Belachelijke ophaal regels

Ik moest voor 6 koffie bekers - jawel nog geen pakje van 30 x 30 cm. De volgende stappen ondernemen. 1. Bestellen en ruim 2 weken wachten 2 mail ontvangen dat het gearriveerd is en dan in kiezen in welk door de winkel vast tijdslot ik wil komen halen. En… dan MOET zie wachten op bevestigings mail als antwoord anders sta je net als ik voor Jan joker bij het magazijn. Gelukkig was een medewerker zo vriendelijk om mij aan te geven dat ik de vrijdag erop op elke gewenst tijdstip mocht komen. 6 bekertjes mensen, geen bankstel. Dit is zo klant onvriendelijk dat ik er nooit meer zal komen. Dit gaan jullie ook terug zien in mijn review op trust pilot.

Goedemiddag Chirs, Bedankt voor je review en wat vervelend dat je je niet kon vinden in onze voorgestelde regels met betrekking tot het ophalen van je producten. Op het moment van je bestelling was er duidelijk op onze website gecommuniceerd dat dit 2 weken ging duren. Als wij producten meteen kunnen leveren communiceren wij dat als direct leverbaar of als voor 16:00u besteld morgen in huis. In de mail die jij ontvangen hebt staat duidelijk aangegeven dat wij werken in tijdssloten voor het ophalen van producten. Dit omdat onze collega's van ons magazijn druk bezig zijn met logistieke handelingen op elke moment van de dag. Door het maken van deze afspraken kunnen wij er voor zorgen dat jij binnen no-time je bestelde producten in handen heb op het moment dat je op de deurbel drukt! Of dit nou om 6 kopjes gaat of iets anders maakt niet uit. We willen het graag zo goed mogelijk voor je regelen. Het betreurd ons dan ook dat je na al onze transparante communicatie dit alsnog klant onvriendelijk vind. Ik hoop dat we elkaar in de toekomst weer van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Woononline.

Prima hulp, juist geleverd :)

Tafel is op de juiste dag geleverd. Had geen track en trace ontvangen, maar na te bellen kreeg ik netjes een tijd door. Aardige bezorger en mooie tafel!

Aanrader

Altijd spannend om online te bestellen, terwijl je het niet gezien hebt in een winkel. Snelle levering, vriendelijke klantenservice en bezorger en het is zonder schade geleverd! Helemaal top.

Mooi product slechte service

Na 3 keer de afgesproken aflever datum niet na gekomen te zijn. Waren ze de 4e keer precies op de verwachte tijdstip. Ik verwachte eigenlijk een excuses maar kreeg deze mail voor een beoordeling. Als je graag van je vrije dagen af wil zou ik hier bestellen.

Tafel met afgebroken poot toch afgeleverd

Tafel met afgebroken poten ( een zijde) toch willen afleveren. Met moeite tafel mee terug genomen. De tafel miste 2 schroeven dat wisten we, maar hij stond normaal in de toonzaal. Tafel nu was niet meer te gebruiken als tafel. Geen eigen initiatief van chauffeurs, wilden tafel zo afleveren. Wij wachten nog op teruggave van aankoopbedrag van de tafel.

Behulpzame levering!

De tracker werkt erg fijn. Bezorging was super tot aan de voordeur hoefde ik zelf niet te tillen. Professioneel en vriendelijk.

Goede snelle levering

Precies zoals ik voor ogen had! Een mooie spiegel! Snelle levering. Vriendelijk personeel

Fauteuil besteld. Ben netjes geïnformeerd over leverdatum en tijd. Chauffeur was bijna op de minuut op tijd. Al met al prima.

Verkoopster Julia is gewoon een toppertje weet waarover ze praat.

Zeer vriendelijk personeel, leggen alles goed uit. Heb hier een bankstel gekocht en werd geholpen door Julia zij weet goed waarover ze praat is duidelijk en praat geen onzin zoals in veel winkels gebeurd. Ik raad iedereen dan ook aan om bij woononline een keer naar binnen te gaan.

Mooi assortiment, snelle levering, aanrader!

Groot assortiment. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Goede communicatie en snelle levering. Zeer tevreden!

Hele fijne bedrijf ze komen bezorgen en je kan achteraf betalen als de bestelling binnen is dat vind ik echt ideaal. En de stoelen zijn ook in het echt ook top stoelen heel blij met onze aankoop.

Een professioneel bedrijf!

Het bestellen van mijn kast ging erg soepel en was duidelijk. Later fijn telefonisch contact gehad. Bezorging snel, netjes, en stipt op tijd.

Totaal gemak van online bestelling tot levering, uitstekende service!

Overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen. Perfecte informatie en status updates betreffende levering. Exact volgens planning geleverd en onze kasten voldoen bovenverwachting, zeer robuust en stevig. Gaan we jarenlang plezier aan beleven.

Groot aanbod tegen geweldige prijzen

Zeker de moeite waard om bij Woononline te kijken. De prijs is het bewijs. En de levertijd is zelf te kiezen., Er wordt een strak tijdspanne meegegeven waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Het voelt weer alsof de klant koning is. Heel veel dank!

Super goede service

Super fijn geholpen. Kon op de dag van de bezorging nog het bezorgadres veranderen

Duurde erg lang

Toen wij onze tafel bestelde stond er dat de levertijd 1 week zou zijn. Uiteindelijk hebben wij 5 weken op onze tafel moeten wachten helaas. Steeds kregen we een mail dat het alweer langer zou duren, heel jammer. De bezorging was wel goed geregeld. Het was erg fijn dat je een specifieke dag kon kiezen en een dag van tevoren een tijdsindicatie van driekwartier kreeg waarbinnen de bezorger zou komen. Ze kwamen ook daadwerkelijk binnen die driekwartier. De tafel is echt prachtig, we zijn helemaal verliefd. Alleen het systeem om de tafel recht te zetten is nogal flut. Je kan een soort klein dopje eruit draaien, maar je draait al snel iets te ver waardoor het eruit gaat. Het is vrijwel onmogelijk om de tafel waterpas te krijgen.

Goede after-sales (zoals dat heet in het Engels ;-))

Vriendelijke bezorgers die zelf voorstelde om het glazen tafeltje ter plekke te controleren, omdat het glas bij de eerste poging in duizend stukjes was. Deze keer was het tafeltje onbeschadigd aangekomen en staat deze inmiddels te pronken in ons interieur.

Top service !

Nogmaals top service vriendelijke personeels! ik heb mijn richmond klok gehaald ben er super super super blij mee en tevreden! Zeker voor herhaling vatbaar om hier te winkelen tot dan! Groetjes, Sarah

Prima prijs, kwaliteit verhouding en topservice

De bank kwam al eerder dan ze gezegd hadden. Keurig op tijd bericht, via mail, zelf een dag kunnen uitkiezen. En de dag dat het werdt gebracht, weer een indicatie tijd en twee aardige mannen, die de bank helemaal naar boven brachten(woon op een flat)ik zou er rustig nog een keer voor kiezen. Top service!

Hele fijne communicatie en een aardige bezorger! Hier gaan we vaker bestellen!

Halve bestelling niet geleverd en retour bedrag nog steeds niet terug!

Mijn ervaring is heel slecht met Woononline en ik kan iedereen aanraden deze winkel te vermijden. Ruim een half jaar geleden in de winkel geweest en een bestelling geplaatst met aanbetaling voor over een half jaar. Dit zodat we zeker zijn dat alle meubels voor ons nieuwe huis op tijd zijn. Vervolgens word een half jaar later maar de helft van de bestelling geleverd en moet ik zelf continu achter de andere helft van mijn bestelling aan. Blijkt dat zij de producten uit mijn bestelling al verkocht hebben en er enkel een showroom model over is, schofterig! Uiteindelijk de andere helft maar geannuleerd. Daarnaast was de eettafel beschadigd, hiervoor zou ik 15% compensatie ontvangen. Tot op heden, ruim 20 dagen na veel contact tussendoor nog steeds niets ontvangen. De klantenservice “kan niets doen” om de terugbetaling in voortgang te zetten. Werkelijk absurd, wat een rot bedrijf!

Heel tevreden

Het product was precies zoals beschreven. De bezorging was goed, maar ook heel precies moment van daadwerkelijke bezorging. Ik zou Woononline zeker opnieuw kiezen.

Goede ervaring met Woononline

Bij de eerste aflevermoment die we hadden gemaakt was het ergens mis gegaan in het ordersysteem van woonline. Hierdoor moesten we een week langer wachten op de bestelling. Apart daarvan zijn we best tevreden. Prijs was goed en bezorgers waren ook zeer goed/vriendelijk.

Heel erg blij met mijn nieuwe tafel

Ik heb inmiddels 2 tafels en een bank gekocht bij woononline. Ik ben erg tevreden over de producten en over de levering. De tafel die ik pas besteld heb werd heel snel geleverd en in elkaar gezet. Ik zou hier in de toekomst zeker nog terug komen.

Dubbel gevoel. Goed en kan veel beter

Er is niets geleverd op de afgesproken dag. Er is ook geen berichtje gestuurd, zoals helaas gaat de levering vandaag niet door. De volgende dag (zaterdag) maar zelf bellen wat de status van de bestelling is. (Inmiddels zie ik online dat het is afgehandeld!) Dat werd goed opgepakt. Werd netjes teruggebeld en later via voicemail werd uitgelegd hoe het zat. Vergeten mijn bestelling in de wagen te laden! Ik kan een nieuwe afspraak plannen. Helaas niemand die sorry zegt. Een vergissing kan iedereen maken maar hoe ga je daar mee om. Dat is niet gebeurd volgens mijn norm. Tja nieuwe afspraak, er zal wel ongeveer 70 euro van de rekening afgaan verwacht ik, want dat is de norm van Woononline.nl bij niet thuis zijn. Zal andersom dus ook wel gelden. Ben benieuwd.