mooie keuze. Snelle afhandeling

Precies op het juiste moment afgeleverd en het mooie boeket eerd door de ontvanger zeer gewadeerd

Prachtige bloemen

Zeer makkelijk re bestellen, ruim assortiment en prachtige bloemen.

Mooie bos, vers! Zelf gezien.

Uitstekende communicatie

Mooie, verse bloemen. Op de hoogte gesteld van iets latere levering

Next day delivery- beautiful flowers

Excellent service - beautiful flowers sent to my niece-she sent me a photo- thank you

Altijd goed

Altijd op tijd en strikt met bezorgen

Bloemen waren niet op tijd bezorgt

Ik had bloemen besteld voor in de ochtend 09:30 uur het tijdstip was erg belangrijk. Doordat ik ging bellen zijn ze er achteraan gegaan. Toen kreeg ik te horen dat de bloemist een te kort aan personeel heeft en dat de bloemen pas rond 15:00 uur bezorgt konden worden. Met alle recpect maar dat is niet mijn probleem. Ik vond niet niet oke en zal geen bloemen meer bestellen. Het boekt wat is geleverd zag er wel mooi uit.

Beste besteller, Bedankt voor de review. De bestelling naar Utrecht, besteden wij uit naar onze collega in Utrecht. Wij leveren nooit voor 9.30 of het moet rouwwerk zijn, dit hebben we dan ook nooit toe gezegd. Hoogstwaarschijnlijk heeft u per abuis bij ons besteld, gelukkig was u over het boeket tevreden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Amsterdamflowers.nl

Goede levering

Gehoord dat er een mooi boeket is afgeleverd.

Top boeket heel mooi zeer tevreden .

De ervaring was TOP en mooi op tijd geweldig de ontvangster was in de nopjes .Gewoon door gaan tot de volgende opdracht .

Prima verzorgd.

Zag er keurig uit, voor herhaling vatbaar.

Een erg mooi plukboeket!

Prima service en mooie boeketten.

Snel en goed bezorgd

Bestelling was snel afgeleverd.

Leuke bos bloemen

Bloemen waren mooi, afleveringstijd heel laat, 20.00 .Zou beter zijn als de courier contact op zou nemen met de ontvangers. Ook in de winkel wisten ze niet waarom bloemen nog niet geleverd waren. Die service zou verbeterd kunnen worden.

Beste Klara, Bedankt voor de review. Ik ben het met je eens dat het aan de late kant is, we zullen dit gaan uitzoeken hoe dit is gekomen en proberen te voorkomen. Gelukkig waren de bloemen naar wens. Excuses voor de overlast. Met vriendelijke groet, Klantenservice Amsterdamflowers.nl

Niet volgens afspraak

Was belangrijk dat de bloemen op het opgegeven adres na 14.00 geleverd zouden worden. Jullie hebben rond 12.00 bij buren bezorgd. Voor mij reden om niet meer bij jullie te bestellen/laten bezorgen.

Beste, Bedankt voor de reactie. We hebben contact opgenomen met de bloemist, die heeft de bloemen inderdaad om 12 uur afgeleverd. Door te personeels problemen was er helaas geen andere mogelijkheid, excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, klantenservice Amsterdamflowers.nl

Was helemaal goed

Weet niet anders te zeggen dan perfect, van begin tot end.

heel goed

heel goed ik had het verkeert in gevuld maar een medewerkster aan de telefoon had het snel voor mij veranderd was ik heel blij mee dank je wel

Snel, makkelijk en netjes!

Mooie bloemen, snel en netjes geleverd.

Mooi boeket en erg snel bezorgd.

Mooi fris boeket

Vlot geleverd, zoals vermeld op website.

Eenvoudig bestellen & snel geleverd

Vrij laat bloemetje besteld, maar bestelling & betaling verliep soepel en ook diezelfde middag nog geleverd. NB Iets minder goed vond ik dat de afleverkosten pas bij betaling getoond worden: wat mij betreft had dat direct bij het kiezen van een boeket al zichtbaar moeten zijn.

Mooie bloemen bleven lang goed!

Ik heb rozen besteld voor de verjaardag van mijn vrouw. De rozen waren super mooi en bleven lang goed.

ALTIJD TOP!

Snel, mooi, vers, vriendelijk, kleurrijk, klantvriendelijk

Attent

Ik belde nog even om te checken of alles goed was ingevuld. Goed gegaan en spontaan werd ook nog aandacht besteed, hoe de bezorger moet aanbellen. Heel attent.

snelle bezorging maar behoorlijk aan de prijs

Ik heb geen idee hoe groot dit boeket was, maar ik vond het heel erg duur. Daar ook nog bezorgkosten bovenop.

Beste Edith, Bedankt voor de reactie. Jammer dat u het boeket niet heeft gezien en toch een waardering geeft van een 4. Dit was ook geen gewoon boeket namelijk een rouwboeket vandaar dat de prijs wat hoger is. Hopelijk vonden de nabestaande het boeket mooi. Met vriendelijke groet, Team Amsterdamflowers.nl

Goeie service, mooi boeket geleverd.

Goeie service, mooi boeket geleverd. Een beetje aan de prijzige kant, dat wel.