Juiste onderdeel laat lang op zich wachten

Onlangs had ik koolborstels besteld voor mijn cirkelzaag. Ik kreeg de verkeerde toegestuurd. Foutje, kan gebeuren. Net even een ander artikelnummer. De juiste zouden mij worden toegestuurd met een retourenveloppe voor de verkeerde koolborstels. Supergoed geregeld en goede service. Echter laat het juiste onderdeel nu wel erg lang op zich wachten. 11 dagen na aankoop nog niet de juiste onderdelen in huis. En mijn cirkelzaag staat sindsdien stil die ik bijna dagelijks gebruik voor mijn werk.

Alles was tiptop in orde

Perfecte service vanaf de webshop bestelling tot en met de aflevering. Ook mijn eerdere ervaring was heel positief kortom iets om heel trots op te zijn !!

Erg goed

Duidelijke website en snel geleverd. Helaas ontbreekt er een mogelijkheid om achteraf te betalen.

Probleemloos en snel

Zoals in de titel al beschreven probleemloos en snel

Overzichtelijke webshop, correcte prijzen en snelle levering.

Meer dan 20 jaar geleden een mooie zaagmachine met zaagtafel (Festo) gekocht bij Geerdink in Doetinchem. Omdat ik in Zelhem woonde.Veel mee gewerkt en een fantastische machine. Heb nu een paar zaagbladen besteld via Internet omdat ik nu in Olst woon . Een snelle levering was het resultaat. Dank daar voor.

weinig van te zeggen eerste keer maar het lijkt goed,

prima goed afgehandeld.

Simpel te bestellen en met een dag geleverd!

Snelle levering.

goed contact te maken !

simpel en goed

gewoon goed en ben tevreden

Alles klopte, het duurde alleen even

Mijn bestelling werd in één keer verzonden, waardoor ik een aantal dagen moest wachten. Verder prima

Zeer goede ervaring!

Prima producten voor een redelijke prijs en snel geleverd. Top!

Snelle en zorgvuldige levering

snelle levering van het product, eerlijke prijs!

Overzichtelijk, duidelijk

Ik kon makkelijk kiezen uit de ruime keus Het bestellen ging makkelijk en de spullen werden zeer snel geleverd

Groot assortiment, goede rijs

Enkele Festool artikelen gekocht. Telefonisch advies gevraagd. Vriendelijk en snel. Levertijden zijn prima.

Altijd top

Webwinkel van Geerdink is altijd perfect geregeld. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Super service!

Op dinsdag gebeld en op woensdag levering al thuis in België. Vlotte communicatie en zeer snelle levering!!!

snel,betrouwbaar en goede afwikkeling van de bestelling

Prima !

Goede webshop voor m'n Festool gereedschap , ondanks dat (oa)de DX93 (E-PLUS) type er helaas niet meer is , heeft Geerdink de spullen om verder te gaan .

Veel spullen goede prijs aardig gevoel bij snelle verzending zoals het 2020 hoort

Heerlijke ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding

Festool schuurmachine besteld vanwege de prijs. Levering duurde begrijpelijkerwijs vanwege Cornona iets langer. Als service is door Geerdink de machine door hen aangemeld bij Festool voor extra garantie. Heel netjes.

Redelijk

Verzending duurde lang. Na aanvraag status update geen reactie per e-mail. Hierdoor vertraging in het project opgelopen. Gezien de drukte wel te verklaren.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Duidelijke website

Snelle levering, goed aanbod

Lintzagen werden snel geleverd.

jammer dat festool schuurpapier per 100 stuks gaat. had ik niet nodig.