Mijn eerste ervaring met Woononline.nl: Prima!

Bestelling: eenvoudig, overzichtelijke site. Levering volgens afspraak. En prachtige lampen, nog mooier dan ik had verwacht. Kan niet beter dus ;-)

Mooi product, uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers!

Keurig op tijd

De levering kan je goed volgen via de site, waarop het verloop van de levering te volgen is.

Goede prijs kwaliteit, levering op tijd

Prima stoelen en salontafels gekocht voorheen nette prijs (ook als je het vergelijk met de concurrenten van woononline.

Prima geregeld

Aardig en kundig personeel In de winkel. De bank die wij gekocht hebben werd prima op tijd geleverd en netjes binnen neergezet. Goed tevreden en blij met de bank.

Snel en nette levering

Goede prijs kwaliteit verhouding en een prima online winkel!

Zeer snelle en goede levering

De bestelling was binnen 2 dagen binnen. De communicatie per mail was netjes en het tijdsvak waarin de bestelling geleverd wordt, is ook kort . Je hoeft dus niet de hele dag thuis te wachten op je bestelling. Ook de chauffeur is een aardige nette jongen.

Ik ben snel en goed geholpen door te klantenservice van Woononline. Mijn Bestelling is ook aangekomen op de afgesproken tijdstip.

Lamp bij eerste levering kapot geleverd. Binnen 1 dag reactie op mail en er werd gelijk een nieuwe toegestuurd. Erg blij met de lamp!

Heel tevreden! Dag na bestellen in huis.

Blij met onze salontafels. Goede reis prijs- kwaliteitverhouding. Dag na bestellen al in huis. Top!

Van begin tot eind een erg prettige service! Je wordt netjes en tijdig op de hoogte gehouden van de status, en ook de bezorging verliep vlekkeloos. Een kwartiertje van tevoren werd ik gebeld dat ze onderweg waren, en er werd zelfs gevraagd of het allemaal ging lukken met naar binnen tillen. Al met al zeer tevreden over de vriendelijke en accurate service!

Helaas een teleurstelling

Bezorgservice plus bij bestelt en betaald, bleek achteraf geen mogelijke optie voor de door mij bestelde artikelen te zijn en bezorger kwam alleen in zijn eentje opdagen. Ook telefonisch werdt ik hierop in een eerder gesprek helaas niet attent gemaakt. En van de bestelde kasten kwam zonder montagehandleiding en de houten planken waren krom (slecht gezagd of slecht opgeborgen). Heb 4 weken hierop zitten wachten.

Top!!!

Alles klopte, prima service!

TOP!

De sidetable van woood was bij elke webshop uitverkocht of had een levertijd van 2 tot 8 weken. Bij woononline kon ik gelijk een afspraak inplannen en hij stond binnen 2 dagen bij mij in huis. Ik woon op 3 hoog zonder lift en de bezorger heeft de sidetable netjes tot aan mijn deur afgeleverd. Verbaasd, omdat ik normaal gesproken alles zelf naar boven moet tillen. Dus al met al heel erg tevreden met woononline en ik ga hier zeker vaker bestellen.

Keurig op tijd geleverd

Mooie stoel heel blij mee en alles volgens afspraak geregeld . Goed geïnformeerd over tijdstip van levering.

Mooi product

Blij met het product, prima levering. Duurde wel langer dan aanvankelijk bij het bestellen werd aangegeven helaas.

TOP! alles prima geregeld

Kast besteld via internet. Wij werden via emails goed op de hoogte gehouden van de te verwachtte levertijd. Toen de kast geleverd kon worden datum hiervoor afgesproken (alles via internet snel en heel gemakkelijk) Bezorgers kwamen precies op de afgesproken datum en tijd. Nette keurige levering. Kast is bijzonder mooi, goede kwaliteit/prijsverhouding. Bij een volgende keer zullen wij ook direct aan Woononline denken

mooie moeizame aankoop

heb een stoel gekocht bij woon online. Heb de stoel in de winkel bekeken en on-line besteld, was volgens de site gewoon in vooraad, maar dat bleek niet zo te zijn. Had gebeld waneer hij binnen zou zijn en kreeg een datum wanneer ik kon komen. (Had gekozen voor zelf ophalen). Toen ik dus kwam, was hij er nog niet, was verkeerd ingelicht qua datum. Later kwam het wel goed. Mooj product voor een kooie prijs,

Goede service. Avond voor de bezorging een tijdsindicatie gekregen zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. En kwartier voor bezorging belde de bezorger dat hij eraan kwam. Top!

Allemaal heel vrolijk ,beleefd , klantvriendelijk!

Na de aankoop had ik binnen twee weken mijn stoelen binnen, dus heel snel. Het personeel heeft me daarbij goed geholpen.

Prima shop

Prima shop zit helaas niet meer in Utrecht maar de online winkel is een prima alternatief. Nette eigen bezorgdienst waardoor de aankoop toch weer persoonlijker wordt gemaakt

Prima geholpen en meteen meenemen,top

Heb 6 mooie stoelen gehaald en die bevielen zo goed dat ik heb er meteen nog zes bij gehaald zodat er met feesten en partijen voldoende mooie stoelen aanwezig zijn. Ze zitten heerlijk en waren eenvoudig in elkaar te zetten. Nu nog even wachten op de mooie tafel die besteld is en dan is het helemaal super.

Wel lastig dat je de producten niet opgeslagen kunnen worden in het magazijn. Verder is de communicatie en levering prima gegaan!

Prima service en bezorging door woononline.nl

Voorlichting was prima en bezorging ook!

Bank verkeerd geleverd

Bank verkeerd geleverd en nog niets vernomen!