Fijne webshop

Fijne webshop die het betere gereedschap in het assortiment heeft. Ik werd netjes geinformeerd dat een deel van mijn bestelling helaas vertraging had, maar het deel dat wel geleverd kon worden hebben ze onmiddelijk op de post gedaan. De rest kwam enkele dagen later.

Super snel geleverd

Goede en snelle service

Spullen in voorraad

De Festool onderdelen waren op voorraad en snel geleverd .

kan beter

Product was conform de bestelling. De aflevering was 2 maal zolang als beloofd

Onderdelen voor mijn Metabo schuurmachine besteld. Snel geleverd, origineel voor een nette prijs.

Goede communicatie, netjes verpakt. Volgende keer weer..

...

Snelle levering en nette prijs

Mijn eerste ervaring met Geerdink is positief, snelle levering en nette prijs. Ik ga er zeker vaker bestellen

Prima product tegen goede prijs

Ik had slijpstenen nodig voor mijn werkbankslijper en die kon ik alleen bij Geerdink vinden, blindklinknageltang er bij en toen geen verzendkosten, prima tich?!

Goede service en duidelijke communicatie.

Goed niet alles was voorradig maar hierover werd netjes gecommuniceerd. Kortom zeer tevreden

Top geregeld

Prachtig product

Op de foto was scherm lichtgroen, werkelijkheid dondergroen tegen zwart aan?

Had liever lichtgroen gehad?

Beste selectie Festool producten

Netjes op de hoogte gehouden i.v.m. de levering!

Behulpzaam en betrouwbaar!.

Heb al diverse malen al bij Geerdink gekocht en dit tot volle tevredenheid. Het telefonisch kontakt ervaar ik als zeer prettig. Met veel kennis van zaken en veel geduld word je geholpen. Men komt afspraken na!!.

goed product, redelijke prijs en zeer snel geleverd

goed product, redelijke prijs en zeer snel geleverd

redelijk snel en zeer correct

Zeer positief

Snelle levering. Goede spullen

Fijn

Goeie service Goed advies Snel handelen

PERFECT over de ganse lijn!

Alles perfect verlopen van begin tot einde - er was een prijs verkeerdelijk gepubliceerd maar is correct gecommuniceerd en mooie tegemoetkoming gekregen omwille van de fout die gemaakt was. Via mail verloopt de communicatie ook perfect. Bedankt!

Bestelling vlot afgehandeld

Goed product

Hele fijne winkel, komen hun afspraken na

Hebben mijn gekochte festool apparatuur gelijk aangemeld bij festool service. Verder overzichtelijke site en groot assortiment.

Snel geleverd, Artikel exact als omschreven, prettig contact

Zie korte omschrijving.

goed overzicht qua aangeboden goederen. Bestelling en verzending prima

Doen gewoon wat ze beloven, zo hoort het toch !

Niet de snelste maar keurig verpakt en geleverd, niets mis mee en uitgebreid assortiment tegen realistische prijzen.