Alles klopt.

Gisteren besteld, vandaag in huis. Precies wat ik verwachtte

super service!

goed bereikbaar en meedenkend! ook kwaliteit tenue prima!

Prima levering

Toch altijd lastig kindershirts kopen en hoe valt de maat. In dit geval iets ruimer dan gedacht maar goed liever net iets te groot dan net te klein! Kleuren zijn mooier dan op de afbeeldingen.

ze hebben mij fantastisch geholpen

geweldig

Redelijk

Shirt is ok maar de naam die er op geprint is is : merlin. Moest zijn. : merlín. ( kijk naar de i. )En er zat op de rug een kleine donkere stip ( zelfde kleur als naam). Waarschijnlijk iets gemorst? Dus niet 100% tevreden

Nog steeds niets ontvangen... niet conform website

Ik heb nog niets ontvangen en ook geen track en tracé code. Dus op dit gebied zijn ervaringen niet goed.

De naam is niet mooi gedrukt

Ik heb een truitje met de naam R. Lukaku laten drukken. De naam staat normaal vanboven op het truitje en dit is niet het geval bij ons truitje. Bij ons staat de naam net boven de nr wat jammer is.

Zeer goed.

Product en verzending voldoen aan onze verwachtingen. Smaakt naar meer.

Superleuke tenue!

Zoon was er superblij mee!

Snelle levering, wel een kleine misdruk

Het shirt werd echt heel snel geleverd, maar had helaas wel een vlek van het drukproces op de rug naast de naam. Omdat we geen tijd meer hadden hebben we het niet retour gestuurd, anders hadden we dit wel gedaan. Kwaliteit van het shirt was misschien ook niet helemaal top, maar werd door snelle levering goed gemaakt

Zeer gemakkelijke site om te bestellen. Snelle levering. Gewoon perfect. We bestelden een gepersonaliseerd voetbaltenue voor onze zoon , zeer geslaagd resultaat , bedankt !!!!

Kind is blij

Jammer dat na 6 dagen het broekje begint te raffelen

Vlugge bestelling en thuisbezorgd

Fijne webwinkel!

Prettig en snel uitgezocht en besteld!

Oplossing goed gedaan

Pakket was eerst niet geleverd. Daar contact over gehad en het is opnieuw opgestuurd. Goede oplossing dus

Het past perfect. Het ziet er prachtig uit. Het is een goede kwaliteit. Het koste niet te veel.

super

Positief

Tevreden met mijn aankoop, afhandeling en de verzending. Volgende keer weer :)

Kwaliteit van shirt valt erg tegen

Materiaal van het shirt in niet prettig, plakt snel aan de huid bij wat zweet. En dat voor €40,-. Het valt me zwaar tegen en zou het niemand aanraden.

Top service!

Ik had een shirt besteld, alleen was ik niet tevreden. Vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice en heb een top oplossing gekregen van hen oftewel top service!!

Prima!!

De verkoop verliep vlot. Voetbal shirt met eigen naam en voetbalbroek. Super!!

amazing

vlotte bezorging