Pijlsnelle levering.

Goed om te horen, dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Groot assortiment en snel geleverd!

Mijn favoriete site voor het bestellen van kantoorartikelen

Mooier compliment kunnen wij niet krijgen. Dankjewel Suzanne! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Correcte afhandeling

Goede service/levering.

Fijn om te horen, dankjewel Pia Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima service.

Bestelde spullen zijn snel en netjes toegezonden.

Bedankt voor het mooie compliment! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Helemaal in orde

Precies wat ik zocht. Netjes verpakt. Snel in huis ondanks de gaos bij veel bezorgbedrijven. En artikelen welke ik besteld had zoals afgebeeld en beschreven.

Fijn dat alles naar wens is verlopen Ineke. Bedankt voor de dikke 10!! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Overzichtelijk en snel geleverd

Dit horen wij graag! Dankjewel Maria Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

goed geholpen

Groot bedrijf, groot assortiment en prettig winkelen

Mooi compliment Raul ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede service!

Snelle levering en ook goed contact met de klantenservice bij een vraag. Ook de prijs is prima.

Mooi om te horen en heel fijn dat je tevreden bent over onze klantenservice, Lianne Groeten van Team Kantooartikelen.nl

Doet wat er beloofd wordt

Top producten

Dit horen wij graag, dankjewel voor de dikke 10 ! Groeten Team Kantoorartikelen.nl

Rommelige levering en ander artikel dan besteld. Voor mij geen 2e keer!

Drie artikelen besteld en dat wordt in 3 leveringen bezorgd. Over efficiency gesproken! Artikel in kleur geel besteld, maar blijkbaar heeft dit artikel heeeel lang in het zonnige magazijn gelegen, want de kleur is grijs/beige of zoiets? Artikel is te gering van prijs om terug te sturen. Maar voor mij wordt het geen 2e keer bestellen bij deze club!

Wij verzenden onze artikelen vanuit verschillende distributiecentrums in het land. In uw geval zijn dit helaas 3 leveringen geworden. De door u bestelde scheidingsstroken heeft u besteld in de kleur beige. De kleur van het artikel op onze shop kan helaas soms enigszins afwijken. Wij vinden het jammer dat u hierdoor geen 2e keer meer voor ons kiest. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Ik had een probleem dat is goed opgelost

Ik had een aantal zaken besteld en alles is aangekomen behalve het whiteboard. Dit bleek beschadigd tijdens het transport. Na contact gelegd te hebben via het contactformulier is dit goed en snel opgelost. Ik werd goed op de hoogte gehouden over het probleem en de voortgang van de oplossing. Het whiteboard is met een weekje vertraging geleverd.

Je hebt contact gehad met onze binnendienst begrijp ik. Het probleem is gelukkig opgelost. hartelijke groeten Jorgen Sweers, salesmanager

Zal echt vaker wat bestellen heel netjes

Heel mooi compliment en goed om te horen, Yvon Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima geleverd

Na online bestellen duurt het 3 dgn voor dat het is bezorgd.

Normaal is de bezorging 1 dag later maar het kan zijn dat een artikel niet voorradig is en dan duurt de levering iets langer. Bedankt voor je review Rob. Groeten Team Kantoorartikelen.nl

Waardeloos

Klok werkt niet met nieuwe batterij.

Beste Ludo, Vervelend dat de klok niet werkt. Jammer dat je ons als bedrijf een zware onvoldoende geeft vanwege een defect product waar - waarschijnlijk - gewoon garantie op zit. Stuur ons even een mailtje met het ordernummer en dan gaan we het probleem gewoon oplossen. Heel simpel, dat doen we voor al onze klanten. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers

Verzendkosten TE duur

Rug etiketten besteld, 4 x 10 stuks in totaal. Verzonden in een doos voor € 7,95 , terwijl dit met gemak in een enveloppe verzonden kon worden. Verzendkosten bijna duurder dan het artikel zelf. Een jaar geleden ook hetzelfde artikel besteld maar ook deze is in prijs (flink) verhoogd. Twijfel sterk om nog een volgende keer weer bij Kantoorartikelen te bestellen.

Helaas is het in ons distributiecentrum nu nog niet mogelijk om artikelen in een envelop te verpakken. Dit gaat allemaal geautomatiseerd. Wij werken aan een oplossing. Prijsstijgingen kunnen wij zoals iedereen helaas niet tegenhouden. Heel jammer dat u twijfelt om nog eens bij ons te bestellen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snel en makkelijk

perfect

Top !! Bedankt voor je reactie Wim Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel geleverd en geen opvul materiaal gebruikt

Fijn om te horen dat je tevreden bent Maurice ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Besteld en 24u later thuis

- Gemakkelijk te bestellen - zeer vlug geleverd - goede opvolging

Zo hoort het ook te gaan. Dankjewel voor de dikke 10 Frans! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Heel tevreden

Goed om te horen, dankjewel! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snelle en correcte levering

Makkelijk bestel proces en nu DHL levert komt alles snel en correct binnen.

Fijn om te horen, Vivienne ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snel ontvangen, prima

Onder in de A4 mappen box is het handig wat klittenband te plakken zdd mappen rechtop blijven staan.

Dat zou een optie kunnen zijn. Iets om over na te denken... Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Makkelijk een bestelling doen.

2 plakband dispensers met plakband heb ik heel gemakkelijk besteld en na een dag al ontvangen.

Zo hoort het ook. Bedankt voor de dikke 10, Andre. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goed artikel met snelle service

In eerst instantie verkeerde artikel ontvangen, na een vriendelijk telefoontje is dit uitstekend opgelost met een snelle service!

Helaas gaat er ook weleens iets fout Kim. Gelukkig hebben wij het meteen voor je kunnen oplossen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Klantenservice gebeld omdat ik zelf wat fout had ingevoerd, super vriendelijk geholpen en alles meteen weer rechtgezet. Gisteren besteld en vanochtend al geleverd, echt TOP!

Fijn dat het snel en goed voor u is opgelost. Onze dag begint goed! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

goede levering goede service

Goede levering goede service

Mooi en zo hoort het natuurlijk ook. Dankjewel Pia! Groeten van Team kantoorartikelen.nl