Had verkeerde postcode ingevoerd en pakket kon dus niet geleverd worden. Na telefoontje heeft een aardige medewerker ervoor gezorgd dat er toch snel is geleverd! Compliment !!

Geen enkele opmerking!

Alles zoals gewenst

snel en correct zoals het hoort ;-)

snel en correct zoals het hoort ;-)

Goeie service

Snelle levering.

EEN NIEUWE ERVARING DIE KAN TELLEN

Voetbalshirtkoning was voor mij een onbekende. Bij problemen leverde de klantendienst een buitengewoon goede steun. Mijn dank voor een uitstekende hulp. Mijn kleinzonen waren verrukt met hun uitrusting. Ik ben zo goed als zeker dat het niet bij één contact zal blijven.

Goede klandisie snelle services netjes verpakt

Snelle levering en prima prijs/kwaliteitsverhouding

Voor kleinzoon Koen dit Ajaxtenue besteld en via mijn zoon kreeg ik de tip voor deze site en de ervaring is prima. Aan te bevelen.

zeer goed

veel keuze, snelle levering

Slecht

Tenue bestelt van Ajax. Gewone kinder shirt gekrijgen met logo van Ajax erop.

Beste Adis, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Kun je ons aangeven wat er anders aan het product is dan we op onze website aangeven? We geven namelijk alle informatie mbt stof, logos, replica/origineel etc en uiteraard waarheidsgetrouwe foto's van de producten. met vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Aanrader

Super snelle levering binnen 24 uur. Goede kwakiteit en pasvorm

Goede kwaliteit shirt en vlotte bezorging

3 gelukkige kinderen met dit shirt

Top service.

Dochter super happy!

Mijn dochter wilde graag een voetbaltenue van de Oranje Leeuwwinnen voor haar verjaardagsgeld kopen. Dit paste binnen haar budget! Fijn dat er duidelijk op de site vermeld stond dat er een maat groter besteld moest worden en dat je dat per onderdeel aan kon passen. Het tenue was snel binnen en dochter is er superblij mee! Ze kan het met voetballen zelf nog even niet aan, dus heeft ze het in huis alvast maar een paar keer gedragen!

Mooi maar replica

Het is een mooi pakje en snel in huis maar wel echt replica. T-shirt is van katoen en broekje synthetisch. Kleding valt wel echt klein. Vind het nogal aan de prijs voor deze kwaliteit. Kon via marktplaats goedkoper niet replica krijgen in nieuwe staat. Weet nog niet hoe ik het T-shirt ga wassen zonder dat de rode kleur gaat uitlopen. Tips zijn welkom.

Beste, Je mag de wasvoorschriften op het label in de kleding aanhouden, dan zal het rood niet uitlopen. vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Mooie kleding

Mooie kleding en leuk voorbij nl tegen andere land verdrietig dat alles is afgelast

De site ziet er goed en overzichtelijk uit. De gekochte outfit viel in de smaak. De kwaliteit was vele malen beter dan ik verwacht had. Ik had een zeer gelukkig kind. Dank!!

Snelle service en betaalbaar

Twee oranje sets besteld voor mijn dochter en ik. Zoals aangegeven stond de shirts een maat groter besteld. Met bedrukking. Zit goed, ziet er goed uit. En heel fijn dat alles apart in maat aan te passen is!

Goede kwaliteit voor een prima prijs

Heel erg duidelijk de bestelling kunnen doen. Toen ik ging passen zat het als gegoten. Ik heb mijn shirt en vest een maat groter gedaan dan mijn broek. Ben er superblij mee!

Goed service...

Goede kwaliteit, snelle service.

Helaas kon ik geen uitshirt van het Nederlands elftal meer krijgen in mijn maat. Via Voetbalshirtskoning kon ik het nog wel bestellen. De kwaliteit is erg goed, de bedrukking was ook meer dan prima. De levering was erg snel dus ik kon er snel van genieten. Nu maar hipen dat het EK2020 doorgaat!

Geweldig shirt

Wij hadden voor onze zoon een voetbalshirt met zijn naam en leeftijd besteld! Hij was er helemaal weg van!! Echt super gedaan!!! Gr Madelenne

Een hele blije oma.

Geweldig bedrijf, klantvriendelijke medewerkers.

Opdruk in het zwart ipv wit, erg slecht te lezen dus.

Opdruk is in het zwart ipv wit, erg slecht te lezen dus.

Beste Pieter, We hebben hiervoor altijd zwarte letters genomen en nooit eerder klachten over gehad. Kun je ons een mail sturen met een foto ervan en je ordernummer? Dan kijken we er nogmaals naar voor je. vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Mooie voetbaltenue, snelle levering

Mooi tenue, goede kwaliteit, maat was prima en snelle levering.

Grote keuze en snelle levering