Laden reviews...
Laden reviews...
385 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Bewertungen zeigen überwiegend eine schnelle Lieferung und gute Produktqualität. Der Bestellprozess wird als unkompliziert beschrieben und der Kundenservice wird als hilfreich empfunden. Es gibt gelegentlich Kritik an Rücksendungen oder Erstattungen, aber insgesamt bleibt die Zufriedenheit hoch. Das Feedback betont Zuverlässigkeit und Preis-Leistungs-Verhältnis.
Goede kwaliteit
Beveelt aan
12 July 2021
ja preuter
Nijverdal
Ik dacht iets voor mijn zoontje zijn verjaardag een voetbal outfit te kopen goedkoop en snel leverbaar. Voor 22 uur bestellen andere dag binnen. Ik wacht nog steeds heb de 24 juni besteld en morgen 6 juli is zijn verjaardag.
Beveelt niet aan
12 July 2021
Peggy
Sint niklaas
2 shirts paste niet, deze terug willen sturen maar geen retourlabel. Toch bij het DHL een label gekregen en terug kunnen sturen. Nu 2 weken later nog steeds geen retourbevestiging gehad en al 3x contact opgenomen en nooit reactie gehad. Wat een drama!
Beveelt niet aan
12 July 2021
Paul
Drunen
De shirts vielen niet één maar zeker twee maten kleiner. Daarom voor de kinderen, waarvoor ik ze gekocht heb toch aan de krappe kant. Daarnaast was de kwaliteit van het materiaal van de shirts niet geweldig. Met de hoge prijs van het shirt inclusief bedrukking was de verhouding ver te zoeken.
Beveelt niet aan
12 July 2021
Mi
Julianadorp
Had iets dikkere stof verwacht maar kleinzoon is er blij mee.
Beveelt aan
12 July 2021
RA
Utrecht
Mijn eerste bestelling is verlopen zoals je ze allemaal zou willen. Ontdekt via internet en de gok genomen. Alle beloftes waar gemaakt. Top firma
Beveelt aan
12 July 2021
leo
Den haag
Super snelle en nette levering
Beveelt aan
12 July 2021
Lin
Aalsmeer
Ziet er prima uit.
Beveelt aan
12 July 2021
Walter
HAARSTEEG
Shirtje krijgt al allemaal plooien, en naadjes die kapot gaan. Gelukkig is het Nederlands elftal uitgeschakeld kan die mooi de kast in, maar niet tevreden.
Beveelt niet aan
11 July 2021
Ramon
Raalte
Snelle levering
Beveelt aan
11 July 2021
Carola
Kerkrade
Een bestelling geannuleerd en het geld zou met 3 werkdagen teruggestort worden, maar dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Andere bestelling wel prima ontvangen.
Beveelt aan
11 July 2021
Max
Nijmegen
Ik kon het shirt met mijn naam erop niet ruilen of retourneren.
Beveelt niet aan
11 July 2021
Zakaria
Amsterdam
.
Beveelt niet aan
11 July 2021
Sven
fjfjfg
Bestelling was goed.
Beveelt aan
10 July 2021
Lynn
Brussel
Goede servis
Beveelt aan
10 July 2021
eddy Martens
Brunssum
Ondanks de bedrukking, en verwachte levertijd van +3 dagen, was het toch eerder binnen. Altijd fijn Mooi Shirt, prima kwaliteit
Beveelt aan
10 July 2021
Dirk
Nijmegen
Vandaag besteld, morgen in huis klopt niet. Ik kreeg mijn shirt ruim drie dagen later. Nederland was toen al uitgeschakeld. Erg jammer.
Beveelt niet aan
9 July 2021
Raymond
Roosendaal
Er wordt beloofd dat als je voor 22u besteld je het morgen in huis hebt. Ik heb een week moeten wachten. Teleurstellend!
Beveelt niet aan
9 July 2021
Lenka
België
Snel bezorgd en goed afgeleverd
Beveelt aan
9 July 2021
coby
Achthuizen
Snel verzonden
Beveelt aan
9 July 2021
Esther
Spijk
Goed, snel geleverd, shirt valt klein maar dat staat duidelijk vermeld, daarom 1-2 maten groter besteld en die valt perfect.
Beveelt aan
9 July 2021
Paulien
Bilthoven
Veel te late levering. Sanderdaags in huis no way. Vier dagen op gewacht. Geen service!
Beveelt niet aan
9 July 2021
Mie Vorsselmans
Hoogstraten
Zeer geschikt voor kinderen, volgend jaar zijn ze er weer uitgegroeid en is een andere speler weer de held.
Beveelt aan
9 July 2021
Jozef
Brasschaat
Logo en kwaliteit niet zoals het hoort
Beveelt niet aan
8 July 2021
Messi
Liempde
Goede snelle levering van het Belgisch uit voetbal tenue, was een geintje voor het EK. Maar ik bewaar het wel, want de kleuren zijn wel tof.
Beveelt aan
8 July 2021
Theo
Barendrecht
Zwolseweg 75
7412AC Deventer
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven