Erg goed met een kleine kanttekening

Zeer snelle levering , product voldoet aan de verwachtingen . Werd In een grote open envelop bezorgd . De plakband had losgelaten.

Schnelle Lieferung

Alles soweit super gelaufen ! Nur , das Trikot ist zu klein . Ich wurde es gerne zurück schicken . Leider liegt der Lieferung kein retourenschein bei !

prima service

goed zo

Valt klein

Shirts zijn mooi en snel geleverd. Echter zijn de Amsterdam bob marley shirts heel klein! M'n jongens zijn net 7 en ik heb maat 140 gekocht wat iets te groot zou moeten vallen aangezien ze best groot zijn. Helaas zit het al aan de korte kant.

Slecht

Te laat geleverd ! 2 dagen! Retour gestuurd en nog steeds me geld niet terug. Echt nooit meer bestellen hier

Kein Schriftzug auf dem Fussballtrikot für meinen Sohn

Hey liebes Team, ich hatte das Trikot für meinen Sohn bestellt. Leider waren weder die Nummer, noch sein Name auf sein Trikot gedruckt, obwohl ich es so bestellt und bezahlt habe. Sehr schade....

Keurig shirt

Gewoon goed shirt en naam en nummer staat er goed op. Gek genoeg was het pakje open gehaals en dichtgeplakt met dhl plakband?????

Slecht

Beste, ging de volgende dag al in huis zijn, dit zijn ze volgens mij kwijt geraakt en stuurde ik een mail waarop ik een kort antwoord kreeg en onvoldoende informatie... jammer want had dit graag op tijd gehad voor men zoon zijn verjaardag.

Trainingsjas met opdruk besteld. Werd na 3 dagen geleverd. Helemaal top. Zeer tevreden.

Mooie pack en goede kwaliteit, de maat paas perfect.;)

Slechte keaiteit

Shirt en broek besteld voor maar liefst 50€ maar binnen een uur zat de eerste haal er al in en later op de dag de tweede ook. Slechte kwaliteit; ik raad af.

Goede en vlotte service

Dienstverlening is top

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering mooie kwaliteit goede prijs

Snelle levering goede prijs mooie kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit.

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle service, goede communicatie.

Snelle service, goede communicatie.

Pakket is niet geleverd

Goede prijs

Goede kwaliteit snelle levering

fijne prijzen snel verzonden

fijne prijzen en snel verzonden shirtjes oke voor deze prijs

Ze kwamen netjes alles na

Dat is goed

Vlot

Gemakkelijk om te bestellen Vlotte levering

Uitermate slecht

Mijn bestelling is maandag voor 22:00 gedaan zodat het nog de volgende dag voor Koningsdag bezorgd zou worden maar doordat alles slecht geregeld was werd het pas donderdag laat bezorgd terwijl het dinsdag tussen half 9 en 11 uur bezorgd zou worden

Goed geholpen en snel geleverd, top!

Mooie shirt, broek en sokken. Kleur echt zoals op de site. Heel tevreden en snelle levering.

Top tenue, top levering

Zoals afspraak bezorgd en het voetbaltenue ziet er prachtig uit!