Alles verliep vlot!

Snel en goed.

Snelle en goede service. Enige tip: meer meedenken bij telefonische hulpvraag.

Bestelling geplaatst en een dag later via de post ontvangen! Zonder verzendkosten! Perfect!

De shirts hebben een geweldige uitstraling en worden en snel geleverd!

Ik heb 6 shirts besteld en ben er zeer te vreden mee. Het advies dat je 1 maat groter kunt bestellen is goed zodat je toch de juiste maat en pasvorm hebt.

Mooi shirt snelle levering Goede kwaliteit

Zoals ik het graag wilde.

op tijd en past perfect

correcte levering. afmetingen van de maten zijn correct. bij het bestellen staat vermeld best 1 maat groter bestellen. In de maattabel staan de afmetingen van de shirts waardoor het zeer makkelijk vergelijken is. Heb voor mijn kinderen geen grotere maat besteld, shirts en broekje past perfect. zeer goede prijs/ kwaliteit

Snelle levering, retourneren verliep ook goed

Uitstekend!

Goede service! Goede kwaliteit

prijs/kwaliteit uitstekend!

zowel van bestelling tot correcte levering ben ik tevreden. maten kloppen ook zoals beschreven. Kwaliteit, ook na het wassen blijft hetzelfde. Een trotse zoon staat nu op het veld te blinken....

Voetbalshirts voldoen perfect aan de verwachtingen, bedankt.

eenvoudig te bestellen via de webshop, snelle levering en leuke voetbalshirts voor de kids.

Mooie setjes en snel verzonden

over het algemeen goed

Ik heb al eerder bij dit bedrijf besteld. Altijd tot goede tevredenheid maar nu had ik echt iets raars. Ik had een voetbaltenue met naam voor mijn kleinzoon besteld. Shirt, broekje en cap naar volledige tevredenheid, goede kwaliteit-prijs verhouding, op tijd binnen gekregen enz. MAAR de voetballen sokken waren gedragen, vuil enz. Ik denk dat een klant ze gebruikt heeft en naderhand toch terug gestuurd. Misschien moet dit bedrijf retourgoederen controleren. Wie doet nu zo iets? Ik neem Voetbalshirtskoning.nl niets kwalijk, alleen dat ze blijkbaar retourgoederen niet controleren.

Goede prijs kwaliteit

Vlotte levering en zoon was er heel blij mij.

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Toppers! Snel en goed!

Supersnel geleverd! Naam en rugnummer perfect geplaatst waardoor ons meiske weer n seizoen met n lach kan trainen! Toppertjes!

Niet helemaal naar verwachting

Kleinere letters dan verwacht, zwarte letters ipv wit. Wel snelle levering en goed verpakt.

Zoals omschreven

Goeie kwaliteit. Snelle levering Tevreden klant :)

Geheel volgens afspraak

Alles was precies verzorgd zoals vooraf werd aangegeven

Producten voldeden aan de verwachtingen

Vlotte service en snelle levering

snelle levering duidelijke site kwaliteit/prijs verhouding prima

snelle levering goede kwaliteit

snelle levering goede kwaliteit veel keuze

Goed, duidelijk en snel

Goede kwaliteit, duidelijke pagina, snelle levering!

Goede service en kwaliteit

Makkelijk te bestellen en altijd snel ontvangen. Ik had de verkeerde maat ontvangen maar dat hebben ze heel goed en snel opgelost! Super service

Snelle levering, goed product kwaliteit

Binnen kort termijn product gezocht, besteld en ontvangen. Duidelijke mail overzicht tav bestelling, factuur en bezorging. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer tevreden.

Over Voetbalshirtskoning.nl