Rommelige levering.

Verkeerde levertijd doorgegeven bij aankoop zodat we uiteindelijk 4 weken zonder eettafel zaten. Bij de eerste levering miste een barkruk, 1 andere stoel beschadigd. Tegoedbon dubbel uitgegeven (2e eerlijk teruggegeven aan de bezorger). Emailadres verkeerd genoteerd, waardoor we geen updates kregen. Adres stond fout op de nota, na telefonisch doorgegeven te hebben stond het op de afleverbon nog steeds fout. Hopelijk is dit een uitzondering, anders valt er veel te verbeteren in de kwaliteit van de orderverwerking. Omdat de winkel voldoende keuze heeft geef ik de winkel het voordeel van de twijfel mbt aanbeveling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed contact, snel antwoord, snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Op tijd afgeleverd en vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle en persoonlijke service!

Alle medewerkers van woon zowel in de winkel als thuis als zeer prettig ervaren.

Handig, snel, efficiënt.

Prettig! Bezorgers hebben geen kennis van de meubelen maar zijn erg vriendelijk etc.

Matig

Via internet bestelde ik stoelen en deze wilde ik in de winkel ophalen. De ochtend dat ik ze kon komen halen belde ik naar woonoutlet met de vraag of de stoelen klaar stonden ( voor de zekerheid). Ik vernam dat dit het geval was. Ik ben naar de winkel gegaan en kreeg te horen dat de stoelen niet klaar stonden, dat er net een grote vracht was binnen gekomen dus dat ik nu niet geholpen kon worden. Ik moest over zo een 5 kwartier maar terug komen. Ik ben wel erg tevreden met het product maar niet met de service die me is geboden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vriendelijk personeel en snelle afhandeling

Een winkel met hele mooie spullen. Ben blij met mijn aankoop. Er was wat miscommunicatie over de service afhandeling maar het is goed gekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

meedenken met de klant, niet in standaard regels denken

Top, zeer tevreden omtrent wisselwerking van levering.

klantvriendelijk

Alles was prima ! Goed advies en niks was te veel. Ze hadden alle tijd voor je en dat is in sommige zaken ver te zoeken. Zelfs de bezorging verliep super, Ook zeer vriendelijk en alles werd netjes neer gezet. Wij zijn met alles super blij mee !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed woning concept, mooie producten echter aflevering beetje “knullig”. Grote eettafel, best zwaar en dus onhandig qua tillen, wordt afgeleverd in auto zonder laadklep en door 1 persoon. Niet echt handig en raadzaam.

Snelle levering vriendelijke chauffeur

Goede service zeer snelle levering

Helemaal goed

Super vriendelijk geholpen en de juiste service . Snelle levering en goed product 👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onderscheidend door snelheid en fijne persoonlijke benadering

Ik ben er tevreden. Jullie zijn snel. Ik werd gebeld om de levering in te plannen en op de dag van levering kwam er nog een extra belletje. Aan de telefoon merk je dat jullie plezier hebben in het werk en het goed op orde hebben. Top! Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles goed en snel geleverd en gemonteerd. Bezorgers leken alleen vergeten te zijn dat verpakkingsmateriaal meenemen bij de bestelde levering hoorde. Uiteindelijk hebben ze alles wel meegenomen. Mooie kwaliteit meubelen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en prima aflever service.

Het plannen van de aflevering liep niet synchroon. Het kantoor gaf aan tussen 10 en 12 uur, met de mededeling dat ik een half uur van tevoren werd gebeld voor het juiste tijdstip. Om 10 uur stonden de bezorgers voor de deur en leverden de bestelling binnen af. Hulde!!! Ik kan dus heel tevreden zijn zowel door de winkel en de bezorgers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg goed, leuk hoe de mails ook zijn opgesteld

Tevreden, leuke service het is een automatisch systeem denk ik, maar voelt wel persoonlijk

Over Woononline.nl

Filter op Taal