Prima service, snelle levering, mooi product!

Prima service en product, geen keuzemenu’s maar meteen een echt persoon aan de lijn!

ze zijn wel goed een vriendelijk

Snelle bezorging. Alles naar wens

Lekker snel

Lekker snel

snelle levering en het ziet er goed uit.

bestelling werd perfect uitgevoerd zoals beloofd.

Voetbalschirtkoning was me onbekend maar alles verliep vlot en het ziet er ook goede kwaliteit uit.

Super service!

Ik wilde op vrijdag 23 April een pakje bestellen voor mijn dochter zodat ze deze op Koningsdag aan kon doen. Omdat ik zeker wilde zijn dat deze op tijd zou aankomen heb ik gebeld met de vraag of ik er vanuit kon gaan dat deze inderdaad een dag later (zoals vermeld op de site) zou aankomen als ik voor 14:00 zou bestellen. De vriendelijke datum zou dit opnemen met een collega en die zou mij per mail informeren. Niet lang daarna kreeg ik inderdaad een bevestiging per mail dat dat inderdaad het geval was. Ik bestelling geplaatst met een onjuiste rugnummer. Snel contact opgenomen en per mail weer bevestiging gehad dat het rugnummer nog gewijzigd zou worden. Dag later netjes op tijd het pakje ontvangen met juiste bedrukking zodat mijn dochter er tip top uit zag op koningsdag. Kan dus niks anders zeggen dan super service! Zeker een aanrader.

duidelijk

correcte uitvoering en levering

Goede prijs kwaliteit snelle levering

Snel gekregen en precies wat we bestelden

Duidelijke website, en snelle levering. In 1xwoord een aanrader.

Snel geleverd .

Even afwachten

'S Avonds besteld volgende dag geleverd. Ik mis 1 broek. Direct contact opgenomen...snelle reactie, foto doorgestuurd en daarna (nog) niets gehoord. Ik ga ervan uit dat dit netjes opgelost wordt....dan heb ik een hele goede ervaring.

Top! Besteld en snel bezorgd!

Goede service!

Alles goed

snelle levering en bijvulling van stock

snelle levering en bijvulling van stock

Zeer vlotte afhandeling

Zeer snel geleverd en product heeft de verwachte kwaliteit.

Topkwaliteit

De kleding is echt top. We zijn echt blij.

Ruilen niet mogelijk

Bij mijn bestelling had ik tevens een voetbalbroekje besteld. Deze blijkt erg klein te vallen waardoor het niet past. Retouren is gratis. Echter, een grotere maat bestellen kost wel weer verzendkosten die in dit geval even hoog is als het voetbalbroekje zelf. Na telefonisch- en mailcontact is er niks mogelijk hierin. Dat vind ik jammer.

Correcte levering. Prima shirt

Goed shirt. Prima pasvorm Betaalbaar

Zoon van 8 was heel blij en shirt paste goed!

De tip wen maatje groter te bestellen was goed. Het shirt is leuk voor voetbal en sportdag tijdens Koningsspelen :)

Snelle levering, product volgens verwachting.

Rappe levering en super mooie tenuetjes, hier bestel ik zeker en vast nog.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Alles was makkelijk te bestellen en de levering was snel. Top