Goede kwaliteit en prijsverhouding

Zeer snelle levering

De website was erg toegankelijk. De levering was zeer snel. We hadden in de avond besteld en toen mijn zoon uit school kwam, was het pakketje er al. Het shirt is van prima kwaliteit, maar niet zo duur als de officiële clubshirts.

Snelle levering!

Pakje besteld, volgende dag in huis, dat is super! Wel prijzig.

Mooi maar broek wat kort

Moie stof maar valt erg kort op de been

Prima. Snelle levering.

Mooi tenue.

Sokjes waren niet schoon, broekje en tshirt niet ingepakt, slordig in doos.

Goede, vlotte service en een overzichtelijke en duidelijke website. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

nog niets ontvangen

verzending zou op 12 feb verzonden zijn vanuit voetbalshirtkoning.nl, de track & trace van DHL geeft echter aan dat zij nog niks ontvangen hebben.

Shirt was nep

Een shirt besteld van ronaldo. Het is pure oplichterij als je een nep shirt krijgt opgestuurd.

Heb mijn pakje n'a 3 werkdagen nog niet ontvangen

Heb 2 maal bericht moeten sturen voor ik reactie kreeg, paket was verkeerd Verzonden kreeg ik als uitleg, ook tracking nummer was verkeerd en kan dus niet mijn pakje volgen, tot op heden nog niets ontvangen

Over de hele lijn 10+

Meer kan of mag je niet verwachten

Besteld, volgende dag in huis. Perfect geregeld!!!

Een tenue met eigen naam besteld voor de verjaardag van mn zoon. Besteld, volgende dag in huis. Perfect!!

Snelle levering en correct

Heb het op avond besteld ,volgende dag al binnen. Zo snel heb ik het nog nooit gehad. Super kwaliteit.

Rob Rensenbrink 12

Rob Rensenbrink 12 Gouden jaren van Oranje.

Goed product en snelle levering

Voor herhaling vatbaar.

Dit was mijn tweede bestelling. Goede prijs, snelle levering. Artikelen blijven goed na vaker gebruik. Ik ga zeker vaker bestellen.

Super goed

Mijn vrouwtje is er heel blij mee

goede ervaring

ik had helaas de pech dat ik een verkeerd broekje erin had. jullie hadden het supersnel opgelost. hele goede en snelle service. betaalbaar

Erg blij ermee

Heb de bestelling snel ontvangen en ben er heel erg blij mee. Ga denk vaker bestellen bij jullie. De service was ook perfect. Dank jullie wel

Heel mooi

Ik vond helemaal goed alles op tijd mooi andere keer koop ik ook wel leuk en super.

Kwaliteit

Ervaring wat betreft het bestellen en ontvangen is positief, snelle levering. Maar wat betreft de kwaliteit ben ik minder enthousiast, na de eerste wasbeurt paar stukken op het shirt met allemaal pluisjes. Zelfde gewassen als de andere voetbal kleding/sport kleding en daar heb ik het nooit bij gehad, vandaar dat ik denk dat dat de kwaliteit is bij voetbalshirtskoning.nl Mijj zoon wilde nog een set bestellen, maar door deze ervaring heb ik gezegt dat ik de gok niet meer neem.

Prima winkel

Snelle levering en prima prijzen

Top. Super snel

Snelle service, perfecte fitting. Stond op de website dat je 1 maat groter moest nemen. Maar ik wilde hem graag strak. Dus gewoon m’n eigen maat genomen en hij valt perfect.