Professionele uitvoering en snelle levering

De kwaliteit lijkt op het eerste zicht ook goed, ik denk dat mijn zoon er heel veel plezier zal aan beleven.

Mooi product en snelle levering

Snelle levering Mooie kleuren

Prima website, snelle levering

Fijn dat op de website al aangegeven staat dat je een maatje groter moet bestellen. Veel keuze en snelle levering !

Super tevreden!

Kado besteld voor ons neefje in Australië. Hij is superblij met zijn NL team outfit met zijn eigen naam erop. Shirt is wel wat ruim omdat we een L hadden besteld en de M was uitverkocht.

geweldig

geweldig materiaal ik bestel nergens anders meer en goedkoop

Goedkoop

Zeer tevreden van elke aankoop

Prijs kwaliteit is in dik in orde! Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Leuk spul voor onze kleinzoon voor een betaalbare prijs.

Goed product

Snel besteld, waar voor je geld. Binnen paar minuten nog veranderingen mogelijk, top......

Helemaal top

Shirt besteld voor mn kleindochter. Kwam met verkeerde rugnummer. Na 1 telefoontje de volgende dag een shirt met het juiste nummer, Super geregeld.

Matig

Truitje is in de naad los. Deze keer minder tevreden.

Mooie shirts en tenues voor schappelijke prijs en snelle levering

Omdat ik de originele Nederlands elftal tenues niet kon bestellen, heb ik via deze website tenues besteld. Goed alternatief - mooi, betaalbaar en snel geleverd.

Mooi tenue snel geleverd.

Snel geleverd, duidelijke uitleg bij de maten van de shirts.

Snel geleverd, duidelijke uitleg bij de maten van de shirts.

Mooie tenues voor een mooie prijs.

Ik heb nu 2 maal één tenue besteld voor mijn zoon. Mooie prijs kwaliteit verhouding. Voetbalshirtskoning.nl is zeker een aanrader.

Snelle service..mooie kwaliteit, maar helaas te klein...

Snelle service en goede kwaliteit

Snel geleverd en mooi nederlands elftal tenue!

Snelle verzending, goede kwaliteit

Snelle verzending, goede prijs-kwaliteitverhouding

valt tegen

Hoewel een tenue, gekocht bij een voetbalclub natuurlijk vele malen duurder is, was dit ook niet bepaald goedkoop. Zo ziet het er echter wel uit. Toevallig heeft dit shirt de kleuren van een bepaalde club, maar afgezien daarvan is de kwaliteit en vooral de afwerking van kleding van de Décathlon vele malen beter. Over naam en rugnummer maak ik me serieus zorgen. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat die los zal gaan....

Beste Christine, Dat is erg jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Stuur ons een foto met de defecten van het shirt dan gaan we het meteen oplossen! Dit kan naar klantenservice@voetbalshirtskoning.nl

Snelle levering...maatvoering wel lastig in te schatten

Op de site staat 'let op valt klein, bestel n maat groter' (bij kids set oranje leeuwinnen) ondanks dat advies te hebben opgevolgd blijft t klein. Dus wellicht wel twee maat groter kiezen bij bestelling. Bij gepersonaliseerde kleding is dat wel lastig want dat kan niet retour...

Voldoet aan de verwachtingen.

Veel keuze. De bestelling liet niet lang op zicht wachten. We lieten op het truitje van Real Madrid "HAZARD 7"op plaatsen. Onze kleinzoon was superenthousiast.

Goed product, goede service

Goede product, goede service

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde en alles was goed geregeld. Een aanrader voor een volgende bestelling.

Prima vlotte bezorging

Goed shirt, zeker een maat groter bestellen want shirt valt klein.. Binnen 2 dagen in huis! Super!

Hoi Lenneke, Top om te horen! Veel plezier ermee! vriendelijke groet, Voetbalshirtskoning.nl