Perfecte kwaliteit

Perfecte kwaliteit. Snelle levering.

Snel geregeld top

Goede prijs en snelle levering....wat wil je nog meer?!

Zeer snelle en correcte levering

Goeie website duidelijk overzichtelijk

Zeer tevreden en goede prijs/kwaliteitsverhouding

Ik heb precies ontvangen wat ik besteld heb en de levertijd ook netjes zoals beschreven. Kortom , ik ben zeer tevreden

zeer tot zeergoed

mijn eerste bestelling altijd spannend,bestelde spullen klopte en zeer snelle levering en keurig netjes verpakt,

Topwinkel

Veel spullen,en snel geleverd

Erg goed

Erg goed

Prima levering

Ga zeker weer een bestelling plaatsen

Goede en snelle service!

Goedkoop en goede naservice!

Keurig verpakt en goede artikelen

Wederom een bestelling gedaan bij Roofvis XL en weer heel tevreden. Zojuist weer een bestelling gedaan omdat ik vertrouwen heb in Roofvis XL

Prima service mooi op tijd met levering

mijn bestelling van 25-02-2020: Hengel rek voor 16 hengels mooi op tijd ontvangen, simpel in elkaar te zetten, nu heb ik ze mooi op geborgen, product is zeker aan te bevelen

Snelheid was ok: levering na twee dagen

Ik bestelde vier topogen die waren verpakt in een enveloppe. De verzendprijs van 9,95€ is absoluut niet in verhouding tot de kostprijs van het product (12,-€) en de verzendwijze (een lichte enveloppe waarvoor geen meerprijs dient betaald te worden). Aanbevelen? Misschien, maar niet voor deze bestelling

Snelle levering en goeie services

Vandaag besteld is morgen in huis. Netjes en goed geregeld met een leuk extraatje bij de bestelling. Volgende keer weet ik waar ik zijn moet voor mijn vis spullen.

Betrouwbare shop

Kwalitatiwf goed en mooi assortiment op een hele toegankelijke website. Zo besteld en zo bezorgd. Geen gedoe en gewoon degelijk en betrouwbaar.

uitstekend

gewoon super !!! zondag onthaakmat voor snoek besteld en dinsdag keurig incl. extra gratis onderlijnen geleverd. ik hoop dat deze prachtige onthaakmat toch te kort is (130 cm in lengte :-) )

Top service, snelle levering! GEWELDIG!

Woensdag spullen besteld, volgende dag geleverd. Tot mijn verbazing zat er (niet besteld) een setje onderlijn bij. Een leuke verrassing! Een volgende bestelling gaat hier zeker weer geplaatst worden. Ik kom hier zeker terug!

Fantastisch en snelle levering

Heb snel en goed mijn pakketje kunnen ontvangen waardoor ik hem snel in gebruik kon nemen.

Gewoon goed geregeld

Netjes op tijd de bestelling binnen.

Snel en compleet en op tijd.

Op tijd geleverd en netjes.

Keurig

Goede en snelle levering, toppie.

Tevreden klant

Topoog hier besteld omdat veel andere web shops het laten afweten als het om Hengelonderdelen gaat samen met nog een ander artikel laten bezorgen snel geleverd helemaal goed zou alleen graag een ruimer assortiment aan hengels, molens lijnen enz willen zien

Alles was top

Correcte levering, goede materialen

Een aantal bestellingen gedaan nu. Alles is Steeds netjes en snel geleverd. Goede materialen, scherpe haken, prima shadjes. Kortom aanrader

heel goed

hele goede service, dit is een topwinkel

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!