Prima product, snel geleverd!

Mooi voetbaltenuetje voor een zacht prijsje! Klantenservice antwoordt zeer snel op mail. Snelle levering!

Kwalitatief moet ik afwachten, maar in eerste oogopslag ziet het er fantastisch uit.

Mijn zoon is helemaal blits met zijn pak!

Maten vallen anders

Vlotte service, alleen shirt valt erg klein in verhouding met het broekje, dat is erg jammer en zonde van het geld want het is bedrukt dus kun je het niet ruilen.

snelle en correcte levering ontvangen

De aangegeven levertijd is nagekomen. Het geleverde shirtje kwam overeen met mijn verwachtingen , ik ben tevreden over de afhandeling.

snelle service / levering wel twijfelachtige kwaliteit van het materiaal

voor de 50 euro had ik verwacht iets betere kwaliteit te krijgen dan wat we nu geleverd hebben gekregen. Ik hoop dat de bedrukkingen wel goed blijven zitten na wassen...

Beste Ronald, Jammer om te horen dat je twijfelt over de kwaliteit. Onze bedrukkingen zijn van de hoogste kwaliteit. Kun je ons een mail sturen met wat er volgens jou precies niet deugt aan de kwaliteit? Klantenservice@voetbalshirtskoning.nl We horen graag je feedback. Met vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Positief

Snel geleverd, retour ook perfect geregeld!

Maatje te klein gekocht, retour aanmaken en binnen een paar dagen stond het geld terug op de rekening.

Betaalbare kwaliteit.

Mijn jongens zijn zeer tevreden met hun shirts.

Hele goede en snelle service.

We bestellen al een aantal jaren voetbaltenues. Afgelopen mei voor het eerst een tenue laten bedrukken met naam en nummer. Helaas lieten een aantal letters los na paar keer wassen. Klacht ingediend, binnen halve dag reactie en nadat ik een foto had gestuurd kregen we keurig een nieuw tenue opgestuurd. Zelfs het gevraagde maatje groter was geen enkel probleem. Erg fijn!!

Snelle levering, beroerde kwaliteit

Service en levering prima, maar de kwaliteit van het voetbalshirt was echt zwaar onder de maat. Te brede hals, en binnen een dag al haken in het shirt. Al met al ondermaats, voor deze prijs (boven de 30 euro voor een shirt) had ik toch echt wel iets meer verwacht. Beter 10 euro meer uitgeven voor normale kwaliteit. Service en opdruk zijn verder prima, snelle levering en opdruk ziet er goed uit.

Nog niets pakket is zoek geraakt.

Jullie kunnen er waarschijnlijk niet veel aan doen. Het pakket is kwijtgeraakt bij DPD.

Gewoon goed!!

Jammer vd kwaliteit

Ik had shirt met opdruk en broekje en sokken besteld in 1 koop. Helaas lijkt het shirt wel een pyjama qua stof en model en is het broekje glanzend van stof, dus het past ook nog eens niet bij elkaar.. de sokken zijn wel mooi, maar dit voor €55.00 vind ik absurd

Beste Irene, Dat is jammer om te horen. We geven op de productpagina duidelijk aan dat het shirt van katoen is en het broekje van polyester. We verkopen deze sets al zeer lang op deze manier tot tevredenheid van onze klanten. Als het shirt niet bedrukt is mag je dat retour sturen. Het broekje en de sokken mag je indien ongedragen altijd retour sturen dan storten we daar het geld voor terug. Met vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Toppie

Hele vlotte bestelling en mooie opdruk mooie kleuren

Een goede keuze!

Mijn zoon is heel blij met de oranje voetbal pak met zijn naam mooi afgedrukt op de t-shirt... dan wat wil je meer!?

Helemaal kut door DHL

Te laat geleverd

Snelheid & kwaliteit

Precies wat ik besteld had Alle maten kloppen Super!!

Goede ervaring

Precies binnen het krappe termijn

Prima!!

Snel geleverd. Prima ervaring!

Het gekochte product werd snel geleverd.

snel geleverd

Alles op tijd geleverd en geen probleem ondervonden. Heel tevreden!

Supersnelle levering en goede kwaliteit!