Alles echt prima

Prachtige natuurlijke bloemen, precies zoals omschreven. Geen extra groen blad voor de opvulling, maar heel natuurlijk. En keurig op tijd geleverd.

Great service

Great services

Het is de eerste keer dat bloemen heb laten bezorgen, dit is zeker voor herhaling vatbaar, de bezorger heeft het netjes afgeleverd, daarom krijgt Amsterdam flowers een een wel verdiende 10 met een griffel.

Toplevering

Precies wat ik heb besteld! Goed prijs… alles naar wens.

De bos bloemen waren niet echt een bos bloemen

Ik had meer verwacht van de prijs en ik moest omdat ik geen tijd had maar als ik nu bij de bloemisten bij mijn kijken was jullie bos niet voldoenden

Beste Joke, Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer, dat u niet tevreden bent. Kunt u ons een foto mailen van het boeket? we kunnen uw klacht dan op de juiste manier beoordelen. Met vriendelijke groet, Team Amsterdamflowers.nl

Mooi en tojdig

Mijn familie komt al jaren bij deze zaak! Ik heb niets meer dan lof en respect voor ze!

Uitstekend!!!

Prachtige boeketten, precies zoals op de afbeelding. Top.

Wij wonen in het buitenland, dus aangewezen op bedrijven die leveren aan de deur. Amsterdam flowers in een woord Top. Zelf bij mijn zieke moeder. Slecht ter been en slecht horend. Tot in de huiskamer, schuin afgesneden en in de vaas op tafel gezet. Top bezorgers. Hartverwarmend. Moeder blij, wij super blij.

Het was in een dag geleverd en helemaal top!

Ik wilde een vriend feliciteren met zijn afstuderen en dat dat in een dag zo geregeld kan worden, super!

Mooie bos bloemen...

...maar de klantenservice was, binnen de openingstijden vermeld op de website, niet bereikbaar.

Prima, niks meer aan doen!

Zie boven

helemaal top

om 07:00 in de ochtend besteld, de zelfde dag om 11:00 waren de bloemen bij het juiste adres met een hele mooie bos bloemen.

Betrouwbaar en accuraat op afstand!

Er wordt afgeleverd wat je hebt besteld! Top service!

Snelle levering, matige

Xl boeket met rozen besteld. Door de warmte zijn de bloemen gaan hangen. Echter een nieuw boeket ontvangen ter compensatie. Deze waren goed en mooi. Fijne klantenservice

Beste Stephanie, Bedankt voor de review. Jammer dat de rozen gingen hangen. Het zou kunnen zijn gebeurd door de warmte. Zou je het goed vinden, als we je een mooi boeket sturen om de pijn te verzachten? Vriendelijke groeten van Team Amsterdamflowers.nl

Prachtige bos verse bloemen

Echt mooi, om alle bloemen nog in de knop te zien. Nu bijna een week later staat er een prachtige bos bloemen. Bedankt!

Bloemen van top kwaliteit

Ik ben altijd blij verrast met de bloemen en de keuze van het boeket.

Happy to choose this company, all good.

As ordering flower from abroad i experienced issues when creating order, specifically with address. After entering NL address (of my friend in NL) i was able to proceed. The rest experience was seamless. Flowers delivered on time. No more issues. Flower was beautiful and gratified one very special woman.

Snel en vakkundig bezorgd!

Prachtig boeket, een aanrader!

Mooie bloemen en snel bezorgd

Goed adres in Amsterdam als je bloemen snel bezorgd wil hebben, zoals in mijn geval bij het VU ziekenhuis. Blij mee.

Snelle levering en goed service verleend via mail.

Snelle levering en goed service verleend via mail.

Lekker snel!

In de middag besteld volgende dag voor 13:00 bezorgd! Top service en bloemen zagen er mooi uit!

Het werd erg mooi gevonden.

servizio buono e veloce

Qualità prezzo eccezionale

• Ci consiglieresti? Si

;zeer vriendelijk en persoonlijk toen ik belde omdat ik vergeten was de afzender te laten vermelden. Heel mooi vers boeket!