Fijn geholpen! Verpakking en verzending prima!

Ik had 2 artikelen besteld, toen werd ik dezelfde dag nog gebeld dat er 1 artikel niet op voorraad was. Met de expertise van de medewerkster raadde ze me een andere maat aan, maar dat wilde ik niet. Toen stelde ze een ander artikel in dezelfde maat voor, zonder bijbetalen. Daar was ik heel blij mee!!

Fijn geholpen! Verpakking en verzending prima!

Hele prettige ervaring met Lingerie Donna!

Nadat ik online mijn bestelling had gedaan, wat overigens heel gemakkelijk was, werd ik gebeld omdat er toch 1 artikel niet op voorraad was. De medewerkster was heel behulpzaam met een oplossing voor een andere, ook passende maat, of een ander artikel voor dezelfde prijs. Dat vond ik super!! Zou er zo weer bestellen.

Hele prettige ervaring met Lingerie Donna!

Snelle bezorging van mooi product

Snelle bezorging van mooi product Mijn favoriete merk BH in mijn maat op voorraad en snel bezorgd

Prettige ervaring heel goed geholpen

Ik ben heel goed geholpen!! ik werd zelfs door ze opgebeld om mij te helpen bij mijn keuze super !!! Geen 10 omdat ik het jammer vind dat wat retour gaat zelf betaald moest worden

Prima service; korte lijntjes om even te overleggen

Snelle reactie Goede oplossing Snelle verzending

Snelle levering. Dat is fijn

veel keus en goede aannbiedingen

Snelle levering en veel keus in mijn merken. Mogen wel iets meer maten beschikbaar zijn. (65/70 G/H. Prima Donna/Twist). Snelle levering en retourzending ook goed verwerkt. De aanbiedingen zijn ook prima.

Top ! Snelle levering en goede kwaliteit

Vlug ontvangen en alles perfect in orde.

Overzichtelijke site, goede service

Service op hoog niveau

De medewerkers van Lingerie Donna zijn deskundig en doen er alles aan om een bestelling naar je zin en snel bij je te laten bezorgen.

redelijk

De bestelling en bezorging ben ik heel tevreden mee. Het is de eerstekeer dat ik bij Donna achteraf betaal. Hier heb ik geen goede ervaring mee. Ik kan mijn rekening niet betalen want er zat geen rekening bij in het pakje. Ik heb telefonisch contact gehad maar ik vraag me af of ze wel begrepen hebben wat mijn probleem is. Heb ze gevraagd mij per mail de rekening te sturen maar die heb ik nog niet. Ik vind ook een probleem dat je geen contact krijgt wanneer je belt maar in moet spreken dan bellen ze terug. Ook kun je geen mail sturen.

Niets vermeld over schade product

Mey hemdje was weliswaar afgeprijsd maar het zou netjes geweest zijn te vermelden dat er een gaatje in zit.

gewoon goed

leuk geshopt in de webshop , blijft gewoon een goede zaak

Telefonisch netjes te woord gestaan na opvraag informatie. Jammer is wel dat de website niet de actuele voorraad toont. Inmiddels 2x een keuze gemaakt maar uiteindelijk bleek het product niet meer beschikbaar te zijn.

Snel !!!

Bestelling snel en in goede orde ontvangen. Product zoals omschreven.

goede service

Grote keuze, goede merken, snelle service

Goede service, denken met je mee!

Mooie artikelen, een fijne service en snelle levering!

Nette en snelle levering

Overzichtelijke website. Ben benieuwd naar de winkel.

Top bedrijf

Nette prijzen, heldere communicatie- product moest even nabesteld worden, nette levering en zorgvuldig verpakt! Een feest om te ontvangen!

snel bezorgd, ziet er verzorgd uit.

Betrouwbaar bedrijf, producten komen snel aan en ziet er verzorgd uit.