Super, alles oke

Super.alles OK en op tijd

Altijd leuke items

Badjas met naam als kraamcadeau gegeven ze waren er heel blij mee en vonden het een leuk cadeau

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn dat de ontvangers blij waren met de gepersonaliseerde badjas! Graag tot ziens bij Koter Kado!

Had snel een kraamafdeling nodig en ze hebben van alles. Het leukste is dat je het kunt personaliseren. De levering was binnen een paar dagen.. op tijd voor de kraamvisite ♥️

Optijd binnen product zoals omschreven.

TOP!

Snel, efficiënt en makkelijk te bestellen! Wijst zichzelf uit! Snelle levering en zeer degelijke afwerking en materiaal!

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens was! Graag tot ziens bij Koter Kado!

ziet er goed uit

Moet het kado nog geven maar het ziet er prachtig uit.

Snel en correct

Inscriptie juist en snel geleverd. Blije ontvangers!

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat het Happy Horse kraampakket met geborduurde naam enthousiast is ontvangen. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Prima verzorgd

Er is een grote keuze en een fijne kwaliteit snelle bezorging primaat verzorgd

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat het Happy Horse konijn met bedrukking zo goed is ontvangen. We zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Mooi geborduurd tasje. 36 uur na het bestellen al in huis, echt heel snel!

Bedankt voor uw review. We wensen Mees veel plezier met zijn gepersonaliseerde Teddy tas en zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Gewoon goed

Duidelijke bestelpagina. Snelle levering en een keurige handdoek met naam ontvangen.

Ik ben heel tevreden over Koter Kado.

Het product dat ik ontvangen heb, beantwoordt aan mijn wensen; de levering verliep vlot en stipt.

Ik heb twee teddy-tasjes voor mijn zoontjes besteld. In eerste instantie was ik niet tevreden over de zichtbaarheid van de namen op de tassen, maar deze klacht is keurig opgelost en ik kreeg twee nieuwe tasjes toegestuurd. Goede service!

Bedankt voor uw review. Ik heb u via mail benaderd en ben in afwachting van uw reactie.

Snel

Goede website snel en goed verpakt verzonden Aanrader !!!

Tevreden over product en drukwerk, maar

Fraai product, netjes bedrukt, verzorgde verzending en snel. Punt van kritiek is de “ maat”. Ik bestelde twee kinderzweetbandjes, beide best geoot maar vooral ongelijk: één vd twee heeft een gewone volwassenmaat, dat is jammer. ( als je specifiek voor n kind bestelt) Buiten dit, geen enkel minpunt en aanradenswaardig

Bedankt voor uw review. De zweetbandjes zijn er in 1 maat, universeel, dus niet speciaal voor kinderen. We wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!

Vas zeer tevreden

Netjes op tijd

Fijn

Fijne communicatie, snelle levering. En zelfs wat niet meer in assortiment zat werd nog wel geleverd.

Snelle levering en mooi product

Heel leuk gepersonaliseerd Teddy rugzakje besteld voor mijn kindje. Snel geleverd en mooi.

Ik had twee konijnen knuffels van Happy horse. Ik had in hun oren de naam van de pasgeboren kind laten borduren. Het zag er perfect uit! Snelle levering. Niet overdreven meer betaald dan wat de knuffel eigenlijk kost.

Wat ik ervan verwacht

Duidelijk herkenbare schooltas

Onze tweeling dochters gebruiken deze tassen, voor zwemles , dansles en gymnastiek op school . De tas is mede dankzij de persoonlijke naam, heel duidelijk herkenbaar , dus makkelijk en snel te pakken , in groepsverband . Heerlijk ruim, alles kan erin. Medicijnen , bril e.a. kunnen in het kleine voorvak, achter de rits. Wij zijn helemaal tevreden .

Bedankt voor uw review over onze bedrukte Retro schoudertassen met naam. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Zeer, zeer tevreden

Was makkelijk te bestellen en snel binnen. De rugzak is van mooie kwaliteit en de kleur van de naam is zoals ik het voor ogen had. Zeer tevreden en zal zekker nog een X bij jullie wat bestellen.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de bedrukte rugzak, bedankt voor uw mooie review. Graag tot een volgende keer!

Heel mooi en goefe kwalitei

Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het bestelde kinderschort met opdruk. Graag tot ziens bij Koter Kado!

Mooi product

Ik moet nog contact opnemen met betrekking tot een bestelling. Dus dat even afwachten

Snelle levering en product is precies zoals de foto!

Ik heb een teddy rugtas, waarop je een naam kan laten bedrukken. Veel opties qua kleur en duidelijk hoe het eruit komt te zien. Een aanrader om via koter te bestellen!

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat de teddy rugzak met naam helemaal naar wens was. Graag tot een volgende keer!

Mijn ervaring met Koter Kado is zeer prettig!

Mijn ervaring met Koter Kado is zeer prettig !

Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling!

Over Koter Kado