Laden reviews...
Laden reviews...
852 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Brukere påpeger rask levering og god kvalitet på personliggjorte produkter. Bestillingsprosessen online oppleves som brugervenlig, og kundeservice er hjelpsom ved behov for ændringer.
Ik heb een handdoek besteld. Kwaliteit is top. Ik bestel hier meer van. Een aanrader.
Beveelt aan
19 June 2021
Margareth
Beekbergen
——-
Beveelt aan
19 June 2021
Hans
Delft
Snelle levering en mooi badjesje,goede kwaliteit
Beveelt aan
19 June 2021
Monique
Eindhoven
Het kleinste kado het grootste mega succes!!!
Beveelt aan
19 June 2021
Carla
Hhwaard
Leuke artikelen, snelle correcte levering.
Beveelt aan
18 June 2021
H
Bant
Mooi product, snel ontvangen!
Beveelt aan
18 June 2021
Vera
Rotterdam
Cadeau verpakking was minder. Knuffeltje zat gepropt in een naar mijn mening te klein doorzichtig zakje. Eruit gehaald en zelf verpakt. Verder geen op of aanmerkingen.
Beveelt aan
18 June 2021
Cindy
Heerlen
Ik zie dat u niet voor een kadotasje had gekozen, maar voor het inpakken in doorzichtig cellofaan. Dit zit inderdaad strak op het product heen, omdat het geen tasje is, maar folie. We zien u graag terug bij Koter Kado!
Goede prijs-kwaliteit verhouding; kleur en lettertype komen overeen met de werkelijkheid; snelle levering; klein probleempje was direct opgelost.
Beveelt aan
18 June 2021
Susan
Kortenberg
Fijne site maar het duurt lang voordat het product er is.
Beveelt aan
18 June 2021
Bas
De Meern
Normaal gesproken versturen we binnen 1-2 werkdagen, maar deze week is het extreem druk. Dit komt door de Oranje koorts waardoor we vele honderden oranje shirtjes aan het bedrukken zijn, en door Vaderdag a.s. zondag. Buiten de reguliere bestellingen voor kraamkadootjes en verjaardagskadootjes, brengen het EK en Vaderdag een enorme hausse aan bestellingen mee. In uw geval hebben we 1 extra werkdag nodig gehad. Excuses voor deze lichte vertraging. We zien u graag terug bij Koter Kado!
We hebben een mooie tas met de naam van onze dochter ontvangen. DHL had het pakketje wel door het slaapkamerraam naar binnen gegooid, waar het achter de gordijnen belandde. Het duurde dus even voor we doorhadden dat hij binnen was...
Beveelt aan
16 June 2021
Patrick Grimbergen
Den Haag
Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor. Ik zal dit bij DHL kenbaar maken. Gelukkig is de tas terecht gekomen. Bedankt voor uw review!
Prachtige mintgroene badcape bestelt. Met naam. Was er snel genoeg. Ik werd goed geïnformeerd over de betaling, de bestelling, het proces, het versturen en ten slotte door welke pakketdienst en wanneer.
Beveelt aan
16 June 2021
GE
Weesp
Snelle levering, keurig netjes geborduurde geboorte beer ontvangen!
Beveelt aan
16 June 2021
Lenneke
Oisterwijk
Ivm drukte zou het wat langer duren. Shirt in 3 dagen ontvangen en super leuk en mooi
Beveelt aan
15 June 2021
Karin
Posterholt
Bestelling is keurig geleverd!
Beveelt aan
15 June 2021
H&H
Haarlemmermeer
goed
Beveelt aan
15 June 2021
JEANNETTE
ROTTERDAM
Wij sturen onze zwangere collega's een tutpopje tijdens hun zwangerschap. Ik heb gevraagd of dit ook met ons logo kon en er werd goed meegedacht. Gemakkelijk om te bestellen en snel geleverd. Ze zien er goed uit!
Beveelt aan
15 June 2021
Ingrid Thiescheffer
Klarenbeek
Knap gemaakt, snel ontvangen
Beveelt aan
15 June 2021
Yvonne Temmerman
Borgerhout
Mooi product, erg tevreden!
Beveelt aan
14 June 2021
Janine
Heteren
Snelle levering
Beveelt aan
14 June 2021
Theo
Opglabbeek
Armbandje besteld telefoon nummer niet helemaal erop,contact gehad .Werd netjes afgehandeld ,krijg nieuw.
Beveelt aan
14 June 2021
Silvia
Helmond
Geweldige tas kind was er super blij mee En alles naar behoren
Beveelt aan
14 June 2021
Johanna
Assen
Heel mooi product, correcte en snelle levering
Beveelt aan
14 June 2021
Mariet
Langraaf
Snelle bezorging en het product zag er mooi uit.
Beveelt aan
14 June 2021
Dinie
Zuidlaren
de producten die ik heb besteld, zijn heel gaaf geworden. Heel erg tevreden!!
Beveelt aan
14 June 2021
Stephenie
den haag
Mooie kleuren, fijne stof. Blijft mooi na wassen.
Beveelt aan
14 June 2021
Sabine
Emmeloord
Ecologieweg 2
3343LM HENDRIK IDO AMBACHT
Branch
Office, Books
Specializations
Gifts
Overige bedrijven