Zeer klantvriendelijk

Persoonlijk contact gehad per telefoon Voor mij zelfs nog gezocht bij een ander bedrijf. Dan doe je echt je best!

Mooie lingerie, snelle levering

Jammer dat vaker een artikel is uitverkocht terwijl het nog wel op de website als voorradig staat in desbetreffende maat. Super dat terug storten van geldbedrag snel gaat en goede info hierover wordt gegeven.

Snelle nette levering!

Snel afgeleverd en feestelijk ingepakt!

Zeer snel en goede service

Ik heb nog telefonisch contact gehad, zeer vriendelijk en hulpvaardig. En smells verzending

Hele snelle levering

Ik had een bh besteld op internet en werd even later al gebeld dat de kleur er niet was en of ik een andere kleur wilde. De volgende dag had ik hem al in huis.

Ruime keuze en snelle levering

Betrouwbaar bedrijf om bij te bestellen, maar wat mij betreft mag de verpakking wat kleiner. Die dozen vind ik verspilling. Mijn bestelling had best als een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden.

Prima bedrijf.

Wat een goed bedrijf! Artikelen komen heel mooi verpakt binnen en in korte tijd. Super!

Binnen 18.00 uur in huis

Topmerken, goede service

Het verloopt tot nu toe vlot.

Het was even zoeken om het badpak te bestellen. Ik had niet in de gaten dat ik de kleur moest selecteren, terwijl er maar één kleur was.

Bikini zit zoals gewenst en is van goede kwaliteit.

heel netjes te woord gestaan en keurige verzending en service.

Duidelijke site, word goed op de hoogte gehouden. Zaterdag besteld en dinsdag al binnen. Netjes verpakt en tevens kortingsbonals je revieuw schrijft.

Vlotte levering artikel helemaal naar wens en mooie prijs. Het verstuurde artikel had wat mij betreft ook met enveloppe post gemogen, was voor de verzender misschien nog voordeliger?

Perfect. Snel geleverd en vooral goede communicatie.

Perfect. Goede website, goede communicatie (per mail) en snelle en correcte levering. Vooral de communicatie is op heden nog zeldzaam geworden. Het is altijd moeilijk om een bedrijf per telefoon of mail te bereiken. Dit is hier toppie. Proficiat. Wel dure verzendingskosten.

Gewoon goed

Besteld en vlotte verzending

Besteld en is goed te volgen wanneer het bezorgd wordt.

Altijd op tijd geleverd en goed verpakt!

Mooie artikelen op tijd bezorgd!

prettige persoonlijke benadering ook via de webshop

Prettig dat er vriendelijke medewerkers zijn, die klantgericht meedenken.

Geweldig.

Super fijne levering op alle gebieden .

Fijne webshop!

Een fijne webshop! Erg vriendelijk personeel, even telefonisch contact mee gehad. Bh van Primma Donna snel geleverd! En op de volgende bh €10,-- korting.

Snelle levering.

Mooie kwaliteit.

Snel en mooi verzonden

Vriendelijk personeel

Je wordt vriendelijk geholpen

Fijn geholpen! Verpakking en verzending prima!

Ik had 2 artikelen besteld, toen werd ik dezelfde dag nog gebeld dat er 1 artikel niet op voorraad was. Met de expertise van de medewerkster raadde ze me een andere maat aan, maar dat wilde ik niet. Toen stelde ze een ander artikel in dezelfde maat voor, zonder bijbetalen. Daar was ik heel blij mee!!