Uitverkocht

Ik was blij dat ik eindelijk een goede prothese bh besteld had krijg ik de volgende dag bericht dat is uitverkocht is wat vind ik dat jammer nu weer zoeken naar de goede in mijn maat wat al bijna niet te krijgen is, jammer dat jullie eerst de bh op voorraad hebben een de volgende dag niet meer terwijl hij besteld is. Het aanbevelen is op dit moment nee, vind dit echt jammer

Prima service.

Snelle en accurate levering en via persoonlijk contact prima oplossing bij toch niet leverbaar zijn van een item.

Snelle service van een fijn product!

Direct besteld en verzonden. Morgen al in huis!

In 1 woord: SUPER !!

Giede service en snelle reactie op vragen.

Prima!!

Schitterende collectie

En superservice, alles is perfect gelopen. Heel blij met mijn badpak :)

Snel en correct verlopen

Voor herhaling vatbaar!

Duidelijke communicatie en snelle levering

Super snelle levering en duidelijk communicatie

Super snel, net bezorgd en verpakt super gewoon.

mooie website, duidelijk en overzichtelijk.

goede lingerie & goede service

online besteld, helaas bleek 1 artikel toch niet leverbaar maar ze kwamen wel met een goed alternatief. Uiteindelijk heb ik besloten niet in te gaan op het alternatief en daarna kreeg ik snel een melding dat ik mijn geld retour kreeg. Snelle goede service

Goede web site Ik kon deze bikini nergens meer vinden . Maar bij Donna nog veel maten. Geweldig en hij past erg goed. Mooi merk

Uitstekend. Zal weer bestellen.

Goede berichtgeving. Snelle levering.

Artikel besteld en eenvoudig online betaald. Direct de bevestiging in de mail gekregen en binnen twee dagen werd het pakketje afgeleverd. Netjes verpakt en verder alles naar wens, ben super tevreden!

Vlotte levering van de juiste producten. Jammer dat de website minder toegankelijk is geworden.

Snelle en vriendelijk service

Snelle en vriendelijke service, na telefonisch contact met lingerie Donna artikelen online besteld en het werd de volgende dag al geleverd. Mooi verpakt en alles in orde. Lingerie Donna heeft ontzettend veel keuze en mooie merken.

Geweldige service!

Geweldige service!

Afwachten

Kunt u contact met mij opnemen Ik heb een verkeerd bedrag overgeboekt Mvg G Doeschot

Ik draag het al 20 jaar

Tja ik koop het zowel b.h's Onderbroeken tanka kinies en nu bikinies fantasties Als prima donna aantrekt zit het gewoon goed Ook voor mijn dochter koop ik het vooral bij schilders Aalsmeer maar in de lockdown tijd bij de wehkamp en laatst via jullie omdat de bikini alleen via jullie nog leverbaar was

Mooie BH , snelle levering, goed verpakt

Goed geholpen, veel keus de mevrouw had alle tijd en gaf goed advies

Bh’s besteld, waren niet voorradig. Keurige mail ontvangen en binnen een week binnen. Heel fijn dat er meteen een mail gestuurd wordt om dit te vermelden! Ook meteen reactie op mail van mij. Dank!

Goed advies en meedenken!!

Zeer goede ervaring

De bestelling wordt snel geleverd en is mooi verpakt. Het artikel was precies zoals omschreven

Fijne webshop

mijn bestelling was de volgende dag al thuis. Netjes ingepakt en mijn bestelling voldeed aan al mijn wensen.

Snelle levering, heel fijn telefonisch contact met Lisa, alles prima