Bijna perfect maar moet altijd wat te hopen zijn...

Alles perfect geregeld en afgehandeld,waren 2 delen niet voorradig en had t natuurlijk toen t er wel was niet meer nodig...maar ligt meer aan mijn ongeduld..misschien..maar iom medewerker perfect tot oplossing gekomen.

Geen gedoe en een goede prijs

goed overzicht

Prettige site, goede service

Ondanks dat de voorraad niet overeen kwam met wat op de site vermeld stond, was het een snelle levering.

Mijn product was heel snel in huis zodat ik weer verder kon met mijn klus.

Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde, maar het voldeed aan mijn verwachtingen.

Nog hélemaal niets ontvangen, dus cijfer 2 is nog te veel

Pakket zou woensdag worden bezorgt, niet dus.... Donderdag was hemelvaartsdag, dus goede hoop dat het vrijdag zou worden geleverd...NOT....zelfs op zaterdag niet.... Zo jammer dit.... Nu alle hoop gevestigd op as maandag.... Fingers crossed....

breed assortiment en goede service

2x een bestelling gedaan en beide keren naar volle tevredenheid uitgevoerd

Zeer professioneel

Al diverse festool gereedschap besteld, alles volgens de afspraak geleverd en compleet. Proficiat.

Super product werd zeer snel geleverd

De Pirot Slangenwagen werd vlot bezorgd. Het zag er goed uit en bij het zien hiervan heeft de buurman er ook direct eentje besteld bij Geerdink

Overzichtelijk en bovendien snel geleverd.

Gemakkelijk winkelen, snel en smart, prima

Duidelijke website en een snelle levering van de juiste artikelen.

Nette handelswijze

Goede maar niet perfecte webshop. De leveringen verliepen vlot en de qualiteit van de geleverde goederen is prima. Voor mij weer een ideale partner om te shoppen.

Goede en correcte service voor een aantrekkelijke prijs. Steeds tevreden van mijn bestellingen/aankopen.

goede service

Goede service, snelle levering

Zoals altijd, perfect

Vlekkeloos

Goede service en snelle levering!

Goede ervaring!

Een prettig assortiment en idem personeel

Geerdink is een prettige zaak met een groot en goed assortiment gereedschappen, waar de mensen meedenken en de klant centraal staat. Een zaak waar ik al vaker naar terug ben gegaan en terug zal komen.

Een week is te lang

Er ging iets fout en ik hoorde niets. Alleen door te bellen (ook niet heel duidelijk waar ik moest bellen) kwam ik er achter dat er bij de interne processen wat mis was gegaan. Wel kwam het daarna snel goed.

Prima levering

In kleine verpakking en mooi op tijd

Goede service en levering

Zijn netjes. Kreeg mail dat iets langer duurd

Duurde wel wat lang, maar ervan uit gaande dat het met de situatie te maken heeft waarin we allemaal verkeren, no problemo

Gewaardeerd als klant.

Na een beetje een valse start en wat telefoontjes is mijn trap die ik besteld had keurig geleverd met een bosje bloemen er bij voor het ongemak Wat een geweldig goede houding voor een bedrijf, dit schept vertrouwen dank je wel Geerdink !!

supersnelle levering!

Veel vlugger geleverd dan verwacht! Al 2de aankoop, en voor de 2de maal heel tevreden!