Makkelijk te bestellen, snelle service en prachtige pakjes met een mooie opdruk.

wij verheugen ons er al op om die blije gezichtjes van de kleinkinderen straks te zien....

Super mooi!

Zoon is heel erg tevreden met z’n mooie nieuwe tenue. Super!

Mooi shirt Goede kwaliteit Snelle levering

Mooi product, snelle levering

Artikel zag er goed uit

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mijn bestelling werd supersnel geleverd. Mooie shirt, mooie persoonlijke afdruk. De shirt is nu in Tanzania waar mijn Tanzaniaanse collega het met veel plezier zal dragen!

Mooie kwaliteit

M'n zoon is er erg blij mee, goede kwaliteit, mooie kleuren

.....

.....

Past perfect

Mooi kwaliteit mijn zoon is er blij mee

Mooi shirtje

Mooie kwaliteit Goede pasvorm Super blij mee

afhandeling en producten prima bezorging DHL slecht

het bestellen verliep prima het bezorgen door DHL ging mis..de bezorger kon het adres niet vinden en heeft geen telefonisch contact opgenomen. zending ging direct terug. net voor Pasen en het shirt was voor mijn kleinzoon misschien is een optie voor andere bezorger mogelijk welke verschillende ophaalservice aan bieden.

Snelle service en goede producten!

Top website!

hele snelle en goede service

3X is scheepsrecht

Het derde tenue was uiteindelijk heel.

Mooie degelijke tenues.

Mooi Nederlands tenue gekocht en ziet er prima uit! Maatvoering is goed.

Mooie producten op tijd bezorgd

Kinderen erg blij met hun oranje outfits

Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis, super gegaan!

Duidelijk, snel, goede kwaliteit

Fijne overzichtelijke site. Stap-voor-stap bestellen. Binnen 1 dag bedrukt en al in huis. Goeie kwaliteit en heel attent paar sokken erbij ontvangen. Aanrader!

Snelle en zeer keurige levering. Bij vragen via de mail meteen antwoord. Geweldig. Leuk voetbalshirt en broekje voor mijn kleindochter. Als verrassing mooie kniekousen bij de bestelling. Top

Blijkt een imitatie shirt te zijn ipv origineel

Gewoon imitatie shirts ipv origineel

Hoop geld voor een niet origineel voetbalpakje

Er wordt dan wel niet op de website aangegeven dat het niet origineel is, maar voor deze prijs verwacht je dat wel. Na 2 dagen ook al een gat in beide sokken. Ik raad dus deze website dus niet aan!

Snelle levering en kwaliteit naar de prijs !

Behulpzaam en probleem oplossend

Ik heb een aantal pakjes voor mijn zoon besteld. Van één van de trainingspakken liet het embleem los na een aantal dagen. Gemaild met het bedrijf en heb direct antwoord gekregen dat ik een nieuwe kreeg. Top service!!

Super snelle service

Goede service, mooie website, snelle service goede kwaliteit, een hele blije kleinzoon.

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.