Fast delivery

Quality was fine and delivery was very fast (I received 3 shirts, and one customized shirt, pants) on the next day :)

Bestellt in Duitsland. Super snel geleverd. Mooi shirt en op tijd voor de kwart finale !

Goede service!

Binnen een uur dragen van de sportkleding lieten er draden los, dit gemeld waarna snelle reactie volgde en werd dit zeer snel opgelost door het opsturen van een nieuw product. Deze is perfect. Bedankt!

Supermooie shirts die supersnel geleverd worden

Mooi shirt ontvangen met goede maat. Nog even mail contact gehad ivm de maat, omdat ik vaak XXL bestel en dat het dan toch te klein blijkt. Deze shirts zitten perfect!!

Ziet er netjes uit en goede kwaliteit

super

Geweldig bedrijf

Vervelend die aftersales marketing

Ik word een beetje moe van al die mailtjes als je ergens wat koopt. Hou daar eens mee Op!

Valt tegen

Over de snelheid van de levering is niks op aan te merken, maar bij het ek88 shirt stond dat je een maat groter moest bestellen. Dus ik shirtje laten bedrukken voor mijn zoontje in 1 maat groter. Nou het lijkt wel een jurk en de kwaliteit is ook zeer matig, losse draadjes en stiksels.

Klasse

Vlotte levering .

Grandioos!

Gewoon echt goed!

Shirtje voelt beetje goedkoop aan, 100% polyester

Shirtje voelt beetje goedkoop aan, 100% polyester

Goed en nog best snel gekregen.

Goed veder nog niet gekeken wat ze allemaal hebben.ík wilde nl shirt.

Pakje voor mijn zoontje om 21:45 besteld en kwam de dag erna al meteen binnen. Er was iets mis met mijn bestelling dus ik mailde. Ik kreeg binnen een kwartier een reactie. En binnen 24u had ik een nieuw pakje! Echt ontzettend snelle, goede service! En het voetbal pakje is super mooi.

Snelle levering, ziet er prima uit, goede kwaliteit!

Alles was goed.

Mooi shirt, makkelijk te bestellen en snel geleverd

kwaliteits shirt

de kwalitiet is boven mijn verwachtingen met duidelijke opdruk van tekst.

Helemaal happy!!!!

Voetbalshirtskoning heeft mij een geweldige winkelervaring geboden! Ik ben helemaal happy met mijn aankoop. Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd, precies zoals beloofd. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam, wat mijn vertrouwen in deze winkel verder heeft vergroot. De kwaliteit van het voetbalshirt is uitstekend; het materiaal voelt goed aan en de kleuren zijn levendig. Bovendien was de maat perfect, wat voor mij vaak een punt van zorg is bij online bestellingen. Het hele proces van bestellen tot ontvangen verliep vlekkeloos, en ik waardeer de zorg en aandacht die duidelijk in elk aspect van de service zijn gestoken. Ik zal zeker terugkomen voor toekomstige aankopen en ik raad Voetbalshirtskoning ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar kwalitatief hoogwaardige voetbalshirts. Ze hebben een klant voor het leven gewonnen. Bedankt voor de geweldige service en het fantastische product!

Top kwaliteit

Snelle levertijd

Via telefoontje met klantenservice nog geen uur later mailcontact en volgende dag nieuw shirt en broek bezorgd. Top service.

Tenu voor mijn kleinzoon

Ik heb het tenu besteld voor mijn kleinzoon hij was er super blij mee

Ziet er netjes uit

Ziet er netjes uit, al zijn ze nog best aan de prijs

Prachtig setje voetbal kledij, mijn kleindochter in de wolken

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel geleverd, goed gedrukt en mooie kwaliteit.

Ben erg blij met het resultaat en kwaliteit bezorging was netjes en snel

Correct en snel

Product zoals omschreven. Snelle service. Aanrader!

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.