Leuke producten

Leuke producten met een fijne prijs. Snelle levering.

Helemaal goed en snel

Zoals ik al zei...........mooie kwaliteit en snel geleverd. Een aanrader.

Slechte kwaliteit

Kwaliteit van het shirt niet echt goed...

Had een klacht en die is gelijk opgepakt en opgelost. Top service!

Fijne site

Overzichtelijke site, snelle levering. Prijs kwaliteit score 4 van 5.

Super outfits

Mooie voetbal outfits met snelle levering

Mooie kwaliteit

Fijne snelle levering en mooie kwaliteit kleding.

Goede kwaliteit, snelle levering :)

Goede shirts, leuk dat je ze ook kan personaliseren!

Snel en goed geleverd!

Great

Prachtig shirt, goede maatvoering, opdruk is goed gedaan. Kleinkind superblij

Positief.

Bestelling bleef wat achter. Directe reply en actie na mijn herinnering en levering de volgende dag.

In het bestelde bedrukte shirt zat een verffout. Binnen 24 uur had ik een nieuw shirt in huis.

Uitstekende service. Zelfs tijdens de feestdagen!

Stipte levering, goede kwaliteit. Niets op aan te merken.

geweldig

voor de eerste keer besteld. Alles is prima geregeld. voetbalpakje en trainingspak voor kids mooi en goede pasvorm. Retour ook geen probleem meteen geregeld ook terugbetaling.

Goede prijs-kwaliteit en snelle service

What yoy see is what you get

Snel besteld en geleverd

Ik bestel al meerdere jaren een voetbalshirt als cadeau op deze site. Lekker overzichtelijk en snelle levering.

Snelle levering, leuke prijzen

Ideaal voor jonge voetballers

Efficient en feilloos

Vanaf het moment van bestelling, betaling en bezorging is alles feilloos gegaan. Mijn nichtje is ook super blij met het Ronaldo setje.

Leuk tenue, slechte kwaliteit en trage retour verwerking

Zoon super blij met het messi pakje. Na 1 keer wassen echter al loshangende draden en kapotte naden. Dus slechte kwaliteit, maar dat had ik al wel een beetje verwacht. Toch jammer. Had 2 maten besteld, aangezien mijn zoon precies tussen 2 maten zit. Grootste maat terug gestuurd, valt best ruim. Twee weken geleden retour gestuurd en recent bericht dat t geld binnen 5 werkdagen op mn rekening staat.

super slechte kwaliteit

veels te duur voor de kwaliteit kleding , het is dat de verpakking al open gescheurd was en mijn zoon het voor sinterklaas had gekregen anders was alles terug gestuurd. ik koop nooit meer iets bij voetbalshirtkoning en ik zal het dan ook niemand aanraden. punt

Prettige, snelle klantenservice

Goed geholpen, wel jammer dat ik mijn shirt niet retour kon sturen omdat er een naam op gedrukt was.

Goede levering, maat valt erg klein

De levering ging zoals vermeld op de sote ondanks de feestdagen. De grootte van het trainingspak (oranje) viel behoorlijk tegen en vanwege personalisatie kan het niet geruild worden. Bestelde maat was xxxl voor het jasje en xxl voor de broek. Normaal zou dit ruimschoots moeten passen want dit is groter dan ik normaal koop. Helaas zit het jasje van het trainingspak strak, deze kan net dicht. En de broek komt niet eens over de bovenbenen heen. De maten doen me denken aan chinese maten en komen zeker niet overeen met de europese maat. De xxxl komt overeen met hooguit een xl. Dit was wel teleurstellend helaas.

Super snelle levering. Mooie voetbalsokken. Kleinzoon was er blij mee.

We hadden twee tenuetjes besteld. Eentje was niet volledig . Gewoon een mailtje gestuurd met het voorval , de dag nadien al bericht terug gekregen. En twee dagen later al geleverd. Wat een service!!!

Geweldig.

Geweldig bedrijf!! Het bestelde artikel keurig verpakt en volgens afspraak op tijd ontvangen, ondanks de Kerst drukte. De bal maatje 2 daar is mijn kleinzoon ontzettend blij mee!!

Over Voetbalshirtskoning.nl

Voetbalshirtskoning biedt een breed assortiment aan goedkope voetbalshirts en voetbaltenues. Denk daarbij aan voetbalshirts van Barcelona, Real Madrid of het Nederlands Elftal. Voor 22.00 besteld is morgen thuisbezorgd! Ga hier naar de webshop.