Goed geholpen en snelle verzending

Goed bereikbaar en netjes verzonden

Mijn ervaring is met Lingerie Donna

Dat het fantastische lingerie is waar ik zeer tevreden en blij van wordt, past altijd perfect en is een aanvulling voor mijn. Heb inmiddels al diversen setje. Het oog wil ook wat en altijd fijn om complimentjes te krijgen over mijn gedragen lingerie. Dat doet een vrouw goed.

Snelle levering , goede pasvorm en mooie prijs. Zeer tevreden en een tweede bestelling geplaatst.

Snel en netjes geleverd

Mooie website, Snel geleverd en wat ik zelf altijd heel leuk vind mooi verpakt. Dit maak zo’n doosje aan de deur afgeleverd toch altijd net iets persoonlijker.

Gewoon goed

Pyjama jasje gezien voor een aantrekkelijke prijs, besteld en nu in huis. Goed en netjes ingepakt. Zit perfect <3

Fantastische geholpen

Heel aardige verkoopster

snelle service

zeer correct als er al eens iets misloopt.

Goed, maar jammer dat niet alles geleverd kon worden

Ben heel blij met m’n aankoop, weet nu de maat en wil nog een bestelling plaatsen! Vond het wel jammer dat niet alles op voorraad was.

Goede service en kwaliteit.

Zeer tevreden! Goede en snelle service

Klant vriendelijk

Gewoon goed, daar heb ik niks aan toe te voegen.

Mijn ervaring met Lingerie Donna is zoals ik al heb gezegd, gewoon prima. Ook aan de telefoon zeer behulpzaam en vriendelijk

Geweldig goed

Bestelling snel verzonden

Nette afhandeling bestelling

Ik kreeg netjes een melding dat de bestelling niet op voorraad was en nabesteld moest worden. En dat de levering daardoor een week later zou zijn. Dit was ook idd zo.

Netjes.

Keurig netjes.

Goede en snelle levering

Netjes verpakt en snel geleverd. Helaas retour gestuurd ivm voor mij niet de juiste pasvorm. Wel jammer dat je dan verzendkosten moet betalen en dat er geen antwoordnummer is. Verder prima afgehandeld. Ik zou zeker weer eens kopen bij Lingerie Donna,

Goede kwaliteit, snelle verzending, leuke ijsivm laatste model.

Heel aangenaam verrast

Heel positieve ervaring, unieke stukken die je ergens anders moeilijk kan vinden, heel snelle en gratis levering, ook in België

Zeer klant vriendelijk

Mooie collectie en nette service

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en een fijne winkel om mijn ondergoed en pyjama's te shoppen (met ook leuke outlet producten)

Was heel goed

meerdere bestellingen is er één arteikel niet geleverd.

Vandaag heb ik een badjas coastel blue besteld met meer artikelen van deze serie Coustel blue maar de badjas is niet leverbaar,terwijl de badjas de laatste weken en ook vandaag wel op de site stond.Echt een grote teleurstelling. En dit is zeker de afgelopen jaren zeker vier keer voorgekomen.

Tof bedrijf en goede service

Prachtig assortiment met goede merken. In deze Corona tijd heb ik een badjas besteld. Ben er heel blij mee! Snelle verzending en goede service.

Helaas al meerdere malen n bestelling uitverkocht na betaling

Helaas al meerdere malen een bestelling uitverkocht na betaling

mooie bh

prima bezorging en goede service

Brouwersgracht 232

3901TM Veenendaal