Kan beter op 2 punten

Ik had gevraagd dat het na 14:00 uur bezorgd kon worden en het werd al in de morgen bezorgd. En er is 1 van de 10 rozen die na 2 dagen verschrompeld is

Top was een mooie bos bloemen en op tijd geleverd

Goed bereikbaar en netjes geleverd

Ik moest een aanpassing telefonisch doorgeven en dit werd heel netjes en correct opgelost.

Prachtig bloemstuk

Bij het digitaal een rouwboeket bestellen moet je vertrouwen hebben in de bloemist die dat gaat verzorgen. Amsterdamflowers heeft een prachtig bloemstuk afgeleverd, waar wij bijzonder blij mee waren en ons vertrouwen achteraf méér dan waard bleek te zijn.

Heel Treverden

Heel attent, klantvriendelijk en vooral vlotte service!

Snelle service, maar aan de dure kant

Voor 30 euro vond ik het een mager bosje bloemen.

Beste Daphne, hartelijk dank voor de beoordeling. De bloemen in het boeket zitten nog wel in de knop, vandaar dat het kleiner lijkt. Fleurige groet, Team Amsterdamflowers.nl

In 1 woord perfect

Kan niet anders zeggen dat het echt perfect was.

"Even laten bezorgen" zoals het hier staat,zo simpel en snel ging het! Prima volgende x doen we het weer fantastisch.

alleen ik mis een mail, dat het bezorgd was

keurig op tijd afgeleverd makkelijk met betaling en een mooie bos bloemen.

Good

Was keurig op de juiste datum bezorgt en met de juiste boeket

Mooie bos bloemen, op tijd bezorgd.

Mooie bos bloemen, op tijd bezorgd.

Een prachtig boeket op tijd bezorgd

Mooie verschillende frisse bloemen in een prachtig boeket samengesteld en op het juiste aangegeven moment bezorgd

Goede communicatie, schitterende bloemen

Prachtige boeketten. Daar scoor je echt mee.

Wederom gewoon doen wat men belooft. Schitterende boeketten die worden geleverd en wijken niet af van de plaatjes op de website. Aanrader!!!

Kwaliteit redelijk, prijs veel te hoog

Helaas te dure bloemen gekocht voor de levensduur wat ik verwacht van rozen. Na 2 dagen werden ze al bruin en kon ik ze al bijna weggooien. Voor een bosje van bijna 40 euro is dit erg zonde!!

Goedemorgen Ashwin, Jammer om te vernemen dat de rozen al snel bruin werden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u voor ons een foto van het boeket hoe het er uit zag na 2-3 dagen? Dan kunnen we namelijk even kijken wat we kunnen doen voor u. Graag hadden we dit eerder vernomen van u dan pas bij de beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Amsterdamflowers.nl

TOP

De begunstigde was super blij!

Met AmsterdamFlowers maak je mensen altijd blij!

Ik maak al jaren gebruik van AmsterdamFlowers en ik heb alleen maar goede ervaringen. Echt een hele goede zaak die beloftes altijd nakomt en verwachtingen overtreft. Ik heb maar één ding op te merken: ik zou het fijn vinden om een berichtje te ontvangen als de bloemen bezorgd zijn.

Geweldige service

Heel fijn bedrijf met een geweldige service. Een heel mooi boeket is er afgeleverd.

Prachtige bloemen zelfde dag geleverd

Voor de eerste keer bloemen besteld bij AmsterdamFlowers. Gelukkig is dat goed gegaan en werden er prachtige bloemen op tijd bezorgd. Wat ik gemist heb is een bevestiging van bezorging (“we zijn onderweg” of “je bloemen zijn bezorgd”) Verder zouden de bezorgkosten binnen Amsterdam lager zijn, maar werden de hogere bezorgkosten in de webwinkel berekend. Wat technische punten dus, maar als ik alleen de bloemen zou beoordelen dan gaf ik 5 sterren.

Mooi boeket met vaas en snel geleverd. Heel fijn!

Makkelijk te bestellen en zorgvuldige service

Makkelijk te bestellen en zorgvuldige service; ik had bezorging in de voormiddag aangekruist maar bleek ter plaatse niet mogelijk en toen kreeg ik tijdig de vraag of bezorging in de middag ook goed was. Heel netjes.

Laat te wensen over..

Bloemen besteld en zouden bezorgd worden na 14.00u. Het was een zakelijke bezorging en dus verwacht je dat er in ieder geval voor 17.00u, einde van een werkdag, bezorgd gaat worden. Het bedrijf was tot 19.00u (Openingsfeest) aanwezig, maar de bezorgers zijn dan nog niet langs geweest. Uiteindelijk wel, maar veel later en met een briefje in de bus dat er niemand aanwezig was. Na 14.00u bezorgen heeft niet veel betekenis als dat zo ruim wordt opgevat door de bezorger. 5 Uur na 14.00u nog steeds niet bezorgd!!?? Helaas voor mij de laatste keer.

Goedemorgen, Dank voor uw beoordeling. Ik heb het even nagevraagd voor uw wat er die middag precies is gebeurd. Dit was het antwoord van de bezorgdienst: Was een fietsenwinkel bleek later. Was onduidelijk op adreslabel of dit een bedrijf was. Bezorger was daar 19:10. Daarna hebben ze gebeld en opnieuw geleverd We vinden het vervelend dat het niet is geleverd op de dag zelf. Ons excuus voor het ongemak en dat het niet geleverd is op de dag zelf. De bezorgdienst heeft het boeket alsnog geleverd. Hopelijk heeft men van het boeket kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Team Amsterdamflowers.nl