Geweldig.

We werden goed geholpen door medewerker.

Informeel, snel en gemakkelijk

Goed geholpen in de winkel, we bleven goed geïnformeerd over de levering van de bank die we hadden gekocht en deze werd geleverd zoals afgesproken. Wij zijn erg blij met onze keuze voor woononline, en met onze bank!

klantvriendelijk

poef (item advertentie) besteld; niet op voorraad in Alkmaar. Informatie uitstekend. "Papierwerk" goed op orde: voorwaarden waterdicht opgesteld. Juridisch geen speld tussen te krijgen. Compliment! Poef tegenvaller: te groot. Retour geen probleem. Helemaal tevreden met kleinere hocker. Kortom: tevredenheid aan twee kanten.

wij hebben slechte ervaringen met woononline.nl

Het bestellen, betalen en bezorgen ging prima. Aankoopfactuur zou per mail worden toegestuurd, deze heb ik nog steeds niet ontvangen. Helaas voldeed het product qua kleur niet aan onze wensen. Uiteraard kon Woononline hier niets aan doen, behoudens de poten van de tafel die beschadigd waren. Toen moest de tafel echter terug. Het maken van een ophaalafspraak was niet gemakkelijk. Er werd niet snel gereageerd op mail of het onvriendelijke 'ticket' systeem. Als je belt krijg je een keuzemenu. Dat is op zich prima, maar er werd alleen niet opgenomen op keuze nummer 3. Toen maar besloten om voor 1 te kiezen en daar werd wel opgenomen en mevrouw gaf eerlijk toe alleen te zijn. Vervolgens begin oktober een ophaalafspraak gemaakt....helaas komt men maar 1x per maand in Zeeland dus op 31 oktober kwam men langs. Ophaler noteert netjes mijn rekeningnummer op de retourbon. Een paar dagen later krijgen we de vraag wat ons rekeningnummer is. Grrrrrr. Het aankoopbedrag wordt minus de bezorgkosten ad. 40 euro binnen 5-10 werkdagen teruggeboekt. Het is nu dag 8 dus daar kan ik nog niets van zeggen, maar ik ben erg benieuwd of ze de belofte gaan waarmaken.

Prima service, vanaf het bestelmoment aan de telefoon tot aan de bezorging.

Communicatie is waardeloos

Ik heb weken moeten wachten op een barkruk. Toen ze mailden dat hij er was kon niemand hem vinden. Uiteindelijk laten bezorgen. Weken later eindelijk gelukt. De bezorger wou nog een keer afrekenen. Dat het al betaald was wist niemand. De communicatie en service kan beter.

Top service!

Meedenkend en flexibel in leveren

Slechte service en communicatie

Klanten lokken met valse info op website, vervolgens uiteindelijk een product leveren met fabrieksfout, slechte service om dit netjes en vlot af te handelen.

Mooie kast en goede service

Mooie kast. Duidelijk communicatie wat betreft leverduur en tijd. Nette levering door vriendelijke man.

Super geweldig

Mijn ervaring bij Woononline.nl is zeer goed ben in de winkel super goed geholpen met het bestellen van mijn nieuwe eettafel en advies en tevens de levertijd was behoorlijk snel sneller dan dat men mij heeft medegedeeld. De bezorging kom ik online super goed regelen en men maakte er helemaal geen problemen van dat ik belde met de vraag of het nog iets eerder kon dan dat ik online had gevraagd, en zo waar dat kon. De bezorging en het plaatsen van mijn eettafel ging ook super snel. Kan alleen maar zeggen ben zeer zeer tevreden.

Snelle levering en afhandeling

Had de verkeerde stoel besteld wel van hetzelfde materiaal. Werd door de telefoniste voortvarend opgepakt.

Onze klacht is uitstekend opgelost. Alle lof voor de vriendelijke medewerkers.

Bank is goed maar service is een flop

Fijne ervaring

Medewerkers zijn behulpzaam en goed contact mbt de levering van onze meubels

Van winkel tot huiskamer een perfecte service!

Helemaal fantastisch! Van de verkoopster die alle tijd voor je neemt tot aan de bezorgers die zorgvuldig en netjes te werk gaan.

Nauwkeurig bezorgportaal en uitstekende kwaliteit

Zeer tevreden met mijn keuze voor woononline

Snel en secuur

Tafel in vijf minuten gekocht, hulp van aardige dame. Aflevering exacte tijd.

Alles volgens afspraak geregeld

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen in de winkel en ook bij het bezorgen verliep alles volgens plan, top gedaan.

Meer dan prima!

Ruim binnen de afgesproken tijd geleverd.

fijne winkel waar je geholpen word als je dat wil.

goed assortiment goede prijzen .prima service en je word keurig op de hoogte gehouden omtrent de status van je bestelling.

Ik ben netjes geholpen door deskundig personeel.

Ik werd gebeld dat ik mijn bestelling op kon halen. In de winkel werd ik netjes ontvangen en geholpen bij het kiezen van de juiste led-bollen voor in mijn lampen.

Top service, goede kwaliteit v/h product en nette levering

De communicatie verloopt vlot. Producten (voor mij een stoel) zijn goed en de aflevering netjes en op tijd.

Perfecte service

korte levertijden, goede communicatie rondom levering en stipte bezorging. Een aanrader!

Super goed geholpen

Goede prijs, snelle levering en tijdindicatie was too en exact.

Prima service!

Bezorging is prima gegaan! Product zeer goed verpakt en in goede staat ontvangen. Vooraf netjes gebeld en tijdstip afgestemd. Ook nog eens service om de stoel tot binnen te tillen!