Grote keus aan producten.Snelle leveringen Goede prijs kwaliteit verhouding

Betrouwbare partij

Snelle levering. Alles netjes afgehandeld

Correct bedrijf

Super handig om alles terug te vinden , heel correct !

Bestelling kwam snel en correct aan

Goed, geen poespas.

Zeer goede service kreeg mijn schuur papier snel binnen topy

Topy bedrijf

goede ervaring

adequate reactie en snelle kwalitatieve afhandelingen van mijn bestelling

Snel afgestemd, komt afspraken na.

Ondanks dat wat ik bestelde niet op voorraad was, toch alles snel ontvangen na telefonisch contact

Top, ga zo door!

GB

Goede aflevering van het produkt

Ondanks de zeer lange levertijd, waarschijnlijk door de huidige omstandigheden, werd ik prima geinformeerd over de stand van zaken en kwam de levering uiteindelijk goed.

Prima !

Prima !

vlotte afhandeling en goed product

Zie boven

zeer en correcte levering

prima en snel

Geleverde product voldoet totaal niet aan de omschrijving.

Heb totaal geen goede ervaring met de werking en de kwaliteit van het aangeleverde product.

mooi aanbod correcte levering

ok

uitstekende service

een verkoper die verstand heeft van wat die verkoopt.

Begin goed, bezorging ver onder de maat.

Bestellen gaat prima maar de bezorgdienst maakt daarmee alles onder peil. Niet worden gewaarschuwd wanneer er wordt bezorgd, kapotte verpakking, daardoor plastic doppen niet compleet. Al met al slecht vind ik het.

Prima verhouding tussen kwaliteit en prijs

De levertijd was waarschijnlijk langer dan normaal door Corona maar de kwaliteit en prijs zijn uitstekend.

gewoon goed.

goede en snelle levering

Zoals op de site aangegeven, werd netjes op tijd de bestelling afgeleverd.

De schaafmesjes die ik nodig had heb ik ontvangen.

De schaafmesjes van mijn ELU schaafmachine waren stomp geworden. Op internet vond ik bij Geerdink BV de mesjes die geschikt zijn voor mijn machine. Ik heb die besteld en ontvangen. Nu kan ik weer geruime tijd voort.

Juiste onderdeel laat lang op zich wachten

Onlangs had ik koolborstels besteld voor mijn cirkelzaag. Ik kreeg de verkeerde toegestuurd. Foutje, kan gebeuren. Net even een ander artikelnummer. De juiste zouden mij worden toegestuurd met een retourenveloppe voor de verkeerde koolborstels. Supergoed geregeld en goede service. Echter laat het juiste onderdeel nu wel erg lang op zich wachten. 11 dagen na aankoop nog niet de juiste onderdelen in huis. En mijn cirkelzaag staat sindsdien stil die ik bijna dagelijks gebruik voor mijn werk.

Alles was tiptop in orde

Perfecte service vanaf de webshop bestelling tot en met de aflevering. Ook mijn eerdere ervaring was heel positief kortom iets om heel trots op te zijn !!

Erg goed

Duidelijke website en snel geleverd. Helaas ontbreekt er een mogelijkheid om achteraf te betalen.

Probleemloos en snel

Zoals in de titel al beschreven probleemloos en snel