Vriendelijke en nette afhandeling

Bij ons was de zending (flink wat items) helaas niet helemaal compleet door een sticker die waarschijnlijk per ongeluk los was gekomen. We hebben direct gebeld, de bezorger is gaan zoeken in de bus en is speciaal hiervoor teruggekomen. Ook wordt er nog iets nageleverd via DHL, dus…ook mocht er iets zijn dan wordt er goed voor jou als klant gezorgd, heel fijn om te weten!

Alles prima gegaan

Bank was eerder klaar dan levertijd. Makkelijk online inplannen bezorgafspraak en bezorging zelf ging netjes! Bank mooi afgemonteerd en rommel ging weer mee terug. Prima bank en prima service!

Volgens afspraak

Vanaf het begin van het uitzoeken werd er duidelijk gecommuniceerd. Al vanaf begin stond de datum vast van de levering. Zelfs de -korte- bezorgtijd (1 uur!!) klopte. De bezorger was verrast dat ik hem complimenteerde.

plezierig kontakt met klantenservice en kordaat handelen

Klantenservice stond open voor mijn vragen n.a.v. een defect. Zonder omhaal werd vervanging geregeld met goede communicatie daar om heen.

plezierig kontakt met klantenservice en kordaat handelen

Top stoelen en service!

Topstoelen, zijn van goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten. Service ook goed. Via goede communicatie over de mail makkelijk een leveringsafspraak kunnen maken.

Super goede ervaring!

Alles verliep uitstekend! Vanaf het bestellen vanaf de site tot het leveren van het bestelde meubel.

KRACHTIG!!!

Ik heb 2 nachtkastjes besteld en deze werden binnen 1 week thuisbezorgd! Woononline.nl bus kwam voor rijden de meneer in de bus was vriendelijk, correct en binnen 2 min was alles afgehandeld

Van aankoop tot bezorging goed geregeld

Online bestellen ging eenvoudig. Tot aan levering duidelijke updat over bestelling. Bezorgdag goed in te plannen.

Uitstekend geholpen, komen afspraken na

Ik ben uitstekend geholpen, keurig te woord gestaan, snel afspraak kunnen maken, en keurig netjes volgens afspraak geleverd, aan huis betaald, complimenten voor de goede service.

Komen afspraken niet na en slechte communicatie

Ik heb twee fauteuils besteld die op voorraad zouden zijn, maar een dag voor de levering krijg ik een mail dat ik nog twee maanden mag wachten. En dan krijg ik de slechte communicatie van de klantenservice nog op de koop toe…

Superaankoop, topservice!!

Goede prijs, bestelling netjes op tijd en goed te volgen in de portal. Leveringstijd is zeer nauwkeurig. Heel blij met ons mooie nieuwe meubelstuk!

Geweldige online woonzaak

Super handige website. Ze doen exact wat ze beloven. Levering op de gekozen dag en je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Prachtige lamp en tafel gekocht. Zeer tevreden met de aankopen en de afhandeling!

Super snel en naar wens geholpen.

Prima bedrijf, zeker een aanrader.

Goede service, mooi assortiment en scherpe prijzen

Onze koffietafels waren beschadigd bij de bezorging, maar dit snel en prima opgelost door de klantenservice. De bestelling ging makkelijk en we konden de bezorgdatum zelf kiezen. Qua prijs hebben we een aantal winkels vergeleken (voor dezelfde tafels) en ze waren de goedkoopste.

Mooi spullen

Bestelde spullen, 2 kasten en 6 stoelen in nette staat ontvangen. Helaas zat de bestelde bescherming voor de stoelen er niet bij maar na een telefoontje werd deze direct via een pakketdienst verstuurd. Met andere woorden prima geregeld. De artikelen zijn goed in elkaar te zetten als je hier de tijd voor neemt.

Slechte communicatie

1 item niet bezorgd bij bestelling, verteld dat dit na het weekend binnen zou komen. Na niks te horen van jullie diverse keren gebeld, uiteindelijk te horen gekregen dat product niet meer leverbaar is. Aangegeven dat ik dan het showroommodel wil hebben. Bij afhalen van showroommodel werd er gevraagd hoe ik wou betalen.. terwijl ik 3,5 week terug order online heb betaald. Slechte communicatie.

Perfecte service!

Medewerkers van Woononline denken oplossingsgericht! Geholpen door Raissa.

Plezierige bediening en goed produkt

Bank besteld in de winkel in Alkmaar en bijpassende hocker online. Personeel in de winkel is vriendelijk en bestelling via de website is eenvoudig. Leveringsduur is langer dan op de website vermeld staat. Enkele keren contact gehad met de service desk (o.a. over leveringsduur). De service desk was elke keer goed bereikbaar en je wordt erg vriendelijk te woord gestaan. Menig bedrijf zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Levering is uitermate netjes en je wordt op de dag zelf goed op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering.

Verschrikkelijk teleurgesteld

We hebben twee maanden op onze houten tafel gewacht, maar bij bezorging bleek het een heel ander soort hout dan wij hadden besteld. Er werd ons in de winkel achteraf verteld dat dit hout nogal kan verschillen, graag hadden we dit gehoord vóórdat we de tafel aanwezen in de showroom die we wilden hebben. Discussie over het soort hout, even daar gelaten. We bestelden een lichte tafel en kregen een donker rood houten tafel. Niet onze keuze, dus we wilden hem retouren. Dat kon, maar….. omdat wij €70,- extra betaald hadden bij bezorging om het verpakkingsmateriaal netjes mee te laten nemen door de mannen, kregen we nu niet alleen die €70,- niet terug, maar ook naar 30% van de prijs konden we fluiten. Dit, omdat de verpakking er niet meer bij zat. We kregen 0,0 begrip op het feit dat wij na lang wachten een tafel kregen waar we niet tevreden mee zijn, maar ook in de financiële afhandeling zijn ze ongelofelijk oneerlijk bezig. Tegemoetkoming? Coulance? Niets.. we kregen 70% van het bedrag van de tafel terug. Ik kom natuurlijk nooit meer terug bij deze dieven.

Koedijkerstraat 22 1823 CR Alkmaar

072-5205700