Mooi en kwaliteit goed

Mooie shirts, goede kwaliteit en snel geleverd

Doet wat het zegt

Prima communicatie omtrent levering en product

Alles komt goed

Na dat eerste bestelling er niet op tijd was heb ik deze dan gisteren toch mogen ontvangen Bedanktv

Besteld en de volgende dag geleverd!

Mooi shirt en netjes verpakt!

Fiable et rapide.

Fiable et rapide

Service is zeer goed!

Een zeer goede service, zowel qua communicatie als contact met de klantenservice.

Snelle levering waarbij je krijgt wat je verwacht

Product werd binnen 2 dagen bezorgd. Netjes verpakt en precies wat ik had gevraagd.

Mooi tenue!

We hebben een tenue besteld voor onze zoon die jarig wordt. In eerste instantie een ontvangen die niet helemaal mooi was, maar dat heeft de klantenservice super goed voor ons opgelost! Nu heeft hij een heel mooi tenue met zijn naam erop! Aanrader!

Accuraat en klantgericht

Een goede en eerlijke organisatie. Een klein misverstand in een bestelling werd zonder zeuren direct (= binnen de 24 uur) hersteld.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering van leuk voetbal tenue.

Na een foute levering snel goed gekomen

Eerst 1 verkeerd pakje geleverd gekregen en zelf 1 verkeerde maat besteld Betaling snel retour via bol.com en toen nieuwe bestelling in een andere maat gedaan. Snel geleverd. Blij mee.

Snel geleverd uitstekend kwaliteit

Ruime keuze

Leuke website met ruime keuze aan voetbal kleding. Mijn zoon groeit hard dus bestellen regelmatig een nieuw shirt of tenue

Snelle levering. Goede producten.

Snelle levering, mooi product

Ik heb hier een trainingspak van Paris saint Germain gekocht voor mijn zoontje, mooie kwaliteit en snelle levering.

Pakket nooit toegekomen

Bestelling vlot overgedragen naar leveringsdienst, echter dat was niet de geadverteerde DHL. Pakket werd verzonden naar een ophaalpunt in Brussel, 120 km van leveradres. Klantendienst kon niets doen om deze situatie op te lossen

Goed shirt en snelle levering

top

heel vlotte behandeling van de levering

Voor de verjaardag van onze zoon een mooi (met eigen naam) bedrukt tenue besteld. Helaas lieten de naden van het broekje en het shirt na 6 keer dragen al los. Hierover contact gehad met de klantenservice en ik kreeg een nieuw tenue voor onze zoon toegestuurd - top! Bedrukking blijft goed zitten, onze zoon is er superblij mee!

super snel geleverd

Bestelling klopt met het geleverde product. Prijs/kwaliteit komt overeen met de verkoopprijs.

Snel en voordelig

Gewoon goed!

Doen wat er beloofd wordt, zeer vriendelijke klantenservice!

Snel en niet duur

Goed en snel

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.