Glashelder!

De hoezen; de prijzen en het bezorgproces.

Super om te horen! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

fijn bestellen

Wordt altijd goed geholpen, makkelijk in de omgang, problemen worden meteen opgelost. Fijn om dan zo je spulletjes te kunnen bestellen. Thanx!

Dat is een heel mooi compliment, Aggie! Dankjewel. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel geleverd en precies zoals verwacht!

Deze website gevonden in mijn zoektocht naar geplastificeerde paperclips. Tegen een scherpe prijs de gewenste paperclips besteld. Deze werden snel geleverd en de kwaliteit is prima. Kom hier zeker terug voor een volgende bestelling van kantoorartikelen!

Blij om te horen dat u als nieuwe klant tevreden bent over het bestelde artikel, de prijs en de snelle levering. Dit is een mooi compliment! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snelle levering zonder problemen

Vroeger zaten wij bij " Office Centre ", maar die ging failliet. Dus blijkt kantoorartikelen.nl een prima vervanger !!

Dat is heel mooi om te horen en wij zijn erg blij met u als nieuwe klant. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

goede service

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Een mooi compliment ! Fijne dag nog. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Altijd een snelle levering

Mijn bestelling is altijd snel afgehandeld en thuisbezorgd en ik ben tevreden over het product.

Heel fijn om te horen Ria. Dankjewel ! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel geleverd met de gewenste producten

Een dikke 10, top! Dankjewel Herman. Fijne dag nog. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Goede service en snelle levering

Na selectie van het product, wilde ik iets meer informatie voordat ik overging tot bestelling. Telefonisch contact gehad en meer informatie ontvangen. Product besteld en de volgende dag geleverd. Uitstekende service!

Altijd leuk om zo'n compliment te krijgen, Patricia. Dankjewel. Wij proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen en van goede informatie te voorzien. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

recht door zee service zonder poespas

wat je besteld krijg je zonder vertraging of gezeur. maak het wel eens anders mee ,dus een welkome geen gezeur levering.

Leuk geschreven Peter ! Mooi compliment. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima ervaring

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle uitlevering van het product en een zeer duidelijke communicatie.

Dat is een mooi compliment Stephan ! Dankjewel. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Snel goede service en uitleg

Een dikke 10, daar doen we het voor. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

prima product, ineffectieve verzending

Telefoonnotitieblokken waren zoals aangegeven, maar het had gemakkelijk in een brievenbuspakketje gekund. Nu kostte de verzending ruim €8 en werd het geleverd in een grote doos. Milieu-onvriendelijk en onnodige kosten.,

Beste Margriet, Fijn dat u tevreden bent over de telefoonnotitieblokken. Het blijft inderdaad een probleem om sommige artikelen te verzenden in de juiste verpakkingen. Wij zijn hierover in gesprek met onze logistieke partners. Dankjewel voor je feedback. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

geleverd wat besteld is dat was goed, wel langer wachten.

bestelling was goed, maar de verpakking was onnodig te groot, had met wat goede wil briefen bus pakket kunnen zijn.

Fijn dat de bestelling goed is gegaan. Wat de verpakking betreft heeft u helemaal gelijk. Wij zijn daarover nog steeds in gesprek met onze logistieke partners. Het probleem is dat de bestelling in het magazijn volledig automatisch wordt verpakt en het doorvoeren van wijzigingen omtrent het verpakken eist veel tijd en voorbereiding. Dankjewel voor je feedback. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Prima !

Mooi op tijd !

Super, goed om te horen! Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Wij zijn dik tevreden

Goed om te horen. Alvast een fijn weekend gewenst. Groeten van Team Kantoorartikelen.nl

Dag een besteld, dag twee geleverd. Goederen in goede orde ontvangen.

Dit horen wij graag. Alvast een mooi weekend gewenst. Groeten Team Kantoorartikelen.nl

TOP

Net als de vorige keer, snel en compleet.

Top Anne ! Dankjewel. Groeten Team Kantoorartikelen.nl

Vlotte levering

Snel, vlot, gezwind en vlug

Blij te horen dat u tevreden bent. Team Kantoorartikelen.nl wenst u een Goed en Mooi 2023

snelle en correcte verzending

Snelle en correcte verzending zo vlak na de feestdagen. Prima assortiment.

Dat is een mooi compliment, dankjewel Vivienne Team Kantoorartikelen.nl wenst je een Goed en Gezellig 2023

Vlotte levering!

De cv levering is snel en netjes

Altijd goed om te horen. Team kantoorartikelen.nl wenst je een Goed en Mooi 2023!

alles waar gemaakt wat ze beloofden

super

Fijn om te horen. Team Kantoorartikelen.nl wenst u een Mooi en Goed 2023

Goede kwaliteit sn bezorgd

De mappen zijn van goede kwaliteit. De bestelling en verzending gingen soepel

Dat is een mooi compliment Eric! En fijn om te horen dat ook de verzending met de Kerstdrukte goed is verlopen. Alvast een gezellige jaarwisseling gewenst. Groeten van Team kantoorartikelen.nl

Nijverheidsstraat 10

6433 JZ Hoensbroek