prima!!

Snelle afhandeling,veel keuze en niet duur!

Goede winkel met ruim assortiment

Prima winkel met leuke spullen en ook snelle levering

Goede webshop snelle service!

Bestelling gedaan de helft was helaas niet voorradig en niet meer te krijgen, jammer van de energie! Wel snel geld terug gekregen! Voor de rest geen klachten.

Eén product (bootsteun) was helaas niet meer leverbaar. Het geld hiervan is uiteraard direct terug gestort.

Prima geregeld

Snelle levering en goede kwaliteit

Veel producten op voorraad en snel geleverd.

Stad en land afgezocht maar bij hun gevonden

Geleideogen bij Roofvis gevonden! Heeft even geduurd voordat ik een winkel vond. Besteld en had per ongeluk 1 met een verkeerde maat. Formulier ingevuld en teruggestuurd. Per omgaande werd een nieuwe met wel de juiste maar naar me gestuurd. Voortaan gewoon effe bellen heb je het nog sneller voor elkaar. Top winkel!

Zeer snelle levering

snel geleverd en goede kwaliteit

snel geleverd en goede kwaliteit

Goed, netjes en snel!

Bestelling keurig afgehandeld, betrouwbare webshop en kan hem iedereen aanraden.

Genoeg keuze, snelle levering

Genoeg keuze, snelle levering

Toppie

Toppie

De enige die micro jigheads heeft met haak maat 8. Snel geleverd!!!

Heel goed alles snel binnen

Veel keus

Betrouwbaar

Goede communicatie,wordt heel snel gereageerd op de e-mail om je wensen bij aankoop tevreden te stellen.

Goede ervaring.

Snel geleverd product zoals verwacht. Alles kunnen vinden wat ik nodig had.

Het product in goede orde ontvangen. Snel en goed geleverd. Goede service klantvriendelijk zeker aanrader daar je goederen te kopen zeker te weten

Helemaal top

Snelle service en goede kwaliteit

Keurig geregeld.

Snelle en correcte afhandeling.

Supper snel

Voor de eerste keer dag ik bestel bij jullie ben ik er tevreden van besteling op tijd gelevert product is goed juist niet stevig genoeg om op te halen net komt los

TOP

Boven mijn verwachting en snelle levering .TOP

Top kwaliteit snell levering erg blij mee.

Snelle levering!

Spullen zijn goed en de prijs kwaliteit Verhouding is prima

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!