Snel en goede levering

Het is een top webshop. Ze hebben echt alles. Ook een goede service. Mijn nieuwe bestelling gaat zeker weer naar Roofvis xl

als een vis in het water...

uitstekend bedrijf, bestelling keurig geleverd ( wat wil je nog meer in deze tijd)

Goede en snelle levering

top

Artikel bleek uit het assortiment. In plaats daarvan advies voor iets anders gevraagd en zeer ruimschoots gecompenseerd. Prima communicatie! Mijn zoon was dolgelukkig

top site snel en heel betrouwbaar en correct

vandaag besteld de dag na dien geleverd tot aan de deur . is zeker aan te raden top matriaal.

Snelle levering, precies wat ik zocht en lage prijs. Wat kan ik nog meer wensen

Fijn in gebruik

Ziet er goed en mooi degelijk uit en heel makkelijk mee te nemen

Super service!

Het foudraal wat we bestelden kwam netjes op tijd. Prima verpakt en goed materiaal. Wij kunnen dit bedrijf zeker aanraden!

Zelfs na iets vergeten te zijn bij de levering na een telefoontje werd het opgestuurd en de volgende dag in huis.

Good service

Good quick service -quality products

Goede produkten en snelle levering!

Goede produktem en snelle levering, service dik in orde!

Goede en eerlijke service

Bestelde een paar super mooie warme laarzen mooi verpakt en geleverd binnen een dag. Helaas heb ik twee verschillende voeten de een is maat 43 en de ander is iets groter. Het was volgens Roofvis verstandig om een maat groter te nemen, wat ik ook deed. Helaas paste de ene kant en de andere kant niet, ik mailde om deze retour testuren, dit was geen probleem ( de kosten hiervan was voor mijn rekening waar ik ook geen enkel probleem mee had, het lag dan ook aan mijn voeten ). Een dag nadat ze retour waren gestuurd had ik mijn geld weer op mijn rekening staan, ik heb zelden met zo een goed en eerlijk winkel te maken gehad, ik zal dit ook niet vergeten voor de volgende keer. Petje af en mijn hartelijke dank voor Uw eerlijkheid.

Tevreden met spullen en levering

Goed spul en altijd netjes verpakt. Leveringen zijn ook netjes op tijd.

Prima.

Snelle en correcte levering.

snelle en goede service

er werd direct gereageerd op mijn bestelling en ik kon het direct ophalen.

Eigenlijk niks om op aan te merken alles vlot verlopen

Stevig,goede kwaliteit en niet duur

Langere tijd op zoek naar een 160 cm foudraal voor mijn 3 kortere hengels met molens en kwam.uiteindelijk terecht bij RoofvisXL en vond deze foudraal voorzien van 3 aparte ruimtes voor hengel met nog 2 zijvakken voor klein materiaal Foudraal is stevig van kwaliteit en de ritsen werken zeer soepel en zijn van goede kwaliteit en is tevens niet duur Zeer tevreden met deze foudraal en de levering was al binnen 1 dag

Zoals het hoort

Zoals we gewend zijn van de grote webshops. Snel en goed

Goede zaak goede levering

Goede service goede spullen kortom top geregeld

Snelle levering en geleverd wat besteld is

Vlotte levering, blij met de producten. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering

Producten zeer goed, snelle levering

Prima product

Doet geheel aan mijn verwachting

Alles was goed en voor herhaling varbaar

Snelle en correcte levering

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!