Laden reviews...
Laden reviews...
385 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les avis mettent en avant une livraison rapide et une bonne qualité des produits. Le processus de commande est jugé facile et le service client réactif. Quelques retours négatifs concernent les retours et les remboursements, mais l'expérience globale reste positive. Le sentiment général est celui d'un service fiable et agréable.
Pluspunten
Heel snelle levering. Door de opmerking: "valt klein", hebben we grotere maat gekozen. Heel goed nu!!!
Beveelt aan
15 February 2015
Janet
Eefde
Beveelt aan
15 February 2015
anoniem
Beveelt aan
15 February 2015
L
Etten leur
Beveelt aan
14 February 2015
janssen
uden
Pluspunten
Goedkoop
VerbeterpuntenIk vond de spullen er wel heel erg **** uit zien.
Beveelt aan
14 February 2015
anoniem
Pluspunten
Goede prijs-kwaliteit verhouding, hele snelle bezorging, service goed.
VerbeterpuntenGratis retourneren? Zou een extra motivatie zijn om te bestellen.
Beveelt aan
14 February 2015
Do
Den haag
Pluspunten
Helemaal prima,snel geleverd
Beveelt aan
13 February 2015
Willem
Pluspunten
Snelle verzending. Communicatie goed.
Beveelt aan
13 February 2015
anoniem
Pluspunten
snelle levering, niks op aan te merken verder. Gewoon goed gedaan.
Beveelt aan
13 February 2015
Jan
Helmond
Pluspunten
Zeer snelle levering
Beveelt aan
13 February 2015
Hans
Antwerpen
Pluspunten
goede snelle levering. en een eg leuk shirt
Verbeterpuntennvt
Beveelt aan
13 February 2015
wendy
Pluspunten
Prijs
VerbeterpuntenDikkere stof
Beveelt aan
12 February 2015
Niek
Boornbergum
Pluspunten
Hartstikke goede en snelle service. Netjes de vermeldingen erbij op de verpakkingen van de maten, doormiddel van een sticker aanduiding. Overzichtelijke informatie. Een aanrader voor andere personen om eerst hier een shirt of tenue aan te schaffen, alvorens je naar een duurdere exemplaren gaat. Wellicht dat je na een tijdje geen duurdere wilt aanschaffen.
Beveelt aan
12 February 2015
Marcel Groot Roessink
Gorssel
Pluspunten
snelheid, behulpzaam mobile verkoper,
Verbeterpunten1 maat groter kopen moet zelfs ruim 1 maat groter zijn
Beveelt aan
12 February 2015
martijn
rotteram
Pluspunten
Snelle levering, goedkope prijs. Mooie kwaliteit shirt.
VerbeterpuntenIn verband met de actie kreeg ik een aanbieding te zien. Direct 2 shirts besteld. Nu bleek een shirt te groot te zijn. Deze geruild, maar dan kost het mij wederom portokosten om shirt terug te sturen. Voor een shirt van euro 12,95 betaalde ik dus twee maal portokosten.Een nieuwe maat gevraagd, maar toen kreeg ik het uit shirt van Barcelona in plaats van het thuis shirt van Barcelona thuisgestuurd. Direct gebeld en vandaag (12-2-2015) een nieuw shirt ontvangen. Krijg ik een korting voor een actie, maar ben euro 7,90 kwijt aan portokosten.
Beveelt aan
12 February 2015
Carla van Nimwegen
Breukelen
Pluspunten
Prima shirt, op tijd geleverd volgens afspraak
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
12 February 2015
ilona
amsterdam
Pluspunten
goede service , ook als er dingen fout zijn aan producten, en zo
Verbeterpuntenop de site wordt gesuggereerd (ook voor d ekinderen) dat je na bestelling , je product binnen de dag of zo thuis krijgt. In de praktijk duurde het alvast deze keer 3 tot 4 dagen. kan bij kinderen wel voor ongeduld en fristratie zorgen. Op zich geen probleem dat het 3 dagen duurt, maar dan niet een nog snellere levering aankondigen op de site
Beveelt aan
12 February 2015
rudy
gent
Pluspunten
Zeer snelle levering van bedrukt shirt. Zondagavond besteld en dinsdag al in huis.
Beveelt aan
11 February 2015
nn
nn
Pluspunten
Het zijn hele mooie kleren voor een betaalbare prijs!
VerbeterpuntenAlleen de maten komen niet helemaal overeen met de originele maten, je moet minimaal 2 maten groter bestellen dan je eigen kledingmaat. Mijn zoon van 14 heeft normaal maat S en ik moet maat L bestellen voor hem.
Beveelt aan
11 February 2015
Dolfijn1976
Brielle
Pluspunten
Snelle levering, goede kwaliteit, aantrekkelijke prijs
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
11 February 2015
Patricia
Beringe
Beveelt aan
11 February 2015
Valerie
Gavere
Pluspunten
Correcte en snelle levering
VerbeterpuntenKwaliteit
Beveelt aan
11 February 2015
sil
ulft
Pluspunten
snelle levering,goede service
Verbeterpunten-
Beveelt aan
11 February 2015
drog de kaai
sas van gent
Pluspunten
Geleverd zoals afgesproken goede kwaliteit-prijs verhouding leuke stellen past goed bij elkaar !
Beveelt aan
11 February 2015
Daniël
Bellingwolde
Pluspunten
Prima levering en ziet er prima uit
Beveelt aan
11 February 2015
anoniem
Zwolseweg 75
7412AC Deventer
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven