goede ervaring

duidelijke website, snelle afhandeling van de bestelling, goed verpakt.

lange wachttijd

ik had schuurvellen P80 en P120 en een schuurmachine zool besteld , omdat ik een tafel aan het schuren was. na dagen wachten nog niks gehoord of gezien , zelf maar gebeld bleek dat de P80 niet op voorraad was .beetje vervelend, want ik kon nog steeds niet verder en moest hier zelf achteraan bellen , moest ca. een week wachten voor ik verder.kon!

Gewoon goed

Goede en snelle levering.

prima webshop; duidelijke communicatie; correcte levering!

heb meerdere malen besteld bij deze webshop; telkens dezelfde prima ervaring.

Uitstekende service, bellen netjes op als er vertraging is.

Ik blijf graag bestellen bij Geerdink. Duidelijke webshop, redelijk geprijsd en prima service bij vertraging in de verzending.

Wat festool dingen besteld en keurig op tijd binnen. Volgende bestelling weer bij Geerdink.

Ik heb mijn bestelling geplaatst om half vier en kom er een kwartier later achter dat ik de verkeerde maat had besteld. Snel gebeld, ze waren met mijn bestelling bezig. De goede maat was op voorraad en het is allemaal helemaal goed gekomen, zonder gedoe. Super

Wederom een prima ervaring.

Correct op tijd geleverd

Het had even wat oponthoud door de paasdagen in Duitsland, maar na wat gebel en gemaild te hebben, was mijn schuurmachine binnen de eerder gestelde tijd al binnen.

prima leverancier

duidelijke site, netjes verpakt en snel geleverd

Zeer snelle afhandeling

Artikel werd heel snel geleverd. Retourneren ging zonder problemen en het bedrag stond snel op mijn bankrekening.

Artikelen makkelijk en vlug te bestellen. Levering keurig verpakt en op tijd.

NOG niet tevreden

Op7april bestelling geplaatst en betaald. Krijg wel een bevestiging (nota) met daarop de melding: uitverkocht. Ikzelf heb via de mail gevraagd of het artikel nog nageleverd werd: na 2 dagen reactie: niet meer leverbaar, geld wordt terug gestort. Dat laatste is tot op heden nog niet gebeurd (17 april!!) Ga er van uit dat dat snel geregeld wordt.

Goede service!

Snelle levering!

Prima winkel!

Mijn zoektocht naar een goedkoper maar wel goed alternatief voor Festool zaagblad was hier in 1 keer raak. Ook met de bestelling en levering geen probleem.

Bestelling was er snel. geen problemen

De bestelling kwam probleemloos binnen de toegezegde termijn binnen, alles was in orde; prima bedrijf!

Overzichtelijke website

snel geleverd

goed product

Geleverd volgens afspraak!

zeer positief

Z nemen niet alleen de bestelling op en informeren je goed hoe de verzending zich gaat ontwikkelen. Maar bij de bestelling werd ook zeer waardevolle adviezen t.a.v. het gebruik van de spullen, waaruit vakkennis duidelijk was. Waar men ook de tijd voornam

Mooi op tijd geleverd, artikel zoals beschreven

Zoals vermeld, gewoon netjes op tijd en artikel zoals beschreven.

Voldoende voor mijn toepassing.

Hier de maten van de DoubleLock Loop Chain 130 max. diameter rondom een paal in nog bruikbare positie = 310 (max. omtrek = 710) De ring zit dan om de aangelaste schakel van de stick. De stick staat dan loodrecht op de paal. Ketting zonder ring, zonder stick = 1090 Bruikbare lengte Stick: Stick tussen slotkop en aangelaste schakel (zonder de aangelaste schakel) = 210 Ketting + Stick tussen slotkop en ring (zonder ring) = 1340 Stick met plastic = 18 Stick blank staal = 16 Ring buiten-diameter = 78 Ring binnen-diameter = 56 Ring dikte = 11 Ketting-schakels dikte = 11 (beide gemeten op de platte vlakken van het profiel.) Sleutels: Sleutels blijven bij geopend slot vast in het slot zitten. Toch de sleutel eruit? Iets in het slot duwen (bijv. je pink) doet de sleutel terug springen. Koffertje: (te) Ruime koffer voor deze ketting. Signaalrood, RAL 3001 Binnenafmetingen: 318 x 220 x 76 (een passend rechthoekig blok) (naast het handvat nog extra ruimte) Robuust 3.0 á 3.5 mm dik kunststof (polypropyleen (PP) (?)) ..

Gisteren besteld vandaag in de huis. Netjes verpakt

Vlug en correct geleverd

Heldere website. Goede prijzen. Zo besteld