Goede prijs/kwaliteit

Super snel

Snel en goed advies qua maat want past perfect en goeie kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en een supersnelle bezorging.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alleen jammer dat er geen grotere maten zijn dan XXXL Heb namelijk minimaal XXXXL nodig shirt zit nu wat aan de krappe kant. Hopelijk dat er in de toekomst wel grotere maten leverbaar zijn. XXXXL of XXXXXL.

Veel keuze

Snelle levering mooi materiaal allen met retourzenden duurt lang voordat je bevestiging van je retour krijgt

Snelle levering, veel keus

Super service!

De kleding ziet er super uit en de stof is heerlijk om te dragen. De service is top!!! 2 shirts besteld voor mijn zoontje waarvan er één bedrukt moest worden. Het verkeerde shirtje was bedrukt maar met één mailtje werd het zonder probleem opgelost en kreeg ik zeer snel alsnog het juiste shirtje met bedrukking toegestuurd.

Zeer positief

Goede website en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle afwerking van de order

Ik ben positief over de prijs/kwaliteit van het gekochte product. Het is de tweede aankoop bij jullie en wie weet in de toekomst meer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede Service, snelle bezorging, maten aan de kleine kant

Alles was super! op de site stond bij het shirtje aangeven een maatje groter te bestellen omdat het klein valt, dit gedaan en de maat was perfect. bij het broekje stond dit er niet bij dus gewoon mijn eigen maat besteld alleen was dit toch wel iets te klein, maar er zit wel genoeg rek in dus zeg maar net net goed maar iemand met een S die iets meer gespierd is past dit niet meer dus als ze dit ook bij het broekje neerzetten dan is alles super!

goed en snelle service

goed kwaliteit en snelle service helemaal blij mee dank jullie wel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en perfecte hulp

Dit was voor mij het eerste contact. Na foute melding van vervoerbedrijf goede oplossing door jullie gevonden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk shirt; voor deze prijs oké.

Mijn dochter is erg blij met het shirt. Voor deze prijs is het shirt oké. Na 1 keer dragen en wassen, zitten er helaas al een paar naden los. Ik hoop niet dat dat veel erger wordt... Levering was een dag later dan volgens de website, maar 2 dagen vind ik prima.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle prima levering. Shirtje is van dunne kwaliteit en valt wat klein

Vriendelijk personeel.

Snel verstuurd. Vriendelijk personeel. Mooi pakje. Kinderen waren er erg blij mee

Snelle levering, mooie kwaliteit voetbaltenue

Snelle levering, mooie kwaliteit voetbaltenue

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, snelle levering, goede kwaliteit.

goede en snelle service

niets op aan te merken,prima kwalitijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle vlotte levering en goede kwaliteit

snelle, vlotte levering en goede kwaliteit

Toppie

Snelle levering, goede kwaliteit, mijn neefje is er ontzettend blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit voor een schappelijke prijs

Nette levering en voor een schappelijk prijs toch mooie kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site en snelle levering

Gemakkelijke en overzichtelijke site. Snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel bezorgd en goeie kwaliteit!

Ik heb een voetbalshirtje besteld op een zaterdag, had wel verwacht dat hij niet dezelfde dag zou binnen komen, een week dacht ik. Maar hij kwam die dinsdag, ben erg blij met het resultaat!

Snel bezorgd

Mijn zoon was helemaal blij met zijn 2 tenues. Snel bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede snelle levering top shirt

Over Voetbalshirtskoning.nl

Filter op Taal