Alles snel en juist ontvangen

Bestellen, betalen en binnen 2 dagen je producten ontvangen. Precies zoals het hoort. Doen wat je belooft.

Snelle professionele afhandeling

Bestellen, betalen en de volgende dag in huis

snel geleverd en overzichtelijke site

snelle levering na bestelling!

Vlot en keurig afgewerkt.

Vlotte afwerkingen

Prima winkel

Ik heb visdraad besteld bij Roofvis XL en ik ben daar zeer tevreden mee. De bestelling zowel als de levering waren zeer goed, ook de meldingen waren correct.

Netjes en goed

Allemaal goed gegaan en netjes op tijd

Super goede service

Had top oogje voor hengel besteld. Kwam niet aan, verdwenen bij de post. Hebben zonder kosten nieuw oogje opgestuurd. Topservice!

prima voor elkaar

besteling was goed en optijd geleverd

Na 1 telefoontje (zonder wachttijd) werd klacht gelijk opgelost!

Er vielen gaten in het kruisnet. Vervangend net na 1 telefoontje gelijk de volgende dag kosteloos in huis. Perfect!

Mijn ervaring is perfect goede site en snelle levering.

Wat een goede klantenservice! Ik had zelf een fout gemaakt in mijn bestelling, maar na een mailtje hebben ze het keurig opgelost en kreeg ik geld teruggestort!

Een goede service

Geen slechte ervaringen gehad

Prima service en snelle levering.

Ik ben zeer tevreden. De bestelde werphengel werd stuk geleverd en de volgende dag had ik reeds een nieuwe. Ook het contact met de klantendienst was top. Zo werd ik snel en correct verder geholpen.

Super materiaal snel in huis! Bedankt. Roofvisxl!

Lijnen gekocht en ben er blij mee. Super dun en supersterk. Wat ik zocht.

Producten precies zoals omschreven

Gewoon goed!

Bovengemiddelde service en zekerheid

Mijn zoon had een (goedkope) werphengel gekocht. Helaas miste er een rubber in het bovenste oog. Gemaild met de service afdeling of ik een top oogje kon bestellen. Link ontvangen maar kreeg te horen dat de hengel kon worden geruild voor een nieuwe. Zoon super blij en ik blij verrast. RoofvisXL heeft er een vaste klant bij. Bedankt!

Zeer snelle levering!

Gezocht naar een PE lijn. Snel gevonden en besteld. De volgende dag al binnen. Samen met een attentie in de vorm van een klein plugje. Super!

Handig en snel

Top en precies wat ik nodig had.

Snelle en goede levering

top

Kan niet beter

Uitstekend!

Mooie kwaliteit, scherpe prijs en snel verzonden.

Ik ben tevreden met de bestelde spullen en het snel en goed verwerken hiervan, bedankt!

L

E

Snelle levering, goede spullen.

Snelle levering, goede spullen.

Snelle goede service

Vrijdag besteld...zaterdag in huis. Kan niet beter. Duidelijke order en overzichtelijke mails. Al met al een topservice!!!

Maasdamsedijk 51 3297 AK Puttershoek

Over Roofvis XL

Bij Roofvis XL vind je alle producten voor het vissen op meerval, snoek, snoekbaars, baars en andere roofvissen!