Fantatisch

Vlotte, snelle, vriendelijke service

Very good

een duidelijke website.

een mooie bos bloemen en op tijd geleverd.

Zeer attente service

Een probleem bij de zending op een zeer volledige manier naar alle tevredenheid opgelost.

Excellent experience

For my son's birthday, using the online service, I ordered a bouquet of flowers in a vase, to be delivered to his place of work. It was perfect, beautiful flowers, same day delivery, and seamless credit card payment. Couldn't have been better.

Mijn schoonzus Vertelde dat dit het mooiste bos bloemen was die ze ooit heeft gekregen

Mooie bloemen en op tijd bezorgd. Erg tevreden.

Mooie bloemen en op tijd bezorgd. Erg tevreden.

mooie kwaliteit bloemen

Makkelijk te bestellen. Keurig op bezorgd. Alleen was het 'plukboeket' niet zo royaal als op de foto stond (misschien omdat het december is en bloemen dan duurder zijn...)

origineel boeket

Het is even een helemaal ander boeket, dan de standaard. De slanke vaas erbij maakte dit kado voor een man extra leuk. En er zaten meer bloemen in dan aangegeven in de omschrijving. Super!

Makkelijk duidelijk

Frisse bloemen en mooi op tijd bezorgd

gewoon goed geregeld, top

goed geregeld en mooi op tijd. geweldig.

Geleverd mooi optijd en een mooi boeket

Uitstekende keus

Prachtige bloemen die lang mooi blijven staan.

Precies en professioneel.

Snelle en uitstekende service

Altijd zeker van een mooi boeket. Snell service, perfecte afhandeling

Super goed en fijn bedrijf

Wij sturen vaak bloemen naar cliënten en daar krijgen wij altijd leuke reacties van. Dat straat dus ook op ons af. Wij kunnen hen aanraden. Groeten Joris

Tevreden familie.

Ik kan alleen afgaan op de reactie van de ontvanger aangezien ik de bloemen zelf niet gezien heb. De Familie die de bloemen ontving waren er heel blij mee en vol lof. Dat zegt genoeg. Zo kan ik op afstand toch iets doen en een beetje troost geven.

Prime

Prettig contact, snelle levering van mooie rozen

Excellent! My friend was delighted

I sent your bouquet to a friend who was sick She was greatly cheered and really appreciated the bright flowers

Kan beter op 2 punten

Ik had gevraagd dat het na 14:00 uur bezorgd kon worden en het werd al in de morgen bezorgd. En er is 1 van de 10 rozen die na 2 dagen verschrompeld is

Top was een mooie bos bloemen en op tijd geleverd

Goed bereikbaar en netjes geleverd

Ik moest een aanpassing telefonisch doorgeven en dit werd heel netjes en correct opgelost.

Prachtig bloemstuk

Bij het digitaal een rouwboeket bestellen moet je vertrouwen hebben in de bloemist die dat gaat verzorgen. Amsterdamflowers heeft een prachtig bloemstuk afgeleverd, waar wij bijzonder blij mee waren en ons vertrouwen achteraf méér dan waard bleek te zijn.

Heel Treverden

Heel attent, klantvriendelijk en vooral vlotte service!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.