel erg bedankt en Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer goed; makkelijk bestelproces en snelle levering

Zie hierbovrn

Dankjewel Hanny !!!

Goede website, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering!

Prima bedrijf, doen wat ze beloven.

Wat een fijne review, superbedankt René ! En hopelijk tot een volgende keer Vriendelijke groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Overzichtelijke website.

Dankjewel Joke, maak je ons blij mee, met zo'n dikke 10!!! Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Vlot geleverd

Heel Nederland kan de gevraagde spullen niet leveren, echter kantoorartikelen.nl wel Top

Fijn om te horen dat he tevreden bent Willem, we doen ook echt ons best. Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Aanrader

Snelle opvolging, persoonlijk contact, prima advies.

Dankjewel Patrick, dat vinden we fijn om te joren Veel groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Nergens meer te krijgen, alleen bij jullie.

Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen Irma Vriendelijke groeten van Team Kantoorartikelen.nl

De spullen netjes geleverd!

Alles werd netjes geleverd! Betrouwbaar

Hossa !

Lekker snel en goed geholpen. Aanrader !

Goede prijs, lekkere koffie.

Mijn ervaring met de koffie was al eerder zeer goed doordat ik een pak bij de supermarkt had gekocht. Door de zeer gunstige prijs bij Kantoorartikelen.nl direct 12 pakken aangeschaft. Helaas was er in de doos 1 pak al geopend (gebruikt?), waardoor er ca. 100 gram van het pak van 500 gram aan losse bonen door de overdoos lag. Blijft het eindresultaat: hele lekkere koffie.

Hartelijk dank voor de bestelling en voor de fijne review. Wij verkopen nooit aangebroken verpakkingen, dus het vermoeden is eerder dat de verpakking tijdens het transport is beschadigd. Stuur svp even een mailtje naar onze klantendienst (info@) en we zorgen voor een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers, salesmanager

Snelle service en levering volgens de verwachting

Wat fijn, een tien !! Groetjes team kantoorartikelen.nl

Top geweldig

Fijn dat ik jullie ontdekt hebt, geweldige servetten

Dankjewel en dank voor de fijne review!

Eenvoudig bestellen, snelle levering.

Dankjewel Ilse, fijn om te lezen dat je tevreden bent ! Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

goed en snel geleverd

Dank voor de mooie review !

Goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie over een artikel wat nu niet leverbaar is.

Dankjewel Maria, ik zal het compliment doorgeven aan onze klantenservice. Groetjes Team Kantoorartikelen.nl

Er wordt gedaan wat er beloofd word. Echt top!

Een 10!! Maak je ons helemaal happy mee. Thnx en groetjes van team knatoorartikelen.nl

Snel en eenvoudig besteld en de volgende dag al in huis. Ik bestel al jaren bij Kantoorartikelen.nl en elke bestelling werd zonder problemen of gedoe geleverd. Is het niet direct op voorraad, dan wordt je duidelijk op de hoogte gebracht wanneer je dat artikel kunt verwachten (bij het ingeven van de bestelling zie je al of er een eventuele langere levertijd gehanteerd wordt). Dit is 1 van de weinige bedrijven die hun zaakjes prima voor elkaar hebben. Geen gedoe, geen kleine lettertjes. En mocht er toch iets zijn, de klantenservice is gewoon telefonisch te bereiken.

Wat een mooie review Lil, Echt fijn om te lezen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. We weten dat er soms dingen mis kunnen gaan waar we weinig invloed op hebben, zoals het transport. Daarom vinden we het belangrijk dat er kundige en vriendelijke mensen op onze klantenservice zitten die je - inderdaad - gewoon kunt bellen. Nogmaals heel heel erg bedankt, ook namens alle collega's bij Kantoorartikelen.nl

Keurig op tijd geleverd, mooi design

Prima levering

Een 10 !! Zijn we blij mee !!

Handig, snelle levering en correct bestelling!

Handig, snelle levering en correct bestelling! Als iets niet op voorraad is krijg je een melding en nalevering gaat altijd goed. Als er eens iets niet goed gaat dan is wordt de oplossing snel gevonden. Top.

Wat een fijne review, dankjewel en veel groetjes van Team Kantoorartikelen.nl

Snel en goed verzorgd

Beste Tjeerd, dankjewel voor je bestelling en voor deze top-review !!!