Ik was erg tevreden over de meldingen die ik kreeg over de verzending. Het viel me tegen dat het pakketje uiteindelijk zonder briefje bij mijn buren is gebracht. Ik kwam er een paar dagen achter, omdat ik zulke attente buren heb en zij het pakketje kwamen brengen. Anders had ik geen idee gehad waar het bezorgt zou zijn. Ik heb voor een extra sterke hengelsteun gekozen. het valt me een beetje tegen hoe wiebelig hij is als hij aan de boot gemonteerd zit. Ik ben hem daarom nu nog aan het aanpassen.

Snel en eenvoudig. Nu nog vangen

Makkelijke site, snelle service

Superservice

Makkelijk bestellen,hebben van alles en snel geleverd .

top!

goeie en snelle service

Zocht een goed topoogje, direct hier gevonden, goede informatie, goede prijs, vlotte afhandeling, goed verpakt én de kwaliteit die ik verwachtte. Hengel weer tip top...

Prima service, snelle levering

Altijd perfect

Meerdere keren artikelen besteld. Inmiddels Fan van Invisio lijn zowel voor feedervisserij als voor roofvis. Bestellingen worden correct afgehandeld. Pluim dus.

mooi materiaal + snelle levering

mooi materiaal en snelle levering

toppy

snoek snoekbaars

Mooi materiaal stevig

Mooie producten

Ze hebben mooie producten van goede kwaliteit!

Is makkelijk, super blij mee

Super service!

Snelle levering.

Zeer te vreden

Super snel en goed geregeld

Prima product en snelle levering

Qua prijs /kwaliteitverhouding zeer goed.!!

Zeker aan te bevelen.

Hoi luitjes van roofvis, ik ben uitermate tevreden met de spullen die ik bij jullie gekocht heb, en dan nog de snelle verzending ervan top. Groet peter.

Snel en correct

1e keer dat ik er bestelde, had ook een vraag en die is binnen 2 dagen beantwoordt. Levering was snel en goed, zeer tevreden mee

Mijn ervaring is goed.

aankoop van visuitrusting

alles zoals beschreven, netjes verpakt Ik raad de verkoper aan

Geweldig.

Mooie en zeer uitgebreide site. Goede info over de producten en goeie kwaliteit prijs verhouding. En het voornaamste vindt ik de snelle levering. Super

Goede producten.

Prima Website en snelle levering.

snelle levering en mooi product

het bestelde kruisnet werd keurig de volgende dag geleverd en is van een prima kwaliteit. Ik heb de eerste visje er al mee gevangen

het is een top net

ik heb er nou al weer een paar snoeken mee geschept.

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!