Snel en goede levering

Snel geleverd en mooi verpakt

Fijn!

Altijd fijn om iets bij Lingerie Donna wat te bestellen, zoveel keus!

helemaal prima

Goede communicatie via mail, tijdige levering, juiste afhandeling

Keurig verzorgd!

De maat die ik besteld had, was niet meer voorradig. Belde een medewerkster op om dat te vertellen , na overleg andere maat genomen. Heel correct! De maat was prima!

Prima geregeld

De bh was niet op voorraad, echter kreeg direct bericht dat ze na bestellen en na een week zou worden bezorgd. De bh werd al na 4 dagen bezorgd. Al met al gewoon goed en betrouwbaar en duidelijk.

Keurig geregeld

Snelle levering!

Teleurgesteld in de service.

Mijn bestelling niet goed uitgevoerd. Verkeerde maat gekregen. Moet zelf het pakketje terugsturen, kosten € 7;25 Als ik de goede maat wil hebben moet ik eerst weer betalen! Ik verwacht, zonder extra kosten en met terugbetaling van de door mij gemaakte kosten, het goede artikel in de juiste maat te ontvangen. A.G. van der Leek

Leuke webwinkel

mooie producten, met interessante prijzen

snel en goed

Makkelijk te bestellen, gratis bezorging, keurig verpakt en snel geleverd, wat wil je nog meer?

Snelle levering,correct ingepakt

Helemaal prima

Subliem

Er was een probleem met de betaling van afterpay. Door telefonisch en E-mail kontakt is dit keurig opgelost. Door het kontakt voelde je als klant dat er serieus naar je werd geluisterd. Ook de verzending van mijn bestelling is keurig verlopen. Nogmaals mijn complimenten. Met vriendelijke groet, Thea Goethals.

Goed geholpen en snelle verzending

Goed bereikbaar en netjes verzonden

Mijn ervaring is met Lingerie Donna

Dat het fantastische lingerie is waar ik zeer tevreden en blij van wordt, past altijd perfect en is een aanvulling voor mijn. Heb inmiddels al diversen setje. Het oog wil ook wat en altijd fijn om complimentjes te krijgen over mijn gedragen lingerie. Dat doet een vrouw goed.

Snelle levering , goede pasvorm en mooie prijs. Zeer tevreden en een tweede bestelling geplaatst.

Snel en netjes geleverd

Mooie website, Snel geleverd en wat ik zelf altijd heel leuk vind mooi verpakt. Dit maak zo’n doosje aan de deur afgeleverd toch altijd net iets persoonlijker.

Gewoon goed

Pyjama jasje gezien voor een aantrekkelijke prijs, besteld en nu in huis. Goed en netjes ingepakt. Zit perfect <3

Fantastische geholpen

Heel aardige verkoopster

snelle service

zeer correct als er al eens iets misloopt.

Goed, maar jammer dat niet alles geleverd kon worden

Ben heel blij met m’n aankoop, weet nu de maat en wil nog een bestelling plaatsen! Vond het wel jammer dat niet alles op voorraad was.

Goede service en kwaliteit.

Zeer tevreden! Goede en snelle service

Klant vriendelijk

Gewoon goed, daar heb ik niks aan toe te voegen.

Mijn ervaring met Lingerie Donna is zoals ik al heb gezegd, gewoon prima. Ook aan de telefoon zeer behulpzaam en vriendelijk

Geweldig goed

Bestelling snel verzonden

Nette afhandeling bestelling

Ik kreeg netjes een melding dat de bestelling niet op voorraad was en nabesteld moest worden. En dat de levering daardoor een week later zou zijn. Dit was ook idd zo.