Goede kwaliteit en topservice!

Al jaren koop ik hier Nederlands elftal shirts/outfits voor mijn dochter. Goede kwaliteit, alle kleuren blijven mooi ondanks meerdere keren per week wassen en zeker niet onbelangrijk: betaalbaar! De laatste keer ging er iets mis met de bedrukking, zij het minmaal, maar er werd niet moeilijk over gedaan en per ommegaande kosteloos een nieuw bedrukt shirt ontvangen! Topservice! Dank van een vaste klant voor deze nette actie!

Goede en snelle service!

Goed geholpen door de klantenservice, goede kwaliteit van het bestelde shirt.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service.

Geweldige kwaltiteit aan democratische prijzen

Ik heb een ronaldo kit besteld bij Voetbalshirtskoning.nl en ik ben zeer aangenaam verast door de kwaliteit, ik raad het zeker aan

Geweldig snelle service

Mooie shirts tegen een scherpe prijs. Een echte aanrader

Super service!

Mocht er iets zijn met een artikel, lossen ze dit geweldig voor je op.

een mooie aanbieding, die goed terecht komt

Zag de aanbieding van Oranje dames voetbalshirts. Deze gaan naar een kindertehuis in Oekraiene. Ziet het ´´sport´´ team er goedgekleurd uit.

niet kopen

hele goedkope slechte kwaliteit, erg ontevreden

Kwaliteit echt heel beroerd

Het geleverde shirt was echt zwaar beneden mijn verwachtingen. Het opdruk was schots een scheef. Kwaliteit van het materiaal ook zeer slecht. Hier zal ik nooit meer bestellen

Shirt was zoals beschreven en snel binnen

Shirt was snel binnen en voldeed aan de beschrijvingen

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering en goede kwaliteit. Ik ga zeker weer hier bestellen.

Communicatie belabberd.

Slechte kwaliteit. Shirtjes gedrukt met vouwen, kwaliteit van de shirtjes is nog geen 10 euro waard. Klantenservice niet aanwezig. Niet bestellen.

Super snelle levering

Besteld s’avonds en volgende dag al binnen. Top service zoals beloofd op de site. Zo hoort het!

Superrr

Zeer snelle levering. Er zat een fout in het shirtje, binnen no time opgelost en de volgende dag werd er al een nieuwe set verstuurd.

Niet professioneel

Verschillende herhalingen gestuurd om een intracommunautaire factuur te ontvangen. Ons bedrijf zit in Belgie. Tot nu toe niks gekregen. We gaan een klacht indienen bij onze fiscaal instellingen. Echt niet professioneel!

Barcelona tenue met eigen naam besteld. Duidelijke website, makkelijk te bestellen. Verzending erg snel en het product ziet er goed uit!!

Waar voor je geld

Supersnel, netjes en handig. Hebben shirt, broekje en sokken besteld. Goede kwaliteit, mooi van kleur.

Goede service en optijd geleverd

Prachtige shirts en goede service

De voetbalshirts met opdruk zijn prachtig en van goede kwaliteit. Helaas waren de naamdrukken de eerste keer niet helemaal goed gehecht, maar na 1 mailtje was dit geregeld en werden er nieuwe shirts opgestuurd waarvan de print prachtig was.

Prima shirt, prijs/ kwaliteit niet helemaal in verhouding

Uitstekende service.

Op dit moment 2 bestellingen gedaan bij voetbalshirtskoning.nl en dit bevalt goed. Het bestellen zelf is heel gemakkelijk en in principe is het de volgende dag al in huis. De shirts zelf zijn ook van een goede kwaliteit en zit lekker. 1 minpuntje: - De voorraad van de shirts is heel beperkt, en dan voornamelijk maat L.

top score

super geholpen met een probleem met de polo

Prima shirt en op tijd geleverd

Alles top

Aangenaam verrast,heel mooi

Heel mooie kwaliteit!! Heel mooi bedrukt!!past perfect!

Zoals beloofd het t-shirt op tijd binnen gekregen. Goed verpakt en past precies moest een maatje groter kiezen.

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.