Laden reviews...
Laden reviews...
848 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundene trekker ofte frem rask levering og høy kvalitet på produkter med personlig tilpasning. Nettsiden anses som brukervennlig, og kundeservice responderer raskt ved behov for endringer.
express snelle levering,goed kwalitejt,goed prijs!
Beveelt aan
18 October 2021
tatiana
heusden-zolder
Top!
Beveelt aan
18 October 2021
Nikki Golverdingen
Hoogblokland
Keurig geleverd , ziet er mooi uit helemaal tevreden
Beveelt aan
18 October 2021
Marian
Limmen
Alles verliep super vlot! Van elke stap kreeg ik een mailtje, dus was van alles op de hoogte. Hier bestel ik zeker opnieuw en ik raad het iedereen aan!
Beveelt aan
18 October 2021
Jessica
Beringen
perfect gedaan
Beveelt aan
18 October 2021
Wim P.J. .
's-Gravendeel
Ruime toilettas, snel geleverd.
Beveelt aan
18 October 2021
Cora
Lelystad
Mooie kwaliteit van de stof alles is mooi afgewerkt en zoals de klant het wil
Beveelt aan
17 October 2021
Shana
Stasegem
Ik had een waterfles besteld met mijn eigen naam erop. De fles lekte in het begin dus had contact opgenomen en had een nieuwe onderkant gekregen. Prima. Maar de stickers liggen er al na een maand bijna af. Slechte kwaliteit dus. Zonde.
Beveelt niet aan
17 October 2021
Zyginta
Almere
U kunt een foto van de fles mailen naar [email protected] dan zorgen we voor een passende oplossing.
Prima kwaliteit en snelle levering
Beveelt aan
17 October 2021
Anita
De Lutte
Super leuke waterfles met opdruk. Gave kleuren en snel geleverd. Iedere dag een feestje om hier water uit te drinken en zo leuk om kado te geven. Persoonlijk en uniek!
Beveelt aan
17 October 2021
Marieke
Rhenen
Zeer goede service
Beveelt aan
17 October 2021
Arianne
Aalst
Erg leuke artikelen. Snel verzonden!!
Beveelt aan
17 October 2021
Manou
Neeritter
De foto's waren duidelijk. Het product is netjes en precies naar mijn verwachting. Service was heel fijn. Ik wilde naar dat ik besteld had de kleur van de letters nog veranderen. Dat was geen probleem. Er was een aangename mail wisseling en de kleur was veranderd.
Beveelt aan
17 October 2021
Jill
Den Bosch
Goed verzorgd en leuke cadeau verpakking Een aanrader!
Beveelt aan
17 October 2021
Wil Schogt
Hilversum
Ik had het snel in huis! Fijn!
Beveelt aan
16 October 2021
Petra
Vleuten
Ik had voor mijn stiefvader een bidon gekocht met zijn naam erop. Sticker is van zeer slechte kwaliteit en de bidon zelf was veel kleiner dan verwacht en voelde heel goedkoop aan. Ik zou het niet aanbevelen… voelt allemaal heel erg goedkoop
Beveelt niet aan
16 October 2021
Myrthe
Almere
Bedankt voor uw review. Onze bidons zijn van het merk Tacx, de nummer 1 op het gebied van bidons. U heeft voor € 9,95 een bidon met naam gekocht, en dat is inderdaad goedkoop. De inhoud van de bidon is 500 cc zoals bij het product staat vermeld. -->
- Diverse kleuren
- Inhoud 500 cc
- BPA vrij
- Personalisering middels plakfolie (sticker, niet vaatwasbestendig)
Ik vind het jammer dat u ondanks onze zorgvuldige informatie een andere verwachting had. We wensen uw stiefvader veel plezier van zijn bidon en zien u graag nog eens terug bij Koter Kado.
Maken waar wat ze beloven. Achteraf had ik bij mijn knuffel een iets donkere kleur moeten nemen voor dan was het wat beter te lezen geweest. Maar de kwaliteit is goed
Beveelt aan
15 October 2021
Romelus
Zwolle
Het was heel duidelijk allemaal en de beschrijving klopte ook. Dus precies gekregen wat ik ervan verwacht had
Beveelt aan
15 October 2021
Bianca
Heeze
Gemakkelijk samen te stellen, ruime keuze, goeie kwaliteit
Beveelt aan
15 October 2021
Barbara
Belgie
De website omschreef de producten opvallend goed, daar is over nagedacht. De levering was vervolgens snel, en wat ik kreeg was precies volgens verwachting.
Beveelt aan
15 October 2021
Jo
Thuis
Snelle bezorging.precies op tijd
Beveelt aan
13 October 2021
Marianne
Austerlitz
Ik heb een bidon met opgedrukte tekst besteld bij koter kado, eerst had ik twijfels of de letters erop zouden blijven zitten in de vaatwasser, maar dat blijkt geen probleem te zijn. Ook de orderbevestiging werd snel verstuurd en het pakket werd binnen snel bezorgd. Helemaal super!
Beveelt aan
13 October 2021
Yana
Dordrecht
Duidelijke website. Goede prijs kwaliteit verhouding
Beveelt aan
12 October 2021
Jolanda
Gronsveld
Goede service; rugzak zoals op afbeelding; alleszins aan te bevelen
Beveelt aan
12 October 2021
Frank Beersmans
Mortsel
Super mooie mand met allerlei spulletjes met naam. Snelle levering
Beveelt aan
12 October 2021
Margot
Drimmelen
Ecologieweg 2
3343LM HENDRIK IDO AMBACHT
Branch
Office, Books
Specializations
Gifts
Overige bedrijven