Prima bedrijf.

De bestelling wordt altijd keurig afgehandeld. Mooi verpakt. Heel tevreden.

Heel blij mee

Nog een slip gevonden in de juiste maat. Snel verstuurd en netjes verpakt.

Amoena Eliza: een van de meest comfortabele prothese bh’s

Op de website van Amoena had ik enige tijd geleden in de nieuwe collectie de Eliza gezien. Die zag er heel comfortabel uit. Maar die bleek nog nergens online te koop. Onlangs nog maar eens bij mijn vaste online winkels gekeken. Helaas. Dan maar eens googlen. Bingo. Lingerie Donna heeft de BH in het assortiment. Snelle levering en mooi verpakt. Het is inderdaad een hele comfortabele BH, die waarschijnlijk mijn favoriet wordt. Lingerie Donna heeft er een nieuwe klant bij!

Graag zenden.

Geachte, Bestelling nog steeds niet onderweg! Graag verzenden. Mvgr.

Supersnelle levering, heel keurig ingepakt en supersnel antwoord op een gestelde vraag via klantenservice.

top

Gewoon zoals het hoort totaal geen problemen gewoon top!

Bestelde maat niet voorradig, meteen mail gekregen dat men mij een maatje kleiner sturen wil en eventuele retourkosten voor rekening van lingerie Donna komen.

Fantastische persoonlijke benadering en service.

Top service en snelle verzending

Super blij met mijn mooie nieuwe badpak.

Vriendelijke en behulpzame mevrouw aan de telefoon

Online 2 bh's besteld (outlet) die helaas uitverkocht waren. Mevrouw belde later dat 1 van de 2 toch aanwezig was. Heel attent. En ik ben heel blij met de sterk afgeprijsde kwaliteit bh. Dankjewel

Sérieux et très rapide

Sérieux et très rapide. Article et emballage impeccable. Malheureusement article non à ma taille j'espère que je pourrai changer.

Knudde

Ik krijg diverse mails hoe ik het winkelen ervaren heb. Maar wacht wel al een week op een bestelling. Omdat iets niet leverbaar zou zijn.? Zo kan ik ook naar de plaatselijke winkel gaan. Wellicht hebben zij het op voorraad

Keurig verpakt en verzonden erg blij met de aankoop!

Prima erg blij mee keurig verpakt en verzonden.

Snel en goede levering

Snel geleverd en mooi verpakt

Fijn!

Altijd fijn om iets bij Lingerie Donna wat te bestellen, zoveel keus!

helemaal prima

Goede communicatie via mail, tijdige levering, juiste afhandeling

Keurig verzorgd!

De maat die ik besteld had, was niet meer voorradig. Belde een medewerkster op om dat te vertellen , na overleg andere maat genomen. Heel correct! De maat was prima!

Prima geregeld

De bh was niet op voorraad, echter kreeg direct bericht dat ze na bestellen en na een week zou worden bezorgd. De bh werd al na 4 dagen bezorgd. Al met al gewoon goed en betrouwbaar en duidelijk.

Keurig geregeld

Snelle levering!

Teleurgesteld in de service.

Mijn bestelling niet goed uitgevoerd. Verkeerde maat gekregen. Moet zelf het pakketje terugsturen, kosten € 7;25 Als ik de goede maat wil hebben moet ik eerst weer betalen! Ik verwacht, zonder extra kosten en met terugbetaling van de door mij gemaakte kosten, het goede artikel in de juiste maat te ontvangen. A.G. van der Leek

Leuke webwinkel

mooie producten, met interessante prijzen

snel en goed

Makkelijk te bestellen, gratis bezorging, keurig verpakt en snel geleverd, wat wil je nog meer?

Snelle levering,correct ingepakt

Helemaal prima

Subliem

Er was een probleem met de betaling van afterpay. Door telefonisch en E-mail kontakt is dit keurig opgelost. Door het kontakt voelde je als klant dat er serieus naar je werd geluisterd. Ook de verzending van mijn bestelling is keurig verlopen. Nogmaals mijn complimenten. Met vriendelijke groet, Thea Goethals.

Brouwersgracht 232 3901TM Veenendaal

0318 - 511 160