Heb het shirt gekocht voor mijn zoon. Ziet er fantastisch uit, en inderdaad na aanraden maatje groter genomen. Gr Carla

Veel geld voor weinig

Matig voor veel geld

Prima levering en dienstverlening

Heel mooi.

Het zijn mooie voetbal teneu's, mooie kwaliteit en snel geleverd. Top.

te laat en kwaliteit ondermaats

speciaal op deze site besteld omdat snelle levering werd gegarandeerd. Uiteindelijk 2 dagen later dan beloofd, dus na de wedstrijd waarvoor het bedoeld was. Ondertussen zijn de eerste gebreken ook al zichtbaar, losse naden etc. Voor bijna 50€ zeer teleurstellend

Uit Duitsland besteld - snelle levering!

Mooi shirtje! Wel een beetje onzeker geweest vanwegen het maat. Wel een goede keuze gemaakt en nu een mooie shirt thuis.

Snelle levering zoals beloofd en het product voldoet aan mijn verwachtingen

Oke snelle levering

Gewoon snel geleverd.

Mijn ervaring is ik heb ronaldo kinder tineu bestelt en hij is echt heel leuk sokken zijn kwaliteit mijn zoontje is helemaal weg van voor mijn zoontje van 6 gekocht en mijn andere zoon van 3 wilde ook heb ook gekocht voor hem vind het wel leuk hoor en de.prijs met sokken vind ik wel gewoon normaal niet te duur ook niet goedkoop

retour

15 juni retour gedaan en bezorgd daar maar nog geen geld of mail gekregen

Bagger sorry

Sorry ik vind voor dat bedrag dat het er wel wat professioneler uit mocht zien. Ik vind dit echt een dikke miskoop ik zou deze site never never nooit aanbevelen 40 euro voor de hele set was echt de max incl. Bedrukking. Ik was letterlijk verbaasd voor die bijna 80 euro Belachelijk

Leuk shirt dat je kan personaliseren

Wel vrij duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Shirtje retour

Shirt retour gestuurd en een nieuwe besteld, betaald en ontvangen. Eerste reactie na een tijd niks gehoord te hebben over de retour , "we hebben het nog niet ontvangen" de verzendlink van DHL gaf na één dag aan al afgeleverd te zijn. Dit stuur ik allemaal door maar verder geen reactie.. Dit is al meer dan 7 werkdagen geleden. 428820

Top service!

Een voetbal shirtje voor het EK gekocht. Super snel binnen. Donderdag middag besteld, vrijdag ochtend binnen!

Slechte service

EK '88 shirtje besteld, zeer slechte kwaliteit en nog te klein ook Retour gemeld maar geen reactie, wacht nu al meer dan een week op een retourlabel. Aan de telefoon heel vriendelijk maar verder geen reactie ook niet via de mail Zeker niet waard voor het geld, moet denk ik maar die 50 euro als verlies nemen. Heel jammer dit

Niet het truitje gekregen dat ik besteld heb

Het truitje dat ik gekregen heb was helemaal niet het truitje dat ik besteld heb . Het was zelfs van veel mindere kwaliteit . Dit was mijn eerste en laatste bestelling!!!!

Onbetrouwbaar

Voor de verjaardag van mijn zoon een truitje van Belgie besteld. 2 dagen levertijd volgens de website. Via mail geen response, klantenservice telefonisch gebeld maar ze doen niets anders als ook een mailtje sturen. Ruim 5 dagen na bestelling en nog steeds geen info betreffende de bezorgdatum. Resultaat een zeer teleurgestelde zoon dat zijn beloofde truitje niet heeft kunnen uitpakken.

Uitstekende ervaring

Mooi shirt en broekje

Shirt en broekje zien er mooi uit. Snelle levering. TOP!!!!

service gericht

fijn geholpen

Kwaliteit valt zeer tegen

Ik had voor dit geld wat meer verwacht. Dan kan je beter iets extra’s betalen voor een officieel shirt. Naamsbedrukking is niet goed gegaan (shirt waarschijnlijk niet goed gespannen gehouden omdat de stof daar nu dubbel gevouwen is).

Top kwaliteit snel in huis

Ga zo door heel tevreden een 10 goede service Gr Vincent

Zeker geen **,** euro waard

Vind de kwaliteit echt slecht voor dat geld. Enorm dunne stof die doorschijnt, had hem graag willen ruilen maar er staat bedrukking op. Voor jonge kinderen misschien leuk maar de de oudere kinderen vinden dit echt te nep.

Efficient service at good prices

I ordered a " Kevin de Bruyn" football jersey and shorts for my grandson. They arrived in perfect condition by post the next working day. My grandson was very pleased.Thank you.

Alles goed geregeld

Kromme kerkstraat 1 1

7412XK Deventer

020 7861855

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.