ontvanger was blij

de ontvanger was heel blij met het boeket!

Fast delivery, nice bouquets

Been using Amsterdamflowers.nl to send flowers in Amsterdam for different occasions; flowers were always nicely arranged, fresh and delivery right on time

Snel, verzorgd, goed en mooi.

Mooie bloemen, mooi op tijd. Top.

Super tevreden

Mijn ervaring is erg positief. De rouwboeketten werden keurig afgeleverd er werd geverifieerd of het klopte qua bezorging en ge contact met de locatie waar het bezorgd moest worden. Heel fijn dat alles zo goed geregeld was! En wat een mooie rouwstukken waren het!

Blije ontvanger

Hele mooi boeket ontvangen

Hele mooi boeket ontvangen

Waiting for delivery on Mothers Day 10.5.20

Hoping my daughter enjoys her gift. Shall let u know more once delivered and if the goods arrive on time. Thanks.

Teleurgesteld

De bloemen waren mooi,op tijd bezorgd,alléén verkeerde tekst op het kaartje

Goedemiddag, Heeft een foto van het tekstkaartje wat aan het boeket zat? En om welk ordernr. gaat het? Als u ons kunt voorzien van deze informatie kunnen we het even nakijken voor u. Mocht er daadwerkelijk iets fout zijn gegaan wat het tekstkaartje betreft dan kunnen we deze altijd nog even opsturen. Met vriendelijke groet, Team Amsterdamflowers.nl

Prachtig boeket keurig op tijd voor de crematie Uitstekende service heel blij mee

Altijd goed, perfecte service!

Top team, al jaren mijn vaste adres voor ‘bezorgbloemen’ en al jaren blijde ontvangers.

Uitstekende service voor een prachtig boeket

Ik wil altijd dat alles tot in de puntjes is geregeld, goed verzorgd en volgens afspraak. Nu ipv die andere bloemist, eens een keer naar Amsterdamflowers.nl gegaan. Great choice. De bloemen die ik wil, de vaas die ik wil en een zeer contente ontvanger. Amsterdamflowers, you rule !

De bloemen dezelfde dag nog bezorgd! Netjes van te voren aangegeven dat de bloemen er niet in de exacte kleur was, maar ze een ander kleur zouden gebruiken. Helemaal top!

Zelfde dag een top boeket geleverd

‘s Morgens een boeket besteld en ‘s middags nog geleverd bij de jarige. Die gaf aan dat het een prachtig boeket was. Heel blij met de snelle service en klantvriendelijke website.

Muy buen servicio

Lo que no me gustó es no recibir alertas de envío o entrega y al querer escribir un mensaje para la persona no encontré el espacio o la función para agregar el mensaje. Pero lo importante es que la entrega se realizó de acuerdo a lo solicitado y la persona estuvo muy contenta. ¡Muchas gracias!

• ¿Nos recomendarías?

Gewoon heel goed.

Great service - speedy delivery - and high quality flowers

I bought a nice bouquet for my wife. They were delivered within two hours and after a week the flowers still look fantastic.

Prima ervaring, mooie bloemen

's avond besteld, de volgende ochtend al bezorgd. Het boeket is zoals ik heb besteld, met mooie verse bloemen.

Mooie bloemen, goed verzorgd

De avond van te voren besteld. Op tijd bezorgd.

Snel bezorgd

Mooie bloemen

Als altijd top!

x

Mooi boeket, goed en op tijd bezorgd.

De bloemen waren niet voor mijzelf, maar de ontvanger was er erg blij mee. De bezorging was netjes volgens afspraak.

Ik had een verkeerd huisnummer doorgegeven, werd daarover gebeld en het boeket werd alsnog dezelfde dag op het juiste adres bezorgd! Klasse!

Supersnelle service

Goed!

Netjes geregeld, supervers!

Netjes geregeld, supervers! En.. op tijd.