Prima snelle service

Goeie club

Niks te klagen

TOP

Mooi breed aanbod en leuke spullen besteld

Hebben voor het baars vissen wat spinners besteld en een tas voor de hengels. Prima spul en snel geleverd

Perfect.

Snel verzonden!!!

Ongelooflijk dikke topper !!!!

1:ste keer besteld bij Roofvis XL Op een vrijdag middag en was in de buurt aan het werken ! Had gevraagd via mail of ik het ook kon afhalen bij hun ! Binnen 45 min al antwoord ! Ok afgesproken om er naar toe te rijden ! Maar toen kwam er onverwacht iets tussen van mij kant ! Omiddelijk gemaild om te zeggen dat ik toch niet kan komen dat was 15:45 was geen probleem zijden ze we sturen het op !! En de dag erna zaterdag middag ja ja daar stonden ze aan de deur met mijn bestelling was supper tevreden en omiddelijk klaar gemaakt om te gaan vissen met mijn nieuwe visspullen !! Dank zij Roofvis XL

Kwaliteit producten

Levering super snel. Dag van te voren besteld, dag erna binnen. Kwaliteit producten top!

Een uitstekende winkel

De eerste keer een product via internet bij roofvis besteld De product info is goed De bezorging uitstekend

snelle levering ,goede prijzen

Voldoende materialen om op roofvis te vissen. Ik ga York invisio lijnen testen maar op eerste gevoel zijn deze dikker dan opgegeven.

goede site

Fijn, prettig.

Prima producten en idem service!

Diverse kleinonderdelen besteld, waar deze bij andere leveranciers moeilijk verkrijgbaar waren! Met andere woorden, super tevreden

Binnen de geleverde tijd binnen TOP

Snelle levering en goede service

Snelle levering, niet duur. Reageren snel op e-mails en zijn oplossing gericht. Zal ik zo weer zaken mee doen duim omhoog

Kwaliteit product

netjes verpakt met een klein extra perfect zoal weer gegeven en op tijd ontvangen.! Zeker een aanrader.!

fdemandt@hotmail.com

Is een goede service en snelle levering

Alles leverbaar, en heel snel geleverd.

Alles om met een klein budget te gaan beginnen het vissen op meerval was meteen leverbaar, en heel snel ook bij mij binnen. Hulde!! Dat men aan de kleinere budgetten denkt, en een fantastische leveringsservice.

Heel goed.

Mijn ervaring is prima. Ik kreeg direct een nieuw kruisnet. Maar dit kruisnet heeft hetzelfde probleem. Het schroefdraad is te kort waardoor je het niet strak kunt aandraaien. Gelukkig heeft mijn man er iets anders voor gevonden dus hebben wij geen probleem meer.

Snel en correct

Emmertje met luchtpompje besteld. Mooi emmertje, maar pompje bleek defect. Er werd onmiddellijk een vervanging toegestuurd. Responstijden waren snel.

Netjes

Afgeleverd conform verwachting

Prima bedrijf

Snel en eenvoudig bestellen, snelle levering en goede communicatie.

Product was precies wat ik wilde, geen teleurstelling!

goed service

eerste keer besteld , prijs kwaliteit top snelle levering

Uistekend goede service

Gewoon ze door gaan

Vlotte levering

Vloote levering , goede kwaliteit

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!