Overzichtelijke website en snelle levering

Op de website gekozen wat ik wilde kopen en de volgende dag al in huis. Erg tevreden.

snelle levering. bij foutje snel hersteld

1 keer en nooit meer

Op de website staat voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Heb op woensdag besteld en pakketje werd pas op maandag afgeleverd!

Mooie shirts, snel geleverd, good value for money

Zie zin hierboven

geweldige service

Door een computerstoring aan mijn kant bleek dat de bedrukking niet helemaal goed was doorgekomen. Na contact te hebben opgenomen, is dit keurig opgelost door voetbalshirtskoning.nl.

Teleurgesteld

Kreeg shirt binnen en 2 dagen later kwam er een advertentie voorbij was het shirt 10 euro goedkoper !!!

Top geleverd volgens deal

nette en snelle bezorging

Zoon heel blij!

Snelle verzending en product voldoet aan de verwachtingen. Een tevreden zoon. Danku.

Mijn dochter is super blij

Makkelijk te bestellen, kwaliteit goed, dochter blij

Er zat een foutje in het shirt van de levering. Zonder problemen een andere toegestuurd gekregen

Nette verzorging, snelle bezorging

mooi shirt en supersnel geleverd

super goed erg snel geleverd.

Snel en conform

Positieve ervaring, ik had 1 set besteld en die was conform beschrijving en direct opgestuurd.

De service is uitstekend!!!

Na 3 dagen heb ik mijn bestelling ontvangen. Dank u.

Aankoop in orde

Levering iets later dan beloofd ( 1 week) maar knap voetbaltenue

Perfect!

Super snelle levering en prachtige kwaliteit! Zoon is er super blij mee!

Prachtig shirt met opdruk geleverd voor mijn nichtje. Toen bleek dat er vlekjes inzaten ( fotos gestuurd) werd dit direct opgelost. Super

Niks negatiefs te melden. Product duidelijk. Bezorging duidelijk. Value for money.

Goede en snelle levering!!

Door snelle levering kon het nog mee met een pakket richting Libanon!

Vlotte levering, mooi shirt

Kind is dolblij met het gave voetbalshirt met de naam van zijn idool erop.

geweldige service

op het met zijn naam bedrukte voetbalshirt van onze kleinzoon zat een vlekje op de voorzijde. Het was niet een grote vlek maar viel wel op op het donkerblauwe shirtje. Na een mailtje gestuurd te hebben met een foto van het vlekje, kregen we binnen 3 dagen een nieuw bedrukt shirt!! Nog op tijd voor de verjaardag van de kleinzoon! Top!

Teleurstellend

Een complete set besteld met bedrukking van het T-shirt. Echter is de afstand van de letters ongelijk waardoor het er erg lelijk uitziet. Dit viel iedereen die ik het heb laten zien gelijk op. Na overleg met Voetbalkoning (meerdere malen moeten emailen) geven ze aan dat dit gewoon zo hoort en geven daarna geen oplossing of reactie meer. De verzending is ook in een goedkope dunne papieren envelop zonder beschermend folie. De envelop was vol scheuren aamgekomen. Ik zou dus aanraden om elders te kopen.

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.