Vlot vlot vlot

Alles zoals het hoort. Snelle en prima levering

Prima shirt

Leuk shirt voor Sinterklaas. Maar het rugnummer is goed gedrukt maar is achteraf verkeerd. Onmiddelijk na de bestelling de klantenservice gemaild, maar die kontakte een dag later. Dus te laat. Daar is nog veel te verbeteren. Jammer.

Kwaliteit boven verwachting snelle levering

Kwaliteit boven verwachting snelle levering

correct

aangekocht als geschenk van st niklaas nog af te geven

Prima shirt, vlotte bezorging.

Al eerder prima ervaring met dit bedrijf.

Kwaliteit supersnelle levering en correct

zeer tevreden

Product voldoet 100%, goede kwaliteit, snelle levering. Helemaal tevreden!

Heb een shirt laten bedrukken. Zag er heel netjes uit en het was een snelle levering.

Leuk shirtje

Snelle levering, leuk voetbalshirtje. 100% polyester.

goede ervaring, geen opmerkingen

geen opmerkingen, snelle levering. top.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Heel tevreden.

Top shirt

De kwaliteit van de shirts is top en de prijs is lager dan ergens anders. Levering is ook zeer snel. Mijn neefje zijn verjaardagsfeest was geslaagd met dit top product.

Ik ben nig altijd op mijn bestelling aan t wachten, vertraging, vandaag levering, nog niks van lever

De levering zou gebeuren na een paar dagen, een week later nog geen levering ontvangen

Geweldige kwaliteit voor een mooie prijs

SNEL, CORRECT, SUPER GOEDE KWALITEIT

de zending is goed en snel verzorgd

De 3 bestelde en bedrukte shirts zijn door ons verzonden naar onze kleinkinderen in Melbourne

Mooi en snel

Snel levering.

Matig

Slechte kwaliteit van materiaal

Snelle levering. Mooi tenue. Zoontje is er helemaal weg van! Wel hier en daar ontrafeling aan de naden, dat is jammer, maar geen ramp!

In orde, uitstekende kwaliteit, geen fouten

Bestelling zoals geplaatst. Beetje langer onderweg dan aangekondigd, maar nog net op tijd. Ziet er mooi uit, maat ok.

Snelle verzending!

Betaalbare voetbalshirts.

prima service!!!

prima service goeie afwerking en snel de bestelling binnen!!!

Levering zoals beloofd,

Ik wilde een ander shirt, maar deze was helaas niet op voorraad. Moest me daarvoor inschrijven, heb dat gedaan in de hoop dat deze voor 11-11 geleverd zou worden. Het was voor mijn kleinzoon, dus snel maar ander shirt besteld. Met deze was hij ook helemaal blij, hoop wel dat de ander nog wel geleverd wordt.

Hele snelle bediening

Drie dagen na bestelling lag het met naam bedrukte shirt al in huis. Vlotte service .