Dik in orde

Snel geleverd. En product is van goede kwaliteit/prijs

ik vond het heel fijn dat ik het zelf af kon halen in een tijd die mij zelf uitkwam en dat ik niet thuis hoefde te blijven tot de pakketdienst kwam

snelle afhandeling

bestelling volgende dag al in huis super!

Snelle service, groot assortiment.

Kon alles vinden wat ik wilde hebben en de prijzen waren ook oke verder. Niets te klagen!

Heel goed kwa afspraak

Heel goede service

Goedkoop en snel geleverd en goede kwaliteit

Uitstekende kwaliteit en vlotte levering!

Eerste kennismaking met dit bedrijf en een hele goede indruk gekregen. Roofvisnet is van veel betere kwaliteit dan verwacht en de levering was vlot. Hier kom ik graag een volgende keer terug!

Prima en snelle service

Netjes een afspraak kunnen maken om snel mijn bestelling op te halen

goede snelle afhandeling

prima kwaliteit

De bestelling ging makkelijk, de levering was volgens afspraak en compleet en de kwaliteit prima

Na mijn eerste bestelling ben ik erg tevreden over het bestelproces, de levering en de kwaliteit van de producten.

Eerlijke organisatie roofvisxl

Winterlaarzen niet wat ik van verwacht had terug gestuurd netjes afgehandeld

Snelle probleemloze levering

prima en snelle service

De bekspreider die onlangs gekocht heb, inmiddels uitgeprobeerd bij 2 snoeken, werkte perfect. gr. Fred

Goede prijs en snelle levering!

Jammer genoeg niet de beste parket dienst, anders 5 sterren. Ik ben alleen niet blij, met het verzoek om beoordeling, na elke bestelling.

Snelle levering van goede producten

Goede service.

Vlot mijn spullen in huis

Overzichtelijke site ,alles staat duidelijk vermeld en omschreven Spulletjes zijn keurig en slim verpakt geleverd

ik ben zeer tevreden

jullie producten zijn niet overal in belgie te verkrijgen

geweldig

super spullen super prijs

Top kwaliteit

Zoals beschreven zijn de spullen dat ook!! Ik zou het mensen aanraden om gewoon te bestellen en je krijgt je waarde van je geld. Het hobby vissen is gewoon top sport. Maar je hebt wel kwaliteit spullen nodig en die kan hier vinden. Mvg najib

Zeer tevreden oven de spullen.en.levering

Zeer tevreden oven de spullen.en.levering

goed eerlijk en snel

zie boven

Snel en goed!

Snelle communicatie en verzending.

Snel aangekomen en goed product

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!