Zeer zeer zeer slecht.

Wij zijn echt niet tevreden over de producten die wij hebben besteld. Het moet een tenue voorstellen, maar de kleuren kloppen echt niet met elkaar. Er staan wel bij dat het een katoenen shirt is, maar ik vind wel dat het tenue moet kloppen. De kleuren kloppen gewoon niet met elkaar en verschillen echt te veel. Ook staat en tenue voor geen meter omdat het verschillende stoffen zijn. Ook staat er op de site dat de shirts klein vallen en het beter is om een grote maat te nemen, dit hebben wij nu gedaan, maar het is nu echt een jurk. Mijn zoon van 11 verzuipt er nog in. Mijn man hier gisteren over gebeld, en het moest uitgezocht worden en dan zou hij verder horen. Tot nu toe heeft hij nog geen bericht van jullie gehad. Ik ga er nu ook vanuit dat er zo spoedig mogelijk contact opgenomen wordt met ons om dit op te lossen.

SLECHT

Een tenue van de rode duivels aangekocht waarbij er 3 verschillende stuks inzaten kousen verschillend rood shirt en short niets dat bij elkaar hoorde. Mail gestuurd geen reactie op

Mijn pakket werd niet bezorgd!

Mijn pakket was naar verluid in de brievenbus gestopt door DHL, maar als dit zo was, niet in de juiste brievenbus. De letter achter het huisnummer was niet vermeld, maar bij navraag was het pakket ook niet bij een van de andere letters na het huisnummer bezorgd.

Geen retourlabel en na 4dagen geen antwoord

Bij mijn bestelling was geen retourlabel aanwezig. Na 4 dagen nog steeds geen antwoord na doorsturen van dit issue.

Niet goed

Ik heb niks aangedreven !!!!!

Ziet er nep uit

Logo en kwaliteit niet zoals het hoort

Slechte kwaliteit en geen reactie op mail

Slechte kwaliteit en geen reactie op mail.

Slecht

Slechte ervaring, wacht nog steeds op mijn pakket... Is hier nog niet geleverd, maar ondertussen wel terug naar het depot????

Vreselijke kwaliteit

Een zeer verdrietig en teleurgestelde zoon! Van zijn verjaardags geld dit tenue besteld en na een keer wassen zag het eruit alsof het van marktplaats komt!

Slechte kwaliteit

Het Ajax pakje ontvangen. Inmiddels 2 x gedragen en 1 x gewassen. Het pakje pilt aan alle kanten. Heb een mail gestuurd met foto's. Kreeg een dag later een mail of ze een nieuw pakje mocht toe sturen. Ik heb terug gemaild dat ik daar weinig vertrouwen in hen, want de kwaliteit zal neem ik aan niet anders zijn. Helaas geen reactie meer gehad op deze mail!! Dus ja.... veel geld weg gegooid.

Inferieure kwaliteit

Touwtje in broekje was er puur voor de show. Kon niet aangetrokken worden. Direct moeten laten maken door kleermaker. Vervolgens binnen een week een gat in het kruis van het broekje. € 40,- voor een niet-officieel fanshirt. Maar de kwaliteit van het materiaal is om te janken! Prijs-kwaliteit verhouding is ver te zoeken...

Slecht

Wat wij kregen zag en nep en verwassen uit. Maar dat zien hun niet en konden de shirt niet ruilen ivm een nr erop.

Pakje niet toegekomen

Ons pakketje nooit gezien. Contact opgenomen met de klantendienst, gingen ons terug contacteren. Bijna een week verder en nog niks gehoord...

Slecht

De belofte voor 22 u besteld morgen in huis strookt volstrekt niet met de werkelijkheid Het voetbaltenue dat voor de Rode Duivels verkocht wordt, komt geenszins overeen met het echte tenue . . . !!

Verschrikkelijk

Ik koop maat xxl wat normaal ruim zit om te sporten. Dit shirt kreeg ik niet eens aan!! Ik heb hierover gemaild maar het shirt mag niet retour ivm bedrukking. Ik snap dat er commercieel gezien niks meer te verdienen is aan het shirt, helaas weegt dat aspect zwaarder dan de Klanttevredenheid. Ik kreeg 20% korting aangeboden op een nieuw shirt, maar met de maatvoering die hier word gehanteerd heb je natuurlijk geen flauw idee wat je nodig hebt.

Slecht

Voetbalpakje voor mijn kleinzoon gekocht, na 1 dag dragen was de stof al geruld.

Klantenservice een ramp

2 shirts paste niet, deze terug willen sturen maar geen retourlabel. Toch bij het DHL een label gekregen en terug kunnen sturen. Nu 2 weken later nog steeds geen retourbevestiging gehad en al 3x contact opgenomen en nooit reactie gehad. Wat een drama!

Slecht

Er wordt aangegeven shirt valt klein, maar deze valt veel te groot. Ook de sokken passen totaal niet bij het tenue. Oranje ipv geel. Erg jammer

Levertijd verkeerd aangegeven

Product komt te laat. Slechte klantenservice

Slechte kwaliteit

Het koordje in de broek loste meteen. Na 1 dag was de broek al vol pluisjes alsof ze maanden oud was. Zeer slechte kwaliteit en dat voor die prijs... Nooit meer.

Slecht

Tenue bestelt van Ajax. Gewone kinder shirt gekrijgen met logo van Ajax erop.

Beste Adis, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Kun je ons aangeven wat er anders aan het product is dan we op onze website aangeven? We geven namelijk alle informatie mbt stof, logos, replica/origineel etc en uiteraard waarheidsgetrouwe foto's van de producten. met vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

teleurstellend

Omdat ik vaker bij jullie besteld heb en altijd goede ervaringen heb gehad, had ik weer een bestelling gedaan. Een trainingspak voor mijn neefjes eerste schooldag. Ik wacht nu al 2 weken op de bestelling. Vorige week heb ik gebeld en het zou worden uitgezocht en ik zou terug gebeld worden. 2 dagen later kreeg ik een mail dat het pakje sinds 25 augustus ergens bij deal ligt. Ik wacht nog steeds en het plezier is er op deze manier wel van af.

Onvriendelijke klantenservice

Pakket werd geleverd als ik niet thuis was. Er werd geen bericht nagelaten. Nooit een tract&trace code ontvangen. Bij navraag waar het pakket was kreeg ik een onvriendelijke mail van de klantendienst. Veel ‘room for improvement’.

Beste Karlina, Wat jammer dat u het zo ervaren heeft. Ons systeem heeft wel een track en trace verstuurd, waarschijnlijk is deze in uw spam terecht gekomen. Onze excuses dat DPD geen briefje heeft achtergelaten, helaas gebeurt dit in de praktijk vaak. We hopen dat u alsnog tevreden zult zijn met het pakket en wensen u een fijne week verder! vriendelijke groeten, Voetbalshirtskoning.nl

Barslecht

Ze beweren te leveren op 1 dag maar in werkelijkheid heb ik na 7 dagen nog steeds niets ontvangen. Inmiddels is het verjaardagsfeestje al gepasseerd en heb ik daar met lege handen moeten aankomen. Nooit meer!!!!

Kan ik nog niet zeggen ben nog wachtende.

Bestelling snel ontvangen,echter teruggestuurd omdat de maat niet goed was,nu nog geen geld retour gehad,hoop het snel te ontvangen. Kan dus nog geen score invullen.

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.