Snelle en keurig

Ik ben zeer tevreden over de afwerking van mijn bestelling.

Snel en duidelijk contact.

Mooie spullen , goede service

zeer tevreden, mooie spullen goede service

Nette service

Heb mijn bestelling keurig bezorgd gekregen. Fijn dat er soms korting is op Primadonna, is al duur genoeg. Keurige service als je dan aan de andere kant van het land woont en het netjes verpakt wordt opgestuurd.

Lange levertijd en mails gedeeltelijk in het engels

Op 25 juli 2 bhs besteld en op 3 augustus kreeg ik pas mailtje dat de order compleet is. Dus na 9 dagen of niet eens in huis. Automatische mails zijn in het Engels...

Beste Wendy, Bedankt voor uw kritiek! Vaak sturen wij een mail als er producten nabesteld moeten worden. In uw geval is het even misgelopen, excuses! Wij gaan ons best doen hier aan te werken. Met vriendelijke groeten, Quinty, Klantenservice Lingerie Donna

Alles keurig geregeld

Alles was goed geregeld . Alleen ik had probleem bij het bestellen ( op plaatje klikken eerst ) Maar afhandeling keurig geregeld

Snel en netjes bezorgd.

Het gezochte bikinibroekje was nergens meer te krijgen...althans... Na lang zoeken op internet kwam ik het bikinibroekje bij deze zaak tegen. Vrijdagochtend besteld en zaterdagmiddag in huis. Precies op tijd, want zondag had ik het nodig... Het heeft een goede pasvorm, met mooie details. Thanks voor de snelle levering.

Geweldig. Bh s passen heel goed. Laatste aankoop 3 jaar geleden maat was nog hetzelfde.

Goede levering en bh,s passen goed. Laatste aankoop zeker 3 jaar geleden. Kwaliteit is ook hoog.

perfect netjes ingepakt, snelle levering

alleen maar positief

Snelle levering!

Snel geleverd en keurig ingepakt. Leuke brochures erbij.

Altijd goed

Er wordt netjes op tijd geleverd en de producten zijn altijd goed.

Vriendelijk, netjes verpakt, servicegericht en goede kwaliteit!!

Mirjam is een topper! Lingerie Donna is een fijne shop, vriendelijk, servicegericht, de shop werkt fijn en de kwaliteit is top!

Snelle levering en goede communicatie!

Helaas was een van de door mij bestelde artikelen niet meer voorradig. ‘s Avonds besteld en volgende ochtend al mailtje met excuses en een alternatief! Heel snel en fijn dat alternatief werd geboden.

Mooie spullen, snelle levering

Ik shop graag bij Prima Donna online.

Goede bestelprocedure en verzending

Het bestellen van een artikel is simpel. De manier waarop iets verzonden wordt is prima. De manier van inpakken van het betreffende artikel ziet er zeer verzorgd uit. Ga zo door.

Communicatie is zeer slecht

Mijn product was niet op voorraad en moest besteld worden bij de leverancier. Dit is helemaal niet erg maar er was geen communicatie vanuit Donna Lingerie zelf. Pas nadat ik zelf een contact heb gezocht werd mij uitgelegd wat er aan de hand was. Wachttijd van bijna 2 weken kan, dat is niet erg maar communiceer direct na de bestelling richting de klant. Deze ervaring staat in schril contrast met de ervaring die ik normaal in de winkel heb. Daar zijn de medewerkers zeer attent. Nu online nog dezelfde manier van werken.

Beste Natasja, Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend dat de communicatie niet goed geregeld was. Wij zullen hier aan werken om uw ervaring, ook met de webshop, prettiger te kunnen maken! Met vriendelijke groeten, Quinty, Klantenservice Lingerie Donna

Prima ervaring , na dat het wat duurde en ik mailde was mijn bh uiteindelijk zo binnen

Uiteindelijk een snelle levering na mijn mail.

Tevreden!

Super snelle service, blij met mijn bestelling!

Ben goed op de hoogte gehouden of de bestelling toch nog voor mijn vakantie bij mij thuis afgeleverd kon worden. Gelukkig is dat ook gebeurd! Nogmaals mijn dank.

Product netjes verpakt afgeleverd

Product netjes verpakt afgeleverd.

Leuke site

Als ik mijn maat filter kom ik toch bh s tegen die niet in mijn maat zijn. Dat is mijn enige opmerking. Verder prima

Beste Mevrouw Rozenburg, Bedankt voor uw feedback. Wij zijn bezig met het updaten van ons systeem, hierna zou dit probleem opgelost moeten worden. Wij doen ons uiterste best om uw ervaring met ons te verbeteren! Met vriendelijke groeten, Quinty, Klantenservice Lingerie Donna

Snelle levering, goede kwaliteit!

Bikini zeer snel geleverd, prima pasvorm & kwaliteit (Cyell).

Super snelle levering!

Perfect! Snel bezorgd.

Top producten! goede service

mooie producten , merken , en een hele goeie service !