Super snelle service

Goede service, mooie website, snelle service goede kwaliteit, een hele blije kleinzoon.

Bestelling verliep voorspoedig en de bezorging was al de andere dag. Netjes verpakt en het tenue zag er goed uit. Juiste maat.

Goede kwaliteit. Goede maat. Metekindje heel gelukkig. Dus perfect.

Goede kwaliteit

Ik heb mijn bestelling heel snel gekregen. Uitstekend kwaliteit. Ik ben erg blij me.

Goed product voor een prima prijs

Functioneert simpel, snelle levering, prima prijs en voor zover ik op het eerste oog kon zien een goede kwaliteit voor een bedrukte replica! Heb wel eerst een blanco variant besteld om zo de maat te kunnen verifiëren alvorens een bedrukte versie te bestellen.

Goed! Snel leverbaar!

Goed! Snel leverbaar

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snel bezorgd

Kwaliteit

Snel nu opgestuurd alleen vond kwaliteit slecht . Het is dat het een cadeau voor kind den ik het niet meer terug kon sturen

Slechte kwaliteit.....

erg slechte kwaliteit zo terug gestuurd. de kosten voor een baby tenue waren 56 euro. en is nog geen 5 gulden waard.

Helemaal geweldig

Goede kwaliteit en snelle levering

Niet thuis na een verkeerd geleverd product

Voor mijn zoon een voetbaltenue besteld. Aangegeven dat ik geen bedrukking op achterzijde wilde hebben, echter bij ontvangst was de rug bedekt met een niet passende tekst. Meerdere keren hierover contact gezocht (via website als telefonisch met de klantenservice). Tot op heden nooit een reactie terug ontvangen (nu al meer dan 4 weken verder).

Slechte kwaliteit

Na 1x dragen (nog niet eens gewassen) begint het shirt al te rafelen. Het geef moment was mooi, daarna kun je het shirt beter inlijsten om er van te genieten.

Hele mooie pakjes en super snel geleverd

Zeer snelle bezorging

Netjes verpakte trainingspak voor een goede prijs

Prachtige shirts

Nog geen ervaring hoe ze blijven in de was

vlot verloop van bestellen en leveren

Gemakkelijke site, en de volgende dag al geleverd

Prijs kwaliteit verhouding slecht

Snelle verzending. Voor de betaalde prijs is de kwaliteit slecht. Geen fijn materiaal en snel halen in het broekje.

Mooi artikel en goede snelle service!

Mijn zoontje kreeg een mooi tenu zoals we hem hebben besteld met zijn naam achterop. Hij is reuzeblij. Netjes op tijd geleverd. Goede service!

Heel tevreden over het voetbalsetje voor mijn kleinzoon en vooral de super snelle levering! Bedankt.

Mindere kwaliteit

Het voetbal pakjes was van erg dunne kwaliteit. Kwam ook al met een haal binnen. Dus shirt was stuk. Meteen terug gestuurd.. Lage prijs = lage kwaliteit

Boven de verwachting. In een dag geregeld. Kleinzoon heel blij!!!

Zeer mooi shirt

Mooi shirt goede kwaliteit. Snel geleverd

Heel mooi shirt met naam

Snel en netjes en mooi shirt

Voor mijn zoontje besteld. Hij wist telkens niet wat hij wilde hebben. Ineens kwam hij met een voetbal shirt. Deze snel besteld en was er ook snel.

Mooie outfit, goede kwaliteit

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.