Snelle levering, dun materiaal.

Voetbal tenues snel in huis maar de stof is een stuk dunner dan de vorige sets die ik besteld had.

Beste Natasja, Kun je ons een mail sturen met je ordernummer en je klacht? We gebruiken namelijk al jaren dezelfde stoffen voor onze tenues en horen daarom graag van je om welke het precies gaat. met vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Bestelling was super snel binnen.

Op zich tevreden. Er staat duidelijk beschreven dat ruilen en retourneren gratis is, maar hoe je het artikel moet ruilen staat nergens. Jammer, dat is een verbeter punt.

Alles goed bezorgd.

Vlug en netjes bezorgd.

Goede site , duidelijk

Goed op tijd geleverd.

Goede tip op website om maatje groter te nemen.

Ik heb gelukkig niet lang moeten wachten

Producten zijn snel geleverd ondanks de begin december drukte.

Grandioos

Zeer snelle service en heel mooie tenues

Prijs/kwaliteit in verhouding

Snelle levering! Tenue zoals aangegeven. Pluspunt: Op de website staat een maattabel. Heel handig! Zo vermijd je een miskoop.

Super snel levering

Goede snelle service

Zie onderstaande

Ik heb het bestelde shirt snel ontvangen, fijn! Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, want shirt zit nog in verpakking. De a.s. jarige moet hem nog in ontvangst nemen.

Super winkel

Ik ben zeer tevreden het is niet duur , vergeleken met de winkel , en ik had het super snel binnen .

Zoals bij iedere bestelling, makkelijk en snel geleverd!

Al meerdere keren bestellingen gedaan en blijft een makkelijk te bedienen site, snelle levering en kind is weer blij!

Snel geleverd, product zoals omschreven

De voetbalpakjes zien er exact zo uit, zoals beschreven. Snelle levering. Keurig verpakt!!

Ik kreeg het snel en netjes geleverd.

Prima op tijd. Leuke kleding

Leuk setje voor mijn kleinzoon.

bijna goed

helaas geen complete zending ontvangen

Beste Thijs, Als er iets mist in de bestelling dan horen we dat graag via de mail zodat we het kunnen nasturen. met vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Wacht op geld terug.

Te klein. Wel snelle bezorging .

Prima zaak

Prima zaak. Leuk spul voor niet al te veel geld. Mijn kleinzoon was dan ook ontzettend blij met zijn voetbalpak met bijpassende sokken. Hele snelle levering. Was de volgende dag al binnen. Top

Top service vlotte levering

Mooi materiaal en snelle levering

Prijs kwaliteit is goed. Verwacht niet te veel.

Leuk shirt wel erg dunstof. Verder heb ik normaal maar s en heb nu een L besteld omdat erbij stond dat het shirt klein uitvalt.

Heel tevreden , snelle levering