Filters

10

Geweldig

Mooie kleding, snelle levering. Kortom een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Snelle levering en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het hoort en alles volgens afspraak

Volgens afspraak zo als het hoort

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Perfect. Heel blij met het tenue.. prijs/kwaliteit super. Snelle levering. Verloopt zeer vlot. Heb al enkele malen iets gekocht en elke keer al tevreden geweest.

  • Aanbevelen? Ja
7

snel en mooi

vandaag besteld morgen in de bus. goeie kwaliteit voor een goeie prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettige ervaring

Kleinzoon heel blij met Barcelona setje. Een prettige ervaring met jullie webwinkel, makkelijk bestellen en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel en goed geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service!

Levering was niet in 1x goed. Verkeerde maat geleverd van een artikel. Kan gebeuren... 1 telefoontje en de volgende dag het juiste artikel in huis, zonder gezeur! Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed professioneel bedrijf

Je krijgt snel wat je vraagt voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer snel en goed

De Sint moet nog komen, ziet er goed ui

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

goede artikelen snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette en snelle levering

Het is de eerste keer maar zeker niet de laatste

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies zoals beschreven.

Mooi keepers tenue !

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige

Goede duidelijke site

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed ook snelle levering

Goed ook snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Maat klopt, goede kwaliteit en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en goede service

Eerste keer maar goede service

  • Aanbevelen? Ja
5

Op tijd besteld

Ik baal een beetje dat ik voor 22 uur besteld heb, en het niet de volgende dag in huis heb, erg jammer. Hopelijk morgen dan maar

  • Aanbevelen? Nee
4

Shirt kleiner dan aangegeven

Shirt te klein, in werkelijkheid stuk kleiner dan op de site aangegeven.

  • Aanbevelen? Nee
7

Snelle service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
7

Snel

Snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Woow

Is heel erg gaaf geworden me zoon zal er heel blij mee zijn

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig

Heel snelle levering en ziet er mooi uit. Kleine twan zal tevreden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk pakje!

Super snelle levering, mooi pakje en de bedrukking ziet er ook goed uit. Ik heb wel een maat groter genomen. Nu nog wat ruim, maar maat kleiner was net aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ziet er goed uit

De prijs-kwaliteitverhouding is absoluut goed. De bedrukking ziet er strak uit en ik ga straks een héél blije kleindochter hebben met een eigen Ajax-shirt met naam.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

75 Zwolseweg

Deventer 7412AC

020 7861855

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours