Slechte serves

Reageren nergens op, niet telefonisch en niet via mail

Zeer slecht

Paar dagen geleden zou bestelling bezorgd worden. Helemaal niets meer gehoord en niets is bezorgd. Telefonisch onbereikbaar en na 6 mails en 2 dagen later nog helemaal niets gehoord.

Heel aardig en behulpzaam personeel, leuke winkel overzichtelijk en heel veel opties.

Slechte klantenservice

Bestelling voor 4 stoelen gedaan, deze werd via de mail geannuleerd omdat er maar 1 leverbaar was. In het systeem staat de order als geleverd maar dat is dus niet het geval. Ik wacht nu al bijna 2 weken op terugbetaling van de order, krijg geen reactie van de klantenservice meer op de ticket die ik daarover heb lopen dus ook geen idee of het onderhanden is en op wat voor termijn ik reactie mag verwachten. Nu maar hopen dat ik de aanbetaling niet kwijt ben.

Geweldige service

In de winkel zeer goed geholpen met onze nieuwe bank. Een paar dagen later al thuis bezorgd en in elkaar gezet. De bezorgers vroegen zelfs hoe we m wilden situeren. Toen de bank stond vroegen ze of het naar wens was of dat ie nog verschoven moest worden, top en kleine moeite, maar dat maakt het toch echt af.

Aardig en behulpzaam personeel. Bank kwam eerder dan verwacht en is keurig bezorgd op 1e etage

Vooral de bezorgers hebben een 10 verdiend. Bank bleek niet in de lift te passen en de mannen hebben m toen de trap opgetild. Snel en zorgvuldig uitgepakt in geïnstalleerd.

Slechte klantenservice, leveren niet wat je besteld.

Erg slechte ervaring. Kreeg een ander (goedkoper) product geleverd dan ik had besteld zonder hierover geïnformeerd te worden. Bij navraag had ik pech. Het product kan niet omgeruild worden en het verschil in bedrag wordt niet gecrediteerd en vervolgens wordt mijn ticket gesloten. Dit kan echt niet. Had het wellicht bij aankoop al kunnen weten toen de gratis bezorgkosten ineens 29,95 werden omdat het een aanbieding betrof. Dus dubbel opgelicht.

Half werk en ingewikkeld voor de klant, wel goede klantenservice

Wel handig dat je kunt zien hoe laat ze zullen komen, wat regelmatig wordt geupdate, wel jammer dat je pas de avond weer voor een tijdsblok krijgt, ik kon nu niks anders plannen. Verder bezorging prima, vriendelijke mensen, goed gewerkt. Wel bizar dat je het zelf moet sprayen. Dat is echt niet te doen, vooral niet voor mensen die fysiek niet goed zijn zoals ik. Maar de bank staat tegen de muur en daarvoor staat een loodzware tafel, dus hoe kom ik aan de achterkant? Het was een hele zware rotklus, alleen al daarom zou ik ergens anders heen gaan. Ik hoop maar dat het goed gelukt is zo. Vervelend is ook dat je gelijk niet meer in dezelfde ruimte kunt blijven voor vele uren vanwege de gassen. Klantenservice is verder wel goed

Geweldige service !!!!

Ik heb bij jullie de Xabria boomstamtafel en de amber kleurige trio hanglamp gekocht en ben er super happy mee en vooral jullie medewerkster heeft me erg goed geholpen!

Mooie kast maar lange levertijd en slechte communicatie

Prachtige spullen zo ook de kast die ik inmiddels geleverd heb gekregen. Echter koos ik voor woononline door goede ervaringen in het verleden én omdat de kast snel leverbaar zou zijn volgens de website. Echter kreeg ik al snel een mail dat de levertijd langer zou zijn. Kan gebeuren ook de nieuwe verwachte levertijd werd benoemd. Daarna geen kast, geen mail geen communicatie, niets. Waarop ik zelf heb gemaild en een hele korte reactie terug kreeg. De kast zou bijna klaar zijn voor verzending. Dit is uiteindelijk ook gelukt maar een sorry, kortingsbon oid was een leuk gebaar geweest. En het allerliefst natuurlijk een proactieve oplossing.

Fijne webshop, mooie producten, mooie prijzen

Mooie stoelen, werden snel geleverd. Helaas zat er in één doos een verkeerde kleur stoel. Een week later werd de stoel netjes omgeruild. Enig minpuntje: klantenservice was moeilijk bereikbaar, maar toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg, werd het snel en adequaat geregeld. Heel blij met de stoelen!

Alles perfect geregeld.

Zeer goede ondersteuning in aankooptraject. Zeer behulpzaam. Keurige aflevering van 4 stoelen. Beter kon niet. Wij bestellen zeker weer bij woononline!!

Website werkt goed en klantenservice reageert snel!

Na aanleiding van mijn bestelling waren er ''problemen'' qua voorraad. Klantenservice bracht ons op de hoogte en dacht met ons mee en het gewenste product is snel en tijdig geleverd! Top!

Erg tevreden

Fauteuil is hetzelfde als vermeld op de site! Super snelle levering, binnen 2 werkdagen. Op alle andere sites niet op voorraad. De levertijd via de link werkte ook goed, erg fijn wist precies wanneer ze voor de deur stonden. Stoel is netjes naar binnen gebracht, vriendelijke meneer. Tevreden dus!

Winkel is wat je er van verwacht. Prachtige spullen maar wel duur. Personeel was niet heel klantvriendelijk.

In de winkel eerst een paar lampen uitgekozen, maar daarna toch thuis nogmaals goed meten. Toen online de juiste lamp besteld. Was de volgende dag al binnen, keurig verpakt en afgeleverd. Hangt nu naar tevredenheid in de kamer.

Goede en snelle service

Product na anderhalf jaar een storing en is zonder probleem omgeruild voor een nieuwe

top

Perfect op de afgesproken tijd, alles prima en netjes afgeleverd. Zeer aardige chauffeur. Heel behulpzaam.

Alles goed geregeld

De bezorgers hebben keurig de oude bank meegenomen en de nieuwe keurig neergezet en in elkaar gezet.En het verpakkingsmateriaal keurig meegenomen

Ze bieden geen service

Ik heb een salontafel gekocht bij woononline van mangohout. Heel leuk tafeltje op zich maar tet blad loopt krom, het einde van het blad zit niet stevig vastzit, vandaar dat het naar beneden hangt en het blad dus krom loopt. Heel jammer en helaas ook duidelijk zichtbaar. Woononline schuift het enkel op het feit hout een natuurlijk product is en wil geen service bieden. " ik zie de tafel niet kapot op de grond liggen" was ook een reactie. Enige optie dat ze boden was terugsturen op eigen risico en eigen kosten. Niet fair voor een product dat kwalitatieg slecht in elkaar zit.

Delivery was exactly as promised.

The driver was prompt, friendly, Profesional and very helpful.

Erg lange levertijd met slechte inconsistente communicatie door klantenservice

Begin januari twee kasten besteld. Deze zouden begin maart geleverd worden. Leverdatum is drie keer uitgesteld, levertijd is uiteindelijk meer dan verdubbeld. Ons geduld raakte op dus we hebben navraag gedaan via online klantenservice, omdat we ons afvroegen of de kasten überhaupt nog wel zouden komen. Daar werd een prima oplossing aangeboden, namelijk een deellevering van de eerste kast omdat die wel al leverbaar was. Nadat we daarmee akkoord zijn gegaan, werd deze oplossing weer teruggetrokken omdat de tweede kast "dit keer echt over een week geleverd wordt en twee keer zo'n eind rijden is niet duurzaam!". Daar hebben we op gereageerd dat we het daar niet mee eens zijn omdat we daar niet meer op kunnen vertrouwen. Dat bleek ook, twee weken later nog geen reactie daarop gekregen en ook nog geen kasten ontvangen. Nog een bericht gestuurd, waarop ik werd gebeld en de deellevering toch gepland kon worden. De dag voor de afgesproken levering werd ik weer gebeld. De tweede kast was nog niet leverbaar dus de levering zou worden uitgesteld, werd mij verteld. Dat de tweede kast niet leverbaas was wist ik dus al lang en de afspraak was voor de deellevering van de eerste kast, maar daar kon deze medewerker helemaal niks over terugvinden. Gelukkig was het echter geen probleem om er een deellevering van te maken, ook al was dat de hele tijd al de bedoeling. Eerste kast is ondertussen geleverd (half mei), nu nog maar hopen dat de tweede kast nog gaat komen...

Gewoon goed

Supersnelle bezorging, prettige klantenservice en vriendelijke bezorger. De webshop is duidelijk en het aanbod is goed. Een fijne winkelervaring!

Gewoon goed en vriendelijk

Zeer prettig

Product voldoet aan mijn wensen , super tevreden !

Spontaan een bestelling geplaatst , en de aflevering data benoemd. Met later nog een telefoontje naar de zaak voor de montage te laten doen Alles is prima verlopen en het bestelde product voldeed aan mijn wensen . Zeer prettige attitude van de medewerkers die de montage deed. En diegene aan de telefoon . Deze zaak is een aanraden waard.