Laden reviews...
Laden reviews...
848 recensioni negli ultimi 12 mesi
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Molti recensori valorizzano la consegna rapida e la qualità elevata degli articoli personalizzati. Il processo di ordinazione online è descritto come facile, con un servizio clienti disponibile per eventuali modifiche.
Tevreden al meerdere kadootjes bij jullie besteld.
Beveelt aan
8 June 2024
Myriam
Apeldoorn
Eenvoudig besteld, 'n paar dagen later al in huis. Super leuk cadeautje.
Beveelt aan
8 June 2024
Marie -José Arts
Heerlen
Overzichtelijke site, opmaakprogramma top en eindresultaat prachtig en van goede kwaliteit.
Beveelt aan
8 June 2024
Joke
Velsen
Snel en goed geleverd mijn t shirt in goede staat ontvangen bedankt en tot ziens
Beveelt aan
7 June 2024
Dimitri
Wijchen
Goede site, prima informatie, genoeg keuze en snelle afhandeling.
Beveelt aan
5 June 2024
PvdM
Laren-NH
Top
Beveelt aan
5 June 2024
Evaline
Eesveen
De Mepal drinkfles lekte heel erg. De klantenservice reageerde hier goed op en hebben het goed opgelost. Mijn zoontje kan uit de beker drinken zonder dat deze lekt.
Beveelt aan
5 June 2024
E
MIJDRECHT
besteld en binnen een week in huis,
Beveelt aan
4 June 2024
Joke
Groningen
Snelle antwoorden op vragen. Snelle levering Mooie producten
Beveelt aan
4 June 2024
Willie
Oude pekela
Alles naar verwachting goed
Beveelt aan
4 June 2024
Silvia
Mensingeweer
Ik heb al 2 happy horse knuffels besteld met naam en ze zijn super! Heb nu 1 naam delen besteld en nog een 1e knuffel voor men dochter die opkomst is alles is mooi!!
Beveelt aan
4 June 2024
Jade
Stekene
Na een week Nog niet ontvangen
Beveelt niet aan
4 June 2024
Sandy
Rotterdam
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u nog niets heeft ontvangen. Ik zie geen mailtje van u staan. Kunt u ons even een bericht sturen op [email protected] zodat we het voor u uit kunnen zoeken? Alvast bedankt.
Van bestelling tot levering, keurig op de hoogte gehouden. Het kraamkado , het konijn met naam en geb.datum geborduurd, helemaal perfect! Geslaagd kado..!
Beveelt aan
3 June 2024
Miranda
Schaijk
Bedankt voor uw mooie recensie. Erg leuk om te lezen! Graag tot ziens bij Koter Kado!
goede ervaring; fijn dat de afmetingen bij een product staan
Beveelt aan
3 June 2024
Danielle
Best
Snel levering, goede kwaliteit producten, mooi gemaakt!
Beveelt aan
3 June 2024
Diana
Kamerik
Volgens de track en tracé had mijn paket 30 mei binnen moeten komen. Ik heb echter nog niks ontvangen.
Beveelt niet aan
3 June 2024
Ayla
APELDOORN
Wellicht is het handig om even contact met ons op te nemen? Dit kan via [email protected] dan kunnen we voor u uitzoeken wat PostNL met het pakketje heeft gedaan. Alvast bedankt.
Ziet er super netjes uit.
Beveelt aan
3 June 2024
K
Tzum
Positief. Bestellen op de site is makkelijk en de levering was binnen de gestelde termijn en precies volgens de bestelling.
Beveelt aan
2 June 2024
Lisanne
Maasbracht
Bedankt voor uw review. Fijn dat alles naar wens was. Graag tot een volgende keer!
Mooie etui besteld met naam. Snel besteld en snelle levering, goede kwaliteit. Diegene was er super blij mee. Zeer tevreden dus.
Beveelt aan
2 June 2024
Heidi
Wijchen
Bedankt voor uw recensie. Fijn dat alles in orde was. Graag tot ziens bij Koter Kado!
Mooi product besteld en supersnel bezorgd!
Beveelt aan
2 June 2024
Esther
Wognum
Klantvriendelijk en behulpzaam
Beveelt aan
2 June 2024
Leyla
Amsterdam
Bedankt voor uw mooie 5 sterren beoordeling!
Na het stellen van een vraag kreeg ik zeer snel antwoord. Het gepersonaliseerde product was precies zoals getoond op de website. Snelle levering. Ik ben erg tevreden.
Beveelt aan
2 June 2024
Monique
Almere
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens was. We zien u graag nog eens terug bij Koter Kado!
Snelle service, het deed volledig aan mijn verwachtingen
Beveelt aan
2 June 2024
Irene
Overpelt-België
Gemakkelijk en snel kun je het via de site ontwerpen. Leuke kleuren voor iedereen wat wils. Eind product is super geworden En geleverd binnen de afgesproken tijd.
Beveelt aan
1 June 2024
Janita
Sint Annen
Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat alles naar wens was. Graag tot ziens!
Mijn gepersonaliseerde bestelling was jammer genoeg schuin geborduurd. Na contact met hen op te nemen stuurde ze me een nieuwe op die wel correct geborduurd was. De dag later ontving ik de nieuwe bestelling al. Dit was snel zodat ik het nog op tijd cadeau kon doen. De klantendienst reageerde onmiddellijk, vriendelijk en begripvol.
Beveelt aan
1 June 2024
Cynthia
Belgie
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat we alles goed op hebben kunnen lossen. Graag tot ziens bij Koter Kado!
Ecologieweg 2
3343LM HENDRIK IDO AMBACHT
Branch
Office, Books
Specializations
Gifts
Overige bedrijven