prachtig boeket en op tijd geleverd.

PRIMA SERVICE

mooie bos bloemen

snelle service met mooie bos bloemen!

Prachtig boeket

Mooi boeket en heel snel geleverd, bij mijn schoonzus. Aanrader dus!

Prachtig boeket, lang houdbaar en super snel geleverd!

Prachtig boeket, lang houdbaar en super snel geleverd!

Op tijd en prachtige bos

Prachtige bos. Zelfde dag geregeld

Goede service en prachtig boeket!

Jullie doen wat jullie zeggen. Levering volgende dag en het boeket was prachtig en de bloemen staan mooi, zijn vers. Top kwaliteit zo te zien. Ik was toevallig een paar dagen later op visite en het stond nog prachtig te zijn!

Eenvoudige, makkelijke en snelle service!

Het was heel eenvoudig om een boeket te bestellen. Betaling ging makkelijk en het werd ook nog eens op dezelfde dag bezorgd. Helemaal top!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Bloemen met complimenten ontvangen!

Mooie boeketten Snelle service (al weet ik niet hoe laat de bloemen daadwerkelijk werden bezorgd) Heb elders wel eens goedkoper dezelfde soort boeketten kunnen bezorgen, maar ze werden met complimenten ontvangen dus ik ben tevreden!

Mijn vertrouwen wordt keer op keer bevestigd

Ik had het boeket naar mijn dochter gestuurd! Zij vond het een heel mooi boeket en zo vers.

Er werd een prachtig boeket bezorgd, precies op tijd.

Duidelijke keuze op de website, bestel-en betaalproces simpel en snel. Boeket bijna helemaal conform de foto op de site. Bezorging op afgesproken tijdstip. Dus: helemaal tevreden!

Top service!!!

Alles kan eigenlijk altijd! vriendelijk aan de telefoon en mail. Ik bestel heel graag bij jullie bloemen. Groeten

Mooie bloemen, top bezorging.

Uitstekende kwaliteit, bezorging zonder problemen!

Prijs/kwaliteit goed!

Goede prijs voor één mooi product en op tijd bezorgd!

Netjes en rustig

Snel en flexibel

Snelle bezorging en ik had een vraag om nog iets te wijzigen, kreeg erg snel antwoord en de gewenste aanpassing!

Květina dorazila, je krásná.

Rychlá a jasná komunikace. Doporučuji.

• Doporučili byste nás? Ano

Perfecte service

Snelle service en een goed product

Alles was zoals altijd naar wens!

Al ruim 20 jaar doe ik zaken met Amsterdamflowers. Dat zegt genoeg! En dat geldt voor zowel voor de versheid en de mooie bloemen als het altijd vriendelijke en behulpzame personeel!

prima!

Eenvoudig door de website gelopen en de bestelling gedaan. Vervolgens een bericht ontvangen dat het boeket was bezorgd. En vlot! Een puntje van aandacht is dat ik mijn (zakelijke) factuur niet zo makkelijk vond. Ik heb het opgelost door een printscreen te maken. Heb ik iets over het hoofd gezien?

Ik bestelde bloemen en toen werden ze bezorgd

Prima. Wel aan de dure kant

Een boeket zegt zoveel meer

Met liefde besteld, met liefde samengesteld en bezorgd en in liefde ontvangen!

Fantastisch geregeld zowel qua tijd als samenstelling boeket!

Helemaal geweldig!

Bloemen keurig op tijd en mooie bos