Altijd top zelf in deze barre tijden...

Alles volgens afspraak en tegen een reeële prijs

Goede prijs en sneller geleverd dan beloofd ;)

ze zijn nog sneller dan het geluid en dat is snel

sávonds besteld volgende dag in huis mooier kan het niet top

Makkelijk besteld, en netjes op tijd geleverd

Eigenlijk weinig vreemds, en producten snel geleverd.

Groot assortiment, goede prijzen, snel verzonden. Gewoon goed.

netjes geleverd volgens aangegeven datum

prima!

Geen gedoe

Top klantvriendelijkheid, als er van een bestelling iets niet direct leverbaar is krijg je de vraag of het wel aanwezige al gestuurd kan worden en het ontbrekende iets later.

Scherp geprijsd, maar trage orderverwerking.

2 1/2 dag tussen bestelling en verzendbevestiging is best veel tegenwoordig, voor artikelen die volgens de webstore op voorraad zijn. Fijn dat de prijzen op verschillende artikelen behoorlijk scherp zijn, maar houdt rekening met een langere levertijd dan bij veel andere aanbieders.

geweldig , begrip , zending snel binnen

Ontvangen wat ik bestelde, maar informatie over de vertraagde levering heb ik gemist.

Ruim assortiment Festool producten.

snelle levering en mooi en degelijke artikelen

minpuntjes: artikelen lagen gewoon buiten onder een afdak zonder dat er een briefje in de bus zat. Geen factuur via de mail. dit werd wel vermeld, zou in de bijlage zitten. Maar er was geen bijlage.

Ondersteuning daar waar nodig

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd zoals beschreven op de website.

Prima !

Snel geleverd, komen afspraken na

prima, maar niet heel snel

ik bestelde 2 items, de een was op voorraad, de ander niet. Mede daarom, en misschien ook door PostNL duurde het uiteindelijk toch nog maar liefst 8 dagen eer mijn pakket uiteindelijk bezorgd werd.

Snel en adequaat

Een van de bestelde producten niet voldoende op voorraad: werd meteen gebeld om eea op te lossen.

Gewoon goed

Gewoon goed en niet duur.

Levering van Festool producten door Geerdink bv

Snelle levering en redelijke prijstelling van Festool producten. Een webshop om naar terug te keren.

Fijne webshop

Fijne webshop die het betere gereedschap in het assortiment heeft. Ik werd netjes geinformeerd dat een deel van mijn bestelling helaas vertraging had, maar het deel dat wel geleverd kon worden hebben ze onmiddelijk op de post gedaan. De rest kwam enkele dagen later.

Super snel geleverd

Goede en snelle service

Spullen in voorraad

De Festool onderdelen waren op voorraad en snel geleverd .

kan beter

Product was conform de bestelling. De aflevering was 2 maal zolang als beloofd

Onderdelen voor mijn Metabo schuurmachine besteld. Snel geleverd, origineel voor een nette prijs.

Goede communicatie, netjes verpakt. Volgende keer weer..

...