Gewoon goed, wat besteld is wordt geleverd, bedrukking naam en rugnummer top!

Als ik mijn geld terug krijg, goede ervaring

Op zich zijn mijn ervaringen goed, maar ik heb 2 shirten besteld en 1 teruggestuurd maar tot heden heb ik mijn geld nog niet terug dus als dat is gebeurd vind ik het een fijne winkel om te bestellen

Vlotte bestelling en levering

Vlotte bestelling en levering Goede kwaliteit Wegens vergeten print te bestellen, een setje geretourneerd maar geen verder nieuws (nog) niet …

correct

goed opgevolgde levertijd, echter xl voetbalbroekje voor volwassene veel te klein

slechte ervaring

Bij mijn bestelling kon ik bij het ingeven van mijn adres de postbus niet ingeven naast het huisnummer (foutmelding) waarschijnlijk omdat enkel cijfers en geen letters kunnen ingegeven worden. Ik heb de postbus dan naast straatnaam gezet maar dit werd niet herkend bij bestelling. Zo werd pakje niet geleverd en heb ik ook niet gezien wat het probleem was. Na telefonisch contact is het in orde gekomen maar pakje is te laat toegekomen zodat de persoon het pakje niet op tijd heeft gekregen. Hij moet een jaar wachten tot wij deze persoon in Midden-Amerika eens zullen bezoeken. Jammer maar helaas. vriendelijke groeten

Niet tevreden over de kwaliteit

2 orange shirtjes besteld kwaliteit en opdruk waren super slecht dat me boys zelf zeiden mama dit is heel nep en dan bijna €40 voor 1 shirt betaald. Ik had nog liever bij de hennes een betere kwaliteit voor €10 gekocht zonder hun naam. Ik ben echt niet tevreden.

Super snel in huis

Binnen 2 dagen in huis

Snelle levering !

Snelle levering en maat komt overeen met leeftijd kind!

Prima prijs kwaliteit, snelle levering

Prima prijs kwaliteit en snelle levering. Eigenlijk precies zoals je het van een online bestelling zou verwachten.

NIET de volgende dag geleverd zoals beloofd

Ik had op zaterdagochtend besteld (dus dat is voor 14:00 op maandag) en mijn bestelling was pas woensdagmiddag geleverd.

Super goede service

1 shirt was niet goed gedrukt. Dat is netjes opgelost met een nieuwe.

alles prima verlopen

geen negatieve meldingen noch van de artikelen als van de levering

De kwaliteit is goed. Snel verzonden. En medewerking om nog iets bij te voegen bij mijn bestelling.

Voldaan aan allé verwachtingen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Nav de andere reviews normale maat besteld ... helaas ... had eigen gevoel moeten volgen. Nu zit ik met een bedrukt shirt die niet past en niet retour kan ... beetje zonde van het geld. Word idd snel geleverd en kwaliteit is goed voor de prijs. Mijn advies is toch echt 1 maat minimaal groter dan je standaard maat. Dan weet je dat het past.

Uitstekend!

Prima bestelproces en hele leuke bedrukte shirts ontvangen. Snel geleverd en heel blij mee.

Ons shirt was snel beschadigd. Maar we kregen meteen een nieuwe!

Perfect geholpen toen onze bestelling bij DHL was blijven steken, opnieuw onze bestelling geplaatst

Ons (brievenbus)was niet geleverd door DHL. Voetbalshirtkoning heeft onze bestelling nog een keer opgestuurd, dit keer meteen de volgende dag ontvangen. Goede service!

Prachtig!

Snel bezorgd, goede kwaliteit en met naam op z'n rug nooit meer kwijt te raken

Snelle levering. Prima product.

Het shirt is van goede kwaliteit. Snelle levering, het werd de volgende dag al bezorgd.

Mooi shirt, snelle verzending

Gelijk goed in alle opzichten!

Xx

Goede accurate club!

besteld en snel geleverd.

geweldig shirt ben er erg blij mee

Wat heel fijn is dat de levering zo snel ging!!!

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.