Laden reviews...
Laden reviews...
851 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Recensionerna betonar främst snabb leverans och hög produktkvalitet, särskilt när det gäller personlig anpassning. Webbplatsen upplevs som enkel att använda och kundsupport svarar snabbt vid frågor.
Juweeltjes mooi verpakt
Beveelt aan
16 December 2023
ANNICK
Diepenbeek
Prijs-kwaliteit ok, snelle levering
Beveelt aan
16 December 2023
Nathalie
België
Goede service, snelle levering en constant op de hoogte gehouden. En gekregen wat ik hoopte.
Beveelt aan
16 December 2023
Valeska
Veldwezelt
Het bestellen ging gemakkelijk en het was snel verzonden. Het item is echt prachtig!
Beveelt aan
16 December 2023
Nynke
Heerenveen
Ik had de knuffel snel binnen en hij ziet er super mooi uit. Ik heb gekozen voor de bedrukte versie, omdat ik niet wilde dat de tekst ook aan de achterkant zichtbaar zou zijn en de oren zijn heel mooi bedrukt. Heel leuk cadeau om te geven
Beveelt aan
16 December 2023
Esmee
Leeuwarden
De letters hadden iets dikker genaaid mogen worden, zodat het iets duidelijker was.
Beveelt aan
15 December 2023
Jessica
Zwolle
Bestellen ging heel vlot, de levering heel snel. Leuk cadeau voor kleinkinderen met hun naam erop.
Beveelt aan
15 December 2023
Tonny
Stein
Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier bij het geven van de kado's aan uw kleinkinderen!
Leuke gepersonaliseerde schoudertasjes besteld voor mijn twee meiden om hun muziekbenodigdheden in te dragen naar de muziekles. Snelle levering en gemakkelijk te personaliseren via de site. Zeer mooie bedrukking!!! Ik geef slechts 4 sterren omdat ik natuurlijk niet kan weten hoelang de bedrukking er zo mooi op blijft. Als het zo blijft zeker 5 sterren waard ;-)
Beveelt aan
15 December 2023
Tatiana
Brecht
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is. Uiteraard zal de bedrukking op de tasjes blijven! ;-) Graag tot ziens bij Koter Kado!
De tekst op het Richie konijn dat ik besteld heb is amper te lezen. Zelfs de oogjes van het konijn zijn niet te zien. Voor bijna 30 euro krijg je een waardeloos babykadootje. Schaam me er voor dit kado te geven.
Beveelt niet aan
15 December 2023
Mo
Rijen
Het spijt me te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, en ik waardeer het dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Onze oprechte excuses als we er niet in zijn geslaagd om aan uw verwachtingen te voldoen.
Ik zie dat u een Happy Horse konijntje in de kleur beige met een bruine borduring heeft besteld. Een ton sur ton resultaat. Ons inziens is dit ook de mooiste combinatie omdat het neusje van het konijntje ook bruin is. Uiteraard zou een zwarte, aqua of rode naam meer opvallen op lichtbruin, maar juist omdat u nu de kleur koos van het neusje, is het resultaat, naar onze bescheiden mening, juist een prachtig gepersonaliseerd knuffeltje.
Op maatje S hebben we maar 7 cm ruimte voor de personalisering, vandaar dat de letters niet groter kunnen. Op maat M en XL hebben we vanzelfsprekend meer ruimte voor de borduring. Ook het lettertype heeft invloed op het resultaat. Een script letter zoals Fab Felt die u koos, springt er minder uit dan een dikke blok letter zoals Avantgarde.
Dat de oogjes op maatje S minder goed zichtbaar zijn, komt door het kleine hoofdje van het konijn, en het pluizige karakter van het knuffeltje. U kunt de haartjes wat opzij vegen met uw vingers of met een kam, zodat het konijntje weer fris de wereld in kan kijken.
We streven ernaar om elke klant een positieve ervaring te bieden, en het is teleurstellend om te horen dat we dat bij u niet hebben bereikt. Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele teleurstelling die u heeft ervaren. We waarderen uw eerlijke feedback en hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst nogmaals van dienst te zijn.
Erg mooi product. Wel ben ik van mening dat het beter verpakt had mogen worden. Er zat geen verpakking om de Beer zelf, als onderweg de verpakking kapot was gegaan dan was de Beer zeker vies of beschadigd aangekomen.
Beveelt aan
12 December 2023
Dolf
Gilze
Ik werd via de mail bij elke stap op de hoogte gesteld over de status van mijn bestelling. Snelle levering en resultaat ziet er erg leuk uit.
Beveelt aan
12 December 2023
J. P.
Harderwijk
Kerstmutsen met naam opgeplakt. Helemaal leuk. Goede service, snel geleverd. Top
Beveelt aan
12 December 2023
Marjan
Almere
Als kerstcadeautje een bidon met naam besteld. Kwam volgende dag al binnen, dat had ik niet verwacht van een gepersonaliseerd artikel. Zeer tevreden en bidon voelt prettig in de hand.
Beveelt aan
11 December 2023
Malon
Veghel
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de bidon enthousiast is ontvangen. We zien u graag terug bij Koter Kado!
Gelijk een vervolgorder voor de kleinkinderen.
Beveelt aan
11 December 2023
Farley
Zevenaar
Wat leuk om te lezen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan! Bedankt voor uw review!
Hele snelle levering en mooi verzorgde afwerking
Beveelt aan
11 December 2023
joyce
Brussel
Snel geleverd.
Beveelt aan
11 December 2023
Monique
Terneuzen
Ik had een sok besteld, heel snel ontvangen maar had de verkeerde ontvangen. Een mailtje gestuurd en binnen een kwartier antwoord dat ze een nieuwe zouden sturen. De volgende dag lag de juiste op de mat. Ontzettend goede klantenservice en hele mooie kerstsok.
Beveelt aan
11 December 2023
Danielle
Tienray
Makkelijk en snelle service en goeie kwaliteit
Beveelt aan
11 December 2023
Evelyne
Angeren
Mooie bidon. Snelle levering. Geen idee hoe de kwaliteit is aangezien ik de bidon net pas heb ontvangen.
Beveelt aan
11 December 2023
Robin
Almere
Mooi.goede kwaliteit en snel geleverd
Beveelt aan
11 December 2023
Jessie
Bilzen
Mooi verpakking en super snel bezorgd
Beveelt aan
11 December 2023
Yvonne
Apeldoorn
10
Beveelt aan
10 December 2023
Gisca
Haaltert
Helemaal goed
Beveelt aan
9 December 2023
Danielle
Almere
Super mooie producten.
Beveelt aan
9 December 2023
Lilian Wijnhoven
Venray
Ik heb mooie weekend tassen besteld met naam voor de kinderen. Ze waren snel geleverd en dat in december. Erg netjes. Het zijn hele mooie tassen. Zijn er erg blij mee
Beveelt aan
9 December 2023
Germa
Veendam
Ecologieweg 2
3343LM HENDRIK IDO AMBACHT
Branch
Office, Books
Specializations
Gifts
Overige bedrijven