zie onder

Het eerste boeket was niet vers. Na reclamatie een tweede boeket ontvangen dit was schitterend.

Mooi op tijd bezorgd.

Goede service, alles naar wens geleverd!

1x rouwboeket en 1x rouwarrangement besteld. Beide naar volle tevredenheid geleverd.

Viel tegen

Hoewel het boeket mooi was, blijkt het eerst op een verkeerd adres bezorgd te zijn en bovendien ruim buiten het afgesproken tijdvak. Ik zou een volgende keer liever bij een ander bestellen.

Goedemiddag Leonard, We betreuren dat het niet zo is gegaan als had gemoeten. Om het na te kijken wat er precies is gebeurd zouden we graag het ordernr. van uw bestelling willen. Graag vernemen wij dit van u. Met vriendelijke groet, team Amsterdamflowers.nl

Prachtig

Snel bezorgd en een prachtig rouwboeket. Top. Een aanrader

Zelfde dag nog bezorgd. Ik had vergeten het nummer in te vullen en meteen werd er contact gezocht. Zeer tevreden. Ontvanger was er ook blij mee

Snelle en vriendelijke service.

Erg makkelijk bestellen via de webshop. Twee bestellingen geplaatst en beide op tijd geleverd. Bij 1 moest ik contact opnemen met de klantenservice, zij hebben me vriendelijk geholpen en ook de bezorgers waren vriendelijk. Ga hier zeker weer bestellen!

Snelle service en ontvanger was blij

Overzichtelijke site en op tijd bezorgd.

Correcte bezorging van mooi boeket!

Ontzettend vriendelijke,behulpzame en deskundige medewerksters. Jammer dat ik niet in Amsterdam woon, want ik zou wel weten waar ik de bloemen zou gaan kopen! Met vriendelijke groet. E.Simon

Mooie bos en snelle levering

Op tijd bezorgd, mooie bos bloemen en goede kwaliteit en service.

Betrouwbaar en snelle levering. Beetje teleurgesteld omdat de paarse tulpen in het bestelde boeket niet paars waren maar bleek met een zweempje lila hier en daar. Maar verder ok

Goede ervaring

Mooi boeket en op tijd bezorgd ,ben ook dik tevreden

Het bestellen ging gemakkelijk. Bloemen op tijd geleverd. Kwaliteit goed. Terugkoppeling na levering fijn.

Helemaal prima. Mooi bouquet, perfect geleverd.

Makkelijk te bestellen, de ontvanger was er blij mee.

Veel keuze uit mooie en gevarieerde boeketten. Daarnast olk de mogelik.k. heid km er een kaartme bjj te sturen.

was prima

Beautiful Flowers

I ordered flowers online from the uk on Friday night to be delivered to my daughter in Amsterdam for her birthday on the Saturday, I thought I may have left it a bit late however they were delivered on the Saturday morning by a super friendly guy, the flowers were amazing and are still going strong a week later

Goed en snel

Site duidelijk, bezorging goed en snel,

Goede service ,duidelijk om te brstellen

Bij aflevering van de bloemen bleek het gebouw dicht te zitten. We werden netjes gebeld om te overleggen wat te doen. Zonder gezeur werden de bloemen een dag later opnieuw bezorgd. Ze stonden tijdens de ceremonie (uitvaart van tante), die via het internet te zien was, mooi in beeld. Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Prima bloemen. Goede bezorging

Het was een anoniem cadeau. Hierdoor weing reacties kunnen ontlokken

Heel netjes, ik was een kaartje vergeten en de gene die de bloemen kreeg vroeg zich af van wie ze waren en had gebeld en ze hadden geen gegevens gegeven! Heel netjes

Persoonlijke benadering omdat mijn bericht op kaartje onvolledig was. Ik werd hier op geattendeerd door amsterdamflowers dmv een mail. Mooie service!!!

Geweldige Service!

Super service !

Top! Mooi boeket. Snel geregeld en goed verzorgd.

Goed geregeld. Makkelijk te bestellen. Moment van bezorgen is goed te kiezen. Ik ben erg blij met de vlotte afhandeling.