Goede en snelle levering

Leuke salontafels besteld voor een mooie prijs. Na 2 dagen al geleverd. Goede service en vriendelijke bezorger!

Te lang gewacht

Mijn relax stoel ruim 5 maanden weg geweest, omdat ze eerst een verkeerde motor hadden geleverd en daarna na afhalen te lang bij jullie heeft gestaan. Dankzij de goede hulp van Raissa, korting gekregen.

Kwaliteit voor een prima prijs

Na een bezoek aan een andere grote woonwinkel ben ik toch eens gaan rondkijken of hetzelfde product niet bij een andere zaak voor een betere prijs te krijgen was. Bij Woononline was dit zeker het geval en daarnaast heeft de winkel ook prima reviews op Google. Voor mij een extra bevestiging (voor wat het waard is) dat ik een order zou plaatsen bij een goede winkel.

Wat leuk dat je bij ons terecht bent gekomen Erik! We hopen dat we je nog veel vaker tegen mogen komen. Heel veel plezier gewenst van jou bestelling. Vriendelijke groeten, Het Woononline team!

Uitstekende service en prachtige bank!

Naar aanleiding van een rondje door de prachtige showroom hebben we bank Ripoli besteld, een werkelijk heerlijke bank waar je in kan zitten, liggen, lounchen, noem het maar op! Enige vervelende, met zo ongeveer alle banken, lange levertijd, maar wat schetst mijn verbazing, ff ruim een maand eerder geleverd! De bezorging was ook keurig, bank werd netjes in de woonkamer gezet en de betaling kon ter plekke via pin worden voldaan. Lang verhaal kort, Woononline is een top zaak, zowel de winkel als online en we zullen hier zeker vaker kopen, absolute aanrader!

Een extra leuke verassing als je bank toch eerder wordt geleverd dan verwacht! Heel veel plezier gewenst van de veelzijdige Ripoli. We zien je graag nog eens terug, tot dan!

Zeer vriendelijk en competent geholpen

De originele bevestigingsmateriaal ontbrak bij levering van de Boy tafel. Dit werd heel goed opgepakt en opgelost.

Mooie stoelen

De stoelen zijn netjes ingepakt geleverd en waren vrij eenvoudig zelf in elkaar te zetten Min puntje is dat de levering anderhalf uur te laat was, zonder een berichtje

Fauteuil Marcus online besteld en na 2 werkdagen geleverd. Prima kwaliteit fauteuil!

Bedankt voor je mooie review! Wij van Woon Online willen jou heel veel plezier toewensen van de Marcus Fauteuil.

Niet positief maar niet negatief

We hadden er zo naar uitgekeken op onze eerste vakantiedag zou bank Serino worden afgeleverd. De bank kwam maar de vreugde was van korte duur daar de bank rond de 12 mankementen vertoonden tijdens het uitpakken. Na gebeld te hebben met de klantenservice en de foto’s te hebben doorgestuurd zijn we naar de winkel in Alkmaar terug gegaan. Daar werden we uiterst vriendelijk geholpen door Remon die na het zien van de foto’s en ons verhaal melde dat deze bank nooit de fabriek zo had mogen verlaten. Daar wij de bank hadden gekocht voor onze dochter haar rugproblemen was een leenbank die ons werd aangeboden (keurige tijdelijke overbrugging) geen optie. De bank werd dezelfde middag weer opgehaald. Gelukkig hadden wij onze oude bank, die klaar stond voor grof vuil, nog in de tuin staan deze maar snel weer binnen gezet. Remon heeft meteen een nieuwe bank besteld, alleen daar zit uiteraard een levertijd op van rond de 8 a 10 weken. Hij loste de situatie meteen op naar onze tevredenheid. Wij zien dan ook met vertrouwen er naar uit dat bank Serino in oktober wordt geleverd hopelijk zonder mankementen.

De lamp werd sneller geleverd dan in de winkel werd aangegeven (dezelfde week nog in plaats van over twee weken). Bezorging was makkelijk in te plannen en verliep volgens afspraak. Lamp ziet er mooi uit.

Kijk dat is nog eens een leuke verrassing dat de lamp veel sneller kwam dan werd aangegeven. Fijn om te horen dat het plannen van de bezorging ook op een prettige wijze verlopen is. Heel veel plezier gewenst van de lamp. Met vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Goede ervaring

Fijne en duidelijke webwinkel. De kast was nog niet binnen op de afgesproken leverdag. Hierover werd ik netjes n op tijd geïnformeerd en twee dagen later is deze alsnog geleverd. Je krijgt pas om 18.00 uur het tijdstip van leveren door maar deze was wel zeer nauwkeurig.

Bedankt voor je mooie compliment! We willen graag dat het gehele proces rondom de bestelling duidelijk is. Heel veel plezier gewenst van de kast. Met vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Toen bleek dat de verkeerde poten voor de eettafel waren geleverd, werd dit dezelfde dag nog opgelost.

Bedankt voor je review. Wat fijn dat de verkeerde poten dezelfde dag nog zijn omgeruild en je direct van de nieuwe eettafel gebruik kan maken! Met vriendelijke groet, Team Woononline

Goede persoonlijke service

Ik wilde een 2de item van de hollandia set bijbestellen. Het eerste stond al gepland voor levering. Gebeld met woononline en de service is super. Alles werd geregeld in 1 levering. Dankzij de inzet van de medewerkers. Als klant voel je je gewaardeerd door hun inzet. Top!

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat alles in een keer geleverd is. Wij wensen je veel plezier van de Hollandia set. Met vriendelijke groet, Team Woononline

De bezorgers waren in ieder geval geweldig!

Toen ik de bank kocht werd ik ontzettend fijn door Melissa geholpen maar toen er op de dag van afleveren een onjuistheid in de Track & Trace van Woononline ontstond waardoor ik mijn nieuwe bank misliep en ik vervolgens contact met hen opnam, werd ik vreselijk onbeschoft te woord gestaan. Gelukkig waren de bezorgers ontzettend vriendelijk en behulpzaam waardoor de levering toch nog goed is gekomen. Maar als het aan de meneer van Woononline had gelegen, had ik de bank in de winkel kunnen ophalen. De bezorgers hebben echt top werk geleverd, dankjewel mannen!

Goed maar slecht

Communicatie was meer dan prima, werd goed op de hoogte gehouden. Alleen nu is er iets fout meegestuurd bij de levering waardoor ik 1 stoel niet in elkaar kan zetten. Hier zal hoogstwaarschijnlijk weer een lange tijd over heengaan. Jammer maar helaas

Wat fijn dat de communicatie zo goed is gegaan. De collega's van de klantenservice zijn op dit moment hard aan het werk om de klacht met op te lossen. Wij hopen dat je snel op de stoel kan zitten! Vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Uitstekend.

Na het bestellen van de door ons gewenste ladekast bleek deze niet meer leverbaar te zijn. Er werd snel contact met ons opgenomen om dit op te lossen. Er werd meegedacht voor een alternatief of ons geld terug. We hebben gekozen voor een andere kast. Helaas wel een stuk duurder en net niet helemaal de gewenste uitstraling, maar uiteindelijk geen spijt van onze keus.

Bedankt voor je mooie review ! Wat vervelend dat in eerste instantie je bestelling niet meer leverbaar was. We doen graag alles wat binnen onze macht ligt om er voor te zorgen dat jij blij bent met de bestelling. Veel plezier van de nieuwe kast! Vriendelijke groeten namens het team van Woononline.

Fantastische tafel, snelle en correcte afhandeling en levering

Fantastische service, snelle levering en fijne chauffeur.

Wat een mooie review heb je ons bedrijf gegeven! Dit horen we graag. Hopelijk zien we je snel weer terug bij ons online of in de winkel. Met vriendelijke groet, Team Woononline

Snelle professionele service

Ons product (walnoothout eettafel) werd snel volgens afspraak bezorgd. De bezorging liep netjes en vlot. Ik werd op de hoogte gehouden van de aflevertijd. Het pakket werd netjes afgeven tot over de drempel en heb in zelf gemonteerd.

Bedankt voor je bericht Aïde en wat fijn dat jouw walnoot eettafel snel in huis was. Ook fijn dat je tevreden bent over onze professionele eigen bezorgdienst. Dit horen we graag! Heel veel plezier gewenst met je bestelling namens het Team van Woononline.

Helaas werd de levertijd een aantal keer opgeschoven

Op de website stond vermeld dat de gewenste stoelen uit voorraad te leveren waren. Hierover voor de zekerheid nog gebeld en dit werd bevestigd. Planning van levering zou een weekzijn, waarop wij onze huidige stoelen alvast op Marktplaats verkochten. Een dag of twee zonder stoelen zou voor ons geen probleem zijn. Helaas werd de levering meerdere malen uitgesteld en mij werd verteld dat de levering nog wel een aantal weken kon duren. Hier moest ik overigens wel zelf achteraan. Uiteindelijk twee maanden op de bestelde stoelen moeten wachten... Dit vind ik een service waar ik niet erg tevreden over ben. Na wederom contact te hebben gehad met woononline en dit gemeld te hebben was een compensatie hiervoor netjes geweest. Helaas is dit nooit het geval geweest.

Beste Gert, Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat jouw bestelling niet helemaal naar verwachting liep. Onze communicatie met betrekking tot levertijd zal kloppend moeten zijn. Dit is namelijk live informatie die wij van onze leveranciers krijgen. We streven er ten alle tijden naar om dit zo actueel mogelijk te houden. Ik ben blij dat je door jou bestelde stoelen nu wel in huis zijn en ik wens je hier dan ook heel veel plezier van! Vriendelijke groeten namens het team van Woononline.

Zeer slecht

Zoals ik al zeg: zeer slecht en bedroevend

Beste Jacqueline, Uit jouw review lees ik dat je niet helemaal tevreden bent met ons. We willen graag helpen! Ik zal je graag willen vragen om contact met ons op te nemen via de e-mail / telefoon met een eventuele verdere toelichting. Ik weet zeker dat we samen tot een passende oplossing zouden komen. Vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Even moeten wachten vanwege langere levertijd maar op afgesproken datum geleverd

Heel positief, mooi product goede prijs en netjes en goed verpakt afgeleverd!

Beste Lorenzo, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service, we hopen je snel terug te zien in onze showroom of online! Met vriendelijke groet, Het team van Woononline.

goed, netjes en correct

Goede info over levertijd, keurig naar 7e etage gebracht , nette bezorgers !

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze professionele bezorgdienst! Heel vel plezier van het door jouw bestelde product. Tot snel in onze showroom of online! Groetjes, Het team van Woononline.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit en prima assortiment

Mooie producten voor energiebesparing, voldoende keuze! Ook erg fijn dat er een fikser korting was. Netjes en op tijd geleverd!

Alles prima geregeld

Zowel in de winkel als via de mail en klantenservice heel goed en duidelijk geholpen.

Fijn dat je zowel in de showroom als telefonisch goed door ons bent geholpen Tiny. Dit horen we altijd graag, we hopen je snel weer te zien in onze showroom in Alkmaar! Vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Mijn bank is volgens de afspraak geleverd en geplaatst. De bezorgers, aardige jongens, namen de verpakking weer mee. Ben over alles heel tevreden.

Fijn om te horen dat de door jouw bestelde bank naar wens. Ik zal je review doorgeven aan onze collega's van de bezorging! Heel veel plezier van je bank en tot snel in onze showroom in Alkmaar of online. Vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Slechte omschrijving tafel

Tafel Selva zwart bleek bij het in elkaar zetten in hoogglans gelakt te zijn. Het was net een spiegel. Dat staat niet in de omschrijving en is ook op de foto's niet te zien. Mooie tafel maar hoogglans lak vind ik echt niet mooi. Er werd geen oplossing geboden of iets aangepast op de website in de omschrijving. Ik kreeg te horen dat ik hem zelf kon schuren maar dan wel mijn garantie kwijt was. Slechte service.

Beste Fransje, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden was over de tafel Selva. We doen ons uiterste best om een zo realistisch mogelijk foto online te plaatsen om verwarring te voorkomen. Echter is Mangohout een natuurproduct. geen enkele tafel is dus het zelfde. Dit kan hem dus in de kleur zitten of in de oneven eden. Als je bij ons naar de Selva Rond kijkt zie je heel goed dat er een lak laag op de serie zit, Dit komt door de witte items op de foto. Bij de Ovale zie je het wat minder goed. vanwege de zwarte aankleding. We denken altijd mee in een passende oplossing. zo kunnen we het product bij je ophalen. omruilen of zoals ik uit je review lees een andere oplossing bieden. We willen uit eindelijk dat jij tevreden bent. Mocht je dus niet tevreden zijn met de opties die we bieden wil ik je vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen. Vriendelijke groeten, Het team van Woononline.

Koedijkerstraat 22

1823 CR Alkmaar