Zeer snelle afhandeling en levering en degelijk artikel.

Geen woorden toe te voegen aan bovenstaande ...

Snelle levering en prima product

De levering was zoals aangegeven en prijs kwaliteit zijn ook goed

Wat een verschrikkelijk bedrijf

Na bestelling binnen 90 minuten contact gelegd om wijziging door te geven zou volgens klantenservice geen probleem zijn Na meerdere malen contact gehad te hebben was het shirt het dus wel met de verkeerde bedrukking geleverd Wat een slechte communicatie Eerste en laatste bestelling bij dit bedrijf

Snelle service, prima kwaliteit...

Snelle service, prima kwaliteit...

Netjes en snel

Het Nederlands elftal setje ziet er prima uit. De maat valt inderdaad kleiner uit zoals vermeld. Dus dat was bekend. Min dochter is er zeer tevreden mee.

Prima ervaring

Snelle levering. Uitstekend materiaal. Geheel volgens mijn verwachtingen

Top!!!!!!

Top tevreden zeker een aanrader

Snel

Leuk kleding voor betaalbare prijs

Snelle reactie, goede levering

Op de site waren de shirts uitverkocht. Na een mailtje de bestelling, die een week later bij hun binnen kwam, alvast geplaatst. Na 2 weken netjes geleverd. Snelle reactie via mail.

De sokken waren binnen een uur kapot

De kwaliteit is slecht, binnen een uur zat er een gat in de sok. Was niet eens tijdens het voetballen

Veel geld voor een karig product

Veel geld betaald voor een karig product. Denk dat er een giga winstmarge op gemaakt wordt

Slecht

Veel te laat geleverd

Heel content

Snelle levering, mooie prijs/kwaliteit. Maten vallen zoals vermeld.

Prijs te duur voor slechte kwaliteit

Slechte kousen. Bijbetaald om naam en nr op t-shirt te printen en nr stond er niet op. Zeer teleurgesteld over hetgeen we ontvangen hebben. Dit zal zeker een eenmalige bestelling zijn!!!

Prima service, snelle levering, mooi product!

Prima service en product, geen keuzemenu’s maar meteen een echt persoon aan de lijn!

ze zijn wel goed een vriendelijk

Snelle bezorging. Alles naar wens

Lekker snel

Lekker snel

snelle levering en het ziet er goed uit.

bestelling werd perfect uitgevoerd zoals beloofd.

Voetbalschirtkoning was me onbekend maar alles verliep vlot en het ziet er ook goede kwaliteit uit.

Super service!

Ik wilde op vrijdag 23 April een pakje bestellen voor mijn dochter zodat ze deze op Koningsdag aan kon doen. Omdat ik zeker wilde zijn dat deze op tijd zou aankomen heb ik gebeld met de vraag of ik er vanuit kon gaan dat deze inderdaad een dag later (zoals vermeld op de site) zou aankomen als ik voor 14:00 zou bestellen. De vriendelijke datum zou dit opnemen met een collega en die zou mij per mail informeren. Niet lang daarna kreeg ik inderdaad een bevestiging per mail dat dat inderdaad het geval was. Ik bestelling geplaatst met een onjuiste rugnummer. Snel contact opgenomen en per mail weer bevestiging gehad dat het rugnummer nog gewijzigd zou worden. Dag later netjes op tijd het pakje ontvangen met juiste bedrukking zodat mijn dochter er tip top uit zag op koningsdag. Kan dus niks anders zeggen dan super service! Zeker een aanrader.

duidelijk

correcte uitvoering en levering

Goede prijs kwaliteit snelle levering

Snel gekregen en precies wat we bestelden

Duidelijke website, en snelle levering. In 1xwoord een aanrader.