Alles zoals verwacht, maar bij een grote bestelling verwacht ik dat de verzendkosten gratis zijn

Eerst op Google gezocht naar het merk en hier was de prijs naar mijn verwachting. Wanneer ik op internet een bestelling doe, doe ik altijd een grote bestelling en verwacht ik dat de verzendkosten gratis worden. Dat is in principe geen groot probleem, want de verzendkosten vielen reuze mee.

hogere verzendkosten aangerekend dan geadverteerd

hogere verzendkosten aangerekend dan geadverteerd

Gewoon goed

Een mooie webshop waarin we heel veel hebben kunnen vinden. Ik heb de missende parts en ben blij. Goede service en begeleiding.

Mijn bestelling gedaan en er stond bij 5 dagen levertijd. Was precies 5 dagen Mooi zaagblad voor de KS88RE en een stuk goedkoper dan die van festool.

Prima afgehandeld, snel geleverd, meegedacht over toepassing

Goed advies gekregen, goed meegedacht bij vertraagde deellevering.

Slecht advies gevolg door misleiding

Festool plamuurmes nodig. Gebeld of die zou passen op mijn type festool machine. Hij zocht het voor mij op, u kunt het gerust bestellen zei hij. De opening is groot genoeg. Het paste dus niet. Het bleek Starlock plus en ik had Supercut nodig. Ik wilde retourneren. Hij zei dat ik beter een adapter bij hem kon kopen want: supercut is straks niet meer te koop en starlock producten zijn goedkoper. Daarna heb ik festool zelf gebeld. Broodje aap verhaal noemden zin dit. Supercut blijft altijd breed verkrijgbaar en is wegens octrooireden juist goedkoper. Het zou u sieren als u mij de kosten voor de adapter zou terugbetalen. FOEI!

Wel moeilijk om het juiste product op de site te vinde !!!!

Ik had mijn onderdeel snel binnen.

Super snel geleverd!

Product snel geleverd! Top!

Geerdink doet wat het zegt te doen.

Het telefonisch contact met de verkoper verliep vriendelijk en de verkoper gaf blijk van een prima productkennis. Ik zal het bedrijf zeker aanbevelen

Ik ben zeer positief over Geerdink.

Goed geholpen, bericht over de levering ook oké.

Snel en simpel te bestellen online. Tevens wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Prima service correcte levering

Vlug geleverd alleen op verkeerde adres

Snel geleverd alleen had ik een factuuradres opgegeven en een afleveradres. De spullen waren niet op het afleveradres geleverd maar op factuuradres dat vond ik wat minder

Snel, duidelijk, correct.

Duidelijke site met goede beschrijving van de producten. Goede verpakking en snelle levering. Top!

Kwaliteit en volgens afspraak

Zie boven

Snelle levering,goedkoop!

4 wielen besteld ,snelle levering ,aan een veel voordeliger prijs dan ergens anders!

Grote keus aan producten.Snelle leveringen Goede prijs kwaliteit verhouding

Betrouwbare partij

Snelle levering. Alles netjes afgehandeld

Correct bedrijf

Super handig om alles terug te vinden , heel correct !

Bestelling kwam snel en correct aan

Goed, geen poespas.

Zeer goede service kreeg mijn schuur papier snel binnen topy

Topy bedrijf

goede ervaring

adequate reactie en snelle kwalitatieve afhandelingen van mijn bestelling

Snel afgestemd, komt afspraken na.

Ondanks dat wat ik bestelde niet op voorraad was, toch alles snel ontvangen na telefonisch contact