mooi boeket

een mooi boeket heb ik gehoord ,in deze tijd geen bezoekjes ,dus is de verrassing een boeketje van de bloemist, de ontvanger heeft mij direct gebeld om te zeggen hoe fijn ze het vond !

prachtige bos bloemen

snel bezorgd, mooie bos bloemen makkelijk te bestellen op de site

Precies wat ik verwacht had

Alles is precies zoals afgesproken, op de juiste datum en tijd afgeleverd. Het bouquet voldeed volledig aan de (fotografisch) verwachtingen.

Mijn vriend was heel blij met het boeket.

ondanks dat het een heel ander boeket is geworden dan ik had uitgezocht, toch tevreden.

(Ik was in de veronderstelling een bos bloemen met chocola besteld te hebben. Maar er zat geen chocola bij helaas.) Het probleem is snel opgelost! Prima service.

Goedemorgen Jeroen, Bedankt voor de review. Had het ons even laten weten dat er geen chocolade bij zat, dan hadden we het gelijk kunnen oplossen voor u. Heeft u voor ons ordernummer? Dan kunnen we het even nakijken en oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Team Amsterflowers.nl Goedemorgen Jeroen, Dank voor de snelle reactie. Ik heb net gelijk de bloemist gebeld.  De bonbons waren wel ingepakt. De bloemist gaat zorgen dat de bonbons alsnog geleverd worden bij opa & oma.

de reacties zijn klasse!

boeketten binnen Nederland en naar Frankrijk werden met veel enthousiasme ontvangen! Met dank voor betrouwbaar en kwalitatief goede en vlotte levering. Chapeau!

Zeer snel en perfect afgeleverd.

Ik vind de service van Amsterdam flowers perfect zeer snel en hele mooie verse bloemen . Mijn moeder was er bijzonder blij mee ,zoals ik van de service . Ik ga zeker vaker bestellen bij hun .

Prachtig boeket!

Ik heb voor mijn 50e verjaardag een enorm groot, prachtig boeket ontvangen. Ik weet niet wat de gulle gevers er voor hebben betaald, maar de bloemen zijn werkelijk schitterend! Echt supersonisch!!

Valt erg tegen.

De bloemen die ik bestelde van de site kwamen helemaal niet overeen met het plaatje. Blijkt dat deze bloemen alleen geleverd werden in Amsterdam. Niet echt duidelijk terug te zien bij het plaatje. Maar dan zijn de bloemen die ervoor in de plaats werden geleverd, een armzalig bosje bloemen met totaal geen overeenkomst met wat er geleverd zou worden. Eens masr nooit meer.

Beste besteller, Bedankt voor de review. Graag ontvangen we het ordernummer en een duidelijke foto van het boeket, dan kunnen we dit oplossen als dit zo is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Amsterdamflowers.nl

Heel goed !

Goed geholpen, correct afgeleverd boeket , goeie service !

mooi boeket snelle service

Mijn eerste keer dat ik op deze manier een boeket bloemen heb laten bezorgen. Ze zijn prima bezorgd en de ontvanger was zeer verrast. Stuurde mij meteen een foto. En idd een prachtig boeket. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken.

Netjes opgelost

Helaas bleek dat het geleverde boeket totaal niet overeenkomt met het bestelde boeket van 60,00. Dit direct via de mail bekend gemaakt. De volgende dag is gelijk het boeketje om geruild voor het juiste boeket. Foutje kan gemaakt worden maar het is gelukkig snel en keurig opgelost. Top

snelle service, prachtige bloemen

zeer tevreden, heel fijne ervaring met deze webshop. Een aanrader!

Niets op aan te merken

Ik vond het handig aangezien mijn bezorgadres in Amsterdam was.

Een hele blije ontvanger van de bos bloemen

Goede servies

Keurig op tijd En prachtige kwaliteit bloemen De trotse ontvanger was er erg blij mee En vond het een mooi boeket Dan voor alles

prima service en superverse bloemen

Op tijd bezorgd en de bloemen hebben voor grote vreugde bij de ontvanger gezorgd. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Boeket smaakvol opgemaakt met uitsluitend heel verse bloemen. Boeket heeft heel lang gestaan!! Chapeau!!

5 sterren

Compliment voor de bezorger die de boeketten met een dikke glimlach bezorgt.

Een prachtig boeket, op tijd bezorgd.

De naam van de afzender had ik niet op het kaartje vermeld. De ontvangers wisten daardoor niet van wie het boeket afkomstig was. Ze belden om opheldering. Ik kreeg een mail van Amsterdamflowers waardoor ik mij bekend kon maken. Fijn geregeld!

Delivery on time and accurate

The birthday bouquet exceeded my friend’s expectations! It was also delivered successfully even though she was out. Great service, thank you.

Goed ontvangen

mooie bos bloemen

Niet op gevraagde dag gelevrrd

Voor 12.00 uur besteld en kon niet bezorgd worden. Heel jammer

Leuk voor een keertje

Heb een hele mooie bos besteld voor mijn partner, die hier super blij mee was. Echter toen we goed gingen kijken naar de bos zaten er al best wel wat bruine plekken. Maar ook nog redelijk veel knopjes waarvan we dachten die komen nog wel uit. Nu een week later zijn die knoppen nog niet uitgekomen en de rest van de bloemen beginnen echt bruin te worden. Dit ondanks hij altijd genoeg water heeft gehad. Vind het een heel leuk idee om zo bloemen te geven. Alleen voor de prijs die ik heb betaald, €40, had ik toch wel veel meer verwacht. Ik heb bloemen van de lidl gehad die langer bleven staan.

Beste Kristy, Bedankt voor de review. Graag ontvangen wij het ordernummer en een duidelijke afbeelding van het geleverde boeket, dan kunnen we klacht in behandeling nemen. Excuses voor de overlast. Met vriendelijke groet, Klantenservice amsterdamflowers.nl

Besteld, bezorgd, iedereen blij