Zeer goede kwaliteit

Alles prima in orde!

Zeer efficiënte service

Ik was aangenaam verrast mijn bestelling binnen de 4 dagen geleverd te krijgen

Geweldige service

Het shirt vertoonde na een paar keer wassen dat het stiksel losliet en de rand scheef opkrulde. Ik kreeg gelijk antwoord op mijn mail. De dag erop had mijn kleinzoon een nieuw voetbaltenue inclusief de bedrukking. Wat een goede service!!

Maten kloppen niet.

Er stond bij dat de maat klopt met je eigen maat. Niet dus !! XL besteld. Maar volgens mij is het nog niet eens maat L.

Goed!

Gewoon zoals het hoort. Snel bezorgd en mijn is super blij

Super goed

Super goede online winkel Leuke website Professionele klantenservice Snelle levering

heel goed ervaring!

Goed kwaliteit, goed prijs, snel leverans

Mooie prijskwaliteit

Al voor de 2e maal besteld en super tevreden.

Heel snel leverbaar

Past perfect en snelle service

Vriendelijke mevrouw aan de lijn die haar belofte opvolgde. Ik heb ontact opgenomen omdat ik geen reactie kreeg op de levering van mijn bestelling. Dit kwam omdat een gedeelte van mijn bestelling niet voorradig was. Misschien in de toekomst de klant op de hoogte stellen.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Alles volgens de afspraak

Mijn kleinzoon was zeer tevreden, ik dus ook!

Vlot te bestellen en een correcte levering.

De zoom van het voetbalshirt ging na 2x dragen los. Gelukkig deden ze helemaal niet moeilijk en hebben ze een nieuwe opgestuurd. Goede service en aardige klantenservice.

Ze doen wat ze beloven

Op vrijdag besteld en de woensdag daarna kon ik het pakketje ophalen.

Wederom mooi shirt en broek

Jammer

Het T-shirt was prima maar helaas zit in het broekje een witte vlek of kleine beschadiging in maar heb geen zin in het weer terug te sturen en wat er allemaal bij komt kijken.

goed shirt goede prijs

zeker voor snelgroeiende kids is deze prijs kwaliteit verhouding prima. maten klopten ook en was super snel geleverd.

Uitstekend en een service uitstekend!!

Ik had voor mijn kleinzoon voor zijn verjaardag een voetbalshirtje en shortje gekocht met zijn naam en rugnummer er op. Helaas was het veel te groot. Ik heb toen een gepersonaliseerd shirtje in de juiste maat opnieuw mogen bestellen. Chapeau!!

Goede website

Duidelijke website, snelle levering

hartstikke leuk kado

Voor een hele goede vriend een voetbalshirt bij de voetbalshirtkoning laten maken. Geweldig. Wat een succes!

Doen wat ze beloven

Duidelijke site, en ze doen wat ze beloven

mooie truitjes met spijtige levering

heel nare ervaring met de levering! Was volgens de DPD-bezorger geleverd maar had niets ontvangen. Na verschillende telefoontjes bevestigd dat het in een parcel-kantoor ettelijke kilometers verder geleverd zou zijn. Bij aankomst daar ; geen pakket ! Terug verschillende telefoons waarbij de bezorgdienst ons terug naar de verzender verwees. Alles zou nagekeken worden waar het fout liep. Dan telefoontje ontvangen van het parcel-punt dat het pakje toch nog geleverd was! Gelukkig, want we hadden het pakje met de mooie shirts nodig als verjaardagsgeschenk . In reply op mail voor onderzoek van de Voetbalshirtkoning daags nadien meldde ik dat het pak toch nog bezorgd werd. Een mooie geste werd beloofd waardoor de gedane moeite en kosten toch beetje beloond werd! Dank daarvoor!

Super correct

Ik heb melding gemaakt van een beschadiging op het voetbalshirt en kreeg zonder problemen een nieuw exemplaar opgestuurd. Service is top! Ook snel verzonden.

Mijn kleinzoon is er erg blij mee!

Snel geleverd.

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.