Dat is een kort en krachtig compliment Peter, dankjewel! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goed geholpen

belde om advies voor inbindmateriaal

Goedemorgen Yvonne, Goed om te horen dat je tevreden bent. Dat is een mooie start van de dag! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Pakketten worden beneden in de hal afgeleverd en niet naar ons kantoor gebracht op de 4e verdieping.

Dat is vervelend om te horen, Yvonne. Als uw kantoor een eigen ingang/huisnummer heeft dan moet de bezorger ook daar afleveren. Is het echter een verzamelgebouw met een balie dan mag de bezorger het bij de centrale ingang plaatsen. Wij horen graag van u hoe de situatie ter plaatse is. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima service.

Afhandeling en levering order zijn uitstekend.

Dankjewel Adrie, dat is mooi om te horen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel en precies geleverd

Ik was niet thuis maar het pakketje lag netjes in de brievenbus

Mooi, zo hoort het ook. Bedankt voor deze mooie 10, Lilian! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Bijna helemaal top verzorgd.

Ik mis de factuur van de bestelling nog. Zat ook niet in de doos met geleverde artikelen.

Dat klopt, Lawrence. Wij sturen de factuur via de mail, zodra je de bestelling hebt ontvangen. Mocht je de factuur nog niet hebben dan horen wij dit graag. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goed en snel

Ruim assortiment, snelle levering. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Heel mooi compliment Franc, dankjewel !! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Super service en snelle levering !

Super service en snelle levering !

Zo hoort het ook, daar doen we het voor maar ook altijd fijn om het horen. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Foutje maar netjes opgelost

Kreeg niet wat ik besteld had, maar het werd vrijwel meteen opgelost!

Goed om te horen dat het toch naar tevredenheid is opgelost! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Zeer snelle en correcte levering!

Binnen 1 dag hadden we het bestelde binnen.

Een dikke 10, super bedankt. Daar doen we het voor! Fijn weekend. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Correct afgehandeld; back-order volgr

Zie boven

Fijn om te horen Charles Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Niet goed

Aantal 3 besteld, 2 geleverd. Baal ik giga van. Voor mij dus een dikke domper. Gaat ook nogs om meer dan 40 euro.

Beste Jaap, vervelend dat de bestelling niet compleet is . Maar je bent je geld niet kwijt hoor, op de pakbon staat duidelijk dat 1 doos nog wordt nageleverd. We hebben het even nagekeken en als het goed is volgt de derde doos halverwege volgende week, rond de 31e. Mocht je die doos dan niet meer kunnen gebruiken dan nemen we hem gewoon retour. Vriendelijke groeten Jorgen Sweers

Product, levering en communicatie allemaal perfect verlopen.

Product, levering en communicatie allemaal uitstekend.

Dat zijn 3 complimenten, dankjewel Hans. Fijn weekend alvast! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Superservice; gisteren besteld, vandaag al in huis.

Goede ervaring; niks op aan te merken. Is een aanrader.

Goed om te horen, Linda. Dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Uitstekende service!

Snelle levering.

Fijn om te horen, Dennis Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel en netjes

Snel en netjes

Een dikke 10. Dankjewel Marco Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

snelle en zorgvuldige levering

Bijzonder snelle en goede levering. Zelfs eerder dan de aangegeven tijd.

Super ! Mooi om te horen Monique. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Makkelijk te bestellen, snel geleverd tegen een correcte prijs.

Een dikke 10, mooier compliment kunnen we niet krijgen. Fijn weekend alvast. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

belachelijk, voor 6 potloden zo'n verpakking

ik vind het niet normaal dat 6 potloodjes zo verzonden worden .doos afm. L.30xB21xH12 cm. hier kunnen 60x6 potloden gemakkelijk in. dit had in een envelop BRIEFPOST gekund, dan kan het in de brievenbus en ik hoef niet te wachten tot ze het komen afgeven. pluspunt 1 daarnaast zal dat ook schelen in de verzendkosten (postzegel), pluspunt 2, nu kost de verzending meer dan het artikel. of krijgen jullie als je met DHL verstuurd daar provisie over ? nogmaals belachelijk

Hallo Cor, je hebt helemaal gelijk. We zijn ook al een poos bezig met het zoeken naar een oplossing. Onze zendingen komen uit een volledig geautomatiseerd magazijn en dat systeem is niet geschikt om enveloppen mee te vullen, enkel dozen. Maar er zijn inmiddels mogelijkheden gevonden die we nu testen dus er komt een oplossing. vrgr Jorgen Sweers

Glashelder!

De hoezen; de prijzen en het bezorgproces.

Super om te horen! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

fijn bestellen

Wordt altijd goed geholpen, makkelijk in de omgang, problemen worden meteen opgelost. Fijn om dan zo je spulletjes te kunnen bestellen. Thanx!

Dat is een heel mooi compliment, Aggie! Dankjewel. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel geleverd en precies zoals verwacht!

Deze website gevonden in mijn zoektocht naar geplastificeerde paperclips. Tegen een scherpe prijs de gewenste paperclips besteld. Deze werden snel geleverd en de kwaliteit is prima. Kom hier zeker terug voor een volgende bestelling van kantoorartikelen!

Blij om te horen dat u als nieuwe klant tevreden bent over het bestelde artikel, de prijs en de snelle levering. Dit is een mooi compliment! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering zonder problemen

Vroeger zaten wij bij " Office Centre ", maar die ging failliet. Dus blijkt kantoorartikelen.nl een prima vervanger !!

Dat is heel mooi om te horen en wij zijn erg blij met u als nieuwe klant. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

goede service

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Een mooi compliment ! Fijne dag nog. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Altijd een snelle levering

Mijn bestelling is altijd snel afgehandeld en thuisbezorgd en ik ben tevreden over het product.

Heel fijn om te horen Ria. Dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Nijverheidsstraat 10 6433 JZ Hoensbroek