10

Uitstekend

Prachtige rozen en op tijd zoals aangegeven op de site.

  • Aanbevelen? Ja
2

The plant was delivered to the neighbor

The plant was delivered to the neighbor. For the surprise effect it's missed! I had, however, left the recipient's phone number. The person went to claim his plant at the neighbor's house the next day

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Hi, Sorry to hear that you are disappointed about the delivery. When someone is not at home we always try it at the neighbours. That our policy. We never call the person for how it is. We always leave a notice in the postbox that we came by and at which number we left the bouquet or plant. Best regards, Team Amsterdamflowers.nl

10

Altijd prachtige bloemen

De boeketten zijn altijd prachtig en van de beste bloemisten, het wordt netjes en op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent service, you can be trusted!

It was my first purchase in your site. I' m from Russia, and I sent a present for my daughter , she is 22. I am satisfied, because it was handed on time and the bouquet was fresh!. Thank you!

  • Would you recommend us? Yes
8

Mooi boeket

snel en op tijd bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

zoals afgesproken geleverd en wel in top conditie

goeie ervaring na 1 telefoontje na levering omdat er veel boeketten waren even onduidelijk of daadwerkelijk boeket was afgeleverd. waarom 9,5 score. ik mis op de website de opmerkingen voor aanvullende info .

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en denken mee.

Prettige en gemakkelijke site. Bij een fout bellen ze op of je het ook echt zo bedoelt hebt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prachtig rouwstuk maar helaas van de lint

Vorige week een prachtig rouwstuk laten maken met wit en paarse bloemen, het stuk was echt prachtig alleen was een naam verkeerd geschreven op de lint zagen we op de dag van de uitvaart. Op de lint stond Leneke ipv ieneke. Ze hebben de hoofdletter i als een l gezien helaas. Maar we konden er ook om lachen, foutje maken is menselijk.

  • Aanbevelen? Ja
7

Slechte ervaring gecompenseerd

Ben dinsdag bij mijn dochter op bezoek geweest en van het prachtige boeket dat op donderdag was bezorgd, was niet veel moois meer over. Ze had al een paar bloemen moeten verwijderen, dinsdag moest er weer een weg en de rozen waren ook ver aan hun einde. 7 dagen vaasgarantie zou moeten inhouden dat de bloemen ook 7 dagen mooi staan en niet dat de helft al weg is. Na deze opmerking heeft Amsterdam Fliwers contact opgenomen en een week later een nieuw boeket bezorgd. Dit boeket heeft de vaasgarantie waargemaakt. Bedankt voor de keurige oplossing.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Riet, Wat vervelend dat het boeket al na 'n aantal dagen niet meer mooi was. Het moet 7 dagen staan. Heeft u voor ons een order/bestelnummer zodat even kunnen nakijken wat het precies is geweest en waar het heen moest? We willen dit graag voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Amsterdamflowers.nl

8

mooi boeket, mooi samengesteld!

Goede bezorging, goede website

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle automatische afhandeling en optijd

Na de order geplaatst te hebben, ging alles automatisch. Gemak dient de mens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rozen zijn optijd gestuurd en waren helemaal mooi

Er ging iets fout met de bestelling en klantenservice heeft me meteen gebeld en mij geholpen voor de juiste verzending. Ik was echt blij daarmee en me vriendin ook.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Burak, Bij de bestelling is geen kaartje ingevuld zie bestelling hieronder, dus dan komt er natuurlijk ook geen kaartje bij. Wij leveren uitsluitend verse bloemen, maar we willen de rozen nog een keer opnieuw bezorgen met eventueel een kaartje. Graag ontvangen de eventuele tekst die op het kaartje moet en de datum wanneer het opnieuw bezorgd mag worden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Amsterdamflowers.nl T + 31 (0)20 - 619 18 18 @ info@amsterdamflowers.nl A Belgieplein 112-116 1066 SC AMSTERDAM

8

Mooie bloemen en op tijd geleverd

Goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle en goede service

Bloemen waren niet bezorgd omdat ik een fout gemaakt had bij het intoetsen van het adresnummer. Na 1 telefoontje werd meteen naar een oplossing gezocht en werd het boeket alsnog naar het juiste adres verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Very nice bouquet and timely delivery

Ordered online simple and fast;flowers were delivered according to request;wide choice of flowers for all occasions Thank you! It was a hit!

  • Would you recommend us? Yes
7

Top. Supersnelle afhandeling

boeket uitgezocht met vaas. snel bezorgd. enig minpuntje: boeket op de foto zag er vrolijker uit dan het boeket dat werd afgeleverd. maar degenen die het boeket kregen wisten dit niet.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Burak, Bij de bestelling is geen kaartje ingevuld zie bestelling hieronder, dus dan komt er natuurlijk ook geen kaartje bij. Wij leveren uitsluitend verse bloemen, maar we willen de rozen nog een keer opnieuw bezorgen met eventueel een kaartje. Graag ontvangen de eventuele tekst die op het kaartje moet en de datum wanneer het opnieuw bezorgd mag worden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Amsterdamflowers.nl T + 31 (0)20 - 619 18 18 @ info@amsterdamflowers.nl A Belgieplein 112-116 1066 SC AMSTERDAM

9

Goed verzorgd

We hebben rouwbloemen besteld met linten. Zag er keurig uit!

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon snel en goed en mooi boeket

Makkelijk besteld en snel bezorgd. Ontvanger blij met een mooi boeket

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed.

Mooie bos bloemen op tijd afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Top..

  • Aanbevelen? Ja
10

Flowers were beautiful, delivery was on time.

I received an email from the company confirming delivery date, however, with the time difference (Im in Western Canada) they were unable to deliver when I wanted but they did get them out the next business day and the recipients were thrilled.

  • Would you recommend us? Yes
8

Perfect

Snelle levering. Heel makkelijk proces

  • Aanbevelen? Ja
10

Good service and on time delivery

Good service and on time delivery

  • Would you recommend us? Yes
9

Zeer goede service

Ik heb het boeket zelf niet gezien, vandaar geen 10, maar de service was een 10 waard. Ik bestelde een rouwboeket dat volgens de informatie die ik had naar een rouwcentrum moest, maar dat bleek niet te kloppen. Amsterdamflowers heeft ervoor gezorgd dat het nog op tijd op het juiste adres is bezorgd. Ik werd daarover ook gebeld, en aan de telefoon werd ik ook steeds erg vriendelijk te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alert

Het boeket was prachtig volgens de ontvangen en wat ik helemaal geweldig vond was dat ik gebeld werd omdat ik per ongeluk een verkeerde bezorgdatum had ingevuld. De tekst op het kaartje deed vermoeden dat ik de bloemen eerder wilde bezorgen maar ik had het later ingepland. Jullie medewerker was zo alert om mij even te bellen of dit wel klopte. Dank hiervoor.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina