Laden reviews...
Laden reviews...
380 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Bewertungen zeigen überwiegend eine schnelle Lieferung und gute Produktqualität. Der Bestellprozess wird als unkompliziert beschrieben und der Kundenservice wird als hilfreich empfunden. Es gibt gelegentlich Kritik an Rücksendungen oder Erstattungen, aber insgesamt bleibt die Zufriedenheit hoch. Das Feedback betont Zuverlässigkeit und Preis-Leistungs-Verhältnis.
Voor het eerst besteld via deze site. Setje ronaldo game besteld, super mooie kwaliteit en snelle levering. Daarna dus nog wat besteld, zeer tevreden
Beveelt aan
8 June 2026
Silvia
Arnhem
Heb hier een gepersonaliseerd voetbalshirt voor mijn zoontje besteld. Twee dagen later binnen, betaling kon achteraf via bol.com en kwaliteit is dikke prima! Blij mee dus.
Beveelt aan
8 June 2026
Danielle
Zoetermeer
Ado pak al de volgende dag in huis. Supersnelle levering, precies zoals afgesproken. Fijn!
Beveelt aan
7 June 2026
Judith
Den Haag
Ik had het bedrukte oranjeshirt voor mijn schoonzoon gekocht. Hij was er erg blij mee. Gemakkelijke besteld. Redelijk snel ontvangen
Beveelt aan
7 June 2026
Bert
Maasdijk
Geweldig shirt en snel geleverd
Beveelt aan
7 June 2026
Paul
Eygelshoven
Mooie shirts, maar te duur. Ik denk dat ik 14 euro teveel betaald heb in vergelijking met andere sites
Beveelt niet aan
7 June 2026
Gert
Amersfoort
Artikel had nazorg nodig. Maar na 1 mail en goede tip kon dit n.a.t. Worden opgelost. Goede en vlotte service.
Beveelt aan
6 June 2026
R.
020
Door een foute bestelling is er een shirt teruggestuurd en een andere besteld.Deze werd supersnel geleverd.
Beveelt aan
6 June 2026
Peter
WADDINXVEEN
Voor de WK heb ik een shirt uit 1988 besteld met mijn naam en het rugnummer van Marco van Basten van toendertijd 12. Het shirt is van goede kwaliteit en is op tijd geleverd prijs en kwaliteit verhouding is helemaal goed.
Beveelt aan
6 June 2026
Harald
Duiven
Voor kleinkind een voetbal tenue besteld. Binnen 3 dagen al bezorgd
Beveelt aan
5 June 2026
Ella
Arnhem
Tweede keer besteld en super goed.
Beveelt aan
5 June 2026
Monique
Dordrecht
Het kostuum werd snel verzonden en de communicatie verliep vlekkeloos. Het kostuum is van zeer goede kwaliteit. Perfect voor de prijs.
Beveelt aan
5 June 2026
Igor
Tielt
Slechte bedrukking en kwaliteit
Beveelt niet aan
5 June 2026
Jessica
Nvt
Super leuk pakje, snel geleverd. Kwaliteit van de stof is minder goed waardoor het pakje heel snel kapot ging terwijl hij er niet gek in heeft gedaan - alleen een balletje getrapt in de tuin.
Beveelt niet aan
2 June 2026
X
X
Ik heb voor mijn kinderen en mezelf een voetbaloutfit laten personaliseren. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de kwaliteit van de stof. Ook een snelle levering!
Beveelt aan
1 June 2026
Kris
Melsele
Setjes besteld voor mijn kinderen. De belettering zit er heel goed op en blijft ook na enkele keren wassen goed. Een broek was na 1 wasbeurt al meteen beschadigd ; mail gestuurd met foto's, kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Top. Tevreden, zoals het hoort.
Beveelt aan
31 May 2026
L
Roermond
Ik heb het shirt van het wk 1988 besteld Was binnen 2 dagen binnen, Dus snelle verzending Maar de prijskwaliteit is het niet.waard Deze kwaliteit kan je vergelijken met die van een markt in het buitenland Leuk voor 15 euro niet 30 Dus denk na voor je dit shirt besteld misschien dat andere wel beter zijn maar die van 1988 te duur
Beveelt niet aan
30 May 2026
Nicky De vos
BERGEN OP ZOOM
Leuke set shirt met broek. Helaas vallen ze klein. Mijn kleinzoon heeft soms 158 of 164 . ik had de 164 besteld, gepersonaliseerd met naam en rugnummer. Het pakje is heel mooi maar helaas valt het klein uit. Ik kan het niet ruilen omdat er n naam op staat. Verder is het mooie kwaliteit Ik beveel het ten zeerste aan maar bestel n maat groter.
Beveelt aan
30 May 2026
Yolande Thijssen
Vlijmen
Goede kwaliteit tenues en prima levering. Zeer tevreden.
Beveelt aan
27 May 2026
Lia
Vollenhove
Precies de outfit die mijn zoon voor zijn verjaardag wilde, goede kwaliteit en snel geleverd, dus super! Bedankt!!
Beveelt aan
27 May 2026
E.P.
Voorburg
Klantenservice is uitstekend
Beveelt aan
27 May 2026
loes
Vlezenbeek
mijn zoontje is helemaal tevreden
Beveelt aan
26 May 2026
Natalija
Vilvoorde
Makkelijk te bestellen, snelle levering en goede kwaliteit. We hadden een voetbaltenue van messi voor een 5 jarige jongen gekocht en die was dolblij.
Beveelt aan
26 May 2026
Sanny
Nederland
Maat klopt niet. Voetbalkleding valt klein Goedkope stof
Beveelt niet aan
25 May 2026
A
Harns
correcte levering
Beveelt aan
25 May 2026
GUY
Halen
Zwolseweg 75
7412AC Deventer
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven