Goede communicatie en service

Fijne bereikbaarheid en service.

Goede klantenservice!

Ik had 6 stoelen besteld en deze werden persoonlijk afgeleverd. Toen ik in het weekend 's avonds besteld had, werd ik heel goed geholpen via de chatfunctie en later ook persoonlijk gebeld. Goede service!

Snelle levering tegen een goede prijs

Een prachtige tafel gevonden op een overzichtelijke site en vervolgens snel geleverd door een vriendelijke bezorger. Echt klasse!

Top geregeld volgens afspraak

Naar aankoop online hebben jullie alles volgens planning gedaan en idd het meubel Was alleen nog bij u te koop

Goede service en snel geleverd

Ik ben erg tevreden over mijn bestelling, het is snel geleverd. Leveren goeie service!

Mooi product

Mooi product levering als afspraak.

Goede service, oplossingen en producten!

Voor een zakelijke opdracht heb ik meubelen besteld bij Woononline.nl. Helaas was het tv-meubel niet voorradig, waar ik via de mail en telefonisch van op de hoogte ben gebracht. Met één telefoontje een dag voor de levering kon ik de order nog aanpassen. Ik ben enorm te spreken over deze service en de klantvriendelijkheid van de klantenservice. Voor verdere zakelijke opdrachten (en privé ;) ) ga ik hier zeker weer bestellen!

Alles optijd geleverd.

onze tafeltjes kwamen beschadigd bij ons aan. al binnen 24 uur kregen wij een reactie en zeer snel werden er nieuwe tafeltjes bij ons afgeleverd en de beschadigde weer mmegenomen. Prima service

Onvriendelijke medewerkster

Twee bezorgers waarvan de man vriendelijk en behulpzaam was. De vrouwelijke bezorger was onvriendelijk, niet communicatiefvaardig (klantonvriendelijk in communicatie). Viel me erg tegen, zeker voor het bedrag waar ik de spullen voor heb gekocht.

prettig geholpen, aardige medewerkers!

Ondanks de Corona perikelen zijn we prima geholpen, de chauffeur heeft de bank afgeleverd bij de achterdeur! Door de voordeur paste niet! Hierna zelf in elkaar gezet, geen probleem!

Mooie stoelen

Via de website middels een cadeaubon stoelen besteld. Deze voldeden volledig aan de verwachting. Fijn dat de webshop meedenkt met het invullen van de cadeaubon. Bezorging was prima, netjes een half uur voor aankomst gebeld, heel fijn dat een gerichte tijd werd aangegeven.

Mooi materiaal; lange levertijd en niet alle onderdelen geleverd

We hebben 6 weken op de levering van een side table moeten wachten. In het geleverde pakket miste een onderdeel, waardoor we de side table nu nog niet in elkaar kunnen zetten. De side table zelf is gemaakt van kwalitatief materiaal, dus vanuit dat oogpunt zou ik het aanraden met de opmerking dat levertijd heel lang is.

Alles volgens verwachting!

Korte levertijd, prima bezorging en heel blij met product.

Goede service, mooie producten en afspraken worden nagekomen!

Tafel besteld en netjes geleverd binnen de levertijd. Door de crisis mogen bezorgers niet naar binnen en het meubel dus ook niet in elkaar zetten maar aangezien het blad erg zwaar is rijden ze het toch even naar binnen. En er wordt netjes een bedrag van de factuur afgetrokken wat we kunnen pinnen op een schoongemaakte pinautomaat.

Super Goed

Woononline geeft voorkeur aan voor levering en ze bellen nog even als ze er bijna zijn heel fijn top service !

Snelle en nette bezorging

Mooie stoelen besteld Snel bezorgd Netjes opgebeld om de tijd te bespreken Ben heel erg tevreden hoe dit is gegaan Bedankt afz Yvonne vd klomp

Perfect geregeld, keurig op tijd.

Dankzij de bezorgportal is perfect te zien wanneer de bezorgers er zullen zijn. Jammer dat ze door de omstandigheden rondom Corona onze bank niet binnen konden neerzetten, maar begrijpelijk. Zelf de kosten voor het bezorgen+ (Uitpakken en installeren, plastic meenemen) worden (als het goed is...) terugbetaald, omdat er niet aan die belofte kon worden voldaan. Keurig.

Ondanks deze gekke tijden was de levering goed verlopen!

In deze rare corona periode heb ik respect voor een ieder die op welke manier dan ook zijn werk probeert te blijven doen. Zo dan ook voor jullie werknemers. Het werd keurig netjes voor mijn huis tegen de gevel geleverd. Prima service!!💪👌

Snelle vervanging na foute levering

Nadat de tafel bezorgd was bleek er een fabrieksfout in de poten te zitten. Snel was dit opgelost en de zelfde week waren er nieuwe poten gebracht.

Alles is naar eens verlopen

Gesproken met Britt aan de telefoon, snel en adequaat opgepakt. De bestelling werd gedaan en de volgende dag was het al binnen. Ontzettend tof. Zeker als je geen meubelen hebt om op te zetten en er zo goed wordt meegedacht door Woononline. 👍 Kleine tip ter verbetering: de tijden van aankomst wisselden per uur. Werd eerder volgens planning , maar uiteindelijk toch een uurtje later. Maar dat mocht de pret niet drukken! Wij zijn zeer tevreden met onze stoelen en de samenwerking met Woononline.

Goed geholpen in de winkel en met het bezorgen! Erg netjes!

Super snelle levering en mooie stoel

Stoel was al gemonteerd, kon hem zo in elkaar zetten. Snel geleverd met goede info via de mail.

Veel keus en goede service. Snel besteld en bezorgd.

Mooie stoelen besteld, online bezorgdatum kunnen kiezen en snel geleverd.